e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -14%


Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce

Skowronek Iwona
promocja -14%
cena: 44.383720930233 zł 38.17 zł
Data wydania: 2014
stron: 274, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce.
Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Intencją autorki było napisanie poradnika i ten cel osiąga za pomocą wartkiej narracji oraz dużej liczby często fascynujących przykładów. Istotną wartość książki stanowi 90 pięknych, kolorowych zdjęć ilustrujących udane wykorzystanie marketingu sensorycznego w praktyce.
Jak pisze sama autorka: Książka jest zbiorem najlepszych praktyk (best practices) z zakresu marketingu sensorycznego wykorzystywanych przez największe światowe marki. Iwona Skowronek doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykładowca Studiów Podyplomowych Zarządzanie Wartością Klienta w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Autorka książki Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy, a także publikacji z zakresu zarządzania, PR, budowy satysfakcji klienta, brandingu. Prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych. Teoretyk i praktyk zarządzania. Zajmowała samodzielne stanowiska kierownicze odpowiadając za prace koncepcyjne, implementację marketingu sensorycznego oraz decyzje strategiczne.


Cena: 38.17 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Marketing usług turystycznych (38.17zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

100 kroków do szczęścia. Jak własnymi siłami zmienić życie (27.00zł)
Teoretyczne i praktyczne aspekty zarządzania finansami przedsiębiorstwa (42.42zł)
Sygnał i szum. Sztuka prognozowania w erze technologii (49.00zł)
Kształtowanie cen. Praktyczny poradnik (33.92zł)
Zarządzanie w XXI wieku. Wyzwania (50.92zł)
Tao mocy. Księga nieprzemijającej mądrości. eBook. Pdf (27.90zł)
Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności. eBook. Pdf (29.90zł)
Nie daj się złemu szefowi i kiepskim kolegom (27.92zł)
Związane skrzydła. Dlaczego polskie samoloty spadają. Raport pilota. eBook. Mobi (27.90zł)
Mikroekonomia (55.17zł)
Podstawy rachunkowości Zbiór zadań (29.67zł)
Zarządzanie usługami (59.42zł)
Szczęście zaczyna się w Twojej głowie! Uwolnij swój potencjał. eBook. Pdf (14.90zł)
Salve Theatrum (19.92zł)
Office 2010 PL. Nieoficjalny podręcznik (99.00zł)
Inwestowanie społecznie odpowiedzialne (35.70zł)
Klucz do pozytywnego myślenia według Napoleona Hilla. eBook. ePub (21.99zł)
Syndrom samca alfa (32.22zł)
Zarządzanie wartością z klientem (75.65zł)
Zarządzanie kryzysem w social media (31.92zł)