e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -14%


Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce

Skowronek Iwona
promocja -14%
cena: 44.383720930233 zł 38.17 zł
Data wydania: 2014
stron: 274, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce.
Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Intencją autorki było napisanie poradnika i ten cel osiąga za pomocą wartkiej narracji oraz dużej liczby często fascynujących przykładów. Istotną wartość książki stanowi 90 pięknych, kolorowych zdjęć ilustrujących udane wykorzystanie marketingu sensorycznego w praktyce.
Jak pisze sama autorka: Książka jest zbiorem najlepszych praktyk (best practices) z zakresu marketingu sensorycznego wykorzystywanych przez największe światowe marki. Iwona Skowronek doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykładowca Studiów Podyplomowych Zarządzanie Wartością Klienta w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Autorka książki Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy, a także publikacji z zakresu zarządzania, PR, budowy satysfakcji klienta, brandingu. Prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych. Teoretyk i praktyk zarządzania. Zajmowała samodzielne stanowiska kierownicze odpowiadając za prace koncepcyjne, implementację marketingu sensorycznego oraz decyzje strategiczne.


Cena: 38.17 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Repozycjonowanie (38.17zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (59.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Prawo reklamy (50.15zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.78zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Tao mocy. Księga nieprzemijającej mądrości. eBook. Pdf (27.90zł)
Menedżer uczy się od koni. Innowacyjne zarządzanie inspirowane Horse Assisted Education (39.10zł)
Nowe kierunki w organizacji i zarządzaniu. Organizacje, konteksty, procesy zarządzania (79.00zł)
Na zdrowie! Jak osiągnąć harmonię ciała, ducha i umysłu (39.00zł)
Budowanie zaangażowania pracowników. Zestaw narzędzi (109.65zł)
SpecBabka. Obudź w sobie kobiecą moc! (39.00zł)
Hobbit i filozofia. Prawdziwa historia tam i z powrotem (34.90zł)
Gra o tron i filozofia. Słowo tnie głębiej niż miecz. eBook. Mobi (27.90zł)
Budżetowanie i controlling w przedsiębiorstwie (41.65zł)
Zyskaj na czasie. Quick Response Manufacturing - innowacyjna metoda zarządzania przedsiębiorstwem (59.42zł)
Przywództwo. Złote zasady (49.90zł)
Księga związków, podrywu i seksu dla mężczyzn. Wydanie II (39.90zł)
Zarządzanie jakością Teoria i praktyka (42.42zł)
Sun Tzu pod Gettysburgiem. Ponadczasowe mądrości sztuki wojennej (39.00zł)
Księga motywacji, inspiracji i magii Napoleona Hilla. eBook. Pdf (29.90zł)
Międzynarodowe Standardy Rachunkowości. Praktyczne zastosowanie w biznesie (67.00zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie II rozszerzone (49.00zł)
Polak w świecie finansów (49.90zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Driven. Namiętność silniejsza niż ból (39.90zł)