e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -16%


Metody ilościowe w badaniach marketingowych

Roszkiewicz Małgorzata
promocja -16%
cena: 48.892857142857 zł 41.07 zł
Data wydania: 2002
stron: 352, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.


Cena: 41.07 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Badania rynku (32.30zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Reklama i jej ograniczenia (38.17zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych. eBook. ePub (31.99zł)
Prognozowanie i symulacja w przedsiębiorstwie z płytą CD (55.17zł)
Grecja. Sztuka, bogowie i ludzie. Wydanie 1 (54.90zł)
Inspirujący menedżer. Budowanie relacji, które przekładają się na wyniki (41.65zł)
Zadziwiająca moc umysłu (29.00zł)
Zarządzanie czasem (19.90zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (39.00zł)
Wielcy z wyboru. Niepewność, chaos, łut szczęścia. Dlaczego niektóre firmy święcą triumfy pomimo niesprzyjających okoliczności (53.92zł)
Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania (39.00zł)
I Ty możesz zostać Warrenem Buffettem, czyli inwestowanie skoncentrowane na GPW. eBook. Pdf (37.00zł)
Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych. eBook. Mobi (29.90zł)
Elastyczność zatrudnienia w organizacji (58.65zł)
Przywództwo edukacyjne. Współczesne wyzwania (41.65zł)
Berlin - Udany Weekend (wydanie I) (18.90zł)
Psychologia sukcesu + CD (249.00zł)
Jak zarobić na funduszach. Praktyczny przewodnik dla inwestujących. eBook. ePub (27.00zł)
Twoje emocjonalne ja. Jak podnieść swoje EQ (23.20zł)
Przywództwo w czasach niepewności godpodarczej (29.90zł)
Lady Australia (23.20zł)
Techniki perswazyjne (43.00zł)