e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -16%


Metody ilościowe w badaniach marketingowych

Roszkiewicz Małgorzata
promocja -16%
cena: 48.892857142857 zł 41.07 zł
Data wydania: 2002
stron: 352, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.


Cena: 41.07 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (19.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Marketing (129.00zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.40zł)

Pozostałe z serii: Inne

Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Zarządzanie ludźmi. Poradnik bez kantów. Wydanie II (34.90zł)
Marketing (129.00zł)
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce. eBook. Pdf (29.90zł)
Systemy zarządzania przedsiębiorstwem. Techniki Lean Management i Kaizen Techniki (109.65zł)
Maroko. Wydanie 1 (26.90zł)
Ład korporacyjny (49.00zł)
Statystyka społeczna (51.30zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających twórcze myślenie. eBook. ePub (14.90zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady samodoskonalenia. eBook. ePub (31.99zł)
Kroniki Obernewtyn. Tom pierwszy: Obernewtyn (32.90zł)
Zarządzanie łańcuchami dostaw (46.67zł)
Zachowania rynkowe kobiet (44.63zł)
Basic English for Business 3 -książka z płytą CD (38.02zł)
Kultura zarządzania oparta na zaangażowaniu (41.00zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II. eBook. Mobi (37.00zł)
Word 2010 PL. Seria praktyk (39.00zł)
Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników! eBook. ePub (29.90zł)
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji w praktyce. eBook. ePub (19.90zł)
Droga do sukcesu (29.74zł)