e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -16%


Metody ilościowe w badaniach marketingowych

Roszkiewicz Małgorzata
promocja -16%
cena: 48.892857142857 zł 41.07 zł
Data wydania: 2002
stron: 352, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.


Cena: 41.07 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Public relations (35.49zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Badania marketingowe (50.92zł)
Analiza formacji w wykresach giełdowych (63.75zł)
100 sekretów. Mistrza Sprzedaży (24.90zł)
Zarządzanie zasobami ludzkimi w budownictwie (33.92zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Kompendium wiedzy o konkurencyjności (41.07zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (3.00zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady samodoskonalenia. eBook.Pdf (31.99zł)
Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje. I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną (39.90zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Wpływ otoczenia finansowego na konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw (129.00zł)
Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011. Szkoła efektu (63.20zł)
Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji (69.00zł)
Więcej niż Excel 2007. 166 gotowych rozwiązań i trików w języku VBA. eBook. Pdf (29.90zł)
Poczta Lotus Notes 8.5 PL. Niezbednik uzytkownika (34.90zł)
PowerPoint. Tworzenie prezentacji. Projekty (29.90zł)
Zarządzanie projektami. Wydanie II (59.00zł)
Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie' (39.90zł)
Dobry szef zły szef (50.92zł)
Zarządzanie talentami i planowanie ścieżek karier. Zestaw narzędzi (159.00zł)