e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -14%


Zarządzanie marką w segmencie B2B

Kotler Philip, Pfoertsch Wald
promocja -14%
cena: 69.093023255814 zł 59.42 zł
Data wydania: 2008
stron: 268, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B.
Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z życia najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy FedEx.


Cena: 59.42 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Badania operacyjne w przykładach i zadaniach (46.67zł)
Statystyka dla menedżerów (50.15zł)
Etyka (29.90zł)
Sztuka wojny. Wydanie III (29.90zł)
Zarządzanie strategiczne (79.00zł)
Winning. Odpowiedzi (39.00zł)
Optymalizacja systemów i procesów logistycznych (38.74zł)
Business Intelligence (41.07zł)
O wojnie. Podręcznik stratega (31.20zł)
Droga innowacji (50.15zł)
Jak korzystać z ekspertów zewnętrznych (38.25zł)
Zarządzanie Teoria i praktyka (72.17zł)
Zarządzanie operacyjne (57.82zł)
Zarządzanie innowacjami (58.65zł)
Dylematy wyceny przedsiębiorstwa (76.42zł)
Zarządzanie nieruchomościami (84.15zł)
Sztuka rynkologii (25.59zł)
Zarządzanie przedsiębiorstwem (37.94zł)
Zarządzanie silną marką (69.00zł)
Zarządzanie ludźmi (38.02zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Mali mogą więcej (21.25zł)
Wprowadzenie do międzynarodowych rynków finansowych (79.00zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (42.00zł)
Błyskotliwy menedżer. Co dobry menedżer wie, robi i mówi (40.72zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Marketingowe zarządzanie apteką (69.00zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (37.00zł)
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań (34.90zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (39.00zł)
Inwestorski marketing - mix (41.65zł)
Marketing Teoria i przykłady (44.55zł)
Zarządzanie jakością z przykładami (59.42zł)
Zarządzanie silną marką (69.00zł)
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie (34.90zł)
Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami (44.90zł)
Dziedzictwo Druckera (41.65zł)
Powrót do rzeczywistości (79.00zł)
Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu (60.04zł)
Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców (58.65zł)
Strategia marek własnych (59.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Trening umysłu dla bystrzaków (39.00zł)
Zarządzanie ryzykiem (50.92zł)
Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. W dążeniu do perfekcji (37.00zł)
Twoje finanse. Bezpieczeństwo własne i majątku. eBook. Mobi (13.95zł)
Jak zaoszczędzić godzinę dziennie' Sprawne zarządzanie czasem (34.90zł)
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. eBook. Pdf (29.90zł)
Zjadłem Marco Polo. Kirgistan, Tadżykistan, Afganistan, Chiny (39.90zł)
Barszcz ukrainski. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Marketing żywności (89.00zł)
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki. eBook. ePub (34.90zł)
Skuteczna komunikacja w biznesie (82.98zł)
FOREX dla bystrzaków. Wydanie II (39.00zł)
Kazusy z prawa dla ekonomistów (33.15zł)
Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów. eBook. ePub (37.00zł)
Inwestorzy alfa. Kulisy sukcesu największych funduszy hedgingowych (49.00zł)
Najważniejsi klienci. Key Account Management w praktyce (29.67zł)
Finanse dla niefinansistów (33.43zł)
Imperium aplikacji. Niech technologia pracuje na Twój sukces (42.90zł)
Fundraising. Pierwszy polski praktyczny podręcznik (29.90zł)
Znaj swoją wartość (41.65zł)