e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -16%


Marketing usług turystycznych

promocja -16%
cena: 48.892857142857 zł 41.07 zł
Data wydania: 2010
stron: 216, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.
Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce. Do głównych zalet podręcznika należą: dostosowanie do programów nauczania, logiczna struktura i jasność wykładu, liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, słowniczek podstawowych terminów, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.


Cena: 41.07 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.21zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów. eBook. Pdf (39.00zł)
Schudnij z Kaizen (22.32zł)
Podstawowe zagadnienia współczesnej logistyki (41.65zł)
Polak w świecie finansów (49.90zł)
Microsoft Outlook 2010 PL. Praktyczne podejście (39.00zł)
Jak korzystać z ekspertów zewnętrznych (38.25zł)
Skuteczna komunikacja w biznesie (82.98zł)
Przywództwo wyższego stopnia (50.92zł)
Rachunkowość dla ciebie rachunkowość od podstaw (37.40zł)
Coaching (42.42zł)
Wielka Brytania. Anglia Walia i Szkocja. Zielony Przewodnik Michelin. Wydanie 1 (49.90zł)
Księga motywacji, inspiracji i magii Napoleona Hilla. eBook. ePub (29.90zł)
Napoleon Hill. PoczĹĄtek wielkiej kariery. eBook. Mobi (31.99zł)
Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności (twarda oprawa) (49.00zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera. eBook. ePub (27.90zł)
Zarządzanie czasem (19.90zł)
List do mojego życia (42.42zł)
Nieoficjalny przewodnik dla budowniczego LEGO (34.90zł)
Kąpieliska termalne i mineralne. Słowacja, Węgry oraz Polska. Wydanie 2 (24.90zł)