e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -16%


Marketing usług turystycznych

promocja -16%
cena: 48.892857142857 zł 41.07 zł
Data wydania: 2010
stron: 216, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.
Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce. Do głównych zalet podręcznika należą: dostosowanie do programów nauczania, logiczna struktura i jasność wykładu, liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, słowniczek podstawowych terminów, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.


Cena: 41.07 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (27.30zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (25.90zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (24.43zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (24.43zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.21zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Trzydzieści sześć strategii starożytnych Chin (39.90zł)
Zarządzanie ryzykiem walutowym (4.00zł)
Jak mówić rozmawiać przemawiać ' (26.78zł)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (46.64zł)
Modelowanie ewaluacji projektów europejskich (59.44zł)
Kontrola przedsiębiorcy (83.30zł)
Excel 2007 PL. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II. eBook. ePub (14.90zł)
Komputer PC dla seniorów (34.90zł)
Pełna partycypacja w zarządzaniu. Tajemnica sukcesu największych eksperymentów menedżerskich świata (59.00zł)
Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań (54.00zł)
Podręcznik genialnych pomysłów. Od inspiracji po realizację. Smashing Magazine (69.00zł)
Perswazja. Osobisty mentor (24.90zł)
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA (69.00zł)
Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników! eBook. Pdf (29.90zł)
Piąta dyscyplina Materiały dla praktyka (75.65zł)
Pełną parą! (34.21zł)
Dziecko w szkole kreatywnego myślenia (37.89zł)
Kodeks wygranych. X przykazań człowieka sukcesu (39.00zł)
Sztuka pozowania w fotografii portretowej (39.90zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających logiczne myślenie. eBook. Mobi (14.90zł)