e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -14%


Badania marketingowe

promocja -14%
cena: 64.151162790698 zł 55.17 zł
Data wydania: 2012
stron: 494, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Podręcznik akademicki do przedmiotu Badania marketingowe, przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Zawiera kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przykładami pochodzącymi z polskiej praktyki gospodarczej. Największymi atutami podręcznika są: uwzględnienie najnowszych badań, przykłady pochodzące z polskich firm, kompleksowe podejście, przejrzysta struktura i jasność wykładu, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.


Cena: 55.17 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Badania rynku (32.30zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Prognozowanie i symulacja w przedsiębiorstwie z płytą CD (55.17zł)
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki. eBook. Pdf (34.90zł)
Jak zakładać przedsiębiorstwa w krajach europejskich (40.80zł)
Twoje finanse. Organizowanie i planowanie własnych finansów. eBook. Mobi (13.95zł)
Czechy. Zielony Przewodnik Michelin. Wydanie 1 (42.90zł)
Zagadki wzostu gospodarczego (64.00zł)
Coaching inteligencji emocjonalnej (73.00zł)
Księgowość w małej i średniej firmie + CD (34.85zł)
Tworzenie wartości przez dział HR (79.00zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Historia myśli ekonomicznej (55.17zł)
Słowacja zimą. Narty. Kuchnia. Kąpieliska termalne. Wydanie 3 (24.90zł)
Wielki konflikt (25.42zł)
Fotografowanie kobiet. 500 kreatywnych ujęć (39.90zł)
Dopasowanie w biznesie (84.92zł)
Excel 2003 PL. Biblia (79.92zł)
Pogromca stresów, czyli jak przejąć kontrolę nad własnymi emocjami. eBook. ePub (14.90zł)
Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia (33.92zł)
Zarządzanie projektami IT. Przewodnik po metodykach (57.00zł)
Wprowadzenie do międzynarodowych rynków finansowych (79.00zł)