e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -15%


Przełomowe innowacje

Christensen Clayton M.
promocja -15%
cena: 44 zł 37.40 zł
Data wydania: 2010
stron: 328, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Są takie czasy, kiedy nie należy słuchać klientów, kiedy trzeba inwestować w produkty mniej wydajne, o niższych marżach i kiedy trzeba żwawo szukać małych, a nie pokaźnych rynków. W książce przedstawiam, oparty na starannie zaprojektowanych badaniach oraz analizach [...] zestaw reguł, które menedżerowie mogą wykorzystać do oceny, kiedy należy się trzymać powszechnie akceptowanych zasad dobrego zarządzania, a kiedy bardziej odpowiednie są zasady alternatywne.
(Z Wprowadzenia)
Największą wartością książki jest ukazanie błędnego koła, w którym tkwią przedsiębiorstwa. Stają się one zakładnikami jednej z głównych zasad prowadzenia biznesu: klient jest najcenniejszym zasobem firmy. Stosując tę zasadę, w pewnym uproszczeniu, przedsiębiorstwa robią tylko, czego oczekuje klient. W efekcie nie przeznaczają środków na działania, które nie są w danym momencie pożądane przez klienta. [...] W konsekwencji firma nie zauważa, że technologia zakłócająca rozwój tworzy nowy rynek i buduje tzw. nowy łańcuch wartości, w którym będą obowiązywać inne zasady gry, niż w tym, w którym obecnie ona funkcjonuje.
(Z Przedmowy do wydania polskiego)
Książka adresowana jest do:
  • wyższej i średniej kadry menedżerskiej, w szczególności osób kierujących działami badań i rozwoju (B+R),
  • słuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń z tematyki szeroko rozumianej innowacji oraz innowacyjności,
  • studentów - nie tylko kierunków ekonomicznych, doktorantów, kadry akademickiej,
  • przedsiębiorców.


Cena: 37.40 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Mała firma

Podstawy finansów (41.07zł)
Droga do bogactwa (39.90zł)
Leksykon kadrowego. Zawiera wzory pism i umów (51.00zł)
VAT 1556 wyjaśnień i interpretacji (239.00zł)
Rozmowa kwalifikacyjna (42.42zł)
Biznesplan (42.42zł)
Analiza finansowa przedsiębiorstwa (46.67zł)
Reguły small biznesu. Własna firma w praktyce (49.00zł)
Rachunkowość małych przedsiębiorstw (47.35zł)
Nowoczesne zarządzanie finansami przedsiębiorstwa (35.70zł)
BHP 2014. Obowiązki pracodawcy wobec pracownika (92.65zł)
Biznesplan. Zastosowania i przykłady (33.92zł)
Rachunek zysków i strat (50.92zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (23.92zł)
TO TWOJA FIRMA. 12 KROKÓW DO SUKCESU (39.90zł)
Wynagrodzenia - praktyczne sposoby rozwiązywania problemów (69.00zł)
Podatki 2014 Meritum (229.00zł)
Bilans (46.67zł)
Kalkulacje finansowe (33.15zł)
Rachunkowość dla ciebie rachunkowość od podstaw (37.40zł)

Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Konflikty między ludźmi (55.17zł)
Sekrety osobistej efektywności. Osiągaj niemożliwe i skutecznie zarządzaj swoim życiem (39.90zł)
Controlling dla menedżerów (56.10zł)
Skuteczne wdrażanie strategii (49.45zł)
Standout. Innowacyjny test do oceny silnych stron (54.90zł)
Zarządzanie Teoria i praktyka (74.59zł)
Zaplanuj swój sukces! Biznesplan na start (29.90zł)
Psychologia poznawcza w praktyce (49.45zł)
Elastyczne formy zatrudnienia (38.17zł)
Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu (50.92zł)
Menedżer skuteczny (59.90zł)
Podstawy zarządzania kryzysowego (22.10zł)
Biznesplan. Zastosowania i przykłady (33.92zł)
Przywództwo w czasach niepewności godpodarczej (22.78zł)
Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer (39.20zł)
Podstawy zarządzania organizacjami (72.17zł)
Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa (49.72zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
E-logistyka (50.92zł)
Zarządzanie małą i średnią firmą w teorii i w ćwiczeniach (80.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja. eBook. Pdf (31.99zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie III (59.00zł)
Budapeszt. Przewodnik - Celownik. Wydanie 1 (29.90zł)
Książka o fotografowaniu. Wydanie III rozszerzone (69.00zł)
Linie uskoku (50.92zł)
Outsourcing krok po kroku dla menedżerów (50.15zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Informatyka ekonomiczna (69.62zł)
Sztuka roztropności. Podręczna wyrocznia (34.90zł)
Zmienność rynków a wartość przedsiębiorstw. Wydanie w nowej szacie graficznej (41.83zł)
Droga innowacji (50.15zł)
Niesprawiedliwa przewaga. Potęga edukacji finansowej (35.81zł)
Walka z rekinami biznesu. Sześcian wzrostu w konkurencji opartej na skali (49.00zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Jednominutowy Negocjator. Proste sposoby na korzystniejsze kontrakty. eBook. Mobi (22.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych. eBook. Mobi (31.99zł)
Public relations (35.49zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
PrestaShop. Sklep internetowy szyty na miarę (44.90zł)