e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -14%


Jakościowe metody badań marketingowych

Maison Dominika
promocja -14%
cena: 39.441860465116 zł 33.92 zł
Data wydania: 2010
stron: 288, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto uwzględniać na każdym etapie prowadzonych badań marketingowych, począwszy od konstruowania schematów badań, scenariuszy wywiadów, przez decyzje o tym, o co pytać respondentów wprost, a co próbować zrozumieć w sposób pośredni, aż po analizę i interpretację wyników badań, która powinna wykraczać poza deklaracje respondentów.
Publikacja jest adresowana do studentów i wykładowców marketingu, zarządzania, ekonomii, psychologii, socjologii, stanowi także ważne źródło wiedzy dla praktyków pracowników firm realizujących badania marketingowe i pracowników działów marketingu zlecających te badania.


Cena: 33.92 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Marketing usług (42.42zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady pracy nad sobą. eBook. ePub (31.99zł)
SAP R/3. Podręcznik użytkownika (69.00zł)
Paryż. Stolica artystów, kuchni i mody. Wydanie 1 (26.90zł)
Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu (39.00zł)
E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci (34.90zł)
Biedny milioner. Jak mieć wszystko, co trzeba, i cieszyć się życiem (23.92zł)
Ekonomia menedżerska (55.25zł)
Keys Of Sales. Kluczowe Elementy Sprzedaży (31.89zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady wiedzy i władzy. eBook. Pdf (29.90zł)
Urodziłeś się bogaty (23.92zł)
Kiedy nadchodzi kryzys (55.00zł)
GIMP. Praktyczne projekty. Wydanie II (69.00zł)
Psychologia sukcesu. Sekrety duchowego bogactwa. eBook. Mobi (29.90zł)
Strażnik mafii. eBook (29.00zł)
Korsyka. Zielony Przewodnik Michelin. Wydanie 1 (49.90zł)
Pracuj z pasją! Znajdź posadę, która da Ci satysfakcję, radość i pieniądze. eBook. ePub (21.99zł)
Perswazja i NLP. Wideowarsztaty (226.98zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (23.92zł)
Podstawy zarządzania kryzysowego (22.10zł)
Zarządzanie projektem (40.72zł)