e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: E-biznes; Marketing
Seria: Inne
Promocja: -14%


E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

promocja -14%
cena: 64.151162790698 zł 55.17 zł
Data wydania: 2013
stron: 464, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie.
Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
Z publikacji czytelnik dowie się m.in.:
  • dlaczego Content is The King?
  • czym jest marketing 3.0?
  • dokąd zmierzają social media?
  • dlaczego less is more?
  • jak dbać o klienta w sieci?
  • o jakich wymogach formalno-prawnych pamiętać?
  • w jaki sposób skorzystać z fenomenu Big Data i automatyzować marketing?
  • jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową?
  • jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?
Wśród autorów znaleźli się: Jarosław Królewski, Paweł Sala, Dominik Kaznowski, Monika Mikowska, Michał Dziekoński, Maciej Wiktorowski, Barbara Stawarz, Miłosz Baluś, Teresa Wierzbowska, Krzysztof Bełech, Grzegorz Błażewicz, Tomasz Surmacz, Leszek Łuczyn, Przemysław Tarczyński, Andrzej Ogonowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Magdalena Drabik, Jacek Jankowski, Jarosław Roszkowski, Andrzej Garapich, Anna Orzech, Joanna Świercz, Justyna Dziegieć, Bartłomiej Piechota, Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Radosław Cięciwa, Paweł Zieliński i Marek Przystaś.


Cena: 55.17 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: E-biznes

Bitcoin. Złoto XXI wieku (31.90zł)
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm (39.00zł)
Młodzi nabywcy na e-zakupach (49.98zł)
Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu (50.92zł)
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw (25.42zł)
E-logistyka (50.92zł)
Zakupy w sieci dla seniorów (37.00zł)
Jesteś start-upem. Buduj swoją przyszłość, inwestuj w siebie i realizuj się zawodowo (39.90zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013 (26.00zł)
Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie (35.00zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
Rewolucja social media (23.92zł)
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet (44.90zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)
Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku (99.00zł)
Naród start-upów. Historia cudu gospodarczego Izraela (44.95zł)
Proces przedsiębiorczy Tworzenie nowych przedsiębiorstw (42.00zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Innowacyjność przepis na sukces. Model (52.40zł)
PrestaShop. Sklep internetowy szyty na miarę (44.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Mali mogą więcej (21.25zł)
Zachowania rynkowe kobiet (44.63zł)
Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie (39.90zł)
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie (49.00zł)
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie (34.90zł)
Zarządzanie jakością z przykładami (59.42zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (39.00zł)
Zarządzanie marką w segmencie B2B (59.42zł)
Wojna marketingu z zarządzaniem (44.12zł)
Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
Sztuka rynkologii (26.73zł)
Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku (39.00zł)
Strategia marek własnych (59.00zł)
Dziedzictwo Druckera (41.65zł)
Marketing (49.45zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (37.00zł)
Czym jest Branding' (84.79zł)
Zarządzanie silną marką (69.00zł)
Biznes XXI wieku (35.81zł)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (69.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Myśli przewodnie (57.14zł)
Zarządzanie codziennością. Zaplanuj dzień, skoncentruj się i wyostrz swój twórczy umysł (39.00zł)
Może (morze) wróci (23.20zł)
Prawda o wypaleniu zawodowym (49.45zł)
Detektyw Rutkowski. Prawdziwa historia (39.90zł)
Diablica w pracy. Grzeczne dziewczynki chcą mieć dobrego szefa, niegrzeczne są szefami (3.00zł)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (143.65zł)
O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać (39.90zł)
Mity o szczęściu Co powinno nam dawać szczęście, ale nie daje Co nie powinno nam dawać szczęścia, ale daje (42.42zł)
Mądre bogate dziecko (28.54zł)
Co tylko zechcesz. 40 lekcji dla nowoczesnego biznesmena (29.90zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Kariera pod kontrolą. Jak zmienić swoje życie zawodowe na lepsze. eBook. ePub (21.99zł)
Wybrzeże Chorwacji, Słowenii i Czarnogóry. Wydanie 3 (26.90zł)
Prawo Więzi. Jak się dogadać i stworzyć doskonałe relacje prywatne i zawodowe (29.00zł)
Inwestowanie społecznie odpowiedzialne (35.70zł)
Emigracja do USA. Wydanie VIII (39.20zł)
Manifest obfitości. 10 prostych zasad (29.90zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (29.90zł)
Matematyka finansowa (42.00zł)