e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -14%


Marketing bezpośredni

Trojanowski Mariusz
promocja -14%
cena: 78.976744186047 zł 67.92 zł
Data wydania: 2010
stron: 444, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach:
  • koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego;
  • strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru efektywności marketingu bezpośredniego;
  • narzędziowo-operacyjnym - opis narzędzi marketingu bezpośredniego, takich jak: medialna reklama zwrotnego odzewu, przesyłki pocztowe, sprzedaż katalogowa, telemarketing i narzędzia internetowe, służących komunikacji, sprzedaży i budowaniu relacji z klientami.
Treść książki urozmaicają przykłady z praktyki, pokazujące zastosowanie marketingu bezpośredniego (elementów strategicznych i narzędziowych) w warunkach polskich. Dodatkowym elementem książki są aneksy, w których m.in. przedstawiono wyniki badań własnych autora na temat postaw nabywców indywidualnych wobec marketingu bezpośredniego.

Książkę warto polecić studentom uczelni ekonomicznych i innych uczelni wyższych kształcących się na kierunkach zarządzanie, marketing i komunikacja; a także menedżerom i praktykom gospodarczym odpowiadającym za działania marketingowe w organizacji.


Cena: 67.92 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (29.90zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (19.90zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (19.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Public relations (35.49zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (19.90zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (19.90zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Prawo reklamy (50.57zł)

Pozostałe z serii: Inne

Rodzynki studenckie, czyli co się wykłada na wykładach. eBook (24.90zł)
Zatracona sztuka słuchania (39.00zł)
Kryzysy walutowe bankowe i zadłużeniowe w gospodarce światowej (37.94zł)
Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione (39.00zł)
Peru i Boliwia. U podnóża Andów. Wydanie 1 (89.90zł)
Zarządzanie małą i średnią firmą w teorii i w ćwiczeniach (80.00zł)
Włącz się do gry. Kobiety, praca i chęć przywództwa (27.97zł)
Wybrzeże Bułgarii i Rumunii. Przewodnik - Celownik. Wydanie 1 (29.90zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Ekonometria Zbiór zadań (37.08zł)
Rachunkowość finansowa (50.15zł)
Ego-rcyzmy. Poznaj, czym jest i jak działa ego (29.90zł)
Bogać się! Dziesięć przykazań zarabiania pieniędzy. Wydanie II. eBook. Mobi (34.90zł)
Beyond Bullet Points. Magia ukryta w Microsoft PowerPoint. Oczaruj słuchaczy i porwij ich do działania. Wydanie III (29.90zł)
VAT Komentarz (262.00zł)
FOREX dla bystrzaków (39.00zł)
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel. Vademecum Walkenbacha (69.00zł)
Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż (49.90zł)
Księga motywacji, inspiracji i magii Napoleona Hilla. eBook. ePub (29.90zł)
Lider mocnych osobowości. Zostań przywódcą indywidualistów (57.00zł)