e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -14%


Strategie łańcuchów dostaw

promocja -14%
cena: 62.174418604651 zł 53.47 zł
Data wydania: 2010
stron: 252, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Nasilająca się konkurencja sprawia, że przedsiębiorstwa szukają nowych sposobów osiągania przewagi rynkowej. Jednym z nich jest nowoczesna logistyka. Jednak nawet doskonała logistyka w pojedynczym przedsiębiorstwie nie gwaranruje dziś sukcesu rynkowego. Znacznie lepsze wyniki osiąga się konkurując łańcuchami dostaw.
W książce omówiono rolę łańcucha dostaw w strategii przedsiębiorstw, kształtowanie się relacji między uczestnikami łańcucha, strategie orientowania łańcucha na potrzeby klientów, zasady projektowania i konfigurowania łańcuchów dostaw. Ponadto opisano rolę technologii informacyjnych w łańcuchu, funkcjonowanie efektywnej obsługi klienta opartej na technologiach internetowych oraz sposoby prowadzenia analizy strategicznej w łańcuchu dostaw. Prezentowane zagadnienia zostały uzupełnione praktycznymi przykładami stosowania strategii łańcuchów dostaw w różnych typach przedsiębiorstw.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów i słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu logistyki. Z pewnością zainteresuje też menedżerów, przedsiębiorców i logistyków. W skład zespołu autorów podręcznika weszli wykładowcy Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu. Autorzy od wielu lat zajmują się zagadnieniami dotyczącymi logistyki, łańcuchów dostaw oraz zarządzania strategicznego. W swoim dorobku mają kilka poczytnych książek, ale cenieni są także za osiągnięcia w obszarze praktycznego wykorzystania wiedzy logistycznej.


Cena: 53.47 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Zarządzanie jakością Teoria i praktyka (42.42zł)
Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm (69.90zł)
Jednominutowy Menedżer. Najpopularniejsza na świecie metoda zarządzania (24.90zł)
O wojnie. Podręcznik stratega (59.00zł)
Finansowanie inwestycji w teorii i praktyce (46.67zł)
Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku (39.00zł)
Myśli przewodnie (75.00zł)
Odporność korporacji. Zarządzanie ryzykiem nadużyć i korupcji (46.75zł)
Dwie drogi. Jak Cisco równocześnie osiąga zyski i dba o przyszły rozwój (38.17zł)
Zarządzanie dla inżynierów (50.92zł)
Droga innowacji (50.15zł)
O wojnie. Podręcznik stratega (31.20zł)
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów. Wydanie II (49.00zł)
Przewidywalne rezultaty w nieprzewidywalnych czasach (39.90zł)
Zarządzanie innowacjami (58.65zł)
Zen To Done. Proste sposoby na zwiększenie efektywności (27.00zł)
Zarządzanie strategiczne (79.00zł)
Outsourcing krok po kroku dla menedżerów (50.15zł)
Zarządzanie płynnością finansową w przedsiębiorstwie (38.17zł)
Płynność finansowa w małych i średnich przedsiębiorstwach (38.17zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Samo Sedno Skuteczna sprzedaż (30.52zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Zarządzanie wartością klienta (50.15zł)
Zarządzanie łańcuchami dostaw (46.67zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (55.17zł)
GURU KULTU..ry (39.90zł)
Coaching sprzedawców. Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży (67.92zł)
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich (39.00zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (73.00zł)
Optymalizacja systemów i procesów logistycznych (41.65zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (50.92zł)
Logistyka usług (27.20zł)
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet (44.90zł)
Psychologia sprzedaży (38.17zł)
Młodzi nabywcy na e-zakupach (49.98zł)
Przewodnik po e-learningu (58.65zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)

Pozostałe z serii: Inne

Legalny doping emocjonalny. eBook. Pdf (19.90zł)
Totalny Model Sprzedaży. eBook. ePub (31.99zł)
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów. eBook. ePub (39.00zł)
Zarządzanie ryzykiem (50.92zł)
W dialogu I (27.20zł)
Sztuka rynkologii (25.59zł)
Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie (35.20zł)
Prawa charyzmy. Jak wpływać na ludzi, aby osiągać sukcesy. eBook. Pdf (29.90zł)
Coaching inteligencji emocjonalnej (73.00zł)
Kroniki Obernewtyn. Tom pierwszy: Obernewtyn (32.90zł)
Sztuka pokoju. eBook. Mobi (19.00zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających logiczne myślenie. eBook. ePub (14.90zł)
Klucz do sekretu. Przyciągnij do siebie wszystko, czego pragniesz. eBook. Pdf (29.90zł)
E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci (34.90zł)
Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców. eBook. Pdf (27.90zł)
Sekrety skutecznych prezentacji multimedialnych. Wydanie II rozszerzone. eBook. Mobi (29.90zł)
Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu (39.00zł)
Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie. eBook. Mobi (26.90zł)
Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. W dążeniu do perfekcji (37.00zł)
Bydło (21.60zł)