e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -14%


Strategie łańcuchów dostaw

promocja -14%
cena: 62.174418604651 zł 53.47 zł
Data wydania: 2010
stron: 252, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Nasilająca się konkurencja sprawia, że przedsiębiorstwa szukają nowych sposobów osiągania przewagi rynkowej. Jednym z nich jest nowoczesna logistyka. Jednak nawet doskonała logistyka w pojedynczym przedsiębiorstwie nie gwaranruje dziś sukcesu rynkowego. Znacznie lepsze wyniki osiąga się konkurując łańcuchami dostaw.
W książce omówiono rolę łańcucha dostaw w strategii przedsiębiorstw, kształtowanie się relacji między uczestnikami łańcucha, strategie orientowania łańcucha na potrzeby klientów, zasady projektowania i konfigurowania łańcuchów dostaw. Ponadto opisano rolę technologii informacyjnych w łańcuchu, funkcjonowanie efektywnej obsługi klienta opartej na technologiach internetowych oraz sposoby prowadzenia analizy strategicznej w łańcuchu dostaw. Prezentowane zagadnienia zostały uzupełnione praktycznymi przykładami stosowania strategii łańcuchów dostaw w różnych typach przedsiębiorstw.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów i słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu logistyki. Z pewnością zainteresuje też menedżerów, przedsiębiorców i logistyków. W skład zespołu autorów podręcznika weszli wykładowcy Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu. Autorzy od wielu lat zajmują się zagadnieniami dotyczącymi logistyki, łańcuchów dostaw oraz zarządzania strategicznego. W swoim dorobku mają kilka poczytnych książek, ale cenieni są także za osiągnięcia w obszarze praktycznego wykorzystania wiedzy logistycznej.


Cena: 53.47 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Negocjowanie i zawieranie umów handlowych (39.90zł)
Teoretyczne i praktyczne aspekty zarządzania finansami przedsiębiorstwa (49.45zł)
Prognozowanie i symulacja w przedsiębiorstwie z płytą CD (55.17zł)
Strategie zarządzania wiedzą. Modele teoretyczne i empiryczne (46.67zł)
Airport City. Strefa okołotniskowa jako zagadnienie urbanistyczne. Monografia (89.00zł)
Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce (59.00zł)
Wszystkiego co wiem o zarządzaniu nauczył mnie mój pies (34.90zł)
Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej (49.45zł)
Business Intelligence (41.07zł)
Myśli przewodnie (57.14zł)
Six sigma jako trwały element kultury organizacji (49.45zł)
Spójność modeli biznesu (46.64zł)
Zaawansowana rachunkowość zarządcza (51.30zł)
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie (48.37zł)
Walka z rekinami biznesu. Sześcian wzrostu w konkurencji opartej na skali (49.00zł)
Nowoczesne rozwiązania w logistyce (49.00zł)
Sekrety bogacenia się (39.90zł)
Strategia. Wprowadzenie do teorii gier (69.00zł)
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań (20.94zł)
Powrót do rzeczywistości (79.00zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Mikroekonomia (74.59zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich (39.00zł)
Go global! (59.00zł)
Psychologia sprzedaży (34.21zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Zarządzanie łańcuchami dostaw (46.67zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Samo Sedno Skuteczna sprzedaż (27.35zł)
Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem (55.17zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Marketing żywności (89.00zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Coaching sprzedawców. Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży (67.92zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (51.30zł)
Przewodnik po e-learningu (58.65zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Eurologistyka. Teoria i praktyka (49.72zł)
Młodzi nabywcy na e-zakupach (49.98zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Motywacja. Droga do skutecznych działań (27.90zł)
ECDL Moduł 2 Użytkowanie komputerów (32.68zł)
Proces przedsiębiorczy Tworzenie nowych przedsiębiorstw (42.00zł)
Kompas i GPS dla początkujących (25.00zł)
Fotografowanie ludzi. O tworzeniu prawdziwych portretów (59.00zł)
Inteligencja perswazyjna (PQ). Poznaj 10 *** umiejętności wywierania wpływu (39.00zł)
Sprzedaj swój program. Droga do udanych projektów programistycznych (31.20zł)
Ekonometria (44.98zł)
Przygoda z elektroniką (69.00zł)
Tajemnice rekrutacji. Najlepsze sposoby na sukces w rozmowie kwalifikacyjnej (27.90zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Cel przez egoizm. Udane życie w miłości do samego siebie (29.00zł)
Sekrety SEO. Tajna wiedza ekspertów (79.00zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Statystyka społeczna (51.30zł)
Sensu sens (11.90zł)
Excel 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik (79.00zł)
Musimy pogadać. Trudne rozmowy z szefem (27.00zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Intuicja. Wiedza wykraczająca ponad logikę (18.97zł)