e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -14%


Strategie łańcuchów dostaw

promocja -14%
cena: 62.174418604651 zł 53.47 zł
Data wydania: 2010
stron: 252, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Nasilająca się konkurencja sprawia, że przedsiębiorstwa szukają nowych sposobów osiągania przewagi rynkowej. Jednym z nich jest nowoczesna logistyka. Jednak nawet doskonała logistyka w pojedynczym przedsiębiorstwie nie gwaranruje dziś sukcesu rynkowego. Znacznie lepsze wyniki osiąga się konkurując łańcuchami dostaw.
W książce omówiono rolę łańcucha dostaw w strategii przedsiębiorstw, kształtowanie się relacji między uczestnikami łańcucha, strategie orientowania łańcucha na potrzeby klientów, zasady projektowania i konfigurowania łańcuchów dostaw. Ponadto opisano rolę technologii informacyjnych w łańcuchu, funkcjonowanie efektywnej obsługi klienta opartej na technologiach internetowych oraz sposoby prowadzenia analizy strategicznej w łańcuchu dostaw. Prezentowane zagadnienia zostały uzupełnione praktycznymi przykładami stosowania strategii łańcuchów dostaw w różnych typach przedsiębiorstw.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów i słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu logistyki. Z pewnością zainteresuje też menedżerów, przedsiębiorców i logistyków. W skład zespołu autorów podręcznika weszli wykładowcy Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu. Autorzy od wielu lat zajmują się zagadnieniami dotyczącymi logistyki, łańcuchów dostaw oraz zarządzania strategicznego. W swoim dorobku mają kilka poczytnych książek, ale cenieni są także za osiągnięcia w obszarze praktycznego wykorzystania wiedzy logistycznej.


Cena: 53.47 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Business Intelligence (41.07zł)
Przez innowację do wzrostu. Jak wprowadzić innowację przełomową (41.65zł)
Współczesna analiza strategii (79.00zł)
Zarządzanie operacyjne (57.82zł)
Podstawowe zagadnienia zarządzania produkcją (49.00zł)
Prognozowanie i symulacja w przedsiębiorstwie z płytą CD (55.17zł)
Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce (59.00zł)
Sztuka wojny. Wydanie III (29.90zł)
Finansowanie inwestycji w teorii i praktyce (49.45zł)
Dwie drogi. Jak CISCO równocześnie osiąga zyski i dba o przyszły rozwój (59.90zł)
Cyril Northcote Parkinson. Prawo Parkinsona (29.67zł)
Strategie zarządzania wiedzą. Modele teoretyczne i empiryczne (46.67zł)
Optymalizacja systemów i procesów logistycznych (38.74zł)
Kiedy nadchodzi kryzys (55.00zł)
Zarządzanie międzynarodowe. Teoria i praktyka (51.30zł)
Opanować czas (29.90zł)
Odporność korporacji. Zarządzanie ryzykiem nadużyć i korupcji (46.75zł)
Pomarańczowa rewolucja w biznesie. Jak jeden wybitny zespół może dokonać przeobrażenia całej organizacji (42.42zł)
Skończ z okresową oceną pracowników! (33.92zł)
Zarządzanie ryzykiem (50.92zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich (39.00zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Mikroekonomia (74.59zł)
Go global! (59.00zł)
Optymalizacja systemów i procesów logistycznych (38.74zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Logistyka usług (27.20zł)
Sprzedaż i charakter (39.02zł)
Psychologia sprzedaży (34.64zł)
Przewodnik po e-learningu (58.65zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe (72.00zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (73.00zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Samo Sedno Skuteczna sprzedaż (27.69zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem (55.17zł)
Coaching sprzedawców. Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży (67.92zł)
Eurologistyka. Teoria i praktyka (49.30zł)

Pozostałe z serii: Inne

Wzrost. Ideały jako siła napędowa rozwoju i wzrostu rentowności najwybitniejszych firm świata (59.42zł)
Rewolucja social media (39.00zł)
Be Happy! Szkoła szczęścia (27.00zł)
Radzka radzi: Tobie dobrze w tym! (44.90zł)
Słownik finansowo giełdowy angielsko-polski polsko-angielski (69.35zł)
Social media to ściema (39.00zł)
Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz (24.90zł)
8 dogmatów wywierania wpływu (24.00zł)
Węgry. Na ostro i na słodko. Wydanie 3 (39.90zł)
Strategie inwestycyjne. Jak z głową zarabiać na giełdzie. eBook. Mobi (39.00zł)
Tysiąc szklanek herbaty. Spotkania na Jedwabnym Szlaku (39.00zł)
Zarządzanie stresem (25.38zł)
Filozofia sukcesu. Życie szczęśliwe i dostatnie według Napoleona Hilla. eBook. Pdf (27.90zł)
Budapeszt. Stolica-zdrój. Wydanie 2 (29.90zł)
Urodziłeś się bogaty (23.92zł)
Przeformułowanie w biznesie (76.42zł)
Maxxxymy Skowrona. Wydanie Pierwsze Poprawione. eBook. Pdf (19.90zł)
NLP Twoich zmysłów. Wiedza dla wtajemniczonych (27.00zł)
Magiczna drabina do sukcesu (28.50zł)
Finanse międzynarodowe przedsiębiorstw (55.25zł)