e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -14%


Wojna marketingu z zarządzaniem

Ries Al, Ries Laura
promocja -14%
cena: 51.302325581395 zł 44.12 zł
Data wydania: 2010
stron: 288, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Specjaliści od zarządzania zwykle intensywniej używają lewej półkuli mózgu, natomiast specjaliści od marketingu prawej. Dlatego właśnie podczas wszystkich narad tak trudno im się porozumieć, chociaż wydaje się, że mówią o tym samym.
Autorzy udowadniają, że znacznie ważniejsze od tego, co się mówi, jest to, jak się mówi. Tłumaczą, że zarządzanie należy do sfery realnej, a marketing do sfery mentalnej; zarządzający chcą coraz lepszych, a marketingowcy zróżnicowanych produktów; zarządzający wyrażają swoje myśli słowami, a marketingowcy pokazują wizje przedsięwzięć. Na pytanie, jak to wszystko pogodzić, można znaleźć odpowiedź w prezentowanej książce.
Książka jest przeznaczona dla menedżerów, przedsiębiorców, kadr kierowniczych, osób zajmujących się marketingiem, studentów zarządzania i marketingu.


Cena: 44.12 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Airport City. Strefa okołotniskowa jako zagadnienie urbanistyczne. Monografia (89.00zł)
Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem (55.17zł)
Zarządzanie kryzysowe (36.55zł)
Szefologika, czyli logika szefowania (49.00zł)
Zarządzanie międzynarodowe. Teoria i praktyka (55.17zł)
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie (48.37zł)
Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji (39.90zł)
Podstawy gospodarowania nieruchomościami (39.10zł)
Logistyka (56.87zł)
Wprowadzanie zmiany w organizacji. Teoria w praktyce (42.42zł)
Innowacje i jakość w zarządzaniu organizacjami (40.80zł)
Big Boss (34.90zł)
Zarządzanie w warunkach niepewności (38.17zł)
Zarządzanie w XXI wieku (50.15zł)
Toyota pod ostrzałem (59.90zł)
Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce (59.00zł)
Zrównoważone przedsiębiorstwo (38.17zł)
Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców (58.65zł)
Modelowanie ryzyka inwestycyjnego (42.50zł)
Jak być dobrym menedżerem. Zestaw wskazówek (44.20zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku (39.00zł)
Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii (33.92zł)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (59.00zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (50.00zł)
Czym jest Branding' (84.79zł)
Mali mogą więcej (21.25zł)
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (44.90zł)
Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców (58.65zł)
Zarządzanie jakością z przykładami (59.42zł)
Sztuka rynkologii (25.59zł)
Trend jest twoim przyjacielem (39.10zł)
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie (49.00zł)
Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (49.00zł)
Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami (44.90zł)
Marketing (42.42zł)
Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu (67.83zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (39.00zł)
Sztuka rynkologii (26.73zł)
Wprowadzenie do międzynarodowych rynków finansowych (79.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Psychologia stresu (50.92zł)
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań (34.90zł)
Elektronika. Od praktyki do teorii (79.00zł)
Ekonometria finansowa (29.67zł)
100 praw sukcesu w biznesie (33.99zł)
Kontroling dla menedżerów . eBook. ePub (62.90zł)
Paryż. Przewodnik - Celownik. Wydanie 1 (29.90zł)
Mowa słowa. Sztuka przekonywania przez telefon. eBook. ePub (19.90zł)
Microsoft Excel 2007 PL. Formuły i funkcje. Rozwiązania w biznesie (89.00zł)
Jak wygrać każde negocjacje. Nie podnosząc głosu, nie tracąc zimnej krwi i nie wybuchając gniewem (44.90zł)
Balsam dla duszy walczącej z rakiem (43.90zł)
Giełda. Skuteczne strategie nie tylko dla początkujących (39.90zł)
Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji. eBook. Pdf (54.99zł)
Bogaty ojciec biedny ojciec (28.90zł)
Wigilijne psy (29.90zł)
Słowacja. Karpackie serce Europy. Wydanie 2 (34.90zł)
Dekalog współczesnego zarządzania. Najnowsze nurty, koncepcje, metody (45.00zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. eBook. ePub (29.90zł)
Superskuteczne strategie opanowania języków obcych. Twój prywatny coach (23.87zł)
Doug Box o fotografii portretowej. Przewodnik (39.90zł)