e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -14%


Wojna marketingu z zarządzaniem

Ries Al, Ries Laura
promocja -14%
cena: 51.302325581395 zł 44.12 zł
Data wydania: 2010
stron: 288, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Specjaliści od zarządzania zwykle intensywniej używają lewej półkuli mózgu, natomiast specjaliści od marketingu prawej. Dlatego właśnie podczas wszystkich narad tak trudno im się porozumieć, chociaż wydaje się, że mówią o tym samym.
Autorzy udowadniają, że znacznie ważniejsze od tego, co się mówi, jest to, jak się mówi. Tłumaczą, że zarządzanie należy do sfery realnej, a marketing do sfery mentalnej; zarządzający chcą coraz lepszych, a marketingowcy zróżnicowanych produktów; zarządzający wyrażają swoje myśli słowami, a marketingowcy pokazują wizje przedsięwzięć. Na pytanie, jak to wszystko pogodzić, można znaleźć odpowiedź w prezentowanej książce.
Książka jest przeznaczona dla menedżerów, przedsiębiorców, kadr kierowniczych, osób zajmujących się marketingiem, studentów zarządzania i marketingu.


Cena: 44.12 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Przedsiębiorczość Podstawy teoretyczne (49.00zł)
Podstawy zarządzania organizacjami (55.00zł)
Książę (34.90zł)
Nareszcie więcej zysku! (29.31zł)
Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie turystycznym (41.07zł)
Analiza decyzji (67.15zł)
Dobra strategia, zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie (59.42zł)
Nowoczesne modele współpracy przedsiębiorstw (24.65zł)
Najpopularniejsza na świecie metoda zarządzania. Książki dla profesjonalistów (84.92zł)
Pomoc publiczna a rozwój firmy (25.42zł)
Winning. Odpowiedzi (39.00zł)
Outsourcing krok po kroku dla menedżerów (50.15zł)
Kultura Toyoty. Serce i dusza filozofii Toyoty (74.90zł)
Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań (53.55zł)
Transport międzynarodowy (55.17zł)
Zakupy z Excelem bez tajemnic. Statystyka, prognozowanie i zarządzanie zakupami (31.45zł)
Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku (39.00zł)
Wprowadzanie zmiany w organizacji. Teoria w praktyce (49.45zł)
Sekrety bogacenia się (39.90zł)
Opanować czas (29.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (50.00zł)
Biznes XXI wieku (36.26zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu (61.56zł)
Błyskotliwy menedżer. Co dobry menedżer wie, robi i mówi (40.72zł)
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (44.90zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Marketing Teoria i przykłady (44.55zł)
Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie (39.90zł)
Pięć najważniejszych pytań (41.65zł)
Zachowania rynkowe kobiet (44.63zł)
Zarządzanie silną marką (69.00zł)
Geniusz marketingu (84.15zł)
Czym jest Branding' (84.79zł)
Zarządzanie jakością z przykładami (59.42zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
Sztuka rynkologii (26.73zł)
Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii (33.92zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)
Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców (58.65zł)

Pozostałe z serii: Inne

Wszyscy jesteśmy sprzedawcami! (24.00zł)
Zrównoważone przedsiębiorstwo (38.17zł)
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie (48.37zł)
Facebook. Daj się poznać. eBook. Pdf (19.90zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania. eBook. Mobi (27.90zł)
Młody bogaty rentier. Jak stać się zamożnym i na zawsze takim pozostać (43.97zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających myślenie lateralne. eBook. Mobi (14.90zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (39.00zł)
Do kina, na lody, do łóżka. Przewodnik dla niezależnych kobiet (27.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook. Mobi (27.90zł)
Zrozumieć stres. Jak nie dać się nerwom i zadbać o spokój (24.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw (46.67zł)
Wywieranie wrażenia na innych (38.17zł)
Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść. i jak sprawić, aby zachowywali się dobrze mimo swoich wad (38.49zł)
Inwestycje alternatywne. Pierwsze kroki na rynku pozagiełdowym. eBook. Pdf (29.90zł)
Przywództwo edukacyjne. Współczesne wyzwania (41.65zł)
Rady nadzorcze dobre praktyki ładu korporacyjnego (50.92zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza (26.00zł)
Dokumentacja czasu pracy. Wyjaśnienia, obliczenia, przykłady i wzory (101.15zł)