e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -14%


Marketing sensoryczny

Hulten Bertil, Broweus Niklas, Marcus Dijk
promocja -14%
cena: 57.232558139535 zł 49.22 zł
Data wydania: 2010
stron: 168, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Ważną rolę w procesach zakupu i konsumpcji, a także postrzeganiu firm, marek i produktów odgrywają zmysły wzroku, słuchu, węchu, dotyku i smaku. Wiedza o zmysłach ludzkich przyczynia się do większej skuteczności działań marketingowych. Jednak w większości przypadków jej wykorzystanie ogranicza się do tego, jak sprawić, aby klienci dostrzegli produkt lub markę.
Zdaniem autorów marketing sensoryczny oferuje dużo więcej. Jest to sposób wyrażania tożsamości i wartości firmy w dążeniu do długofalowego celu, jakim jest zwiększenie świadomości marki oraz tworzenie jej wizerunku.

Jest to innowacyjna książka, prezentująca teorię i praktykę marketingu sensorycznego. Eksperci w tej dziedzinie przekazują w niej czytelnikowi wiedzę opartą głównie na wynikach badań naukowych z dziedziny psychologii, doświadczeniach firm i zachowaniach konsumentów. Tworząc koncepcję marketingu sensorycznego, przyjęli oni założenie, że o percepcji produktów i usług przez klientów decyduje pięć zmysłów ludzkich. Ich zdaniem firmy muszą o tym pamiętać, gdy formułują strategie marketingowe, a zwłaszcza dokonują wyboru segmentów docelowych, kształtują wizerunek marki czy pozycjonują produkt. Dzięki wykorzystaniu czynników emocjonalnych, racjonalnych i zmysłowych zdecydowanie łatwiej jest bowiem umacniać pozycję na rynku i zdobywać klientów.
Walorami książki są przystępny język oraz interesujące przykłady firm europejskich i amerykańskich, które już stosują marketing sensoryczny w swojej działalności.
Książka jest adresowana do studentów, a także praktyków gospodarczych. Stanowi ona źródło wiedzy i inspiracji do refleksji dla praktyków marketingu oraz badaczy i studentów.


Cena: 49.22 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Czym jest marketing (30.52zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (38.17zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Marketing usług (42.42zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)

Pozostałe z serii: Inne

Giełdowe giganty (50.15zł)
Zdrowie masz we krwi! Jak żyć w zgodzie z grupą krwi. Wydanie II (34.90zł)
Pokolenia. Wiek deszczu, wiek słońca (39.90zł)
Mikroekonomia Kurs średni ujęcie nowoczesne (63.67zł)
Jak korzystać z ekspertów zewnętrznych (38.25zł)
Decydujący czynnik (50.40zł)
Podatki 2013 część 3 z płytą CD (16.92zł)
Totalny Model Sprzedaży. eBook. Pdf (31.99zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II (31.99zł)
Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera (69.00zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia. eBook. Pdf (39.00zł)
Alchemia uwodzenia, czyli erotyczna manipulacja mężczyznami (19.92zł)
Bądź liderem (38.17zł)
Programista poszukiwany. Znajdź i zatrudnij najlepszego! eBook. Mobi (29.90zł)
Kim chcesz być' Wybierz zawód najlepszy dla Ciebie. eBook. Mobi (23.90zł)
Finanse międzynarodowe przedsiębiorstw (55.25zł)
Rachunkowość przedsiębiorstwa w szczególnych sytuacjach (50.92zł)
7 zaginionych tajemnic sukcesu. eBook. Mobi (22.90zł)
Jak się sprzedać. Skuteczne techniki prezentacji, przekonywania i przekazu swoich idei (42.42zł)
Kontroling dla menedżerów . eBook. ePub (62.90zł)