e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -14%


Marketing sensoryczny

Hulten Bertil, Broweus Niklas, Marcus Dijk
promocja -14%
cena: 57.232558139535 zł 49.22 zł
Data wydania: 2010
stron: 168, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Ważną rolę w procesach zakupu i konsumpcji, a także postrzeganiu firm, marek i produktów odgrywają zmysły wzroku, słuchu, węchu, dotyku i smaku. Wiedza o zmysłach ludzkich przyczynia się do większej skuteczności działań marketingowych. Jednak w większości przypadków jej wykorzystanie ogranicza się do tego, jak sprawić, aby klienci dostrzegli produkt lub markę.
Zdaniem autorów marketing sensoryczny oferuje dużo więcej. Jest to sposób wyrażania tożsamości i wartości firmy w dążeniu do długofalowego celu, jakim jest zwiększenie świadomości marki oraz tworzenie jej wizerunku.

Jest to innowacyjna książka, prezentująca teorię i praktykę marketingu sensorycznego. Eksperci w tej dziedzinie przekazują w niej czytelnikowi wiedzę opartą głównie na wynikach badań naukowych z dziedziny psychologii, doświadczeniach firm i zachowaniach konsumentów. Tworząc koncepcję marketingu sensorycznego, przyjęli oni założenie, że o percepcji produktów i usług przez klientów decyduje pięć zmysłów ludzkich. Ich zdaniem firmy muszą o tym pamiętać, gdy formułują strategie marketingowe, a zwłaszcza dokonują wyboru segmentów docelowych, kształtują wizerunek marki czy pozycjonują produkt. Dzięki wykorzystaniu czynników emocjonalnych, racjonalnych i zmysłowych zdecydowanie łatwiej jest bowiem umacniać pozycję na rynku i zdobywać klientów.
Walorami książki są przystępny język oraz interesujące przykłady firm europejskich i amerykańskich, które już stosują marketing sensoryczny w swojej działalności.
Książka jest adresowana do studentów, a także praktyków gospodarczych. Stanowi ona źródło wiedzy i inspiracji do refleksji dla praktyków marketingu oraz badaczy i studentów.


Cena: 49.22 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Wałkowanie Ameryki. eBook. Mobi (27.90zł)
Telewindykacja, czyli skuteczne odzyskiwanie należności przez telefon (34.90zł)
Android Flash. Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych (69.00zł)
Nowe spojrzenie na zarządzanie projektami (50.40zł)
Erystyka. Sztuka prowadzenia sporów (12.90zł)
Prawda o wypaleniu zawodowym (49.45zł)
FOREX dla bystrzaków. Wydanie II (39.00zł)
Od zera. Osiąganie niemożliwego z Ho’oponopono (39.90zł)
Odkryj w sobie siłę z płytą CD (42.42zł)
Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami (44.90zł)
City Girl Kobieta która podbiła londyńską giełdę (42.42zł)
Kultura zarządzania oparta na zaangażowaniu (41.00zł)
Richard Dawkins. Ewolucja myślenia (33.00zł)
Sztuka skutecznego porozumiewania się (33.92zł)
Nadgodziny są do bani! Pracuj dla efektu, a nie dla idei (39.00zł)
Superskuteczne strategie opanowania języków obcych. Twój prywatny coach. eBook. ePub (29.90zł)
Etykieta w biznesie. eBook. Pdf (31.99zł)
Droga do oświecenia (34.90zł)
Trudne pytania na rozmowie o pracę (19.21zł)
Big Boss (34.90zł)