e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -14%


Marketing sensoryczny

Hulten Bertil, Broweus Niklas, Marcus Dijk
promocja -14%
cena: 57.232558139535 zł 49.22 zł
Data wydania: 2010
stron: 168, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Ważną rolę w procesach zakupu i konsumpcji, a także postrzeganiu firm, marek i produktów odgrywają zmysły wzroku, słuchu, węchu, dotyku i smaku. Wiedza o zmysłach ludzkich przyczynia się do większej skuteczności działań marketingowych. Jednak w większości przypadków jej wykorzystanie ogranicza się do tego, jak sprawić, aby klienci dostrzegli produkt lub markę.
Zdaniem autorów marketing sensoryczny oferuje dużo więcej. Jest to sposób wyrażania tożsamości i wartości firmy w dążeniu do długofalowego celu, jakim jest zwiększenie świadomości marki oraz tworzenie jej wizerunku.

Jest to innowacyjna książka, prezentująca teorię i praktykę marketingu sensorycznego. Eksperci w tej dziedzinie przekazują w niej czytelnikowi wiedzę opartą głównie na wynikach badań naukowych z dziedziny psychologii, doświadczeniach firm i zachowaniach konsumentów. Tworząc koncepcję marketingu sensorycznego, przyjęli oni założenie, że o percepcji produktów i usług przez klientów decyduje pięć zmysłów ludzkich. Ich zdaniem firmy muszą o tym pamiętać, gdy formułują strategie marketingowe, a zwłaszcza dokonują wyboru segmentów docelowych, kształtują wizerunek marki czy pozycjonują produkt. Dzięki wykorzystaniu czynników emocjonalnych, racjonalnych i zmysłowych zdecydowanie łatwiej jest bowiem umacniać pozycję na rynku i zdobywać klientów.
Walorami książki są przystępny język oraz interesujące przykłady firm europejskich i amerykańskich, które już stosują marketing sensoryczny w swojej działalności.
Książka jest adresowana do studentów, a także praktyków gospodarczych. Stanowi ona źródło wiedzy i inspiracji do refleksji dla praktyków marketingu oraz badaczy i studentów.


Cena: 49.22 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (27.30zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (33.92zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Badania rynku (32.30zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (24.43zł)
Proaktywny telemarketing (25.90zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Public relations (38.17zł)
Komunikacja marketingowa (46.67zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Niestandardowy podręcznik do rachunkowości (25.50zł)
Balsam dla duszy walczącej z rakiem (43.90zł)
Najgłupsi przestępcy (27.00zł)
Fotografowanie modelek. Techniki pozowania (27.93zł)
Duet, który przetrwał piekło. Niezwykła historia z czasów II wojny światowej (34.00zł)
Zarządzanie zmianą Od strategii do działania (41.65zł)
Czas wypłaty (59.90zł)
Przełomowe innowacje (37.40zł)
Rachunkowość jednostek sektora finansów publicznych i instytucji finansowych (55.17zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających logiczne myślenie. eBook. Pdf (14.90zł)
Budapeszt. Przewodnik - Celownik. Wydanie 1 (29.90zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera. eBook. Mobi (27.90zł)
MS Project 2010 i MS Project Server 2010. Efektywne zarządzanie projektem i portfelem projektów (99.00zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju. eBook. ePub (31.99zł)
Ekonometria Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem programu GRETL (38.17zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza. eBook. Mobi (19.95zł)
Kraków. Najpiękniejsze spacery. Wyd. 2 (26.90zł)
Twoje finanse. Skuteczne oszczędzanie. eBook. Mobi (13.95zł)
Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie. eBook. Mobi (35.90zł)
Przez innowację do wzrostu. Jak wprowadzić innowację przełomową (41.65zł)