e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -14%


Marketing sensoryczny

Hulten Bertil, Broweus Niklas, Marcus Dijk
promocja -14%
cena: 57.232558139535 zł 49.22 zł
Data wydania: 2010
stron: 168, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Ważną rolę w procesach zakupu i konsumpcji, a także postrzeganiu firm, marek i produktów odgrywają zmysły wzroku, słuchu, węchu, dotyku i smaku. Wiedza o zmysłach ludzkich przyczynia się do większej skuteczności działań marketingowych. Jednak w większości przypadków jej wykorzystanie ogranicza się do tego, jak sprawić, aby klienci dostrzegli produkt lub markę.
Zdaniem autorów marketing sensoryczny oferuje dużo więcej. Jest to sposób wyrażania tożsamości i wartości firmy w dążeniu do długofalowego celu, jakim jest zwiększenie świadomości marki oraz tworzenie jej wizerunku.

Jest to innowacyjna książka, prezentująca teorię i praktykę marketingu sensorycznego. Eksperci w tej dziedzinie przekazują w niej czytelnikowi wiedzę opartą głównie na wynikach badań naukowych z dziedziny psychologii, doświadczeniach firm i zachowaniach konsumentów. Tworząc koncepcję marketingu sensorycznego, przyjęli oni założenie, że o percepcji produktów i usług przez klientów decyduje pięć zmysłów ludzkich. Ich zdaniem firmy muszą o tym pamiętać, gdy formułują strategie marketingowe, a zwłaszcza dokonują wyboru segmentów docelowych, kształtują wizerunek marki czy pozycjonują produkt. Dzięki wykorzystaniu czynników emocjonalnych, racjonalnych i zmysłowych zdecydowanie łatwiej jest bowiem umacniać pozycję na rynku i zdobywać klientów.
Walorami książki są przystępny język oraz interesujące przykłady firm europejskich i amerykańskich, które już stosują marketing sensoryczny w swojej działalności.
Książka jest adresowana do studentów, a także praktyków gospodarczych. Stanowi ona źródło wiedzy i inspiracji do refleksji dla praktyków marketingu oraz badaczy i studentów.


Cena: 49.22 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Marketing usług turystycznych (38.17zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (59.00zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (38.17zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Księga motywacji, inspiracji i magii Napoleona Hilla (29.60zł)
Może (morze) wróci (39.90zł)
Serwisy społecznościowe. Projektowanie (49.00zł)
Czarnogóra, Serbia i Bośnia. Zielony Przewodnik. Wyd. 1 (42.90zł)
Usługi maklerskie (129.00zł)
Międzynarodowe standardy rachunkowości (59.00zł)
IMIENINAŁKI. eBook. Mobi (27.90zł)
Tatry Polskie i Słowackie. Wydanie 3 (29.90zł)
Rynek Celów. Zwrot z inwestycji w HR (67.15zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady potęgi osobistej. eBook. Pdf (31.99zł)
Fuzje i przejęcia (41.65zł)
Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu (59.00zł)
Rynek papierów wartościowych strefy euro (71.00zł)
Zero ograniczeń. Sekret osiągnięcia bogactwa, zdrowia i harmonii ze światem. eBook. ePub (31.99zł)
NewConnect - nowa szansa na duże zyski. eBook. Pdf (47.00zł)
Esencja sukcesji (49.00zł)
Kłamstwo i jego wykrywanie w biznesie polityce i małżeństwie (33.92zł)
NewConnect - nowa szansa na duże zyski. eBook. Mobi (47.00zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona. eBook. Pdf (27.90zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)