e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -14%


Strategia reklamowa

Janiszewska Karolina, Kall Jacek
promocja -14%
cena: 44.383720930233 zł 38.17 zł
Data wydania: 2011
stron: 156, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Spojrzenie Autorów - Karoliny Janiszewskiej i Jacka Kalla - na wykorzystanie reklamy w firmie jest odmienne od większości ujęć prezentowanych w polskojęzycznych pozycjach.
Autorzy widzą reklamę z bardzo pragmatycznego punktu widzenia, jako narzędzie, które powinno być stosowane przez firmy, aby osiągnąć bardzo konkretne, wymierne cele biznesowe. Dlatego nie koncentrują się na aspektach kreacji reklam, ale na opracowaniu strategii reklamy i jej dopasowaniu do celów firmy. Proponowane podejście, a także język, jakim książka została napisana, ułatwią Czytelnikowi (menedżerowi marki czy menedżerowi produktu lub pracownikowi agencji reklamowej) lepsze zrozumienie, na czym w istocie polega strategia reklamy, mimo, że nie została zapełniona analizami konkretnych czasów.
Książka Strategia reklamowa: wyjaśnia, jak zaplanować kampanię reklamową; przybliża sposoby określania adresatów, celów i treści reklamy; omawia, w jaki sposób ustalić zakres wykorzystania mediów w kampanii reklamowej i jakie to mają być media; prezentuje różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej; przedstawia metody mierzenia skuteczności reklamy.


Cena: 38.17 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing sensoryczny (49.22zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Marketing usług (42.42zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)

Pozostałe z serii: Inne

Etykieta w biznesie. eBook. Mobi (31.99zł)
Podręcznik genialnych pomysłów. Od inspiracji po realizację. Smashing Magazine (69.00zł)
Konsumpcja a rozwój gospodarczy i społeczny (49.00zł)
The Right Steps to Business English + CD (25.50zł)
Rozwój osobisty lidera (30.08zł)
CEO. Dyrektor do spraw zaangażowania (53.55zł)
Tajniki wystąpień publicznych. 101 porad dla prezenterów (39.90zł)
Wszyscy kłamią (21.17zł)
Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość (33.15zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012. eBook. Epub (19.95zł)
Toskania. Zielony Przewodnik. Wydanie 2 (42.90zł)
Zaznacz załatwione! Jak wykonywać zadania do końca (63.00zł)
Listy do Steve'a Jobsa (25.42zł)
Ekonomia dobra i zła (38.17zł)
ECUK. Grafika menedżerska i prezentacyjna (8.42zł)
Lady Australia (23.20zł)
Tatry, Pieniny, Orawa i Spisz. Pomysły na góralską przygodę. Wydanie 1 (24.90zł)
Psychologia pamięci. Badania, teorie, zastosowania (77.00zł)
COACHING, KREATYWNOŚĆ, ZABAWA. Narzędzia rozwoju dla pasjonatów i profesjonalistów (39.90zł)
Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II (47.00zł)