e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -14%


Strategia reklamowa

Janiszewska Karolina, Kall Jacek
promocja -14%
cena: 44.383720930233 zł 38.17 zł
Data wydania: 2011
stron: 156, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Spojrzenie Autorów - Karoliny Janiszewskiej i Jacka Kalla - na wykorzystanie reklamy w firmie jest odmienne od większości ujęć prezentowanych w polskojęzycznych pozycjach.
Autorzy widzą reklamę z bardzo pragmatycznego punktu widzenia, jako narzędzie, które powinno być stosowane przez firmy, aby osiągnąć bardzo konkretne, wymierne cele biznesowe. Dlatego nie koncentrują się na aspektach kreacji reklam, ale na opracowaniu strategii reklamy i jej dopasowaniu do celów firmy. Proponowane podejście, a także język, jakim książka została napisana, ułatwią Czytelnikowi (menedżerowi marki czy menedżerowi produktu lub pracownikowi agencji reklamowej) lepsze zrozumienie, na czym w istocie polega strategia reklamy, mimo, że nie została zapełniona analizami konkretnych czasów.
Książka Strategia reklamowa: wyjaśnia, jak zaplanować kampanię reklamową; przybliża sposoby określania adresatów, celów i treści reklamy; omawia, w jaki sposób ustalić zakres wykorzystania mediów w kampanii reklamowej i jakie to mają być media; prezentuje różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej; przedstawia metody mierzenia skuteczności reklamy.


Cena: 38.17 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Product placement (69.00zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Airport City. Strefa okołotniskowa jako zagadnienie urbanistyczne. Monografia (89.00zł)
Zasady GRY. Mistrzostwo uwodzenia w 30 dni. Zasady GRY. Kodeks uwodziciela (69.00zł)
Ekonomia zrównoważonego rozwoju (42.42zł)
IMIENINAŁKI. eBook. Pdf (27.90zł)
Potęga informacji. Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej (39.20zł)
Wielkie poszukiwanie. Historia ekonomicznego geniuszu (59.42zł)
Wykorzystaj swój potencjał zdobądź bogactwo i odnieś sukces (27.35zł)
Czechy. Gospoda pełna humoru. Wydanie 2 (34.90zł)
Standout. Innowacyjny test do oceny silnych stron (54.90zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku (39.90zł)
Windykacja. Tom I. Negocjacje z dłużnikami (66.00zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady potęgi osobistej. eBook. Pdf (31.99zł)
Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż (41.94zł)
Assessment/Development Center. Poznaj najskuteczniejszą metodę oceny kompetencji pracowników i kandydatów do pracy. eBook. Pdf (39.00zł)
Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm (69.90zł)
Mount Everest biznesu. eBook. Pdf (31.99zł)
Sieci Linux. Receptury (69.90zł)
Siła Sekretu. Praktyczny poradnik programowania przyszłości (27.90zł)
Proaktywny telemarketing (11.90zł)