e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Zarządzanie
Seria: Inne
Promocja: -20%


Zarządzanie dla inżynierów

Masłyk-Musiał Ewa, Rakowska Anna, Krajewska-Bińczyk Elżbieta
promocja -20%
cena: 59.1875 zł 47.35 zł
Data wydania: 2012
stron: 292, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Zarządzanie, czyli zmniejszanie niepewności działania przez podejmowanie trafnych decyzji, nie ogranicza się głównie do koordynacji, nadzoru i kontroli, ale obejmuje także funkcje planowania, kierowania, projektowania i zmieniania [Mikołajczyk 2010, s. 275]. Organizacje funkcjonujące w dynamicznie rozwijającym się otoczeniu wymagają bowiem liderów transformacyjnych [Tichy, Devanna 1986] i stałego doskonalenia. Planowanie i wdrażanie zmian to domena zadań współczesnego inżyniera projektanta i coraz częściej lidera zmian. Wiedza na temat organizacji i zarządzania (przedmiot omawianej tu dyscypliny naukowej), zdobywana podczas studiów, ma umożliwić uchwycenie i zrozumienie zarówno porządku, jak i sprzeczności, a czasem wręcz paradoksów organizacyjnych.
Wiedza taka jest, w pewnym zakresie, niezbędna każdemu człowiekowi. Organizacje są bowiem tworami powszechnymi. Tworzą one materię życia społecznego, a w nim świata biznesu. Jest to, jak sądzą specjaliści w zakresie zarządzania, świat systemów otwartych, formalnych struktur i oddziałujących na siebie całości społeczno-technicznych. Jest to świat zorganizowany, ale nie do końca. Pozostaje w nim wiele miejsc dla działań spontanicznych, emocjonalnych, często irracjonalnych, zarówno ze względu na cele organizacji, jak i poszczególnych jej uczestników [Koźmiński, Piotrowski 1995, s. 11].
Aby rozwijać w inżynierach wrażliwość na złożoność i różnorodność rzeczywistości organizacyjnej, którą muszą oni rozumieć, aby skutecznie sobie z nią (w niej) w późniejszym życiu radzić, wiedza teoretyczna o organizacji i zarządzaniu powinna być stale uzupełniana przez doświadczenia praktyczne. Zarządzanie organizacjami wymaga bowiem wiedzy akademickiej o organizacji, ale także wiedzy, jak się uczyć zarządzać i szlifować posiadany talent kierowniczy już w praktyce. Nigdzie, tak jak w organizacji, powiedzenie, że praktyka czyni mistrza nie wydaje się być bardziej adekwatne. Adeptów zarządzania należy zatem wyposażyć w instrumenty zarządzania koncepcje, metody i techniki adekwatne do różnych sytuacji organizacyjnych, pozwalające na urzeczywistnienie zamierzeń organizacyjnych. Instrumenty te odwołują się do idei powstałych na gruncie wielu dyscyplin naukowych ścisłych i humanistycznych. Specyficzne DNA współczesnych metod tkwi w ogólnych, klasycznych zasadach naukowej organizacji [Błaszczak, Czekaj 2010, s. 473].
Prezentowany podręcznik ma za zadanie ułatwienie poruszania się w tej dżungli koncepcji i metod, a nawet jej uporządkowanie. Pełni więc funkcje przewodnika po złożonych problemach zarządzania organizacjami w burzliwym świecie biznesu i w społeczeństwie sieci.


Cena: 47.35 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Życie i praca. Jak znaleźć czas na wszystko (30.00zł)
Marketing (49.45zł)
Optymalizacja systemów i procesów logistycznych (38.74zł)
Zen To Done. Proste sposoby na zwiększenie efektywności (27.00zł)
Transport międzynarodowy (55.17zł)
Negocjowanie i zawieranie umów handlowych (39.90zł)
Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem (41.65zł)
Wzrost. Ideały jako siła napędowa rozwoju i wzrostu rentowności najwybitniejszych firm świata (59.42zł)
Logistyka usług (27.20zł)
O wojnie. Podręcznik stratega (59.00zł)
Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem (33.86zł)
Wielcy z wyboru. Niepewność, chaos, łut szczęścia. Dlaczego niektóre firmy święcą triumfy pomimo niesprzyjających okoliczności (53.92zł)
Podstawy strategii (59.42zł)
Sztuka rynkologii (12.90zł)
Zarządzanie kryzysowe (36.86zł)
Innowacyjność przedsiębiorstw a systemy zarządzania jakością (59.00zł)
Zarządzanie najmem (29.71zł)
Zarządzanie przedsiębiorstwem (37.94zł)
Zarządzanie operacyjne (57.82zł)
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (44.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę. eBook. Pdf (31.99zł)
Coaching na Wyspach Szczęśliwych (49.00zł)
Rewolucja social media (39.00zł)
Biznes muzyczny (35.05zł)
Polityka pieniężna (33.43zł)
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (44.90zł)
Strategie zarządzania wiedzą. Modele teoretyczne i empiryczne (46.67zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu. eBook. ePub (29.90zł)
Biblia sprzedaży (79.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Współczesne doktryny polityczne (69.00zł)
Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem' eBook. Mobi (29.90zł)
Ego-rcyzmy. Poznaj, czym jest i jak działa ego (39.00zł)
Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011. Szkoła efektu (63.20zł)
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie (48.37zł)
Mądrość tłumu. Większość ma rację w ekonomii, biznesie i polityce (30.31zł)
Biżuteria i koraliki dla bystrzaków. Wydanie II (59.00zł)
Excel. Tabele i wykresy przestawne. Przewodnik po tworzeniu dynamicznych arkuszy kalkulacyjnych (39.00zł)
Twoje finanse. Bezpieczeństwo własne i majątku. eBook. Pdf (13.95zł)
Dlaczego mnie nie rozumiecie' Poznaj osiem barier w komunikacji i pokonaj je. eBook. ePub (22.90zł)