e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -14%


Strategie marketingowe

Wrzosek Wojciech
promocja -14%
cena: 59.209302325581 zł 50.92 zł
Data wydania: 2012
stron: 280, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu, jak i z mechanizmów pozyskiwania informacji oraz podejmowania decyzji w warunkach istnienia wielu możliwości wyboru, które stwarzają rynek i jego przeobrażenia. W niniejszym podręczniku autorzy koncentrują uwagę na najważniejszych nurtach wiedzy o podstawowych strategiach marketingowych oraz sposobach i mechanizmach ich kształtowania.
Wszystkie prezentowane w książce strategie wskazują na uniwersalny charakter marketingu jako podstawy działania przedsiębiorstw na rynku. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.


Cena: 50.92 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie kieszonkowe (19.90zł)
Metoda Pose. Bieganie techniką dr. Romanova (35.92zł)
Twoje emocjonalne ja. Jak podnieść swoje EQ (23.20zł)
Excel. Analiza danych biznesowych (44.00zł)
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet (44.90zł)
Wolność finansowa dzięki inwestowaniu w nieruchomości (26.23zł)
Sekrety skutecznych prezentacji multimedialnych (23.20zł)
Giełda papierów wartościowych. Poradnik bez kantów. eBook. Pdf (27.90zł)
Przewodnik praktycznego zarządznia (45.00zł)
Superskuteczne strategie opanowania języków obcych. Twój prywatny coach. eBook. Pdf (29.90zł)
Pamięć na zawołanie. Metody i techniki pamięciowe (19.98zł)
Sztuka rynkologii (25.59zł)
Bogać się! Dziesięć przykazań zarabiania pieniędzy. Wydanie II. eBook. Mobi (34.90zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)
Czarnogóra, Serbia i Bośnia. Zielony Przewodnik. Wyd. 1 (42.90zł)
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania. eBook. Pdf (35.90zł)
Pisma i umowy w firmie (149.00zł)
MS Office 2010 PL w biurze i nie tylko (44.90zł)
Pozytywne myślenie kluczem do sukcesu (39.90zł)
Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka (42.42zł)