e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -14%


Strategie marketingowe

Wrzosek Wojciech
promocja -14%
cena: 59.209302325581 zł 50.92 zł
Data wydania: 2012
stron: 280, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu, jak i z mechanizmów pozyskiwania informacji oraz podejmowania decyzji w warunkach istnienia wielu możliwości wyboru, które stwarzają rynek i jego przeobrażenia. W niniejszym podręczniku autorzy koncentrują uwagę na najważniejszych nurtach wiedzy o podstawowych strategiach marketingowych oraz sposobach i mechanizmach ich kształtowania.
Wszystkie prezentowane w książce strategie wskazują na uniwersalny charakter marketingu jako podstawy działania przedsiębiorstw na rynku. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.


Cena: 50.92 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Prawo reklamy (50.57zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.40zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Badania rynku (32.30zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (24.43zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (27.93zł)

Pozostałe z serii: Inne

Rachunkowość Kurs podstawowy (50.92zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
8 dogmatów wywierania wpływu (24.00zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących. eBook. ePub (21.99zł)
Microsoft Outlook 2010 PL. Praktyczne podejście (39.00zł)
NLP dla bystrzaków (34.90zł)
Brudne interesy. Wydanie drugie (39.20zł)
Najgłupsi przestępcy (27.00zł)
Rozmowa kwalifikacyjna (42.42zł)
Zarządzanie operacyjne (57.82zł)
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich (39.00zł)
Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności . eBook. Mobi (27.00zł)
Windows 7 PL. Biblia (99.00zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady pracy nad sobą. eBook. Mobi (31.99zł)
Herosi i filozofia. Książka, która ocali ten świat (34.90zł)
Excel 2007. Najlepsze sztuczki i chwyty (59.00zł)
Siła kobiecości (38.02zł)
Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj (33.92zł)
Rachunkowość budżetowa (84.15zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady samodoskonalenia. eBook. Mobi (31.99zł)