e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -14%


Strategie marketingowe

Wrzosek Wojciech
promocja -14%
cena: 59.209302325581 zł 50.92 zł
Data wydania: 2012
stron: 280, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu, jak i z mechanizmów pozyskiwania informacji oraz podejmowania decyzji w warunkach istnienia wielu możliwości wyboru, które stwarzają rynek i jego przeobrażenia. W niniejszym podręczniku autorzy koncentrują uwagę na najważniejszych nurtach wiedzy o podstawowych strategiach marketingowych oraz sposobach i mechanizmach ich kształtowania.
Wszystkie prezentowane w książce strategie wskazują na uniwersalny charakter marketingu jako podstawy działania przedsiębiorstw na rynku. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.


Cena: 50.92 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Marketing (129.00zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Reklama i jej ograniczenia (38.17zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Product placement (69.00zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (20.30zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)

Pozostałe z serii: Inne

Siła Sekretu. Praktyczny poradnik programowania przyszłości. eBook. Pdf (23.90zł)
Analiza formacji w wykresach giełdowych (63.75zł)
Firmy rodzinne (25.42zł)
Joga na co dzień (21.90zł)
Zarządzanie szefem (19.90zł)
Węgry. Zielony Przewodnik Michelin (42.90zł)
Finanse publiczne Teoria i praktyka (66.21zł)
Zarządzanie małą i średnią firmą w teorii i w ćwiczeniach (80.00zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady wiedzy i władzy. eBook. Mobi (29.90zł)
Etyczna manipulacja, czyli jak sprawić, żeby ludzie naprawdę Cię lubili (15.19zł)
Marketingowe zarządzanie apteką (69.00zł)
Osiem minut medytacji. Spokój umysłu na co dzień (32.90zł)
Uwierz w siebie. Poznaj swoją moc. eBook. ePub (27.90zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Makroekonomia (63.67zł)
Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziękiem i klasą osiągnąć sukces zawodowy. eBook. Mobi (22.90zł)
Bądź liderką. Strategie przywódcze dla kobiet (43.73zł)
Marketing (49.45zł)
Dźwięki marzeń. Reportaże i rozmowy (14.90zł)
Rework (39.90zł)