e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -14%


Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw

Fonfara Krzysztof
promocja -14%
cena: 59.209302325581 zł 50.92 zł
Data wydania: 2012
stron: 196, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych skłania do przyjęcia marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy.
W książce podjęto zatem próbę odpowiedzi na pytanie: Jak skutecznie działać na rynku przedsiębiorstw?.
Autor przybliżył w książce:
  • sposoby działania firmy na rynku przedsiębiorstw,
  • procesy zakupu na rynku przedsiębiorstw,
  • relacje między firmami,
  • podstawowe koncepcje marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw (w tym złożoność i wielostronność powiązań firmy oraz zarządzanie portfelem nabywców),
  • wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego przez polskie przedsiębiorstwa.
Książka jest adresowana do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków zainteresowanych poprawą sytuacji rynkowej firmy przez wdrażanie nowoczesnych koncepcji marketingowych.


Cena: 50.92 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Badania marketingowe (55.17zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (41.40zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Prawo reklamy (50.57zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (19.43zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Skuteczny coaching dla zaawansowanych. eBook. ePub (31.99zł)
Sposób na opornych. Skuteczne wywieranie wpływu (30.40zł)
Talent nie wystarczy (39.00zł)
Budapeszt. Stolica-zdrój. Wydanie 2 (29.90zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających myślenie lateralne. eBook. Pdf (14.90zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady pracy nad sobą. eBook. Mobi (31.99zł)
Pasja i dyscyplina strategii (42.42zł)
Maroko. Wydanie 1 (26.90zł)
Olbrzymie kroki (22.10zł)
Mąż, którego nie znałam (34.90zł)
Budowanie zespołu. Organizacja szkoleń team building i wypraw incentive. Poradnik dla menedżera personalnego. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel. Vademecum Walkenbacha. Wydanie II (99.00zł)
Jak zadbać o własne finanse? (27.96zł)
Podatki 2014 (75.65zł)
Zarządzanie jakością Teoria i praktyka (42.42zł)
7 rodzajów inteligencji. Odkryj je w sobie i rozwijaj (39.90zł)
Strategiczny podstęp. Umiejętność wygrywania w biznesie. eBook. Pdf (31.99zł)
Excel 2010 PL. Kurs. eBook. Pdf (27.90zł)
Dzień dobry i co dalej (37.32zł)
Erystyka. Sztuka prowadzenia sporów (7.90zł)