e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -15%


Badania jakościowe metody i zastosowania

Kaczmarek Mirosława, Olejnik Iwona, Springer Agnieszka
promocja -15%
cena: 49 zł 41.65 zł
Data wydania: 2013
stron: 254, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy menedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań.
Niezbędna staje się w szczególności aktualna, wiarygodna i szybko dostępna wiedza o zachowaniach konsumentów, a także o działaniach konkurentów. Systematycznie rośnie zatem rola "dobrej" informacji pochodzącej z badań marketingowych - zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Co więcej, wartość takiej informacji doceniana jest nie tylko przez duże korporacje międzynarodowe i agendy rządowe, ale również przez małe i średnie przedsiębiorstwa, o lokalnym zasięgu działania. Równocześnie dostrzegany jest coraz większy dysonans pomiędzy tym, co klienci oficjalnie deklarują a tym, jakie podejmują działania.
Zastosowanie metodologii badań jakościowych, której celem jest dotarcie do "wnętrza" konsumenta, rozpoznanie jego emocji, ukrytych motywów i potrzeb, staje się więc niezbędne w identyfikacji rzeczywistych zachowań rynkowych. Metody jakościowe umożliwiają "wyjście" poza deklaracje konsumenta, rozpoznanie jego nieświadomych schematów postępowania oraz zrozumienie przyczyn irracjonalnych decyzji.


Cena: 41.65 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing usług (42.42zł)
Reklama i jej ograniczenia (38.17zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (30.36zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (12.45zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Marketing (129.00zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)

Pozostałe z serii: Inne

MS Project 2010 i MS Project Server 2010. Efektywne zarządzanie projektem i portfelem projektów. eBook. ePub (79.00zł)
Paragon z podróży. Poradnik taniego podróżowania (26.17zł)
Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem. eBook. PDF (31.99zł)
Kiedy nadchodzi kryzys (55.00zł)
AlphaHuman (39.90zł)
Excel. Analiza danych biznesowych (44.00zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. eBook. Pdf (47.00zł)
Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności (29.90zł)
Legalny doping emocjonalny. eBook. Mobi (19.90zł)
Access 2007 PL. Formuły, raporty, kwerendy. Rozwiązania w biznesie (79.00zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
ABC komputera. Wydanie VII (34.90zł)
NLP dla bystrzaków. Wydanie II (39.90zł)
Potrząśnij pudełkiem. Mała książka dla wielkich ludzi (32.90zł)
Dlaczego piątkowi uczniowie pracują dla trójkowych a czwórkowi zostają urzędnikami (43.97zł)
Sprawozdawczość ostrożnościowa i finansowa firm inwestycyjnych (84.15zł)
To ja zabrałem Twój ser (33.15zł)
Bieszczady. Solina. Połoniny, Cerkwie. Wydanie 1 (18.67zł)
Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Nowe ujęcia Scotta Kelbyego (37.00zł)
Zarządzanie ludźmi (38.49zł)