e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -15%


Badania jakościowe metody i zastosowania

Kaczmarek Mirosława, Olejnik Iwona, Springer Agnieszka
promocja -15%
cena: 49 zł 41.65 zł
Data wydania: 2013
stron: 254, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy menedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań.
Niezbędna staje się w szczególności aktualna, wiarygodna i szybko dostępna wiedza o zachowaniach konsumentów, a także o działaniach konkurentów. Systematycznie rośnie zatem rola "dobrej" informacji pochodzącej z badań marketingowych - zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Co więcej, wartość takiej informacji doceniana jest nie tylko przez duże korporacje międzynarodowe i agendy rządowe, ale również przez małe i średnie przedsiębiorstwa, o lokalnym zasięgu działania. Równocześnie dostrzegany jest coraz większy dysonans pomiędzy tym, co klienci oficjalnie deklarują a tym, jakie podejmują działania.
Zastosowanie metodologii badań jakościowych, której celem jest dotarcie do "wnętrza" konsumenta, rozpoznanie jego emocji, ukrytych motywów i potrzeb, staje się więc niezbędne w identyfikacji rzeczywistych zachowań rynkowych. Metody jakościowe umożliwiają "wyjście" poza deklaracje konsumenta, rozpoznanie jego nieświadomych schematów postępowania oraz zrozumienie przyczyn irracjonalnych decyzji.


Cena: 41.65 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (59.00zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Marketing usług (42.42zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Prawo reklamy (50.57zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

E-learning Tajniki edukacji na odległość (41.65zł)
Wyznania mówcy. Spraw, by ludzie Cię słuchali. eBook. Mobi (27.90zł)
Młody bogaty rentier. Jak stać się zamożnym i na zawsze takim pozostać (43.43zł)
Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja (59.00zł)
Nawyk samodyscypliny. Zaprogramuj wewnętrznego stróża (25.59zł)
Maraton. Trening metodą Gallowaya (11.90zł)
Potęga perswazyjnej komunikacji. Jak wpływać na ludzi, aby zawsze słyszeć "TAK!". eBook. ePub (31.99zł)
Duchowy manifest. 9 spójnych zasad życia zgodnego z porządkiem wszechświata (27.00zł)
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów (38.35zł)
Odkryj w sobie siłę z płytą CD (42.42zł)
Trening egoizmu. Twoje decyzje na przekór manipulacji (24.00zł)
Sztuka spekulacji po latach tom 1-2 (142.80zł)
Potrząśnij pudełkiem. Mała książka dla wielkich ludzi. eBook. ePub (26.90zł)
Podręcznik coachingu. Sprawdzone techniki treningu personalnego (58.65zł)
Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie (55.17zł)
Zarządzanie strategiczne (79.00zł)
Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie (47.00zł)
Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz (24.90zł)
Ja Steve (29.90zł)
Polska dla żeglarzy (35.90zł)