e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -15%


Badania jakościowe metody i zastosowania

Kaczmarek Mirosława, Olejnik Iwona, Springer Agnieszka
promocja -15%
cena: 49 zł 41.65 zł
Data wydania: 2013
stron: 254, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy menedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań.
Niezbędna staje się w szczególności aktualna, wiarygodna i szybko dostępna wiedza o zachowaniach konsumentów, a także o działaniach konkurentów. Systematycznie rośnie zatem rola "dobrej" informacji pochodzącej z badań marketingowych - zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Co więcej, wartość takiej informacji doceniana jest nie tylko przez duże korporacje międzynarodowe i agendy rządowe, ale również przez małe i średnie przedsiębiorstwa, o lokalnym zasięgu działania. Równocześnie dostrzegany jest coraz większy dysonans pomiędzy tym, co klienci oficjalnie deklarują a tym, jakie podejmują działania.
Zastosowanie metodologii badań jakościowych, której celem jest dotarcie do "wnętrza" konsumenta, rozpoznanie jego emocji, ukrytych motywów i potrzeb, staje się więc niezbędne w identyfikacji rzeczywistych zachowań rynkowych. Metody jakościowe umożliwiają "wyjście" poza deklaracje konsumenta, rozpoznanie jego nieświadomych schematów postępowania oraz zrozumienie przyczyn irracjonalnych decyzji.


Cena: 41.65 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Public relations (35.49zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)

Pozostałe z serii: Inne

Węgry. Zielony Przewodnik Michelin (42.90zł)
Szkoła twórczego pisania. Jak zostać autorem bestsellerowych powieści. eBook. ePub (26.90zł)
Riwiera turecka oraz Stambuł i Pamukkale. Wyd.3 (26.90zł)
Aktywne ćwiczenia szkoleniowe. Uczenie przez doświadczanie (211.65zł)
Gra o tron i filozofia. Słowo tnie głębiej niż miecz. eBook. Pdf (27.90zł)
Etykieta w biznesie. eBook. Pdf (31.99zł)
Wywieranie wpływu. Praktyczny przewodnik (39.90zł)
Wędrówki z Gandalfem Przywództwo (44.90zł)
Zwyciężyć znaczy przeżyć. 20 lat później (39.90zł)
Introwertyk i ekstrawertyk w sidłach miłości. Jak sprawić, aby związek oparty na przeciwieństwach był udany' (27.00zł)
NLP Twoich zmysłów. Wiedza dla wtajemniczonych (27.00zł)
Facebook. Daj się poznać. eBook. Mobi (19.90zł)
Jak pokochać swój wygląd' Trening (34.90zł)
Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów. eBook. ePub (27.90zł)
Excel 2007 PL. Analiza danych, wykresy, tabele przestawne. Niebieski podręcznik (49.00zł)
Adobe Photoshop Lightroom 2. Podręcznik dla fotografów (99.00zł)
Zespoły X. Jak budować zespoły, które odnoszą sukces (59.00zł)
Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów (47.00zł)
Franczyza - droga do sukcesu (49.00zł)
Scrum. Praktyczny przewodnik po najpopularniejszej metodyce Agile (79.00zł)