e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -15%


Badania jakościowe metody i zastosowania

Kaczmarek Mirosława, Olejnik Iwona, Springer Agnieszka
promocja -15%
cena: 49 zł 41.65 zł
Data wydania: 2013
stron: 254, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy menedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań.
Niezbędna staje się w szczególności aktualna, wiarygodna i szybko dostępna wiedza o zachowaniach konsumentów, a także o działaniach konkurentów. Systematycznie rośnie zatem rola "dobrej" informacji pochodzącej z badań marketingowych - zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Co więcej, wartość takiej informacji doceniana jest nie tylko przez duże korporacje międzynarodowe i agendy rządowe, ale również przez małe i średnie przedsiębiorstwa, o lokalnym zasięgu działania. Równocześnie dostrzegany jest coraz większy dysonans pomiędzy tym, co klienci oficjalnie deklarują a tym, jakie podejmują działania.
Zastosowanie metodologii badań jakościowych, której celem jest dotarcie do "wnętrza" konsumenta, rozpoznanie jego emocji, ukrytych motywów i potrzeb, staje się więc niezbędne w identyfikacji rzeczywistych zachowań rynkowych. Metody jakościowe umożliwiają "wyjście" poza deklaracje konsumenta, rozpoznanie jego nieświadomych schematów postępowania oraz zrozumienie przyczyn irracjonalnych decyzji.


Cena: 41.65 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Repozycjonowanie (38.17zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.25zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Przejmij kontrolę nad swoim życiem. Przewodnik po NLP (19.92zł)
Inteligencja perswazyjna (PQ). Poznaj 10 *** umiejętności wywierania wpływu (42.90zł)
Kobiecy styl zarzadzania. eBook. ePub (27.90zł)
Sztuka Wojny. Wydanie II superekskluzywne (149.00zł)
Word 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik. eBook. Pdf (52.90zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera. eBook. Pdf (27.90zł)
Podstawy finansów (41.07zł)
Diablica w pracy. Grzeczne dziewczynki chcą mieć dobrego szefa, niegrzeczne są szefami (3.00zł)
Ubezpieczenia gospodarcze i społeczne. Wybrane zagadnienia ekonomiczne (99.00zł)
Mistrz sprzedaży. eBook. ePub (31.99zł)
Kapitał ludzki a innowacyjność przedsiębiorstw (24.65zł)
Podręcznik projektantów logo. Smashing Magazine (59.00zł)
NewConnect - nowa szansa na duże zyski (47.20zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Etyka (29.90zł)
Dalajlama nieznany. Niezwykła siła przebaczania (34.00zł)
Ekonomia dobra i zła (38.17zł)
Kontrola pracownika (83.00zł)
Krakowski Kazimierz i Podgórze. Wydanie 1 (44.90zł)
Access 2007 PL. Biblia (147.00zł)