e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -15%


Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać

Kusztelak Przemysław
promocja -15%
cena: 64 zł 54.40 zł
Data wydania: 2012
stron: 258, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów bądź cech charakterystycznych wyznaczających położenie poszczególnych dóbr oraz usług (tzw. Address Model oraz bezpośrednio z tym związana metoda Conjoint Analysis).
W przeciwieństwie jednak do głównego nurtu badań marketingowych z dziedziny strategii produktowych, w książce tej stosowane jest podejście ekonomiczne, opierające się na analizie równowag w modelach teoriogrowych. Uzyskane w ten sposób predykcje teoretyczne są następnie zestawiane z wynikami eksperymentów ekonomicznych.
W publikacji przedstawione zostały nie tylko wyniki badań eksperymentalnych dotyczących zróżnicowania produktów, ale również opisana została historia powstania ekonomii eksperymentalnej, ewolucja, której podlegała w czasie tworzenia się oraz obowiązująca metodologia przeprowadzania badań eksperymentalnych. Stworzony i dokładnie opisany został również autorski eksperyment pozwalający Czytelnikowi zapoznać się z tą jakże interesującą metodą badawczą od strony praktycznej.
Książka adresowana jest do osób interesujących się tematyką strategii produktowych - zwłaszcza strategii nakierowanych na zwiększenie konkurencyjności, jak również do tych, które chciałyby poznać ekonomię eksperymentalną i nauczyć się, jak przeprowadzać badania eksperymentalne.


Cena: 54.40 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Badania rynku (32.30zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Reklama i jej ograniczenia (38.17zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Marketing usług (42.42zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.78zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)

Pozostałe z serii: Inne

Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Filozofia sukcesu. Życie szczęśliwe i dostatnie według Napoleona Hilla. eBook. Pdf (27.90zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II. eBook. Pdf (31.99zł)
Sprawozdanie finansowe przedsiębiorstwa (50.92zł)
Życie. Następny poziom. Coaching transpersonalny (39.90zł)
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce. eBook. Pdf (29.90zł)
Coaching inteligencji emocjonalnej (73.00zł)
Książę. eBook. Pdf (21.99zł)
Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie. eBook. ePub (35.90zł)
Kapitał ludzki a innowacyjność przedsiębiorstw (24.65zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy. eBook. PDF (39.00zł)
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet (44.90zł)
Strategiczne zarządzanie marką (119.00zł)
Droga do wewnętrznej równowagi, czyli jak wyluzować i pozbyć się stresu (18.99zł)
Nieśmiałość Czym jest i jak ją pokonać' (29.90zł)
Ukryta przewaga. Sprzedawaj z NLP! (37.00zł)
Z korzyścią dla wszystkich. Historia firmy RE/MAX i płynąca z niej lekcja (59.00zł)
Excel 2007. Najlepsze sztuczki i chwyty (59.00zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II. eBook. ePub (39.00zł)
Zarządzanie projektami z wykorzystaniem darmowego oprogramowania. eBook. ePub (37.00zł)