e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -15%


Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać

Kusztelak Przemysław
promocja -15%
cena: 64 zł 54.40 zł
Data wydania: 2012
stron: 258, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów bądź cech charakterystycznych wyznaczających położenie poszczególnych dóbr oraz usług (tzw. Address Model oraz bezpośrednio z tym związana metoda Conjoint Analysis).
W przeciwieństwie jednak do głównego nurtu badań marketingowych z dziedziny strategii produktowych, w książce tej stosowane jest podejście ekonomiczne, opierające się na analizie równowag w modelach teoriogrowych. Uzyskane w ten sposób predykcje teoretyczne są następnie zestawiane z wynikami eksperymentów ekonomicznych.
W publikacji przedstawione zostały nie tylko wyniki badań eksperymentalnych dotyczących zróżnicowania produktów, ale również opisana została historia powstania ekonomii eksperymentalnej, ewolucja, której podlegała w czasie tworzenia się oraz obowiązująca metodologia przeprowadzania badań eksperymentalnych. Stworzony i dokładnie opisany został również autorski eksperyment pozwalający Czytelnikowi zapoznać się z tą jakże interesującą metodą badawczą od strony praktycznej.
Książka adresowana jest do osób interesujących się tematyką strategii produktowych - zwłaszcza strategii nakierowanych na zwiększenie konkurencyjności, jak również do tych, które chciałyby poznać ekonomię eksperymentalną i nauczyć się, jak przeprowadzać badania eksperymentalne.


Cena: 54.40 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (14.90zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Product placement (69.00zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Public relations (35.49zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (41.40zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Marketing (129.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań (20.94zł)
Tajemnica fal mózgowych. Przywróć rytm szczęśliwego i zdrowego życia (31.20zł)
Milionerzy z wyboru. 21 tajemnic sukcesu (18.97zł)
Sztuka bycia atrakcyjnym. Sekrety osobistego magnetyzmu. Wydanie II (29.90zł)
Wybij się (39.90zł)
PowerPoint. Tworzenie prezentacji. Projekty (29.90zł)
VAT 1556 wyjaśnień i interpretacji (239.00zł)
Pozytywne nastawienie. Jak uzyskać, utrzymać lub odzyskać swoje mojo. eBook. Pdf (29.90zł)
Gotowe na wszystko. Witamy na Wisteria Lane (31.90zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (59.00zł)
Trening kreatywności. Podręcznik dla pedagogów, psychologów i trenerów grupowych. eBook. Mobi (34.90zł)
MS Office XP/2003 PL w biurze i sekretariacie. Tom I i II (121.54zł)
Pomarańczowa rewolucja w biznesie. Jak jeden wybitny zespół może dokonać przeobrażenia całej organizacji (42.42zł)
Esencja sukcesji (49.00zł)
Nieuczciwe praktyki na rynku bankowych usług konsumenckich (62.00zł)
W dialogu I (27.20zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego. Wydanie II rozszerzone. eBook. ePub (54.99zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą. eBook. ePub (39.90zł)
Wielcy z wyboru. Niepewność, chaos, łut szczęścia. Dlaczego niektóre firmy święcą triumfy pomimo niesprzyjających okoliczności (53.92zł)
ABC związków (23.40zł)