e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -15%


Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać

Kusztelak Przemysław
promocja -15%
cena: 64 zł 54.40 zł
Data wydania: 2012
stron: 258, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów bądź cech charakterystycznych wyznaczających położenie poszczególnych dóbr oraz usług (tzw. Address Model oraz bezpośrednio z tym związana metoda Conjoint Analysis).
W przeciwieństwie jednak do głównego nurtu badań marketingowych z dziedziny strategii produktowych, w książce tej stosowane jest podejście ekonomiczne, opierające się na analizie równowag w modelach teoriogrowych. Uzyskane w ten sposób predykcje teoretyczne są następnie zestawiane z wynikami eksperymentów ekonomicznych.
W publikacji przedstawione zostały nie tylko wyniki badań eksperymentalnych dotyczących zróżnicowania produktów, ale również opisana została historia powstania ekonomii eksperymentalnej, ewolucja, której podlegała w czasie tworzenia się oraz obowiązująca metodologia przeprowadzania badań eksperymentalnych. Stworzony i dokładnie opisany został również autorski eksperyment pozwalający Czytelnikowi zapoznać się z tą jakże interesującą metodą badawczą od strony praktycznej.
Książka adresowana jest do osób interesujących się tematyką strategii produktowych - zwłaszcza strategii nakierowanych na zwiększenie konkurencyjności, jak również do tych, które chciałyby poznać ekonomię eksperymentalną i nauczyć się, jak przeprowadzać badania eksperymentalne.


Cena: 54.40 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (33.92zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (38.17zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Zarządzanie wartością klienta (50.15zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Marketing usług (42.42zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Wywieranie wpływu przez grupy (33.91zł)
Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. Grzeczne dziewczynki nie negocjują. (51.00zł)
Zarządzanie zespołami (15.92zł)
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu. eBook. Mobi (31.99zł)
Zarządzanie projektami z wykorzystaniem darmowego oprogramowania. eBook. ePub (37.00zł)
Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie. eBook. Mobi (26.90zł)
Era pośpiechu, czyli dzisiejsze zabiegane czasy (37.00zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Inwestycyjne przebudzenie. Poznaj prawdę o świecie finansów, zobacz kłamstwa, uniknij oszustw i zacznij zarabiać jak rentier (24.90zł)
Rodzynki studenckie, czyli co się wykłada na wykładach (3.00zł)
Bieszczady. Beskid Niski. Wydanie 1 (29.90zł)
Co tylko zechcesz. 40 lekcji dla nowoczesnego biznesmena (29.90zł)
Litwa, Łotwa i Estonia. Nadbałtyckim szlakiem. Wydanie 1 (26.90zł)
Budżet domowy pod kontrolą. Jak rozsądnie wydawać, oszczędzać i inwestować pieniądze. eBook. ePub (31.99zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy. eBook. ePub (39.00zł)
Zrozumieć NLP. Reguły i praktyka. Wydanie II (39.00zł)
Zarządzanie motywacją pracowników (33.15zł)
Więcej niż tu i teraz (29.90zł)
Tunezja. Smak harissy i oliwek. Wydanie 1 (44.90zł)
Analiza finansowa przedsiębiorstwa. Teoria i zastosowanie (55.17zł)