e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -15%


Logistyka usług

promocja -15%
cena: 32 zł 27.20 zł
Data wydania: 2013
stron: 168, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Filarem rozwiniętych gospodarek świata jest sektor usług. Wytwarza on największą część PKB i zatrudnia najwięcej pracowników. Związane jest to ze wzrostem zamożności społeczeństw, rosnącym poziomem wykształcenia oraz zwiększającym się wraz z nim poziomem aspiracji i oczekiwań, a przez to rosnącym popytem na dobra - a zwłaszcza usługi - zaspokajające potrzeby wyższe. Dominacja usług wpływa w olbrzymim stopniu na funkcjonowanie tych gospodarek, powoduje spadek znaczenia przemysłu, silne przenikanie się czynności produkcyjnych i usługowych w nowoczesnych gałęziach gospodarki, kluczowe znaczenie informacji i wiedzy jako podstawowych czynników produkcji.
Publikacja "Logistyka usług" dostarcza Czytelnikowi w sposób przekrojowy i syntetyczny wiedzy nie tylko z zakresu usług, jakości usług, ale także zwraca uwagę na logistyczną stronę ich funkcjonowania i pokazuje poszczególne elementy procesów logistycznych w konkretnych branżach usługowych. Pierwsza część publikacji ma charakter ogólnego studium, w którym scharakteryzowano i przedstawiono pojęcia z zakresu usług, usług logistycznych, zdefiniowano pojęcie logistyki usług. Druga część publikacji to omówienie kilku gałęzi usług, jak: - transport drogowy rzeczy, - komunikacja miejska, - turystyka, - gastronomia, - organizacja imprez masowych i wskazanie występujących w nich aspektów oraz problemów logistycznych. Ostatni rozdział stanowi zbiór krótszych opracowań pokazujących praktyczne strony działań logistycznych w usługach, np. przy transporcie dzieł sztuki czy też transporcie materiałów niebezpiecznych. Publikacja opiera się na bogatym i aktualnym materiale źródłowym, zawiera wiele tabel oraz ilustracji ułatwiających przyswojenie i zrozumienie prezentowanych w niej pojęć, napisana jest zwięźle, a zagadnienia przedstawia w sposób skondensowany.
Książka przeznaczona jest dla menedżerów średniego i wyższego szczebla odpowiedzialnych za zarządzanie logistyczne w usługach, kadry naukowej i dydaktycznej uczelni oraz innych instytucji naukowych prowadzących badania lub zajęcia dydaktyczne z zakresu zarządzania usługami i zarządzania logistycznego, a także do studentów kierunków: zarządzanie, logistyka, transport.


Cena: 27.20 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Essential Business English (25.50zł)
W poszukiwaniu doskonałości w biznesie (69.90zł)
Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców (58.65zł)
Powrót do rzeczywistości (79.00zł)
Władza i kierowanie (29.75zł)
Zarządzanie dla inżynierów (50.92zł)
Zyskaj na czasie. Quick Response Manufacturing - innowacyjna metoda zarządzania przedsiębiorstwem (59.42zł)
100 praw sukcesu w biznesie (33.99zł)
Badania operacyjne w przykładach i zadaniach (46.67zł)
Teoretyczne i praktyczne aspekty zarządzania finansami przedsiębiorstwa (42.42zł)
Książę (34.90zł)
Strategia marek własnych (59.00zł)
Zarządzanie międzynarodowe (84.15zł)
Płynność finansowa w małych i średnich przedsiębiorstwach (38.17zł)
Prognozowanie i symulacja w przedsiębiorstwie z płytą CD (55.17zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (50.92zł)
Zarządzanie usługami (59.42zł)
Pigułka przywództwa. Brakujący element motywujący ludzi (29.90zł)
Zarządzanie w warunkach niepewności (38.17zł)
Podstawy zarządzania. Teoria i ćwiczenia (69.00zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Marketing żywności (89.00zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich (39.00zł)
Optymalizacja systemów i procesów logistycznych (41.65zł)
Przewodnik po e-learningu (58.65zł)
Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem (55.17zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
GURU KULTU..ry (39.90zł)
Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (73.00zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Eurologistyka. Teoria i praktyka (49.30zł)
Sprzedaż i charakter (39.02zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (50.92zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Strategie łańcuchów dostaw (53.47zł)
Mikroekonomia (67.92zł)
Zarządzanie łańcuchami dostaw (46.67zł)

Pozostałe z serii: Inne

Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem' (29.90zł)
Obudź w sobie lidera. Jak przejąć kontrolę nad swoim życiem i odnieść sukces. eBook. Pdf (27.90zł)
Pozytywne nastawienie. Jak uzyskać, utrzymać lub odzyskać swoje mojo. eBook. Mobi (29.90zł)
Wywieranie wpływu przez grupy (33.91zł)
Ekonomia dla bystrzaków (34.90zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego. Wydanie II rozszerzone. eBook. ePub (59.00zł)
Jak zbudować poczucie własnej wartości. Samo Sedno (27.96zł)
Jak mówić żeby nas słuchali (47.90zł)
Sposób na opornych. Skuteczne wywieranie wpływu (39.90zł)
Rozwijanie umiejętności przywódczych (53.55zł)
Makroekonomia (67.92zł)
126 dni na kanapie. Motocyklem dookoła świata. Wydanie 1 (39.90zł)
Klucz do sekretu. Przyciągnij do siebie wszystko, czego pragniesz. eBook. Mobi (29.90zł)
Lifehacker. Jak żyć i pracować z głową. Wydanie III. eBook. ePub (31.99zł)
Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie (35.00zł)
Filozofia Kaizen w biurze (27.92zł)
Zmienić myślenie o firmie (33.92zł)
Sekretny język biznesu. Rozszyfruj każdego w 3 sekundy (39.00zł)
HRMarketing. Nowe spojrzenie na rolę HR-u w firmie (63.00zł)
Etyczna manipulacja, czyli jak sprawić, żeby ludzie naprawdę Cię lubili (15.19zł)