e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -20%


Marketing doświadczeń

Boguszewicz-Kreft Monika
promocja -20%
cena: 57.3125 zł 45.85 zł
Data wydania: 2013
stron: 302, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i nastawiony na szybkie zyski. Ma on niewiele do zaoferowania rosnącej rzeszy konsumentów: - o szybko zmieniających się wymaganiach, - pragnących przeżyć swoje życie w sposób pełny, elastyczny i zróżnicowany, - dla których konsumpcja dóbr staje się drugorzędna, ważne natomiast jest osiągnięcie pożądanego stylu życia i osobistego rozwoju. W rezultacie, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominującej w przedsiębiorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominują przeciętne produkty materialne i usługi. O takiej ofercie klienci, nawet jeżeli nie mają do niej zastrzeżeń, szybko zapominają i nie wpływa ona na wzrost ich lojalności. To olbrzymie wyzwanie na miarę powstania nowego paradygmatu marketingu - doświadczenia. Nigdy bowiem jeszcze wiedza psychologii, socjologii i antropologii kultury nie była tak bliska i potrzebna ludziom marketingu.
W marketingu doświadczeń:
- oddziałuje się na zmysły, emocje i intelekt konsumentów,
- traktuje się klienta jako aktywnego współtwórcę wartości,
- stosuje nowatorskie metody zarządcze.
Pokazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disney'a, na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę.


Cena: 45.85 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing usług turystycznych (41.07zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Reklama i jej ograniczenia (38.17zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (29.25zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju. eBook. Pdf (31.99zł)
Prognozowanie i symulacja w przedsiębiorstwie z płytą CD (55.17zł)
Negocjacje. Sprawdzone strategie (25.41zł)
Księga motywacji, inspiracji i magii Napoleona Hilla. eBook. Mobi (29.90zł)
Zarządzanie dla bystrzaków. Wydanie II (34.90zł)
Idealna pani domu. Błyskawiczna organizacja przestrzeni za pomocą feng shui (21.90zł)
Sztuka SEO. Optymalizacja witryn internetowych (99.00zł)
Ukraina. Niezwykli ludzie w niezwykłych czasach (37.00zł)
Godzina dziennie z Facebook marketingiem (55.20zł)
Sztuka wojny. Wydanie III (37.00zł)
Wprowadzenie do ekonometrii (50.15zł)
Dr House i filozofia - wszyscy kłamią (6.00zł)
Zarządzanie portfelami projektów (49.45zł)
Droga Toyoty do ciągłego doskonalenia. Jak osiągać znakomite wyniki dzięki strategii i operacyjnej doskonałości (67.92zł)
Ekonomia dla bystrzaków. Wydanie II (39.90zł)
Schudnij z Kaizen (34.90zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Public relations (38.17zł)
BRAND sense - marka pięciu zmysłów (49.00zł)
Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Lekcje ze Scottem Kelbym (39.90zł)