e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -15%


Marketing doświadczeń

Boguszewicz-Kreft Monika
promocja -15%
cena: 58 zł 49.30 zł
Data wydania: 2013
stron: 302, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i nastawiony na szybkie zyski. Ma on niewiele do zaoferowania rosnącej rzeszy konsumentów: - o szybko zmieniających się wymaganiach, - pragnących przeżyć swoje życie w sposób pełny, elastyczny i zróżnicowany, - dla których konsumpcja dóbr staje się drugorzędna, ważne natomiast jest osiągnięcie pożądanego stylu życia i osobistego rozwoju. W rezultacie, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominującej w przedsiębiorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominują przeciętne produkty materialne i usługi. O takiej ofercie klienci, nawet jeżeli nie mają do niej zastrzeżeń, szybko zapominają i nie wpływa ona na wzrost ich lojalności. To olbrzymie wyzwanie na miarę powstania nowego paradygmatu marketingu - doświadczenia. Nigdy bowiem jeszcze wiedza psychologii, socjologii i antropologii kultury nie była tak bliska i potrzebna ludziom marketingu.
W marketingu doświadczeń:
- oddziałuje się na zmysły, emocje i intelekt konsumentów,
- traktuje się klienta jako aktywnego współtwórcę wartości,
- stosuje nowatorskie metody zarządcze.
Pokazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disney'a, na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę.


Cena: 49.30 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Badania rynku (32.30zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (33.92zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Marka Konsument Badacz (59.00zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Marketing usług turystycznych (38.17zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (59.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji. Wydanie II rozszerzone. eBook. Pdf (31.99zł)
Filozofia f**k it, czyli jak osiągnąć spokój ducha. eBook. Mobi (23.90zł)
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek. eBook. Pdf (39.00zł)
ABC Jak inwestować w nieruchomości (39.95zł)
Wybrzeże Bułgarii. W krainie złotych piasków. Wyd. 3 (26.90zł)
Klucz do pozytywnego myślenia według Napoleona Hilla. eBook. Mobi (21.99zł)
Komunikacja w organizacjach zróżnicowanych kulturowo (59.00zł)
Młody bogaty rentier. Jak stać się zamożnym i na zawsze takim pozostać (57.00zł)
Finanse międzynarodowe (42.42zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku. eBook. Pdf (29.90zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu. eBook. ePub (29.90zł)
Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej. eBook. Pdf (31.99zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju. eBook. Mobi (31.99zł)
Potrząśnij pudełkiem. Mała książka dla wielkich ludzi. eBook. ePub (26.90zł)
Einstein inwestowania (59.42zł)
Marki, wynalazki, wzory użytkowe. Ochrona własności przemysłowej (34.90zł)
TyMyśl. Inaczej zrobią to za Ciebie... Wydanie II (29.90zł)
Joga. Równowaga ciała, umysłu i duszy (27.92zł)
W co oni grają. Manipulacje w codziennym życiu (47.00zł)
Wielka transformacja (42.42zł)