e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -20%


Marketing doświadczeń

Boguszewicz-Kreft Monika
promocja -20%
cena: 57.3125 zł 45.85 zł
Data wydania: 2013
stron: 302, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i nastawiony na szybkie zyski. Ma on niewiele do zaoferowania rosnącej rzeszy konsumentów: - o szybko zmieniających się wymaganiach, - pragnących przeżyć swoje życie w sposób pełny, elastyczny i zróżnicowany, - dla których konsumpcja dóbr staje się drugorzędna, ważne natomiast jest osiągnięcie pożądanego stylu życia i osobistego rozwoju. W rezultacie, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominującej w przedsiębiorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominują przeciętne produkty materialne i usługi. O takiej ofercie klienci, nawet jeżeli nie mają do niej zastrzeżeń, szybko zapominają i nie wpływa ona na wzrost ich lojalności. To olbrzymie wyzwanie na miarę powstania nowego paradygmatu marketingu - doświadczenia. Nigdy bowiem jeszcze wiedza psychologii, socjologii i antropologii kultury nie była tak bliska i potrzebna ludziom marketingu.
W marketingu doświadczeń:
- oddziałuje się na zmysły, emocje i intelekt konsumentów,
- traktuje się klienta jako aktywnego współtwórcę wartości,
- stosuje nowatorskie metody zarządcze.
Pokazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disney'a, na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę.


Cena: 45.85 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Strategie marketingowe (50.92zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Prawo reklamy (50.57zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Repozycjonowanie (38.17zł)
Sukces jest kobietą (29.67zł)
Zbiór gier i zabaw motywacyjnych dla zespołów (109.65zł)
PowerPoint 2010 PL. Ćwiczenia. eBook. Pdf (17.00zł)
Krym. Półwysep rozmaitości (wydanie IV) (34.90zł)
Wprowadzenie do ekonometrii (50.15zł)
Fundraising. Pierwszy polski praktyczny podręcznik (29.90zł)
Perswazja w pracy trenera (25.42zł)
Marki, wynalazki, wzory użytkowe. Ochrona własności przemysłowej (34.90zł)
Zero ograniczeń. Sekret osiągnięcia bogactwa, zdrowia i harmonii ze światem. eBook. Mobi (31.99zł)
Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą. eBook. ePub (31.99zł)
Szczęście młodego umysłu. Nauki Dalajlamy (24.90zł)
Chorwacja. W kraju lawendy i wina. Wydanie 6 (29.90zł)
Półmaraton. Zdrowy trening i doskonałe wyniki metodą Gallowaya (34.90zł)
Rekrutacja pracowników. Praktyczny poradnik dla pracodawcy (33.92zł)
Mistrz sprzedaży. eBook. Mobi (31.99zł)
Przedsiębiorczość (50.92zł)
Portugalia. Zielony przewodnik. Wydanie 2 (39.90zł)
Berlin. Przewodnik - Celownik. Wydanie 1 (29.90zł)
Wino. Praktyczny poradnik (29.00zł)