e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł
Szympans



Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -20%


Marketing doświadczeń

Boguszewicz-Kreft Monika
promocja -20%
cena: 57.3125 zł 45.85 zł
Data wydania: 2013
stron: 302, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i nastawiony na szybkie zyski. Ma on niewiele do zaoferowania rosnącej rzeszy konsumentów: - o szybko zmieniających się wymaganiach, - pragnących przeżyć swoje życie w sposób pełny, elastyczny i zróżnicowany, - dla których konsumpcja dóbr staje się drugorzędna, ważne natomiast jest osiągnięcie pożądanego stylu życia i osobistego rozwoju. W rezultacie, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominującej w przedsiębiorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominują przeciętne produkty materialne i usługi. O takiej ofercie klienci, nawet jeżeli nie mają do niej zastrzeżeń, szybko zapominają i nie wpływa ona na wzrost ich lojalności. To olbrzymie wyzwanie na miarę powstania nowego paradygmatu marketingu - doświadczenia. Nigdy bowiem jeszcze wiedza psychologii, socjologii i antropologii kultury nie była tak bliska i potrzebna ludziom marketingu.
W marketingu doświadczeń:
- oddziałuje się na zmysły, emocje i intelekt konsumentów,
- traktuje się klienta jako aktywnego współtwórcę wartości,
- stosuje nowatorskie metody zarządcze.
Pokazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disney'a, na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę.


Cena: 45.85 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Zakupy na obcasach (29.67zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Marketing (129.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Pozytywne nastawienie. Jak uzyskać, utrzymać lub odzyskać swoje mojo. eBook. Pdf (29.90zł)
Finanse przedsiębiorstw w zadaniach i przykładach (37.40zł)
Access 2007 PL. Biblia (147.00zł)
Zarządzanie portfelami projektów (49.45zł)
Sztuka pokoju. eBook (24.00zł)
Word 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik. eBook. Mobi (52.90zł)
Zyskowne zarządzanie projektami. Bezpieczny przewodnik, który pomaga planowo realizować projekt i mieścić się w budżecie (38.17zł)
Rewolucja w sprzedaży. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Litwa, Łotwa i Estonia. Bałtycki łańcuch. Wydanie 4 (39.90zł)
Cykle i wskaźniki koniunktury (42.42zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Potęga cierpliwości. Zwolnij, by cieszyć się szczęściem, sukcesem i spokojem umysłu (24.00zł)
Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie. Handlowanie to gra (79.00zł)
Przedsiębiorczość Podstawy teoretyczne (49.00zł)
Podatki 2014 Meritum (229.00zł)
Barszcz ukrainski. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
NLP dla bystrzaków. Wydanie II (39.90zł)
Jak być dobrym menedżerem. Zestaw wskazówek (44.20zł)
Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów. eBook. Pdf (31.99zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Ptaszniki Ptaszniki