e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -14%


Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii

Kotler Philip, Kotler Milton
promocja -14%
cena: 39.441860465116 zł 33.92 zł
Data wydania: 2013
stron: 234, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Najnowsza książka guru marketingu Philipa Kotlera!
Stany Zjednoczone, Unia Europejska i inne rozwinięte gospodarki już od kilku lat zmagają się ze spowolnieniem na tyle dotkliwym, że tworzenie nowych miejsc pracy nie nadąża za wzrostem liczby chętnych. Gdy kraje rozwinięte stoją w obliczu dręczącej dekoniunktury, szansy na skuteczne konkurowanie o kurczącą się bazę klientów należy szukać w wykorzystaniu kreatywnych strategii marketingowych. Przez marketing do wzrostu pokazuje, jak przetrwać te burzliwe dla gospodarki czasy. Książka opisuje megatrendy, które będą otwierać nowe możliwości biznesowe przez całe obecne dziesięciolecie. Znajdziemy wśród nich globalną redystrybucję bogactw, urbanizację, globalny wzrost zielonej gospodarki i gwałtownie zmieniające się wartości społeczne. Choć to najgroźniejszy okres od czasów Wielkiego Kryzysu, rozwój firm jest wciąż możliwy. Nauczmy się wdrażać te wypróbowane strategie i rosnąć w tempie, którego zazdrościć nam będą konkurenci.
Philip Kotler jest jednym z największych światowych autorytetów w dziedzinie marketingu, autorem między innymi Marketingu (wyd. 14.) i Marketingu 3.0. Jest również profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University. Milton Kotler jest prezesem firm Kotler Marketing Group USA z siedzibą w Waszyngtonie oraz Kotler Marketing Group China z siedzibą w Pekinie, uznawanej za wiodącą firmę doradczą w dziedzinie strategii marketingowej w Chinach. Wielu prezesów światowych firm, najlepszych menedżerów i badaczy poleca tę książkę. Przez marketing do wzrostu jest znakomitym uzupełnieniem najnowszego wydania Marketingu Philipa Kotlera i Kevina Lanea Kellera opublikowanego przez DW REBIS w 2012 roku.


Cena: 33.92 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Zarządzanie (Henry Mintzberg) (58.65zł)
Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
Strategiczne zarządzanie marką (119.00zł)
Innowacje Następny krok (59.00zł)
Prognozowanie i symulacja w przedsiębiorstwie z płytą CD (55.17zł)
Pasja i dyscyplina strategii (42.42zł)
Podstawy zarządzania. Teoria i ćwiczenia (69.00zł)
Fuzje i przejęcia (57.82zł)
Zarządzanie międzynarodowe (84.15zł)
Czego nie nauczyłem się na studiach biznesowych. Zarządzanie w prawdziwym świecie (59.00zł)
Zrównoważone przedsiębiorstwo (38.17zł)
Outsourcing w zarządzaniu przedsiębiorstwami (40.24zł)
Dysponowanie wspólnymi zasobami (50.15zł)
Zarządzanie portfelami projektów (49.45zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (51.30zł)
Zarządzanie jakością (46.75zł)
Outsourcing w praktyce (42.42zł)
Filozofia I-Cing w zarządzaniu (33.15zł)
Big Boss (34.90zł)
Zarządzanie strategiczne (79.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.57zł)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (79.00zł)
Błyskotliwy menedżer. Co dobry menedżer wie, robi i mówi (40.72zł)
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie (34.90zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami (26.94zł)
Sztuka rynkologii (14.90zł)
Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce (59.00zł)
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie (49.00zł)
Zarządzanie marką w segmencie B2B (59.42zł)
Zachowania rynkowe kobiet (44.63zł)
Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku (39.00zł)
Dziedzictwo Druckera (41.65zł)
Mali mogą więcej (21.25zł)
Strategia marek własnych (59.00zł)
Zarządzanie marketingowe (49.00zł)
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań (20.94zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Herosi i filozofia. Książka, która ocali ten świat (34.90zł)
Mierz wysoko. Manifest (29.00zł)
Kontroling dla menedżerów . eBook. ePub (62.90zł)
Techniki zapamiętywania (26.59zł)
Menadżer z charyzmą (25.41zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II. eBook. Pdf (39.00zł)
Ocena efektywności inwestycji (34.78zł)
Jak zarobić na funduszach. Praktyczny przewodnik dla inwestujących. eBook. Mobi (27.00zł)
Autobus energii. Zatankuj swój bak paliwem energii (29.67zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju. eBook. Pdf (31.99zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Związane skrzydła. Dlaczego polskie samoloty spadają. Raport pilota. eBook. Pdf (27.90zł)
Jak zadbać o własne finanse? (27.96zł)
Zyskaj na czasie. Quick Response Manufacturing - innowacyjna metoda zarządzania przedsiębiorstwem (59.42zł)
Product placement (69.00zł)
Access 2007 PL. Kurs (34.90zł)
Twoje finanse. Organizowanie i planowanie własnych finansów. eBook. Mobi (13.95zł)
Ekonomia dla bystrzaków. Wydanie II (23.94zł)
Lwów, Krzemieniec i Kamieniec Podolski oraz największe atrakcje Ukrainy Zachodniej. Wydanie 1 (19.92zł)
Władca czasu, czyli skuteczne zarządzanie własnym życiem. eBook. Pdf (19.90zł)