e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Marketing Materiały do ćwiczeń

cena: 39.00 zł
Data wydania: 2011
stron: 212, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu.
Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu. Każdy rozdział składa się: z krótkiej części teoretycznej teorii w pigułce, testów sprawdzających zrozumienie omówionych zagadnień (wraz z odpowiedziami zamieszczonymi na końcu książki), zdań do uzupełnienia, zadań problemowych do przedyskutowania (czasem w formie studiów przypadków), które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako podstawa do prowadzenia ćwiczeń lub warsztatów.
Książka kierowana jest do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania jako pomoc dydaktyczna przy prowadzeniu wykładów i ćwiczeń z podstaw marketingu. Może być także użyteczna dla studentów innych kierunków (humanistycznych, medycznych, artystycznych), w których programie przewidziano zajęcia z marketingu, lub wykorzystana jako materiały szkoleniowe przez szkoleniowców oraz praktyków zajmujących się marketingiem na co dzień.
Zespół autorski tworzą pracownicy naukowo-dydaktyczni Katedry Marketingu Usług na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego


Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Strategie zarządzania wiedzą. Modele teoretyczne i empiryczne (46.67zł)
Jak być dobrym menedżerem. Zestaw wskazówek (44.20zł)
Business Intelligence (41.07zł)
Zarządzanie usługami Projektowanie i wdrażanie (51.77zł)
Podstawy zarządzania organizacjami (55.00zł)
Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie turystycznym (41.07zł)
Spójność modeli biznesu (46.64zł)
Sekrety bogacenia się (39.90zł)
Zarządzanie jakością z przykładami (63.67zł)
Zmienić myślenie o firmie (33.92zł)
Korporacyjni Herosi. Daj pracownikom wolną rękę, zdynamizuj klientów, przekształć swoją firmę (42.42zł)
Małymi krokami do Wielkości. Jak rozwinąć własną firmę (73.00zł)
Kiedy nadchodzi kryzys (55.00zł)
Strategia marek własnych (59.00zł)
O wojnie. Podręcznik stratega (14.90zł)
Strategiczne zarządzanie marką (119.00zł)
Nowe kierunki w organizacji i zarządzaniu. Organizacje, konteksty, procesy zarządzania (79.00zł)
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (44.90zł)
Wzrost. Ideały jako siła napędowa rozwoju i wzrostu rentowności najwybitniejszych firm świata (59.42zł)
Wielcy z wyboru. Niepewność, chaos, łut szczęścia. Dlaczego niektóre firmy święcą triumfy pomimo niesprzyjających okoliczności (53.92zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii (33.92zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Wprowadzenie do międzynarodowych rynków finansowych (79.00zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.57zł)
Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku (39.00zł)
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań (20.94zł)
Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie (39.90zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (50.00zł)
Marketing Teoria i przykłady (44.55zł)
Zarządzanie marką w segmencie B2B (59.42zł)
Sztuka rynkologii (14.90zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (23.40zł)
Wojna marketingu z zarządzaniem (44.12zł)
Czym jest Branding' (84.79zł)
Mali mogą więcej (21.25zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (44.90zł)
Marketing (75.43zł)

Pozostałe z serii: Inne

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki. eBook. Pdf (31.99zł)
Inbound marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (44.90zł)
Whale Done! Czego menedżer może nauczyć się od trenera orek. eBook. ePub (25.90zł)
Jak zadbać o własne finanse? (27.96zł)
Trening kreatywności. Podręcznik dla pedagogów, psychologów i trenerów grupowych. eBook. Mobi (34.90zł)
Bieszczady. Beskid Niski. Przewodnik górski. Wydanie 2 (32.90zł)
E-biznes. Poradnik praktyka (37.89zł)
Finanse dla niefinansistów (33.43zł)
Bydło (21.60zł)
Excel 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik. eBook. ePub (79.00zł)
As One. Przekształć indywidualne działanie w potęgę zespołu (79.00zł)
12 kroków uczciwej* sprzedaży. eBook. ePub (39.00zł)
Kreatywność w reklamie (41.07zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie VI (29.90zł)
Twoje finanse. Racjonalne inwestowanie. eBook. Pdf (13.95zł)
Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu (39.90zł)
Analiza kursu walutowego (45.90zł)
Nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych (39.50zł)
Krakóws Old Town (29.00zł)
Prowadzenie warsztatów szkoleniowych. Podręcznik trenera biznesu. eBook. ePub (39.00zł)