e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -15%


Inwestorski marketing - mix

Mamcarz Katarzyna
promocja -15%
cena: 49 zł 41.65 zł
Data wydania: 2012
stron: 320, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Inwestorski marketing-mix to pewna filozofia innego sposobu spojrzenia na spółkę i inwestorów na rynku kapitałowym. Instrumenty sygnalizacji to działania zarządu podejmowane w różnych obszarach finansów spółki, z którymi nieodłącznie wiążą się nowe informacje przekazywane uczestnikom rynku akcji.
Głównym celem książki jest ocena i porównanie skuteczności stosowania czterech instrumentów sygnalizacji: niedoszacowania ceny emisyjnej akcji w pierwszej ofercie publicznej, ogłoszenia podziału akcji, ogłoszenia programu skupów akcji, ogłoszenia wypłaty dywidendy w komunikacji spółek akcyjnych z inwestorami na rynkach akcji na przykładzie GPW w Warszawie.
Do najważniejszych zalet publikacji należą:
  • interdyscyplinarny charakter opracowania (połączenie elementów inwestorskiego marketing-mixu z elementami rynku kapitałowego),
  • tematyka, czyli mało zbadany obszar ekonomii, którym jest teoria sygnalizacji instrumentów rynku kapitałowego,
  • porównanie skuteczności czterech instrumentów sygnalizacji za pomocą trzech miar,
  • przytaczanie wyników badań zrealizowanych w innych krajach,
  • oparcie opracowania na bogatej literaturze przedmiotu, w tym obcojęzycznej.
Książka Katarzyny Mamcarz jest z całą pewnością pozycją przydatną dla inwestorów, spółek, a także szerzej dla całej społeczności finansowej. Podjęty temat zaprezentowano w sposób adekwatny, a skomplikowana tematyka rynku finansowego została przedstawiona w relatywnie przystępny sposób, co powinno sprzyjać rozszerzeniu kręgu czytelników.
Prof. dr hab. Danuta Dziawgo Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu


Cena: 41.65 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Giełda i inwestycje

System finansowy. Aktualne wyzwania i perspektywy rozwoju (54.54zł)
Analiza formacji w wykresach giełdowych (63.75zł)
Zawód inwestor giełdowy (67.15zł)
FOREX dla bystrzaków. Wydanie II (25.35zł)
Rynek papierów wartościowych strefy euro (71.00zł)
Spekulacja intuicyjna (44.95zł)
Sekrety Bitcoina i innych kryptowalut. Jak zmienić wirtualne pieniądze w realne zyski (34.90zł)
Ogrywanie rynku raz na trzy miesiące. Sprawdzony plan inwestowania na giełdzie dla każdego (67.15zł)
NewConnect Rynek giełdowy dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.15zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie kieszonkowe (19.90zł)
Usługi maklerskie (129.00zł)
Naruszenia zasad uczciwego obrotu giełdowego (75.65zł)
Trader doskonały (69.00zł)
Uniwersalne zasady spekulacji. Dla wszystkich inwestorów i na wszystkich rynkach (72.25zł)
Strategie inwestycyjne na każdą pogodę. Osiągaj zysk na wszystkich rynkach (67.15zł)
Giełda. Skuteczne strategie nie tylko dla początkujących (39.90zł)
Landlord. Jak osiągnąć wolność finansową, inwestując w nieruchomości (19.43zł)
Zarządzanie ryzykiem portfela (44.20zł)
Międzyrynkowa analiza rynków walutowych (62.48zł)
Reasekuracja (38.02zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Wojna marketingu z zarządzaniem (44.12zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (25.35zł)
Marketing (75.43zł)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (69.00zł)
Dziedzictwo Druckera (41.65zł)
Marketing Teoria i przykłady (44.55zł)
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie (49.00zł)
Zarządzanie jakością z przykładami (59.42zł)
Biznes XXI wieku (35.81zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.57zł)
Trend jest twoim przyjacielem (35.05zł)
Zachowania rynkowe kobiet (44.63zł)
Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców (58.65zł)
Sztuka rynkologii (39.90zł)
Marketing Materiały do ćwiczeń (39.00zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Zarządzanie silną marką (69.00zł)
Pięć najważniejszych pytań (41.65zł)
Wprowadzenie do międzynarodowych rynków finansowych (79.00zł)
Marketingowe zarządzanie apteką (69.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Sześć ram myślowych (18.99zł)
Podstawy rachunkowości Zbiór zadań (29.67zł)
Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków (62.57zł)
Abraham Lincoln. Skuteczne strategie na trudne czasy (37.00zł)
Popol Vuh. Księga Majów o początkach życia oraz chwale bogów i władców (34.90zł)
Sztuka rynkologii (12.90zł)
Kto zabił zmianę' (18.97zł)
Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku (64.35zł)
Deszcz pieniędzy. Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe. eBook. Pdf (31.99zł)
Myśl i bogać się. Książka ćwiczeń (45.00zł)
Zapraszam do gabinetu inwestora giełdowego. Przewodnik po inwestowaniu na giełdzie (75.65zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów. eBook. ePub (27.90zł)
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki. eBook. Pdf (34.90zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Barszcz ukraiński (25.93zł)
O współczuciu. Jak osiągnąć spokój wewnętrzny i zbudować lepszy świat (22.42zł)
Mistrz sprzedaży. eBook. ePub (31.99zł)
Motywacja. Droga do skutecznych działań (27.90zł)
O sukcesie (25.35zł)