e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -15%


Inwestorski marketing - mix

Mamcarz Katarzyna
promocja -15%
cena: 49 zł 41.65 zł
Data wydania: 2012
stron: 320, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Inwestorski marketing-mix to pewna filozofia innego sposobu spojrzenia na spółkę i inwestorów na rynku kapitałowym. Instrumenty sygnalizacji to działania zarządu podejmowane w różnych obszarach finansów spółki, z którymi nieodłącznie wiążą się nowe informacje przekazywane uczestnikom rynku akcji.
Głównym celem książki jest ocena i porównanie skuteczności stosowania czterech instrumentów sygnalizacji: niedoszacowania ceny emisyjnej akcji w pierwszej ofercie publicznej, ogłoszenia podziału akcji, ogłoszenia programu skupów akcji, ogłoszenia wypłaty dywidendy w komunikacji spółek akcyjnych z inwestorami na rynkach akcji na przykładzie GPW w Warszawie.
Do najważniejszych zalet publikacji należą:
  • interdyscyplinarny charakter opracowania (połączenie elementów inwestorskiego marketing-mixu z elementami rynku kapitałowego),
  • tematyka, czyli mało zbadany obszar ekonomii, którym jest teoria sygnalizacji instrumentów rynku kapitałowego,
  • porównanie skuteczności czterech instrumentów sygnalizacji za pomocą trzech miar,
  • przytaczanie wyników badań zrealizowanych w innych krajach,
  • oparcie opracowania na bogatej literaturze przedmiotu, w tym obcojęzycznej.
Książka Katarzyny Mamcarz jest z całą pewnością pozycją przydatną dla inwestorów, spółek, a także szerzej dla całej społeczności finansowej. Podjęty temat zaprezentowano w sposób adekwatny, a skomplikowana tematyka rynku finansowego została przedstawiona w relatywnie przystępny sposób, co powinno sprzyjać rozszerzeniu kręgu czytelników.
Prof. dr hab. Danuta Dziawgo Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu


Cena: 41.65 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Giełda i inwestycje

Ekonometria finansowa (29.67zł)
Strategie inwestycyjne na każdą pogodę. Osiągaj zysk na wszystkich rynkach (67.15zł)
Jak inwestować w złoto i srebro (48.45zł)
Spekulacja intuicyjna (59.00zł)
Ryzyko w działalności bankowej (49.00zł)
Inwestowanie społecznie odpowiedzialne (35.70zł)
Analiza rynków finansowych (50.15zł)
Czarodzieje rynku (72.25zł)
Kontrakty terminowe i forex Teoria i praktyka (65.00zł)
Inwestycje. Instrumenty finansowe, aktywa niefinansowe, ryzyko finansowe, inżynieria finansowa (50.92zł)
Rynek papierów wartościowych strefy euro (71.00zł)
Jak inwestować w produkty strukturyzowane (129.00zł)
Inwestowanie na rynku akcji (41.65zł)
Sekrety giełdowych milionerów. Skuteczne strategie na światowych rynkach Forex, akcji, surowców (49.00zł)
Sprzedaż i krótka sprzedaż (84.15zł)
Służebność. Utracone dziedzictwo Wall Street (50.92zł)
Zawód inwestor giełdowy (67.15zł)
Inwestowanie w wartość (41.65zł)
Analiza formacji w wykresach giełdowych (63.75zł)
Zarządzanie ryzykiem portfela (44.20zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Zarządzanie marką w segmencie B2B (59.42zł)
Wprowadzenie do międzynarodowych rynków finansowych (79.00zł)
Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców (58.65zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
Wojna marketingu z zarządzaniem (44.12zł)
Zarządzanie silną marką (69.00zł)
Marketing Teoria i przykłady (49.09zł)
Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie (39.90zł)
Biznes XXI wieku (39.95zł)
Sztuka rynkologii (26.73zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (49.00zł)
Zarządzanie jakością z przykładami (59.42zł)
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (44.90zł)
Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami (44.90zł)
Dziedzictwo Druckera (41.65zł)
Powrót do rzeczywistości (79.00zł)
Marketing (84.15zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.15zł)
Trend jest twoim przyjacielem (39.10zł)

Pozostałe z serii: Inne

Poradnik menedżera projektu. Praktyczne narzędzia, techniki i listy kontrolne (25.41zł)
Kapitał ludzki a innowacyjność przedsiębiorstw (24.65zł)
Zagubiony podręcznik życia. Znajdź swoje miejsce na Ziemi. eBook. Pdf (21.99zł)
Zarządzanie instytucjami kredytowymi (50.15zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki. eBook. Pdf (31.99zł)
Fundusze Unii Europejskiej (50.15zł)
SAP R/3. Podręcznik użytkownika (69.00zł)
Nawyk samodyscypliny. Zaprogramuj wewnętrznego stróża (39.90zł)
Biurowa rewolucja, czyli sztuka organizowania efektywnych zebrań (22.90zł)
Zmienić myślenie o firmie (33.92zł)
Klucz do sekretu. Przyciągnij do siebie wszystko, czego pragniesz (37.00zł)
Zarządzanie ryzykiem walutowym. eBook. Pdf (27.90zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady samodoskonalenia. eBook.Pdf (31.99zł)
Sześć ram myślowych (18.99zł)
Zarządzanie rozwojem pracowników. Kompleksowe i praktyczne ujęcie (44.90zł)
Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności (29.90zł)
Etyka biznesu (29.67zł)
Controlling Planowanie kontrola kierowanie (39.10zł)
Księgowość w małej i średniej firmie + CD (34.85zł)
Skandynawia. Śladami wikingów. Wydanie 1 (59.90zł)