e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -15%


Prawo reklamy

Grzybczyk Katarzyna
promocja -15%
cena: 59 zł 50.15 zł
Data wydania: 2012
stron: 330, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym:
- ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym,
- ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
- ustawa - Prawo własności przemysłowej.
Wszystkie zagadnienia są zilustrowane przykładami i orzeczeniami, dzięki czemu czytelnicy mogą zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej. Znajda też w opracowaniu odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa.
Trzecie wydanie książki zostało rozszerzone i uzupełnione o rozdziały zawierające omówienie nie tylko nowych regulacji prawnych, lecz także nowych problemów pojawiających się w działalności reklamowej, takich jak lokowanie produktu czy wykorzystanie tatuażu w reklamie.


Cena: 50.15 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Badania rynku (32.30zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (38.17zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (24.90zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)

Pozostałe z serii: Inne

Strategia konfliktu (59.00zł)
Word 2007 PL dla bystrzaków (34.90zł)
Twoje emocjonalne ja. Jak podnieść swoje EQ (23.20zł)
Współczesne systemy motywacyjne. Teoria i praktyka (46.67zł)
Winston Churchill. Przywództwo wybitnego męża stanu (37.00zł)
Zdobywanie informacji. Technika szybkiego zadawania trafnych pytań (20.83zł)
Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie. eBook. PDF (35.90zł)
Budapeszt. Stolica-zdrój. Wydanie 2 (29.90zł)
Xingu Rzeka wolnych Indian (19.64zł)
Polska polityka pieniężna (41.65zł)
Zarządzanie ludźmi (42.42zł)
Żyj lepiej niż dobrze. Spełniaj swoje marzenia (38.17zł)
Ład korporacyjny (49.00zł)
Prezentacja, która robi wrażenie. Projekty z klasą (37.00zł)
NewConnect - nowa szansa na duże zyski. eBook. ePub (47.00zł)
Najważniejsi klienci. Key Account Management w praktyce (29.67zł)
Excel 2013 PL. Biblia (99.00zł)
Przemów do nich! Teoria i praktyka wystąpień publicznych (27.00zł)
Biznes muzyczny (39.10zł)
Zarządzanie ryzykiem (50.92zł)