e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Marketing usług zdrowotnych

Nowotarska-Romaniak Beata
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2013
stron: 92, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnień dotyczących marketingu placówek służby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Książka pomaga:
- zrozumieć, na czym polega plan marketingowy,
- poznać role i funkcjonowanie systemu informacji w działalności placówek opieki zdrowotnej,
- zdobyć umiejętność zastosowania metody SWOT do wyboru strategii marketingowej,
- posiąść umiejętność dokonywania segmentacji rynku usług zdrowotnych,
- zrozumieć znaczenie koncepcji marketingu-mix i jej elementów.
Przejrzysty układ treści ułatwia Czytelnikowi szybkie przejęcie od teorii i definicji kluczowych pojęć marketingu usług zdrowotnych do praktycznych wskazówek dotyczących budowy planu marketingowego.


Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Product placement (69.00zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (12.90zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Marketing (129.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Marketing usług (42.42zł)

Pozostałe z serii: Inne

Nieuczciwe praktyki na rynku bankowych usług konsumenckich (62.00zł)
Napoleon Hill. Początek wielkiej kariery (31.99zł)
Giełda papierów wartościowych. Poradnik bez kantów. eBook. Pdf (27.90zł)
Podstawowe zagadnienia zarządzania produkcją (49.00zł)
Hoshin Kanri. Strategiczne podejście do nieustannego doskonalenia (84.15zł)
Motywacja. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Wynagrodzenia - praktyczne sposoby rozwiązywania problemów (69.00zł)
Trader VIC II. Zasady profesjonalnej spekulacji (50.15zł)
Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych (44.85zł)
Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych (39.00zł)
Sięgnij po swoje marzenia! (22.78zł)
ABC kreatywności (36.86zł)
Budowanie zaangażowania pracowników. Zestaw narzędzi (109.65zł)
Odkryj w sobie siłę z płytą CD (42.42zł)
Ukryta dynamika (69.00zł)
Związane skrzydła. Dlaczego polskie samoloty spadają. Raport pilota (22.68zł)
Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Nowe ujęcia Scotta Kelbyego (37.00zł)
Ocena przedsiębiorstwa według standardów światowych (49.45zł)
Ryzyko walutowe Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie (39.95zł)
Zarządzanie dla bystrzaków. Wydanie II (34.90zł)