e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe

Natalia Hatalska
cena: 89.00 zł
Data wydania: 2014-03-01
stron: 0, miękka oprawa, format: 200x230

więcej na stronie onepress.pl

Dobra reklama jest jak zaraźliwy wirus…

Czy zastanawialiście się kiedyś nad przyczynami sukcesu takich produktów czy marek jak iPhone, Crocs, kostka Rubika albo Volkswagen Beetle? Były lepsze od innych? Bardziej innowacyjne? W większym stopniu odpowiadały na potrzeby konsumenta? A może po prostu reklamowano je w lepszy, bardziej niestandardowy sposób? Innymi słowy – ktoś skutecznie uświadomił konsumentom, że pragną właśnie takiego smartfona, butów, gry czy samochodu. Idea przekazana przez reklamę tych produktów okazała się na tyle interesująca, by zwrócić na siebie uwagę odbiorcy. Na tyle frapująca, by zostać zapamiętana. Na tyle nośna, by odbiorca reklamy zechciał przekazać dalej myśl stojącą za reklamowanym dobrem. Wytwór umysłu marketera został niczym wirus rozniesiony po całym świecie i zainfekował ludzkie głowy - jedną po drugiej.
Stworzenie zaraźliwego przekazu reklamowego to marzenie każdego marketera. Także w Polsce. I niektórym to się udaje. Album, który macie Państwo przed sobą i w którym znalazło się 155 najciekawszych polskich niestandardowych kampanii reklamowych, ma nie tylko pokazywać dobre praktyki, promować je i tym samym zachęcać marketerów do podejmowania niestandardowych działań reklamowych. Ma być także próbą odpowiedzi na zasadnicze pytanie: co takiego musi znaleźć się w niestandardowej kampanii reklamowej, żeby konsument nie tylko ją zauważył i zapamiętał, ale przede wszystkim, żeby chciał o niej opowiedzieć swoim znajomym, wywołując w ten sposób epidemię społeczną?
 

 
Natalia Hatalska - ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej, trendwatcher. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, studiowała również w London Business School. W latach 2005 – 2009 kierowała działem komunikacji w Wirtualnej Polsce. Wcześniej zajmowała stanowisko menedżera ds. public relations w NIVEA Polska i Young Digital Planet. Obecnie współpracuje z domem mediowym Universal McCann jako Chief Inspiration Officer. Jest pomysłodawczynią wielu nagradzanych kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych, a także jurorką w konkursach KTR, Media Trendy, YC Eurobest, Blog Roku. Jest członkiem Rady Marek w konkursie Superbrands oraz członkiem Creative Communication Cluster i Rady Ekspertów Think Tank. W 2013 roku została nagrodzona przez Geek Girls Carrots Srebrną Marchewką za bycie wzorem kobiety zajmującej się nowymi technologiami. Pisze felietony dla magazynu „Sukces” i prowadzi bloga http://hatalska.com uznawanego za jeden z 10 najbardziej wpływowych blogów w Polsce.


Cena: 89.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (12.45zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

NewConnect - nowa szansa na duże zyski (47.20zł)
Sezon burz. Wiedźmin (35.11zł)
100 sposobów na Excel 2007 PL. Tworzenie funkcjonalnych arkuszy (57.00zł)
Co minutę rodzi się klient. Wykorzystaj 10 "pierścieni władzy" Barnuma - osiągnij sławę, fortunę i zbuduj imperium biznesowe. eBook. ePub (37.00zł)
Więcej niż Osho. Idee, nauki i przekaz kontrowersyjnego guru (34.90zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego. Wydanie II rozszerzone. eBook. Pdf (54.99zł)
Gra o tron i filozofia. Słowo tnie głębiej niż miecz. eBook. Pdf (27.90zł)
Zasoby ludzkie w organizacji (27.20zł)
Nauka sukcesu. Jak osiągać sukces i harmonijny dobrobyt dzięki efektywnym zasadom i prawom (21.17zł)
Skuteczne CV i list motywacyjny. Samo Sedno (15.42zł)
Kąpieliska termalne i mineralne. Słowacja, Węgry oraz Polska. Wydanie 2 (24.90zł)
W biznesie przetrwają nieliczni. Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić' eBook. Mobi (27.90zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko. eBook. ePub (35.90zł)
Ukryta dynamika (69.00zł)
I Ty możesz zostać Warrenem Buffettem, czyli inwestowanie skoncentrowane na GPW. eBook. ePub (37.00zł)
Strażnik Mafii (4.00zł)
Zarządzanie projektami ze Scrum. Twórz produkty, które pokochają klienci (39.00zł)
Access 2007 PL. Ćwiczenia praktyczne (34.90zł)
Komunikacja kryzysowa (59.00zł)
Excel 2007. Najlepsze sztuczki i chwyty (59.00zł)