e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe

Natalia Hatalska
cena: 89.00 zł
Data wydania: 2014-03-01
stron: 0, miękka oprawa, format: 200x230

więcej na stronie onepress.pl

Dobra reklama jest jak zaraźliwy wirus…

Czy zastanawialiście się kiedyś nad przyczynami sukcesu takich produktów czy marek jak iPhone, Crocs, kostka Rubika albo Volkswagen Beetle? Były lepsze od innych? Bardziej innowacyjne? W większym stopniu odpowiadały na potrzeby konsumenta? A może po prostu reklamowano je w lepszy, bardziej niestandardowy sposób? Innymi słowy – ktoś skutecznie uświadomił konsumentom, że pragną właśnie takiego smartfona, butów, gry czy samochodu. Idea przekazana przez reklamę tych produktów okazała się na tyle interesująca, by zwrócić na siebie uwagę odbiorcy. Na tyle frapująca, by zostać zapamiętana. Na tyle nośna, by odbiorca reklamy zechciał przekazać dalej myśl stojącą za reklamowanym dobrem. Wytwór umysłu marketera został niczym wirus rozniesiony po całym świecie i zainfekował ludzkie głowy - jedną po drugiej.
Stworzenie zaraźliwego przekazu reklamowego to marzenie każdego marketera. Także w Polsce. I niektórym to się udaje. Album, który macie Państwo przed sobą i w którym znalazło się 155 najciekawszych polskich niestandardowych kampanii reklamowych, ma nie tylko pokazywać dobre praktyki, promować je i tym samym zachęcać marketerów do podejmowania niestandardowych działań reklamowych. Ma być także próbą odpowiedzi na zasadnicze pytanie: co takiego musi znaleźć się w niestandardowej kampanii reklamowej, żeby konsument nie tylko ją zauważył i zapamiętał, ale przede wszystkim, żeby chciał o niej opowiedzieć swoim znajomym, wywołując w ten sposób epidemię społeczną?
 

 
Natalia Hatalska - ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej, trendwatcher. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, studiowała również w London Business School. W latach 2005 – 2009 kierowała działem komunikacji w Wirtualnej Polsce. Wcześniej zajmowała stanowisko menedżera ds. public relations w NIVEA Polska i Young Digital Planet. Obecnie współpracuje z domem mediowym Universal McCann jako Chief Inspiration Officer. Jest pomysłodawczynią wielu nagradzanych kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych, a także jurorką w konkursach KTR, Media Trendy, YC Eurobest, Blog Roku. Jest członkiem Rady Marek w konkursie Superbrands oraz członkiem Creative Communication Cluster i Rady Ekspertów Think Tank. W 2013 roku została nagrodzona przez Geek Girls Carrots Srebrną Marchewką za bycie wzorem kobiety zajmującej się nowymi technologiami. Pisze felietony dla magazynu „Sukces” i prowadzi bloga http://hatalska.com uznawanego za jeden z 10 najbardziej wpływowych blogów w Polsce.


Cena: 89.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (33.92zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Marketing (129.00zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (38.17zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Marka Konsument Badacz (59.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Microsoft PowerPoint 2010 PL. Praktyczne podejście (39.00zł)
Poradnik przetrwania w życiu (33.92zł)
Może (morze) wróci (23.20zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie kieszonkowe (19.90zł)
Zarządzanie motywacją pracowników (33.15zł)
O wojnie. Podręcznik stratega (59.00zł)
Alchemia manipulacji. Wydanie II (39.00zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Strategie inwestycyjne na każdą pogodę. Osiągaj zysk na wszystkich rynkach (67.15zł)
Haker umysłów. eBook. Pdf (23.90zł)
Zen prezentacji - pomysły i projekty. Jasne zasady i techniki tworzenia doskonałych prezentacji (49.90zł)
Excel 2010 PL. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Pdf (14.90zł)
Tatry, Pieniny, Orawa i Spisz. Pomysły na góralską przygodę. Wydanie 1 (24.90zł)
10 fundamentalnych zasad gry na rynku Forex. Strategie osiągania zysku (59.00zł)
Napoleon Hill. PoczĹĄtek wielkiej kariery. eBook. Mobi (31.99zł)
Energia! Żyj pełnią życia. Odkryj 10 rodzajów ludzkiej motywacji (42.42zł)
Czechy. Zielony Przewodnik Michelin. Wydanie 1 (42.90zł)
Zwycięskie opowieści. Jak porozumiewać się, przekonywać, wygrywać dzięki ukrytej potędze opowieści (50.92zł)
Najbogatszy człowiek w Babilonie (29.67zł)
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu. eBook. Pdf (31.99zł)