e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe

Natalia Hatalska
cena: 89.00 zł
Data wydania: 2014-03-01
stron: 0, miękka oprawa, format: 200x230

więcej na stronie onepress.pl

Dobra reklama jest jak zaraźliwy wirus…

Czy zastanawialiście się kiedyś nad przyczynami sukcesu takich produktów czy marek jak iPhone, Crocs, kostka Rubika albo Volkswagen Beetle? Były lepsze od innych? Bardziej innowacyjne? W większym stopniu odpowiadały na potrzeby konsumenta? A może po prostu reklamowano je w lepszy, bardziej niestandardowy sposób? Innymi słowy – ktoś skutecznie uświadomił konsumentom, że pragną właśnie takiego smartfona, butów, gry czy samochodu. Idea przekazana przez reklamę tych produktów okazała się na tyle interesująca, by zwrócić na siebie uwagę odbiorcy. Na tyle frapująca, by zostać zapamiętana. Na tyle nośna, by odbiorca reklamy zechciał przekazać dalej myśl stojącą za reklamowanym dobrem. Wytwór umysłu marketera został niczym wirus rozniesiony po całym świecie i zainfekował ludzkie głowy - jedną po drugiej.
Stworzenie zaraźliwego przekazu reklamowego to marzenie każdego marketera. Także w Polsce. I niektórym to się udaje. Album, który macie Państwo przed sobą i w którym znalazło się 155 najciekawszych polskich niestandardowych kampanii reklamowych, ma nie tylko pokazywać dobre praktyki, promować je i tym samym zachęcać marketerów do podejmowania niestandardowych działań reklamowych. Ma być także próbą odpowiedzi na zasadnicze pytanie: co takiego musi znaleźć się w niestandardowej kampanii reklamowej, żeby konsument nie tylko ją zauważył i zapamiętał, ale przede wszystkim, żeby chciał o niej opowiedzieć swoim znajomym, wywołując w ten sposób epidemię społeczną?
 

 
Natalia Hatalska - ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej, trendwatcher. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, studiowała również w London Business School. W latach 2005 – 2009 kierowała działem komunikacji w Wirtualnej Polsce. Wcześniej zajmowała stanowisko menedżera ds. public relations w NIVEA Polska i Young Digital Planet. Obecnie współpracuje z domem mediowym Universal McCann jako Chief Inspiration Officer. Jest pomysłodawczynią wielu nagradzanych kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych, a także jurorką w konkursach KTR, Media Trendy, YC Eurobest, Blog Roku. Jest członkiem Rady Marek w konkursie Superbrands oraz członkiem Creative Communication Cluster i Rady Ekspertów Think Tank. W 2013 roku została nagrodzona przez Geek Girls Carrots Srebrną Marchewką za bycie wzorem kobiety zajmującej się nowymi technologiami. Pisze felietony dla magazynu „Sukces” i prowadzi bloga http://hatalska.com uznawanego za jeden z 10 najbardziej wpływowych blogów w Polsce.


Cena: 89.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (27.93zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (27.30zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.40zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Prawo reklamy (50.57zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Proaktywny telemarketing (25.90zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (25.90zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (24.43zł)

Pozostałe z serii: Inne

Współtwórczość i jej skutki w prawie autorskim (99.00zł)
Kim chcesz być' Wybierz zawód najlepszy dla Ciebie. eBook. Mobi (23.90zł)
Grecja. Sztuka, bogowie i ludzie. Wydanie 1 (54.90zł)
NewConnect - nowa szansa na duże zyski. eBook. Pdf (47.00zł)
Coaching i mentoring w praktyce (59.42zł)
Stworzona do sprzedaży. Zbuduj firmę, która przetrwa bez Ciebie (49.00zł)
Dodatki i szablony dla MS Office w biurze i nie tylko (39.00zł)
Podstawy finansów i rachunkowości. Podręcznik dla menedżerów (39.90zł)
Myślowa rewolucja. Pozytywny podręcznik (21.60zł)
Rozmowa kwalifikacyjna (35.49zł)
Skandynawia. Norwegia, Szwecja, Dania, Finlandia (26.90zł)
Perswazja. Osobisty mentor (24.90zł)
30 Dni do Zmian. Dokonaj życiowej metamorfozy w kilka tygodni (39.90zł)
Pokusy i łakocie. Niezbyt grzeczna rzecz o miłości (25.59zł)
Międzynarodowy Standard Sprawozdawczości Finansowej dla małych i średnich jednostek (99.00zł)
Wiarygodność. Jak ją zdobyć i utrzymać. eBook. Pdf (29.90zł)
PowerPoint 2007 PL. Pierwsza pomoc (14.90zł)
Czarna księga perswazji. Używaj NLP, by zdobyć wszystko, czego pragniesz. eBook. Mobi (31.99zł)
Podstawy rachunkowości. Podręcznik (41.65zł)
Zmienić myślenie o firmie (33.92zł)