e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe

Natalia Hatalska
cena: 89.00 zł
Data wydania: 2014-03-01
stron: 0, miękka oprawa, format: 200x230

więcej na stronie onepress.pl

Dobra reklama jest jak zaraźliwy wirus…

Czy zastanawialiście się kiedyś nad przyczynami sukcesu takich produktów czy marek jak iPhone, Crocs, kostka Rubika albo Volkswagen Beetle? Były lepsze od innych? Bardziej innowacyjne? W większym stopniu odpowiadały na potrzeby konsumenta? A może po prostu reklamowano je w lepszy, bardziej niestandardowy sposób? Innymi słowy – ktoś skutecznie uświadomił konsumentom, że pragną właśnie takiego smartfona, butów, gry czy samochodu. Idea przekazana przez reklamę tych produktów okazała się na tyle interesująca, by zwrócić na siebie uwagę odbiorcy. Na tyle frapująca, by zostać zapamiętana. Na tyle nośna, by odbiorca reklamy zechciał przekazać dalej myśl stojącą za reklamowanym dobrem. Wytwór umysłu marketera został niczym wirus rozniesiony po całym świecie i zainfekował ludzkie głowy - jedną po drugiej.
Stworzenie zaraźliwego przekazu reklamowego to marzenie każdego marketera. Także w Polsce. I niektórym to się udaje. Album, który macie Państwo przed sobą i w którym znalazło się 155 najciekawszych polskich niestandardowych kampanii reklamowych, ma nie tylko pokazywać dobre praktyki, promować je i tym samym zachęcać marketerów do podejmowania niestandardowych działań reklamowych. Ma być także próbą odpowiedzi na zasadnicze pytanie: co takiego musi znaleźć się w niestandardowej kampanii reklamowej, żeby konsument nie tylko ją zauważył i zapamiętał, ale przede wszystkim, żeby chciał o niej opowiedzieć swoim znajomym, wywołując w ten sposób epidemię społeczną?
 

 
Natalia Hatalska - ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej, trendwatcher. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, studiowała również w London Business School. W latach 2005 – 2009 kierowała działem komunikacji w Wirtualnej Polsce. Wcześniej zajmowała stanowisko menedżera ds. public relations w NIVEA Polska i Young Digital Planet. Obecnie współpracuje z domem mediowym Universal McCann jako Chief Inspiration Officer. Jest pomysłodawczynią wielu nagradzanych kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych, a także jurorką w konkursach KTR, Media Trendy, YC Eurobest, Blog Roku. Jest członkiem Rady Marek w konkursie Superbrands oraz członkiem Creative Communication Cluster i Rady Ekspertów Think Tank. W 2013 roku została nagrodzona przez Geek Girls Carrots Srebrną Marchewką za bycie wzorem kobiety zajmującej się nowymi technologiami. Pisze felietony dla magazynu „Sukces” i prowadzi bloga http://hatalska.com uznawanego za jeden z 10 najbardziej wpływowych blogów w Polsce.


Cena: 89.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (31.99zł)
Marketing doświadczeń (49.30zł)
Prawo reklamy (50.15zł)
Public relations (38.17zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Balsam dla duszy dziewczyny (39.90zł)
Rozwój zintegrowany. Warunki, wymiary, wyzwania (42.50zł)
Obudź w sobie lidera. Jak przejąć kontrolę nad swoim życiem i odnieść sukces (39.00zł)
Trochę inna teoria organizacji (39.90zł)
Logistyka przyszłości (50.92zł)
Lekcje warte miliardy dolarów (69.90zł)
7 nawyków skutecznego działania (33.92zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II (67.00zł)
Prawda o wypaleniu zawodowym (42.42zł)
Biedny milioner. Jak mieć wszystko, co trzeba, i cieszyć się życiem. eBook. Pdf (26.90zł)
Ekonometria (80.67zł)
Klątwa gruzińskiego tortu (39.90zł)
Cykle i wskaźniki koniunktury (42.42zł)
Nigdy więcej spóźnień! Przez punktualność do sukcesu (34.90zł)
Zarządzanie czasem (19.90zł)
Zarządzanie kapitałem ludzkim. Procesy - narzędzia - aplikacje (69.90zł)
Excel 2010 PL. Programowanie w VBA. Vademecum Walkenbacha (99.00zł)
W dialogu I (27.20zł)
Książę. eBook. Mobi (21.99zł)
W biznesie przetrwają nieliczni. Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić' eBook. Mobi (27.90zł)