e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe

Natalia Hatalska
cena: 89.00 zł
Data wydania: 2014-03-01
stron: 0, miękka oprawa, format: 200x230

więcej na stronie onepress.pl

Dobra reklama jest jak zaraźliwy wirus…

Czy zastanawialiście się kiedyś nad przyczynami sukcesu takich produktów czy marek jak iPhone, Crocs, kostka Rubika albo Volkswagen Beetle? Były lepsze od innych? Bardziej innowacyjne? W większym stopniu odpowiadały na potrzeby konsumenta? A może po prostu reklamowano je w lepszy, bardziej niestandardowy sposób? Innymi słowy – ktoś skutecznie uświadomił konsumentom, że pragną właśnie takiego smartfona, butów, gry czy samochodu. Idea przekazana przez reklamę tych produktów okazała się na tyle interesująca, by zwrócić na siebie uwagę odbiorcy. Na tyle frapująca, by zostać zapamiętana. Na tyle nośna, by odbiorca reklamy zechciał przekazać dalej myśl stojącą za reklamowanym dobrem. Wytwór umysłu marketera został niczym wirus rozniesiony po całym świecie i zainfekował ludzkie głowy - jedną po drugiej.
Stworzenie zaraźliwego przekazu reklamowego to marzenie każdego marketera. Także w Polsce. I niektórym to się udaje. Album, który macie Państwo przed sobą i w którym znalazło się 155 najciekawszych polskich niestandardowych kampanii reklamowych, ma nie tylko pokazywać dobre praktyki, promować je i tym samym zachęcać marketerów do podejmowania niestandardowych działań reklamowych. Ma być także próbą odpowiedzi na zasadnicze pytanie: co takiego musi znaleźć się w niestandardowej kampanii reklamowej, żeby konsument nie tylko ją zauważył i zapamiętał, ale przede wszystkim, żeby chciał o niej opowiedzieć swoim znajomym, wywołując w ten sposób epidemię społeczną?
 

 
Natalia Hatalska - ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej, trendwatcher. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, studiowała również w London Business School. W latach 2005 – 2009 kierowała działem komunikacji w Wirtualnej Polsce. Wcześniej zajmowała stanowisko menedżera ds. public relations w NIVEA Polska i Young Digital Planet. Obecnie współpracuje z domem mediowym Universal McCann jako Chief Inspiration Officer. Jest pomysłodawczynią wielu nagradzanych kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych, a także jurorką w konkursach KTR, Media Trendy, YC Eurobest, Blog Roku. Jest członkiem Rady Marek w konkursie Superbrands oraz członkiem Creative Communication Cluster i Rady Ekspertów Think Tank. W 2013 roku została nagrodzona przez Geek Girls Carrots Srebrną Marchewką za bycie wzorem kobiety zajmującej się nowymi technologiami. Pisze felietony dla magazynu „Sukces” i prowadzi bloga http://hatalska.com uznawanego za jeden z 10 najbardziej wpływowych blogów w Polsce.


Cena: 89.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Marketing usług (42.42zł)
Marketing (129.00zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Batman i filozofia. Mroczny rycerz nareszcie bez maski (34.90zł)
NLP w praktyce. Samo sedno (28.11zł)
Kot Dalajlamy (34.90zł)
E-konsument na rynku usług (37.40zł)
Współtwórczość i jej skutki w prawie autorskim (99.00zł)
Inwestycje giełdowe. Jak grać i wygrywać. Wydanie II rozszerzone (8.00zł)
Budowanie zespołu. Organizacja szkoleń team building i wypraw incentive. Poradnik dla menedżera personalnego. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Sprzedaż pogłębiona 2.0. Sprzedawaj więcej, skuteczniej i za każdym razem (32.00zł)
AlphaMale. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Kto zabił zmianę' (18.97zł)
Microsoft PowerPoint 2010 PL. Praktyczne podejście (39.00zł)
Komputer PC dla seniorów (34.90zł)
Konsumpcja a rozwój gospodarczy i społeczny (49.00zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Jak zostać mistrzem. Trening doskonałości (39.90zł)
Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży (39.90zł)
Wałkowanie Ameryki. eBook. ePub (27.90zł)
Zdrowe myślenie. Jak przekuwać porażki w sukcesy i zarabiać na tym miliony (24.90zł)
Sekretariat czyli centrum informacyjne firmy (38.17zł)
Serce, inteligencja, odwaga i szczęście. Co jest potrzebne każdemu przedsiębiorcy i co jest niezbędne do utworzenia wspaniałej firmy (50.92zł)