e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


Sztuka wojny. Sztuka marketingu

Gary Gagliardi, Sun Tzu
cena: 29.90 zł
Data wydania: 2005-09-19
stron: 192, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Zastosuj starożytne chińskie strategie w marketingu

  • Przeanalizuj swoją sytuację i zaplanuj taktykę
  • Zajmij odpowiednią pozycję, budując silną markę
  • Zastosuj odpowiednią strategię podczas kampanii marketingowej
"Sztuka wojny" generała Sun Tzu to jedna z najbardziej znaczących książek traktujących o strategii walki. Nauki Sun Tzu wykorzystywali dowódcy armii oraz wybitni stratedzy. Jednak treści zawarte w tym dziele są tak uniwersalne, że można wykorzystać je nie tylko w walce. Traktaty Sun Tzu poznają menedżerowie, właściciele firm i doradcy. Wykorzystanie ich w marketingu również może przynieść zaskakujące rezultaty. Ponadczasowe strategie można zastosować podczas analizowania pozycji firmy, budowania marki, tworzenia kampanii marketingowych i wprowadzania ich w życie.
"Sztuka wojny. Sztuka marketingu" to adaptacja nauk generała Sun Tzu do realiów współczesnego marketingu. Czytając ją, przekonasz się, jak strategie stworzone z myślą o prowadzeniu wojny mogą przydać się podczas podbijania rynku. Opisane w książce techniki może wykorzystać każdy specjalista od marketingu. Nie znajdziesz tu oklepanych porad dotyczących drukowania folderów i publikowania reklam w prasie. Przeczytasz natomiast o rozwiązaniach taktycznych sprawdzonych w tysiącach bitew, planowaniu strategii, wykorzystywaniu swoich mocnych stron, prowadzeniu negocjacji i stosowaniu podstępów.
  • Analiza sytuacji i wybór rynku docelowego
  • Planowanie kampanii marketingowej
  • Pokonywanie przeszkód
  • Wejście na rynek
  • Adaptacja do realiów rynku
  • Wdrażanie strategii marketingowej
  • Sztuka badania rynku

Poznaj nowe, wyjątkowe metody wygrywania bitew o pozycję rynkową.



Cena: 29.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Marketing usług (42.42zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (39.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)

Pozostałe z serii: VIP

Czas rekinów. Liderzy amerykańskiego biznesu XX wieku (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy (53.60zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie IV (44.90zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Wskaźniki ekonomiczne. Przewodnik dla inwestora (59.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Odporność na zmiany. Jak uwolnić potencjał tkwiący w Tobie i Twoim miejscu pracy (49.00zł)
Inwestycyjny boom. Siła spokoju i mądrej strategii (35.92zł)
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (69.00zł)
TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego (47.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi (49.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)