e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


Sztuka wojny. Sztuka marketingu

Gary Gagliardi, Sun Tzu
cena: 29.90 zł
Data wydania: 2005-09-19
stron: 192, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Zastosuj starożytne chińskie strategie w marketingu

  • Przeanalizuj swoją sytuację i zaplanuj taktykę
  • Zajmij odpowiednią pozycję, budując silną markę
  • Zastosuj odpowiednią strategię podczas kampanii marketingowej
"Sztuka wojny" generała Sun Tzu to jedna z najbardziej znaczących książek traktujących o strategii walki. Nauki Sun Tzu wykorzystywali dowódcy armii oraz wybitni stratedzy. Jednak treści zawarte w tym dziele są tak uniwersalne, że można wykorzystać je nie tylko w walce. Traktaty Sun Tzu poznają menedżerowie, właściciele firm i doradcy. Wykorzystanie ich w marketingu również może przynieść zaskakujące rezultaty. Ponadczasowe strategie można zastosować podczas analizowania pozycji firmy, budowania marki, tworzenia kampanii marketingowych i wprowadzania ich w życie.
"Sztuka wojny. Sztuka marketingu" to adaptacja nauk generała Sun Tzu do realiów współczesnego marketingu. Czytając ją, przekonasz się, jak strategie stworzone z myślą o prowadzeniu wojny mogą przydać się podczas podbijania rynku. Opisane w książce techniki może wykorzystać każdy specjalista od marketingu. Nie znajdziesz tu oklepanych porad dotyczących drukowania folderów i publikowania reklam w prasie. Przeczytasz natomiast o rozwiązaniach taktycznych sprawdzonych w tysiącach bitew, planowaniu strategii, wykorzystywaniu swoich mocnych stron, prowadzeniu negocjacji i stosowaniu podstępów.
  • Analiza sytuacji i wybór rynku docelowego
  • Planowanie kampanii marketingowej
  • Pokonywanie przeszkód
  • Wejście na rynek
  • Adaptacja do realiów rynku
  • Wdrażanie strategii marketingowej
  • Sztuka badania rynku

Poznaj nowe, wyjątkowe metody wygrywania bitew o pozycję rynkową.



Cena: 29.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Marketing (129.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (12.90zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Prawo reklamy (50.57zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)

Pozostałe z serii: VIP

Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi (59.00zł)
Przywództwa można się nauczyć (37.60zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo (69.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych (69.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie II (31.20zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów (55.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie samym sobą (69.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce (39.20zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Machiavelli. Nowoczesne przywództwo (37.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Lepsze zarządzanie kadrami. Jak stworzyć organizację, która uwalnia ludzki potencjał (35.92zł)