e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


Sztuka wojny. Sztuka marketingu

Gary Gagliardi, Sun Tzu
cena: 29.90 zł
Data wydania: 2005-09-19
stron: 192, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Zastosuj starożytne chińskie strategie w marketingu

  • Przeanalizuj swoją sytuację i zaplanuj taktykę
  • Zajmij odpowiednią pozycję, budując silną markę
  • Zastosuj odpowiednią strategię podczas kampanii marketingowej
"Sztuka wojny" generała Sun Tzu to jedna z najbardziej znaczących książek traktujących o strategii walki. Nauki Sun Tzu wykorzystywali dowódcy armii oraz wybitni stratedzy. Jednak treści zawarte w tym dziele są tak uniwersalne, że można wykorzystać je nie tylko w walce. Traktaty Sun Tzu poznają menedżerowie, właściciele firm i doradcy. Wykorzystanie ich w marketingu również może przynieść zaskakujące rezultaty. Ponadczasowe strategie można zastosować podczas analizowania pozycji firmy, budowania marki, tworzenia kampanii marketingowych i wprowadzania ich w życie.
"Sztuka wojny. Sztuka marketingu" to adaptacja nauk generała Sun Tzu do realiów współczesnego marketingu. Czytając ją, przekonasz się, jak strategie stworzone z myślą o prowadzeniu wojny mogą przydać się podczas podbijania rynku. Opisane w książce techniki może wykorzystać każdy specjalista od marketingu. Nie znajdziesz tu oklepanych porad dotyczących drukowania folderów i publikowania reklam w prasie. Przeczytasz natomiast o rozwiązaniach taktycznych sprawdzonych w tysiącach bitew, planowaniu strategii, wykorzystywaniu swoich mocnych stron, prowadzeniu negocjacji i stosowaniu podstępów.
  • Analiza sytuacji i wybór rynku docelowego
  • Planowanie kampanii marketingowej
  • Pokonywanie przeszkód
  • Wejście na rynek
  • Adaptacja do realiów rynku
  • Wdrażanie strategii marketingowej
  • Sztuka badania rynku

Poznaj nowe, wyjątkowe metody wygrywania bitew o pozycję rynkową.



Cena: 29.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Czym jest marketing (30.52zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (22.68zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (19.43zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (14.90zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Kontroling dla menedżerów (47.40zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)

Pozostałe z serii: VIP

Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi (59.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych (69.00zł)
Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi (59.00zł)
Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy (53.60zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo (69.00zł)
Inwestycyjny boom. Siła spokoju i mądrej strategii (35.92zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów (55.20zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Psychologia przywództwa (47.00zł)
Przywództwa można się nauczyć (37.60zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Kobiety górą! Jak przetrwać w labiryncie biznesu (39.20zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie IV (44.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego (47.00zł)