Tylko dzisiaj!
Promocja dnia
Cena: 10 8.00 zł
Poznaj tajniki rynków finansowych.
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.
Cena: 39.97 zł
Promocja dnia
20% taniej

Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: Poznaj tajniki rynków finansowych.
darmowy fragment

Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.
darmowy fragment

Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł
Kategoria: Marketing; Marketing i zarządzanie
Seria: VIP
Sztuka wojny. Sztuka marketingu
Gary Gagliardi, Sun Tzu
cena: 29.90 zł
Data wydania: 2005-09-19
stron: 192, twarda oprawa, format: A5
stron: 192, twarda oprawa, format: A5
Zastosuj starożytne chińskie strategie w marketingu
- Przeanalizuj swoją sytuację i zaplanuj taktykę
- Zajmij odpowiednią pozycję, budując silną markę
- Zastosuj odpowiednią strategię podczas kampanii marketingowej
"Sztuka wojny. Sztuka marketingu" to adaptacja nauk generała Sun Tzu do realiów współczesnego marketingu. Czytając ją, przekonasz się, jak strategie stworzone z myślą o prowadzeniu wojny mogą przydać się podczas podbijania rynku. Opisane w książce techniki może wykorzystać każdy specjalista od marketingu. Nie znajdziesz tu oklepanych porad dotyczących drukowania folderów i publikowania reklam w prasie. Przeczytasz natomiast o rozwiązaniach taktycznych sprawdzonych w tysiącach bitew, planowaniu strategii, wykorzystywaniu swoich mocnych stron, prowadzeniu negocjacji i stosowaniu podstępów.
- Analiza sytuacji i wybór rynku docelowego
- Planowanie kampanii marketingowej
- Pokonywanie przeszkód
- Wejście na rynek
- Adaptacja do realiów rynku
- Wdrażanie strategii marketingowej
- Sztuka badania rynku
Poznaj nowe, wyjątkowe metody wygrywania bitew o pozycję rynkową.
Cena: 29.90 zł
Pozostałe z kategorii: Marketing
Czym jest marketing (30.52zł)Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (22.68zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (19.43zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (14.90zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie
Kontroling dla menedżerów (47.40zł)BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Pozostałe z serii: VIP
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi (59.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych (69.00zł)
Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi (59.00zł)
Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy (53.60zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo (69.00zł)
Inwestycyjny boom. Siła spokoju i mądrej strategii (35.92zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów (55.20zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Psychologia przywództwa (47.00zł)
Przywództwa można się nauczyć (37.60zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Kobiety górą! Jak przetrwać w labiryncie biznesu (39.20zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie IV (44.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego (47.00zł)