e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


Sztuka wojny. Sztuka marketingu

Gary Gagliardi, Sun Tzu
cena: 29.90 zł
Data wydania: 2005-09-19
stron: 192, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Zastosuj starożytne chińskie strategie w marketingu

  • Przeanalizuj swoją sytuację i zaplanuj taktykę
  • Zajmij odpowiednią pozycję, budując silną markę
  • Zastosuj odpowiednią strategię podczas kampanii marketingowej
"Sztuka wojny" generała Sun Tzu to jedna z najbardziej znaczących książek traktujących o strategii walki. Nauki Sun Tzu wykorzystywali dowódcy armii oraz wybitni stratedzy. Jednak treści zawarte w tym dziele są tak uniwersalne, że można wykorzystać je nie tylko w walce. Traktaty Sun Tzu poznają menedżerowie, właściciele firm i doradcy. Wykorzystanie ich w marketingu również może przynieść zaskakujące rezultaty. Ponadczasowe strategie można zastosować podczas analizowania pozycji firmy, budowania marki, tworzenia kampanii marketingowych i wprowadzania ich w życie.
"Sztuka wojny. Sztuka marketingu" to adaptacja nauk generała Sun Tzu do realiów współczesnego marketingu. Czytając ją, przekonasz się, jak strategie stworzone z myślą o prowadzeniu wojny mogą przydać się podczas podbijania rynku. Opisane w książce techniki może wykorzystać każdy specjalista od marketingu. Nie znajdziesz tu oklepanych porad dotyczących drukowania folderów i publikowania reklam w prasie. Przeczytasz natomiast o rozwiązaniach taktycznych sprawdzonych w tysiącach bitew, planowaniu strategii, wykorzystywaniu swoich mocnych stron, prowadzeniu negocjacji i stosowaniu podstępów.
  • Analiza sytuacji i wybór rynku docelowego
  • Planowanie kampanii marketingowej
  • Pokonywanie przeszkód
  • Wejście na rynek
  • Adaptacja do realiów rynku
  • Wdrażanie strategii marketingowej
  • Sztuka badania rynku

Poznaj nowe, wyjątkowe metody wygrywania bitew o pozycję rynkową.



Cena: 29.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Reklama i jej ograniczenia (38.17zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Product placement (69.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)

Pozostałe z serii: VIP

Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi (59.00zł)
Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi (49.00zł)
Wskaźniki ekonomiczne. Przewodnik dla inwestora (59.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Lepsze zarządzanie kadrami. Jak stworzyć organizację, która uwalnia ludzki potencjał (35.92zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Finanse korporacyjne. Teoria i praktyka. Wydanie II (181.60zł)
Alianse strategiczne. Sztuka zdobywania korzyści poprzez współpracę (47.20zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera (69.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian, Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (71.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Harvard Business Review. Automotywacja (69.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy (53.60zł)
Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce (39.20zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian (8.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów (55.20zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)