e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł
perfumykleo.pl
depilacja-co2re.pl
okna-renoma.pl

Seria: Exclusive


Sztuka pisania perswazyjnych tekstów

Piotr R. Michalak, Jakub Woźniak
cena: 29.00 zł
Data wydania: 2008-05-16
stron: 184, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
  • Niezawodne sposoby komunikacji społecznej w sprzedaży
  • Mistrzowski copywriting w służbie firmy
  • Techniki NLP podsycające pragnienie zakupu
  • Perswazyjne oferty, na których zarobisz krocie
Lubisz słów cięcie-gięcie i wymyślanie nowych pojęć? Nie masz problemów z rymami i pisaniem wesołych piosenek? Jeśli tak, odłóż tę książkę, ponieważ takie zabiegi nie mają zbyt wiele wspólnego z naprawdę efektywną reklamą.
Prawdziwa reklama to nie sztuka dla sztuki. To nie festiwale, nagrody i pokazy. Prawdziwa reklama to profesjonalne narzędzie sprzedaży, dzięki któremu zyskujesz rzesze klientów i zaczynasz zarabiać coraz więcej. Taki przekaz musi zawierać potężną dawkę perswazji. Musi odnosić się do zmysłów odbiorców, wkradać w ich podświadomość, wprowadzać w stan hipnotycznego transu i doprowadzać do jedynego właściwego działania: ZAKUPU.
O wywieraniu wpływu na innych napisano już niejedno. Na pewno nieobce są Ci takie nazwiska, jak Richard Bandler, Joe Vitale, Kevin Hogan czy sam Robert Cialdini. Ta książka to właśnie stężona esencja ich nauk, z jednym znaczącym wzmocnieniem - jej autorzy odnoszą sukcesy, sprzedają produkty i promują firmy na polskim rynku. Doskonale znają jego specyfikę oraz sposób myślenia i działania polskiego klienta. To właśnie w naszym kraju potrafili zwiększyć obroty pewnej firmy o 320%, bezbłędnie działać według schematu AIDA i stworzyć strategie marketingowe idealnie dopasowane do odbiorcy konkretnego produktu.
Wyobraź sobie:
  • ofertę, która w ciągu miesiąca potraja Twoje zyski;
  • stronę internetową, która potrafi sama sprzedawać;
  • newsletter działający w 100% tak, jak zakładałeś;
  • reklamę, która zdobędzie dla Ciebie setki klientów;
  • e-maile zapadające w pamięć i tworzące pozytywne relacje.

Żeby zacząć tak pisać, musisz najpierw przeczytać tę książkę.



Cena: 29.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Product placement (69.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (39.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (39.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

MBO - prosta i skuteczna technika zarzadzania Twoja firmą (39.20zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (59.00zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego (69.00zł)
Żydowska mądrość w biznesie. Jak odnieść prawdziwy sukces dzięki lekcjom z Tory i innych starożytnych tekstów (34.90zł)
Dlaczego Twój makler wolałby, żebyś TEGO nie wiedział' (39.90zł)
Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Zarządzanie czasem. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Dotacje na inwestycje (49.00zł)
Genotyp przedsiębiorcy, czyli DNA sukcesu (37.60zł)
Nigdy więcej tremy. Jak przełamać lęk przed wystąpieniami publicznymi (29.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera (34.00zł)
Władza bez tyranii. Jak kontrolować ludzi, pieniądze, czas, emocje i słabości (34.90zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Plan B. Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu (54.90zł)
Współczesna mitologia coachingu. 70 prawdziwych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań (37.60zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Controlling - wspieranie zarządzania przedsiębiorstwem (34.00zł)
fast cash loans online reddragonjujitsu.com