e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Sztuka pisania perswazyjnych tekstów

Piotr R. Michalak, Jakub Woźniak
cena: 29.00 zł
Data wydania: 2008-05-16
stron: 184, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
  • Niezawodne sposoby komunikacji społecznej w sprzedaży
  • Mistrzowski copywriting w służbie firmy
  • Techniki NLP podsycające pragnienie zakupu
  • Perswazyjne oferty, na których zarobisz krocie
Lubisz słów cięcie-gięcie i wymyślanie nowych pojęć? Nie masz problemów z rymami i pisaniem wesołych piosenek? Jeśli tak, odłóż tę książkę, ponieważ takie zabiegi nie mają zbyt wiele wspólnego z naprawdę efektywną reklamą.
Prawdziwa reklama to nie sztuka dla sztuki. To nie festiwale, nagrody i pokazy. Prawdziwa reklama to profesjonalne narzędzie sprzedaży, dzięki któremu zyskujesz rzesze klientów i zaczynasz zarabiać coraz więcej. Taki przekaz musi zawierać potężną dawkę perswazji. Musi odnosić się do zmysłów odbiorców, wkradać w ich podświadomość, wprowadzać w stan hipnotycznego transu i doprowadzać do jedynego właściwego działania: ZAKUPU.
O wywieraniu wpływu na innych napisano już niejedno. Na pewno nieobce są Ci takie nazwiska, jak Richard Bandler, Joe Vitale, Kevin Hogan czy sam Robert Cialdini. Ta książka to właśnie stężona esencja ich nauk, z jednym znaczącym wzmocnieniem - jej autorzy odnoszą sukcesy, sprzedają produkty i promują firmy na polskim rynku. Doskonale znają jego specyfikę oraz sposób myślenia i działania polskiego klienta. To właśnie w naszym kraju potrafili zwiększyć obroty pewnej firmy o 320%, bezbłędnie działać według schematu AIDA i stworzyć strategie marketingowe idealnie dopasowane do odbiorcy konkretnego produktu.
Wyobraź sobie:
  • ofertę, która w ciągu miesiąca potraja Twoje zyski;
  • stronę internetową, która potrafi sama sprzedawać;
  • newsletter działający w 100% tak, jak zakładałeś;
  • reklamę, która zdobędzie dla Ciebie setki klientów;
  • e-maile zapadające w pamięć i tworzące pozytywne relacje.

Żeby zacząć tak pisać, musisz najpierw przeczytać tę książkę.



Cena: 29.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.40zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Public relations (35.49zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie (39.00zł)
Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Analiza i planowanie finansowe (29.00zł)
Nowoczesna logistyka. Wydanie X (79.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie kieszonkowe (19.90zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Przedstawiciel SuperJa (3.00zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. Gotowe pytania i wnioski z odpowiedzi (49.00zł)
Menedżer nowych czasów. Najlepsze metody i narzędzia zarządzania (39.00zł)
Zwycięskie negocjacje. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90zł)
Mistrzowskie prezentacje slajdowy poradnik mówcy doskonałego (34.90zł)
Mistrz sprzedaży (31.99zł)
Kierowanie ludźmi. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku (49.00zł)
Mechanizmy władzy w biznesie. Psychologia na wysokim stanowisku (37.89zł)
Osiąganie celów. 10 zasad skutecznego działania (29.00zł)