e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Sztuka pisania perswazyjnych tekstów

Piotr R. Michalak, Jakub Woźniak
cena: 29.00 zł
Data wydania: 2008-05-16
stron: 184, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
  • Niezawodne sposoby komunikacji społecznej w sprzedaży
  • Mistrzowski copywriting w służbie firmy
  • Techniki NLP podsycające pragnienie zakupu
  • Perswazyjne oferty, na których zarobisz krocie
Lubisz słów cięcie-gięcie i wymyślanie nowych pojęć? Nie masz problemów z rymami i pisaniem wesołych piosenek? Jeśli tak, odłóż tę książkę, ponieważ takie zabiegi nie mają zbyt wiele wspólnego z naprawdę efektywną reklamą.
Prawdziwa reklama to nie sztuka dla sztuki. To nie festiwale, nagrody i pokazy. Prawdziwa reklama to profesjonalne narzędzie sprzedaży, dzięki któremu zyskujesz rzesze klientów i zaczynasz zarabiać coraz więcej. Taki przekaz musi zawierać potężną dawkę perswazji. Musi odnosić się do zmysłów odbiorców, wkradać w ich podświadomość, wprowadzać w stan hipnotycznego transu i doprowadzać do jedynego właściwego działania: ZAKUPU.
O wywieraniu wpływu na innych napisano już niejedno. Na pewno nieobce są Ci takie nazwiska, jak Richard Bandler, Joe Vitale, Kevin Hogan czy sam Robert Cialdini. Ta książka to właśnie stężona esencja ich nauk, z jednym znaczącym wzmocnieniem - jej autorzy odnoszą sukcesy, sprzedają produkty i promują firmy na polskim rynku. Doskonale znają jego specyfikę oraz sposób myślenia i działania polskiego klienta. To właśnie w naszym kraju potrafili zwiększyć obroty pewnej firmy o 320%, bezbłędnie działać według schematu AIDA i stworzyć strategie marketingowe idealnie dopasowane do odbiorcy konkretnego produktu.
Wyobraź sobie:
  • ofertę, która w ciągu miesiąca potraja Twoje zyski;
  • stronę internetową, która potrafi sama sprzedawać;
  • newsletter działający w 100% tak, jak zakładałeś;
  • reklamę, która zdobędzie dla Ciebie setki klientów;
  • e-maile zapadające w pamięć i tworzące pozytywne relacje.

Żeby zacząć tak pisać, musisz najpierw przeczytać tę książkę.



Cena: 29.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing usług (42.42zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Product placement (69.00zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Public relations (38.17zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (31.99zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Zarządzanie wartością klienta (50.15zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Sztuka negocjacji w stylu Donalda Trumpa (37.00zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Finanse w biznesie. Osobisty mentor- Harvard Business (24.90zł)
Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć Twoją organizację (37.60zł)
Najmocniejsze ogniwo. Jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie (37.89zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Radykalna rewolucja w zarządzaniu. Przewodnik menedżera (49.00zł)
100 najlepszych książek biznesowych. Poznaj niezbędny kanon (39.90zł)
Coaching. Poznaj tajniki sukcesu (29.60zł)
Przedstawiciel SuperJa (3.00zł)
Zapanować nad czasem. Jak efektywnie pracować, by mieć czas na wszystko (44.90zł)
Skuteczne techniki telemarketingu (36.00zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie kieszonkowe (19.90zł)
17 śmiertelnych błędów szefa (49.00zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Nowoczesna logistyka. Wydanie X (79.00zł)
Faktoring w teorii i w praktyce. Wydanie III - rozszerzone i zaktualizowane (39.90zł)
Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku (49.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)