e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Sztuka pisania perswazyjnych tekstów

Piotr R. Michalak, Jakub Woźniak
cena: 29.00 zł
Data wydania: 2008-05-16
stron: 184, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
  • Niezawodne sposoby komunikacji społecznej w sprzedaży
  • Mistrzowski copywriting w służbie firmy
  • Techniki NLP podsycające pragnienie zakupu
  • Perswazyjne oferty, na których zarobisz krocie
Lubisz słów cięcie-gięcie i wymyślanie nowych pojęć? Nie masz problemów z rymami i pisaniem wesołych piosenek? Jeśli tak, odłóż tę książkę, ponieważ takie zabiegi nie mają zbyt wiele wspólnego z naprawdę efektywną reklamą.
Prawdziwa reklama to nie sztuka dla sztuki. To nie festiwale, nagrody i pokazy. Prawdziwa reklama to profesjonalne narzędzie sprzedaży, dzięki któremu zyskujesz rzesze klientów i zaczynasz zarabiać coraz więcej. Taki przekaz musi zawierać potężną dawkę perswazji. Musi odnosić się do zmysłów odbiorców, wkradać w ich podświadomość, wprowadzać w stan hipnotycznego transu i doprowadzać do jedynego właściwego działania: ZAKUPU.
O wywieraniu wpływu na innych napisano już niejedno. Na pewno nieobce są Ci takie nazwiska, jak Richard Bandler, Joe Vitale, Kevin Hogan czy sam Robert Cialdini. Ta książka to właśnie stężona esencja ich nauk, z jednym znaczącym wzmocnieniem - jej autorzy odnoszą sukcesy, sprzedają produkty i promują firmy na polskim rynku. Doskonale znają jego specyfikę oraz sposób myślenia i działania polskiego klienta. To właśnie w naszym kraju potrafili zwiększyć obroty pewnej firmy o 320%, bezbłędnie działać według schematu AIDA i stworzyć strategie marketingowe idealnie dopasowane do odbiorcy konkretnego produktu.
Wyobraź sobie:
  • ofertę, która w ciągu miesiąca potraja Twoje zyski;
  • stronę internetową, która potrafi sama sprzedawać;
  • newsletter działający w 100% tak, jak zakładałeś;
  • reklamę, która zdobędzie dla Ciebie setki klientów;
  • e-maile zapadające w pamięć i tworzące pozytywne relacje.

Żeby zacząć tak pisać, musisz najpierw przeczytać tę książkę.



Cena: 29.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (12.90zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (12.90zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.40zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (14.90zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (59.00zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (27.93zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (59.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (59.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (69.00zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

I Ty możesz zostać Warrenem Buffettem, czyli inwestowanie skoncentrowane na GPW (47.00zł)
Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy (31.85zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Budżet domowy pod kontrolą. Jak rozsądnie wydawać, oszczędzać i inwestować pieniądze (31.20zł)
Najmocniejsze ogniwo. Jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie (37.89zł)
Prawa charyzmy. Jak wpływać na ludzi, aby osiągać sukcesy (37.00zł)
Inwestuj we własny etat. Jak zbudować finansową niezależność pracując na etacie. Wydanie II (32.90zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.40zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone (29.90zł)
Jestem moją pracą. Rozrzućcie me prochy w sali konferencyjnej (42.90zł)
Inwestycje zagraniczne. Jak wejść na polski rynek z obcym kapitałem (31.20zł)
Inwestycje alternatywne. Pierwsze kroki na rynku pozagiełdowym (37.00zł)
Przepis na sprzedaż (39.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę (3.00zł)
Kabała pieniędzy. Żydowska filozofia bogacenia się (34.90zł)
Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą (31.99zł)
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej (34.00zł)