e-mail sitemap strona g³ówna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

wiêcej
Skuteczne handlowanie. Jak budowaæ wspó³pracê z klientem i odwa¿nie windykowaæ nale¿no¶ci. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 z³

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

wiêcej
Forex - Podstawy Gie³dy Walutowej
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

wiêcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 z³




Kategoria: Zarz±dzanie
Seria: Exclusive


Atlas strategiczny. Inspiracje dla mened¿era

Marek Staniszewski
cena: 34.00 z³
Data wydania: 2009-02-02
stron: 112, twarda oprawa, format: A5

wiêcej na stronie onepress.pl
Sztuka my¶lenia strategicznego
  • teorie
  • rysunki
  • narzêdzia
  • inspiracje
  • rozwi±zania
  • niespodzianki

Twój atlas strategiczny. Legenda

Inspiracja
Zafascynowany ideami my¶lenia lateralnego Edwarda de Bono autor stworzy³ ksi±¿kê niezwyk³± - przejrzyst±, inspiruj±c± i ca³kowicie hipnotyzuj±c±. Zamiast tworzyæ kolejne opas³e tomiszcze na temat strategii marketingowych i reklamowych, postanowi³ napisaæ i narysowaæ atlas strategii kreatywnych.
Teoria
Strategia we wspó³czesnym rozumieniu jest odpowiednim doborem ¶rodków i metod dla osi±gniêcia za³o¿onego celu. To dzi¶ jedno z kluczowych pojêæ wszêdzie tam, gdzie istotna jest skuteczno¶æ prowadzonych dzia³añ - poczynaj±c od polityki, na marketingu koñcz±c.
Technika
Kolejne strony wype³niaj± sugestywne przyk³ady z fizyki, biologii, kodeksu bushido i wielu innych dziedzin, dyscyplin lub ¶wiatopogl±dów, dalekich na pozór od strategii marketingowych, jednak doskonale wyra¿aj±cych strukturê omawianego zagadnienia strategicznego.
Agenda
Drogi Czytelniku, to ksi±¿ka, która powsta³a tylko i wy³±cznie po to, by s³u¿yæ Ci w Twojej codziennej pracy, kierowaæ Twoje my¶li w stronê niezwyk³ych rozwi±zañ, inspirowaæ, gdy potrzeba Ci natchnienia i wytchnienia.
Mo¿e
Mo¿e nawet rozmy¶laj±c nad jednym z modeli, przy¶niesz na chwilê nad klawiatur± laptopa i znajdziesz rozwi±zanie problemu, który Ciê drêczy?
Autor
Z wykszta³cenia filozof, od dwunastu lat zajmuje siê komunikacj± marek. W tym czasie pe³ni³ obowi±zki dyrektora strategicznego w agencjach: TJ PARTNER, Gruppa 66 Ogilvy, Euro RSCG. Obecnie cz³onek zarz±du ds. strategii w grupie Young & Rubicam Brands oraz szef niezale¿nej struktury doradczej BAV Consulting. Prowadzi³ wyk³ady lub zajêcia zwi±zane z zarz±dzaniem, marketingiem i reklam± w projektach szkoleniowych, organizowanych przez: Harvard Business Review Polska, Szko³ê Strategii Marki przy SAR, Wy¿sz± Szko³ê Komunikowania i Mediów Spo³ecznych im. J. Giedroycia, Szko³ê Mistrzów Reklamy. Autor kilkudziesiêciu artyku³ów zwi±zanych z zarz±dzaniem mark±, marketingiem i komunikacj± reklamow±.

Wywiad z autorem ksi±¿ki >>


Patron medialny:



Cena: 34.00 z³

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozosta³e z kategorii: Zarz±dzanie

Strategia ostra jak pepperoni (27.00z³)
Wspó³czesne systemy zarz±dzania. Jako¶æ, bezpieczeñstwo, ryzyko (44.90z³)
Zarz±dzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzêdzia sukcesu w ¿yciu osobistym i biznesie (37.00z³)
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robi± g³upie rzeczy (7.00z³)
Jak przeprowadziæ transformacjê firmy (57.00z³)
Wielki biznes. Czego mo¿esz nauczyæ siê od najwiêkszych firm (33.00z³)
Kontroling dla mened¿erów (51.35z³)
Podrêcznik wdra¿ania ISO 9001:2000 (49.00z³)
Strategia zrównowa¿onego wzrostu dla Twojej firmy. Czê¶æ I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90z³)
Stretching w biznesie. Rozwijanie dzia³alno¶ci w lepszych i gorszych czasach (45.60z³)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00z³)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiêbiorstwa w obliczu kryzysu (39.20z³)
Realizacja genialnych pomys³ów. Jak sprawiæ, by nie skoñczy³o siê na gadaniu (37.00z³)
Harvard Business Review. Podejmowanie w³a¶ciwych decyzji (69.00z³)
Do³ek czyli kiedy brn±æ, a kiedy rezygnowaæ (18.99z³)
Strategia zrównowa¿onego wzrostu dla Twojej firmy. Czê¶æ II: Globalna ekspansja i nowe modele dzia³alno¶ci (39.92z³)
MBA. Kompendium (77.00z³)
Sedno zmian. Narzêdzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20z³)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady by³ego szefa mafii (32.90z³)
Skuteczna transformacja firmy w 90 dni (55.20z³)

Pozosta³e z serii: Exclusive

Do³ek czyli kiedy brn±æ, a kiedy rezygnowaæ (18.99z³)
Marketing narracyjny. Jak budowaæ historie, które sprzedaj± (39.00z³)
Ksi±¿eczka zdrowia copywritera (4.00z³)
Skuteczne techniki telemarketingu (49.00z³)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedz± kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutuj±cych (27.00z³)
Wychodz±c od NIE. Negocjacje dla twardzieli takich jak Ty (47.00z³)
Ksiêgowo¶æ dla nieksiêgowych. Wydanie VI (67.00z³)
Od zastoju do rozwoju. Strategie trwa³ego wzrostu (39.20z³)
Osi±ganie celów. 10 zasad skutecznego dzia³ania (29.00z³)
Bud¿et domowy pod kontrol±. Jak rozs±dnie wydawaæ, oszczêdzaæ i inwestowaæ pieni±dze (31.20z³)
Najniebezpieczniejsza ksi±¿ka o biznesie, jak± przeczytasz w swoim ¿yciu (39.90z³)
Przedstawiciel SuperJa (3.00z³)
Zaufanie 2.0. Jak wywieraæ wp³yw, zdobyæ lojalno¶æ klientów i kreowaæ markê (39.00z³)
Reklama p³ynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu (39.00z³)
Plan B. Otwórz siê na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu (35.69z³)
Zarz±dzanie projektem szkoleniowym (49.00z³)
Coaching. Poznaj tajniki sukcesu (29.60z³)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego. Wydanie II rozszerzone (11.00z³)
Sztuka sprzeda¿y (23.20z³)
Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieni³o Polskê (3.00z³)