e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP
Promocja: -19%


Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy

Harvard Business School Press
promocja -19%
cena: 68.148148148148 zł 55.20 zł
Data wydania: 2006-04-21
stron: 232, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
Jacy ludzie są najlepszymi liderami? Jak człowiek staje się przywódcą? Co dzieje się w organizacji, w której brakuje lidera? To zaledwie kilka spośród wielu pytań dotyczących przywództwa, rozważanych w tym zbiorze artykułów.
Przywództwo to dyscyplina z pogranicza psychologii, zarządzania, komunikacji, strategii, a nawet reklamy. Jest niezbędne wszędzie tam, gdzie ludzie dążą do wspólnych celów. Od kompetencji, charakteru i technik stosowanych przez lidera zależy przyszłość organizacji. W tym zbiorze artykułów znajdziesz interdyscyplinarną wiedzę potrzebną każdemu liderowi.
  • Inteligencja emocjonalna: czy można nauczyć się przywództwa?
  • W jaki sposób sukcesy wzbogacają lub niszczą psychikę lidera?
  • Sześć stylów przywództwa
  • Zarządzanie uwagą: jak lider zdobywa miejsce w umysłach swoich ludzi?
  • Zmiana władzy: jak ograniczyć wstrząsy w organizacji, gdy pojawia się nowy lider?
  • Przywództwo w szybko rozwijającej się firmie: kiedy odejść od ręcznego sterowania organizacją?
  • Jacy ludzie są automatycznie uznawani za liderów?
  • Studium przypadku: Erik Schmidt - człowiek, który odbudował firmę Novell
"Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów. Autorzy to doświadczeni eksperci w dziedzinie przywództwa. Analizują prawdziwe przypadki, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki stosowane w firmach na całym świecie. Podają liczne przykłady skutecznego i nieskutecznego przywództwa.
Tłumaczenie artykułów "Co czyni Cię przywódcą", "Narcystyczni przywódcy. Niewątpliwie dobre i bezsprzecznie złe strony ich skomplikowanych osobowości", "Przywództwo, które przynosi efekty" oraz "Dlaczego ktoś miałby Cię uważać za swojego przywódcę?" zostało przedrukowane za zgodą wydawcy z magazynu Harvard Business Review Polska (z lutego 2004 r., z sierpnia 2004 r., z grudnia 2004, z maja 2003 r.).


Cena: 55.20 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Rozwój kompetencji osobistych

Zapanować nad czasem. Jak efektywnie pracować, by mieć czas na wszystko (44.90zł)
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (39.00zł)
Życie w stresie. Jak okiełznać lęki (14.90zł)
Efektywne zarządzanie czasem. eBook (19.90zł)
Przyspieszony kurs kreatywności (44.00zł)
Jak radzić sobie ze stresem (19.90zł)
Grzeczne dziewczynki się nie bogacą. 75 błędów, które utrudniają kobietom osiągnięcie niezależności finansowej (27.00zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Wielkie muuu. Nie musisz być perfekcyjny - masz być nadzwyczajny (34.90zł)
Legalny doping emocjonalny. eBook (24.90zł)
Myśl i bogać się. Jak zrealizować ambicje i osiągnąć sukces (39.90zł)
Grzeczne dziewczynki nie awansują. 101 błędów popełnianych przez kobiety, które nieświadomie niszczą własną karierę. Wydanie II (49.00zł)
Bądź kreatywny i pomysłowy (19.90zł)
Zarządzanie czasem. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Jak zyskać uznanie szefa i odnieść sukces w pracy (19.90zł)
Docenić siebie i własną wartość (29.00zł)
Przyspieszony kurs rozwoju osobistego (59.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie samym sobą (69.00zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Poznaj swoją wartość (15.92zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (59.00zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (69.00zł)

Pozostałe z serii: VIP

Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (69.00zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie IV (44.90zł)
Giganci. Jak Andrew Carnegie, John D. Rockefeller, Jay Gould i J. P. Morgan stworzyli amerykańską supergospodarkę (57.00zł)
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia (5.00zł)
Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci (39.20zł)
Czas rekinów. Liderzy amerykańskiego biznesu XX wieku (69.00zł)
Ekonomia życia. Od baseballu do akcji afirmatywnej i imigracji, czyli w jaki sposób sprawy realnego świata wpływają na nasze codzienne życie (57.00zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian, Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (71.20zł)
Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (69.00zł)
Przywództwa można się nauczyć (37.60zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Odporność na zmiany. Jak uwolnić potencjał tkwiący w Tobie i Twoim miejscu pracy (49.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera (79.00zł)
Alianse strategiczne. Sztuka zdobywania korzyści poprzez współpracę (47.20zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)