e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP
Promocja: -19%


Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy

Harvard Business School Press
promocja -19%
cena: 68.148148148148 zł 55.20 zł
Data wydania: 2006-04-21
stron: 232, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
Jacy ludzie są najlepszymi liderami? Jak człowiek staje się przywódcą? Co dzieje się w organizacji, w której brakuje lidera? To zaledwie kilka spośród wielu pytań dotyczących przywództwa, rozważanych w tym zbiorze artykułów.
Przywództwo to dyscyplina z pogranicza psychologii, zarządzania, komunikacji, strategii, a nawet reklamy. Jest niezbędne wszędzie tam, gdzie ludzie dążą do wspólnych celów. Od kompetencji, charakteru i technik stosowanych przez lidera zależy przyszłość organizacji. W tym zbiorze artykułów znajdziesz interdyscyplinarną wiedzę potrzebną każdemu liderowi.
  • Inteligencja emocjonalna: czy można nauczyć się przywództwa?
  • W jaki sposób sukcesy wzbogacają lub niszczą psychikę lidera?
  • Sześć stylów przywództwa
  • Zarządzanie uwagą: jak lider zdobywa miejsce w umysłach swoich ludzi?
  • Zmiana władzy: jak ograniczyć wstrząsy w organizacji, gdy pojawia się nowy lider?
  • Przywództwo w szybko rozwijającej się firmie: kiedy odejść od ręcznego sterowania organizacją?
  • Jacy ludzie są automatycznie uznawani za liderów?
  • Studium przypadku: Erik Schmidt - człowiek, który odbudował firmę Novell
"Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów. Autorzy to doświadczeni eksperci w dziedzinie przywództwa. Analizują prawdziwe przypadki, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki stosowane w firmach na całym świecie. Podają liczne przykłady skutecznego i nieskutecznego przywództwa.
Tłumaczenie artykułów "Co czyni Cię przywódcą", "Narcystyczni przywódcy. Niewątpliwie dobre i bezsprzecznie złe strony ich skomplikowanych osobowości", "Przywództwo, które przynosi efekty" oraz "Dlaczego ktoś miałby Cię uważać za swojego przywódcę?" zostało przedrukowane za zgodą wydawcy z magazynu Harvard Business Review Polska (z lutego 2004 r., z sierpnia 2004 r., z grudnia 2004, z maja 2003 r.).


Cena: 55.20 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Rozwój kompetencji osobistych

Grzeczne dziewczynki się nie bogacą. 75 błędów, które utrudniają kobietom osiągnięcie niezależności finansowej (27.00zł)
Efektywne zarządzanie czasem. eBook (19.90zł)
Motywacja bez granic (29.90zł)
Bądź pewny siebie. eBook (19.90zł)
Jak radzić sobie ze stresem (19.90zł)
Poznaj swoją wartość (15.92zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (39.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie samym sobą (69.00zł)
Efektywne zarządzanie czasem (29.00zł)
Docenić siebie i własną wartość (29.00zł)
Przyspieszony kurs kreatywności (44.00zł)
Zarządzanie czasem. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Harvard Business Review. Kobiety i biznes (55.20zł)
Wielkie muuu. Nie musisz być perfekcyjny - masz być nadzwyczajny (34.90zł)
Grzeczne dziewczynki nie awansują. 101 błędów popełnianych przez kobiety, które nieświadomie niszczą własną karierę. Wydanie II (39.00zł)
Genotyp przedsiębiorcy, czyli DNA sukcesu (37.60zł)
Poznaj swoją wartość. eBook (19.90zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Bądź kreatywny i pomysłowy (19.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (39.00zł)

Pozostałe z serii: VIP

Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie IV (44.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Odporność na zmiany. Jak uwolnić potencjał tkwiący w Tobie i Twoim miejscu pracy (49.00zł)
Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci (39.20zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie II (31.20zł)
Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy (53.60zł)
Harvard Business Review. Efektywna komunikacja (69.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Alianse strategiczne. Sztuka zdobywania korzyści poprzez współpracę (47.20zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia (5.00zł)
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (69.00zł)
Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką (39.00zł)