e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Badania rynkowe w praktyce

Paul Hague, Nick Hague, Carol-Ann Morgan
cena: 0.00 zł
Data wydania: 2004-12-01
stron: 224, miękka oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl
Badania rynku są stosowane na całym świecie, w każdej branży, w małych i dużych firmach, przez wszystkich trzeźwo myślących przedsiębiorców i menedżerów podejmujących decyzje marketingowe. W tej książce znajdziesz zrozumiałe i zwięzłe omówienie podstawowych narzędzi i metod badań rynkowych, a także dowiesz się, jak z nich korzystać. Zawarte tu bogate i wyczerpujące studia przypadków pomogą Ci zastosować zdobytą wiedzę w praktyce.
"Badanie rynkowe w praktyce" to przewodnik napisany z myślą o wszystkich, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić badania rynku, a nie są w tej dziedzinie profesjonalistami. Autorzy książki omawiają również przepisy o ochronie danych osobowych, a także zasady etyki zawodowej w badaniach marketingowych. The Market Research Society, które wzięło udział w opracowywaniu tej książki, jest największą światową organizacją zrzeszającą ekspertów w dziedzinie badań rynku i opinii publicznej. Należy do niego więcej niż 8000 członków w ponad 50 krajach. Misją tej organizacji jest tworzenie sprzyjających uwarunkowań prawnych oraz promowanie w środkach masowego przekazu idei badania rynku i opinii publicznej.


Cena: 0.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (11.90zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (59.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (14.90zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (20.94zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (41.40zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (19.43zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Mistrz sprzedaży (31.99zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarzadzania Twoja firmą (39.20zł)
Jak zarobiłem 2 000 000 $ na giełdzie (31.20zł)
W zasięgu jednego telefonu. Tajemnice mistrza kontaktów (33.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Inwestuj we własny etat. Jak zbudować finansową niezależność pracując na etacie. Wydanie II (32.90zł)
Skuteczne techniki telemarketingu (49.00zł)
Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie (39.00zł)
Skuteczna rekrutacja, czyli jak samodzielnie zatrudnić właściwą osobę na właściwe stanowisko (37.00zł)
Radykalna rewolucja w zarządzaniu. Przewodnik menedżera (49.00zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć Twoją organizację (37.60zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Praktyczny przewodnik dla uczestników szkoleń, czyli jak przeżyć każde szkolenie (27.00zł)
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy (7.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Teksty i pisma biznesowe. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Od zastoju do rozwoju. Strategie trwałego wzrostu (39.20zł)
Osiąganie celów. 10 zasad skutecznego działania (29.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.40zł)