e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Badania rynkowe w praktyce

Paul Hague, Nick Hague, Carol-Ann Morgan
cena: 0.00 zł
Data wydania: 2004-12-01
stron: 224, miękka oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl
Badania rynku są stosowane na całym świecie, w każdej branży, w małych i dużych firmach, przez wszystkich trzeźwo myślących przedsiębiorców i menedżerów podejmujących decyzje marketingowe. W tej książce znajdziesz zrozumiałe i zwięzłe omówienie podstawowych narzędzi i metod badań rynkowych, a także dowiesz się, jak z nich korzystać. Zawarte tu bogate i wyczerpujące studia przypadków pomogą Ci zastosować zdobytą wiedzę w praktyce.
"Badanie rynkowe w praktyce" to przewodnik napisany z myślą o wszystkich, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić badania rynku, a nie są w tej dziedzinie profesjonalistami. Autorzy książki omawiają również przepisy o ochronie danych osobowych, a także zasady etyki zawodowej w badaniach marketingowych. The Market Research Society, które wzięło udział w opracowywaniu tej książki, jest największą światową organizacją zrzeszającą ekspertów w dziedzinie badań rynku i opinii publicznej. Należy do niego więcej niż 8000 członków w ponad 50 krajach. Misją tej organizacji jest tworzenie sprzyjających uwarunkowań prawnych oraz promowanie w środkach masowego przekazu idei badania rynku i opinii publicznej.


Cena: 0.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.40zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (14.90zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.40zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (22.68zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Etykieta w biznesie (39.90zł)
Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców (34.90zł)
Przyspieszony kurs rozwoju osobistego (59.00zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone (23.40zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
NLP dla menedżera (54.90zł)
Skuteczna rekrutacja, czyli jak samodzielnie zatrudnić właściwą osobę na właściwe stanowisko (37.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy (7.00zł)
Zarządzanie czasem. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Inwestycje giełdowe. Jak grać i wygrywać (31.20zł)
Kierownik w instytucji publicznej. Znajdź swój własny, skuteczny styl zarządzania (47.00zł)
Dotacje na inwestycje (49.00zł)
Inwestuj we własny etat. Jak zbudować finansową niezależność pracując na etacie. Wydanie II (32.90zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego. Wydanie II rozszerzone (11.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon (34.90zł)