e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników

Paul Hague
cena: 57.00 zł
Data wydania: 2006-04-19
stron: 376, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Dobre badanie rynku to klucz do bezpiecznych decyzji w każdej firmie

Dlaczego badania marketingowe są ważne?
Dokładne, rzetelne i aktualne informacje o rynku są potrzebne w każdej firmie. Bez nich trudno jest podejmować jakiekolwiek decyzje marketingowe. Co zrobić z produktem, który przynosi za małe zyski? Czy warto rozpoczynać kosztowną kampanię promocyjną? Czy klienci zaakceptują wzrost cen? Czy rynek przyjmie dodatkową ilość produktów? Takich dylematów żaden rozsądny menedżer nie odważy się rozstrzygać, nie mając dobrych informacji o rynku.
Co da Ci ta książka?
Badanie rynku to nauka, ale i sztuka. To wybieranie odpowiednich metod badania, formułowanie właściwych pytań, wybieranie środków komunikacji z uczestnikami badania, opracowywanie pozyskanych informacji i wyciąganie uzasadnionych wniosków. Rzecz w tym, że to samo badanie można przeprowadzić na sto różnych sposobów, ale nie każda droga doprowadzi do celu i pozwoli wyciągnąć ważne wnioski, a potem podjąć racjonalne decyzje. Bez względu na to, czy dopiero poznajesz techniki badania rynku, czy masz w tej dziedzinie doświadczenie, ta książka - zestaw nowych metod, szablonów i technik - wzbogaci Twój warsztat. Autor przelał na papier doświadczenie, które zdobył, wykonując tysiące projektów badawczych dla setek firm.
Przeczytaj tę książkę i dowiedz się, jak:
  • zaplanować badanie marketingowe;
  • zbierać i analizować dane;
  • prowadzić badania jakościowe i ilościowe;
  • dobierać próby statystyczne;
  • projektować kwestionariusze i inne narzędzia badania;
  • korzystać z internetowych baz danych;
  • mierzyć, prezentować i oceniać wyniki badania.



Cena: 57.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (39.00zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Skuteczne techniki telemarketingu (36.00zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
Wystąpienia publiczne. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90zł)
Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach (59.00zł)
Coaching. Poznaj tajniki sukcesu (29.60zł)
Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży (57.00zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
Skuteczna rekrutacja, czyli jak samodzielnie zatrudnić właściwą osobę na właściwe stanowisko (37.00zł)
Wielkie muuu. Nie musisz być perfekcyjny - masz być nadzwyczajny (34.90zł)
Assessment/Development Center. Poznaj najskuteczniejszą metodę oceny kompetencji pracowników i kandydatów do pracy (41.65zł)
Kto jest kim. Typy osobowości dla menedżerów (79.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów (49.00zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Mechanizmy władzy w biznesie. Psychologia na wysokim stanowisku (37.89zł)
Finanse osobiste. Świadome zarządzanie własnym portfelem (63.82zł)
Sztuka stosowania NLP w grupie. Ja, mój zespół i ja (26.40zł)
NLP w negocjacjach handlowych (29.00zł)
Zarządzanie czasem. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)