e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników

Paul Hague
cena: 57.00 zł
Data wydania: 2006-04-19
stron: 376, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Dobre badanie rynku to klucz do bezpiecznych decyzji w każdej firmie

Dlaczego badania marketingowe są ważne?
Dokładne, rzetelne i aktualne informacje o rynku są potrzebne w każdej firmie. Bez nich trudno jest podejmować jakiekolwiek decyzje marketingowe. Co zrobić z produktem, który przynosi za małe zyski? Czy warto rozpoczynać kosztowną kampanię promocyjną? Czy klienci zaakceptują wzrost cen? Czy rynek przyjmie dodatkową ilość produktów? Takich dylematów żaden rozsądny menedżer nie odważy się rozstrzygać, nie mając dobrych informacji o rynku.
Co da Ci ta książka?
Badanie rynku to nauka, ale i sztuka. To wybieranie odpowiednich metod badania, formułowanie właściwych pytań, wybieranie środków komunikacji z uczestnikami badania, opracowywanie pozyskanych informacji i wyciąganie uzasadnionych wniosków. Rzecz w tym, że to samo badanie można przeprowadzić na sto różnych sposobów, ale nie każda droga doprowadzi do celu i pozwoli wyciągnąć ważne wnioski, a potem podjąć racjonalne decyzje. Bez względu na to, czy dopiero poznajesz techniki badania rynku, czy masz w tej dziedzinie doświadczenie, ta książka - zestaw nowych metod, szablonów i technik - wzbogaci Twój warsztat. Autor przelał na papier doświadczenie, które zdobył, wykonując tysiące projektów badawczych dla setek firm.
Przeczytaj tę książkę i dowiedz się, jak:
  • zaplanować badanie marketingowe;
  • zbierać i analizować dane;
  • prowadzić badania jakościowe i ilościowe;
  • dobierać próby statystyczne;
  • projektować kwestionariusze i inne narzędzia badania;
  • korzystać z internetowych baz danych;
  • mierzyć, prezentować i oceniać wyniki badania.



Cena: 57.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Badania marketingowe (50.92zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (38.17zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Product placement (69.00zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Komunikacja marketingowa (46.67zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (33.92zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Przyspieszony kurs rozwoju osobistego (59.00zł)
Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę (3.00zł)
Prowadzenie warsztatów szkoleniowych. Podręcznik trenera biznesu (59.00zł)
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów (49.00zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (59.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone (29.90zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć Twoją organizację (37.60zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Wychodząc od NIE. Negocjacje dla twardzieli takich jak Ty (47.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Biznes i futbol (33.00zł)
Inwestycje giełdowe. Szanse i pułapki. Przewodnik inwestora (47.20zł)
Rozwój zasobów ludzkich (45.60zł)
Controlling - wspieranie zarządzania przedsiębiorstwem (34.00zł)
Plan B. Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu (54.90zł)
Sztuka stosowania NLP w grupie. Ja, mój zespół i ja (26.40zł)