e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników

Paul Hague
cena: 57.00 zł
Data wydania: 2006-04-19
stron: 376, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Dobre badanie rynku to klucz do bezpiecznych decyzji w każdej firmie

Dlaczego badania marketingowe są ważne?
Dokładne, rzetelne i aktualne informacje o rynku są potrzebne w każdej firmie. Bez nich trudno jest podejmować jakiekolwiek decyzje marketingowe. Co zrobić z produktem, który przynosi za małe zyski? Czy warto rozpoczynać kosztowną kampanię promocyjną? Czy klienci zaakceptują wzrost cen? Czy rynek przyjmie dodatkową ilość produktów? Takich dylematów żaden rozsądny menedżer nie odważy się rozstrzygać, nie mając dobrych informacji o rynku.
Co da Ci ta książka?
Badanie rynku to nauka, ale i sztuka. To wybieranie odpowiednich metod badania, formułowanie właściwych pytań, wybieranie środków komunikacji z uczestnikami badania, opracowywanie pozyskanych informacji i wyciąganie uzasadnionych wniosków. Rzecz w tym, że to samo badanie można przeprowadzić na sto różnych sposobów, ale nie każda droga doprowadzi do celu i pozwoli wyciągnąć ważne wnioski, a potem podjąć racjonalne decyzje. Bez względu na to, czy dopiero poznajesz techniki badania rynku, czy masz w tej dziedzinie doświadczenie, ta książka - zestaw nowych metod, szablonów i technik - wzbogaci Twój warsztat. Autor przelał na papier doświadczenie, które zdobył, wykonując tysiące projektów badawczych dla setek firm.
Przeczytaj tę książkę i dowiedz się, jak:
  • zaplanować badanie marketingowe;
  • zbierać i analizować dane;
  • prowadzić badania jakościowe i ilościowe;
  • dobierać próby statystyczne;
  • projektować kwestionariusze i inne narzędzia badania;
  • korzystać z internetowych baz danych;
  • mierzyć, prezentować i oceniać wyniki badania.



Cena: 57.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Public relations (35.49zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Marketing usług (42.42zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Marketing (129.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (39.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Strategie inwestycyjne. Jak z głową zarabiać na giełdzie (49.00zł)
Zatrudniaj z głową. Racjonalny sposób na zbudowanie świetnego zespołu (44.90zł)
Seks, przywództwo i rocknroll. Lekcje Akademii Rocka dla liderów (4.00zł)
Wielkie muuu. Nie musisz być perfekcyjny - masz być nadzwyczajny (34.90zł)
Teksty i pisma biznesowe. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Produkty strukturyzowane - inwestycje nowych czasów (34.90zł)
NLP w negocjacjach handlowych (29.00zł)
Oswoić bessę, czyli inwestowanie na rynku niedźwiedzia (53.60zł)
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych (39.00zł)
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu (39.00zł)
Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu (39.90zł)
17 śmiertelnych błędów szefa (49.00zł)
Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę (3.00zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Faktoring w teorii i w praktyce. Wydanie III - rozszerzone i zaktualizowane (39.90zł)
Jestem moją pracą. Rozrzućcie me prochy w sali konferencyjnej (42.90zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Gra giełdowa. Jak rozsądnie inwestować w pozbawionym rozsądku świecie (8.00zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (44.90zł)