e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników

Paul Hague
cena: 57.00 zł
Data wydania: 2006-04-19
stron: 376, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Dobre badanie rynku to klucz do bezpiecznych decyzji w każdej firmie

Dlaczego badania marketingowe są ważne?
Dokładne, rzetelne i aktualne informacje o rynku są potrzebne w każdej firmie. Bez nich trudno jest podejmować jakiekolwiek decyzje marketingowe. Co zrobić z produktem, który przynosi za małe zyski? Czy warto rozpoczynać kosztowną kampanię promocyjną? Czy klienci zaakceptują wzrost cen? Czy rynek przyjmie dodatkową ilość produktów? Takich dylematów żaden rozsądny menedżer nie odważy się rozstrzygać, nie mając dobrych informacji o rynku.
Co da Ci ta książka?
Badanie rynku to nauka, ale i sztuka. To wybieranie odpowiednich metod badania, formułowanie właściwych pytań, wybieranie środków komunikacji z uczestnikami badania, opracowywanie pozyskanych informacji i wyciąganie uzasadnionych wniosków. Rzecz w tym, że to samo badanie można przeprowadzić na sto różnych sposobów, ale nie każda droga doprowadzi do celu i pozwoli wyciągnąć ważne wnioski, a potem podjąć racjonalne decyzje. Bez względu na to, czy dopiero poznajesz techniki badania rynku, czy masz w tej dziedzinie doświadczenie, ta książka - zestaw nowych metod, szablonów i technik - wzbogaci Twój warsztat. Autor przelał na papier doświadczenie, które zdobył, wykonując tysiące projektów badawczych dla setek firm.
Przeczytaj tę książkę i dowiedz się, jak:
  • zaplanować badanie marketingowe;
  • zbierać i analizować dane;
  • prowadzić badania jakościowe i ilościowe;
  • dobierać próby statystyczne;
  • projektować kwestionariusze i inne narzędzia badania;
  • korzystać z internetowych baz danych;
  • mierzyć, prezentować i oceniać wyniki badania.



Cena: 57.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Product placement (69.00zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Reklama i jej ograniczenia (38.17zł)
Marka Konsument Badacz (59.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Badania rynku (32.30zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Marketing usług (42.42zł)
Public relations (38.17zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Bogać się! Dziesięć przykazań zarabiania pieniędzy. Wydanie II (32.17zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego. Wydanie II rozszerzone (11.00zł)
Analiza i planowanie finansowe (29.00zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (59.00zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku (49.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Uniwersytet Donalda Trumpa. Przedsiębiorczość (49.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Oswoić bessę, czyli inwestowanie na rynku niedźwiedzia (53.60zł)
Sztuka stosowania NLP w grupie. Ja, mój zespół i ja (26.40zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą (31.99zł)
10 założeń networkingu. Jak w pełni wykorzystywać swoje znajomości (31.20zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
Władza. Dlaczego jedni ją mają, a inni nie (42.90zł)
Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie (44.90zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)