e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników

Paul Hague
cena: 57.00 zł
Data wydania: 2006-04-19
stron: 376, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Dobre badanie rynku to klucz do bezpiecznych decyzji w każdej firmie

Dlaczego badania marketingowe są ważne?
Dokładne, rzetelne i aktualne informacje o rynku są potrzebne w każdej firmie. Bez nich trudno jest podejmować jakiekolwiek decyzje marketingowe. Co zrobić z produktem, który przynosi za małe zyski? Czy warto rozpoczynać kosztowną kampanię promocyjną? Czy klienci zaakceptują wzrost cen? Czy rynek przyjmie dodatkową ilość produktów? Takich dylematów żaden rozsądny menedżer nie odważy się rozstrzygać, nie mając dobrych informacji o rynku.
Co da Ci ta książka?
Badanie rynku to nauka, ale i sztuka. To wybieranie odpowiednich metod badania, formułowanie właściwych pytań, wybieranie środków komunikacji z uczestnikami badania, opracowywanie pozyskanych informacji i wyciąganie uzasadnionych wniosków. Rzecz w tym, że to samo badanie można przeprowadzić na sto różnych sposobów, ale nie każda droga doprowadzi do celu i pozwoli wyciągnąć ważne wnioski, a potem podjąć racjonalne decyzje. Bez względu na to, czy dopiero poznajesz techniki badania rynku, czy masz w tej dziedzinie doświadczenie, ta książka - zestaw nowych metod, szablonów i technik - wzbogaci Twój warsztat. Autor przelał na papier doświadczenie, które zdobył, wykonując tysiące projektów badawczych dla setek firm.
Przeczytaj tę książkę i dowiedz się, jak:
  • zaplanować badanie marketingowe;
  • zbierać i analizować dane;
  • prowadzić badania jakościowe i ilościowe;
  • dobierać próby statystyczne;
  • projektować kwestionariusze i inne narzędzia badania;
  • korzystać z internetowych baz danych;
  • mierzyć, prezentować i oceniać wyniki badania.



Cena: 57.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste (37.00zł)
Nigdy więcej tremy. Jak przełamać lęk przed wystąpieniami publicznymi (29.00zł)
Pieniądze leżą na parkiecie. Giełda dla niepokornych (33.67zł)
Zarządzanie czasem. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Młodzi w pracy. Jak zadbać o pracowników z pokolenia Y (34.90zł)
Współczesna mitologia coachingu. 70 prawdziwych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań (37.60zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Skuteczne techniki telemarketingu (36.00zł)
Inwestuj we własny etat. Jak zbudować finansową niezależność pracując na etacie. Wydanie II (32.90zł)
Kabała pieniędzy. Żydowska filozofia bogacenia się (34.90zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Kto jest kim. Typy osobowości dla menedżerów (79.00zł)
Jak zarobiłem 2 000 000 $ na giełdzie (31.20zł)
Teksty i pisma biznesowe. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Biznes i futbol (33.00zł)
Etykieta w biznesie (39.90zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami (59.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)