e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników

Paul Hague
cena: 57.00 zł
Data wydania: 2006-04-19
stron: 376, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Dobre badanie rynku to klucz do bezpiecznych decyzji w każdej firmie

Dlaczego badania marketingowe są ważne?
Dokładne, rzetelne i aktualne informacje o rynku są potrzebne w każdej firmie. Bez nich trudno jest podejmować jakiekolwiek decyzje marketingowe. Co zrobić z produktem, który przynosi za małe zyski? Czy warto rozpoczynać kosztowną kampanię promocyjną? Czy klienci zaakceptują wzrost cen? Czy rynek przyjmie dodatkową ilość produktów? Takich dylematów żaden rozsądny menedżer nie odważy się rozstrzygać, nie mając dobrych informacji o rynku.
Co da Ci ta książka?
Badanie rynku to nauka, ale i sztuka. To wybieranie odpowiednich metod badania, formułowanie właściwych pytań, wybieranie środków komunikacji z uczestnikami badania, opracowywanie pozyskanych informacji i wyciąganie uzasadnionych wniosków. Rzecz w tym, że to samo badanie można przeprowadzić na sto różnych sposobów, ale nie każda droga doprowadzi do celu i pozwoli wyciągnąć ważne wnioski, a potem podjąć racjonalne decyzje. Bez względu na to, czy dopiero poznajesz techniki badania rynku, czy masz w tej dziedzinie doświadczenie, ta książka - zestaw nowych metod, szablonów i technik - wzbogaci Twój warsztat. Autor przelał na papier doświadczenie, które zdobył, wykonując tysiące projektów badawczych dla setek firm.
Przeczytaj tę książkę i dowiedz się, jak:
  • zaplanować badanie marketingowe;
  • zbierać i analizować dane;
  • prowadzić badania jakościowe i ilościowe;
  • dobierać próby statystyczne;
  • projektować kwestionariusze i inne narzędzia badania;
  • korzystać z internetowych baz danych;
  • mierzyć, prezentować i oceniać wyniki badania.



Cena: 57.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (14.90zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (41.40zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Public relations (35.49zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (23.94zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (10.82zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.40zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Dlaczego Twój makler wolałby, żebyś TEGO nie wiedział' (23.94zł)
Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi (77.00zł)
Księgowość dla nieksięgowych. Wydanie VI (67.00zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie kieszonkowe (19.90zł)
Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing (69.00zł)
Najmocniejsze ogniwo. Jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie (37.89zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Finanse osobiste. Świadome zarządzanie własnym portfelem (63.82zł)
Etykieta w biznesie (39.90zł)
Młodzi w pracy. Jak zadbać o pracowników z pokolenia Y (34.90zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (22.68zł)
Dotacje na inwestycje (49.00zł)
Inwestycje giełdowe. Jak grać i wygrywać (31.20zł)
Sztuka negocjacji w stylu Donalda Trumpa (37.00zł)
Bogać się! Dziesięć przykazań zarabiania pieniędzy. Wydanie II (32.17zł)
Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę (3.00zł)
Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziękiem i klasą osiągnąć sukces zawodowy (29.00zł)
Książę (27.00zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone (23.40zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami (59.00zł)