e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł
brutto netto
Konie, jazda konna, hipoterapia
kalkulator

Seria: Exclusive


Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników

Paul Hague
cena: 57.00 zł
Data wydania: 2006-04-19
stron: 376, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Dobre badanie rynku to klucz do bezpiecznych decyzji w każdej firmie

Dlaczego badania marketingowe są ważne?
Dokładne, rzetelne i aktualne informacje o rynku są potrzebne w każdej firmie. Bez nich trudno jest podejmować jakiekolwiek decyzje marketingowe. Co zrobić z produktem, który przynosi za małe zyski? Czy warto rozpoczynać kosztowną kampanię promocyjną? Czy klienci zaakceptują wzrost cen? Czy rynek przyjmie dodatkową ilość produktów? Takich dylematów żaden rozsądny menedżer nie odważy się rozstrzygać, nie mając dobrych informacji o rynku.
Co da Ci ta książka?
Badanie rynku to nauka, ale i sztuka. To wybieranie odpowiednich metod badania, formułowanie właściwych pytań, wybieranie środków komunikacji z uczestnikami badania, opracowywanie pozyskanych informacji i wyciąganie uzasadnionych wniosków. Rzecz w tym, że to samo badanie można przeprowadzić na sto różnych sposobów, ale nie każda droga doprowadzi do celu i pozwoli wyciągnąć ważne wnioski, a potem podjąć racjonalne decyzje. Bez względu na to, czy dopiero poznajesz techniki badania rynku, czy masz w tej dziedzinie doświadczenie, ta książka - zestaw nowych metod, szablonów i technik - wzbogaci Twój warsztat. Autor przelał na papier doświadczenie, które zdobył, wykonując tysiące projektów badawczych dla setek firm.
Przeczytaj tę książkę i dowiedz się, jak:
  • zaplanować badanie marketingowe;
  • zbierać i analizować dane;
  • prowadzić badania jakościowe i ilościowe;
  • dobierać próby statystyczne;
  • projektować kwestionariusze i inne narzędzia badania;
  • korzystać z internetowych baz danych;
  • mierzyć, prezentować i oceniać wyniki badania.



Cena: 57.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Metafora w marketingu (37.90zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.21zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Marketing (129.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Public relations (35.49zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Prawo reklamy (50.57zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Zatrudniaj z głową. Racjonalny sposób na zbudowanie świetnego zespołu (44.90zł)
Praktyczny przewodnik dla uczestników szkoleń, czyli jak przeżyć każde szkolenie (27.00zł)
Inwestowanie w oparciu o analizę wolumenu (69.00zł)
Przedstawiciel SuperJa (3.00zł)
Reguły giełdy. Żelazne zasady największych inwestorów (47.00zł)
Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu (39.90zł)
Produkty strukturyzowane - inwestycje nowych czasów (34.90zł)
Rozwój zasobów ludzkich (45.60zł)
17 śmiertelnych błędów szefa (49.00zł)
Kto jest kim. Typy osobowości dla menedżerów (79.00zł)
Współczesna mitologia coachingu. 70 prawdziwych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań (37.60zł)
Wystąpienia publiczne. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Inwestycje alternatywne. Pierwsze kroki na rynku pozagiełdowym (37.00zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców (37.60zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (twarda oprawa) (57.00zł)
Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi (77.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Jak zyskać uznanie szefa i odnieść sukces w pracy (19.90zł)
easyfinance.com