e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników

Paul Hague
cena: 57.00 zł
Data wydania: 2006-04-19
stron: 376, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Dobre badanie rynku to klucz do bezpiecznych decyzji w każdej firmie

Dlaczego badania marketingowe są ważne?
Dokładne, rzetelne i aktualne informacje o rynku są potrzebne w każdej firmie. Bez nich trudno jest podejmować jakiekolwiek decyzje marketingowe. Co zrobić z produktem, który przynosi za małe zyski? Czy warto rozpoczynać kosztowną kampanię promocyjną? Czy klienci zaakceptują wzrost cen? Czy rynek przyjmie dodatkową ilość produktów? Takich dylematów żaden rozsądny menedżer nie odważy się rozstrzygać, nie mając dobrych informacji o rynku.
Co da Ci ta książka?
Badanie rynku to nauka, ale i sztuka. To wybieranie odpowiednich metod badania, formułowanie właściwych pytań, wybieranie środków komunikacji z uczestnikami badania, opracowywanie pozyskanych informacji i wyciąganie uzasadnionych wniosków. Rzecz w tym, że to samo badanie można przeprowadzić na sto różnych sposobów, ale nie każda droga doprowadzi do celu i pozwoli wyciągnąć ważne wnioski, a potem podjąć racjonalne decyzje. Bez względu na to, czy dopiero poznajesz techniki badania rynku, czy masz w tej dziedzinie doświadczenie, ta książka - zestaw nowych metod, szablonów i technik - wzbogaci Twój warsztat. Autor przelał na papier doświadczenie, które zdobył, wykonując tysiące projektów badawczych dla setek firm.
Przeczytaj tę książkę i dowiedz się, jak:
  • zaplanować badanie marketingowe;
  • zbierać i analizować dane;
  • prowadzić badania jakościowe i ilościowe;
  • dobierać próby statystyczne;
  • projektować kwestionariusze i inne narzędzia badania;
  • korzystać z internetowych baz danych;
  • mierzyć, prezentować i oceniać wyniki badania.



Cena: 57.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Marketing usług (42.42zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Przepis na sprzedaż (39.00zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
Zapanować nad czasem. Jak efektywnie pracować, by mieć czas na wszystko (44.90zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Dziedzictwo lidera. Filozofia życia przywódcy (29.00zł)
SUKCES ...i co dalej' (39.00zł)
Faktoring w teorii i w praktyce. Wydanie III - rozszerzone i zaktualizowane (39.90zł)
Władza bez tyranii. Jak kontrolować ludzi, pieniądze, czas, emocje i słabości (34.90zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Sztuka sprzedaży (23.20zł)
Zarządzanie projektem szkoleniowym (49.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Inwestuj we własny etat. Jak zbudować finansową niezależność pracując na etacie. Wydanie II (32.90zł)
Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziękiem i klasą osiągnąć sukces zawodowy (29.00zł)
Mistrz coachingu. Podręcznik dla menedżerów, HR-owców i trenerów (57.00zł)
Strategie inwestycyjne. Jak z głową zarabiać na giełdzie (49.00zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących (27.00zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Kabała pieniędzy. Żydowska filozofia bogacenia się (34.90zł)