e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników

Paul Hague
cena: 57.00 zł
Data wydania: 2006-04-19
stron: 376, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Dobre badanie rynku to klucz do bezpiecznych decyzji w każdej firmie

Dlaczego badania marketingowe są ważne?
Dokładne, rzetelne i aktualne informacje o rynku są potrzebne w każdej firmie. Bez nich trudno jest podejmować jakiekolwiek decyzje marketingowe. Co zrobić z produktem, który przynosi za małe zyski? Czy warto rozpoczynać kosztowną kampanię promocyjną? Czy klienci zaakceptują wzrost cen? Czy rynek przyjmie dodatkową ilość produktów? Takich dylematów żaden rozsądny menedżer nie odważy się rozstrzygać, nie mając dobrych informacji o rynku.
Co da Ci ta książka?
Badanie rynku to nauka, ale i sztuka. To wybieranie odpowiednich metod badania, formułowanie właściwych pytań, wybieranie środków komunikacji z uczestnikami badania, opracowywanie pozyskanych informacji i wyciąganie uzasadnionych wniosków. Rzecz w tym, że to samo badanie można przeprowadzić na sto różnych sposobów, ale nie każda droga doprowadzi do celu i pozwoli wyciągnąć ważne wnioski, a potem podjąć racjonalne decyzje. Bez względu na to, czy dopiero poznajesz techniki badania rynku, czy masz w tej dziedzinie doświadczenie, ta książka - zestaw nowych metod, szablonów i technik - wzbogaci Twój warsztat. Autor przelał na papier doświadczenie, które zdobył, wykonując tysiące projektów badawczych dla setek firm.
Przeczytaj tę książkę i dowiedz się, jak:
  • zaplanować badanie marketingowe;
  • zbierać i analizować dane;
  • prowadzić badania jakościowe i ilościowe;
  • dobierać próby statystyczne;
  • projektować kwestionariusze i inne narzędzia badania;
  • korzystać z internetowych baz danych;
  • mierzyć, prezentować i oceniać wyniki badania.



Cena: 57.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Strategie marketingowe (50.92zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (24.43zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (15.99zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Product placement (69.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Marketing usług (42.42zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (20.30zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.40zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Zwycięzcy nie oszukują (29.90zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (27.30zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (23.03zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę (3.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
I Ty możesz zostać Warrenem Buffettem, czyli inwestowanie skoncentrowane na GPW (47.00zł)
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy (7.00zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Zwycięskie negocjacje. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90zł)
Mistrz sprzedaży (31.99zł)
Finanse dla niefinansistów (27.93zł)
Genotyp przedsiębiorcy, czyli DNA sukcesu (37.60zł)
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę (39.00zł)
Inwestycje giełdowe. Szanse i pułapki. Przewodnik inwestora (47.20zł)
Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziękiem i klasą osiągnąć sukces zawodowy (29.00zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie kieszonkowe (19.90zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu (37.00zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami (59.00zł)
Jak zyskać uznanie szefa i odnieść sukces w pracy (19.90zł)
Najmocniejsze ogniwo. Jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie (37.89zł)
Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży (57.00zł)