e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł






Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2009-03-10
stron: 192, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
Sztab doradców ds. badań i analiz:
  • pomoże Ci wybrać odpowiedni moment na badania marketingowe
  • zaplanuje dla Ciebie przebieg badań
  • skonstruuje kwestionariusz i dobierze odpowiedni rodzaj pytań
  • wyjaśni wszystkie dane demograficzne i socjodemograficzne
  • przeanalizuje wyniki i zaplanuje dalsze działania

Genialnie zarządzana mała firma!

Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Prowadzenie działalności gospodarczej bez wykorzystywania badań marketingowych przypomina spacer w gęstej mgle. Niezwykle trudno bez nich obrać taki kierunek, który możliwie bezpiecznie doprowadzi Twoją firmę do zaplanowanego celu. Badania marketingowe są kluczowym elementem działania firmy, która chce znać oczekiwania klientów oraz bieżącą sytuację na rynku. Dostarczają informacji niezbędnych do wprowadzenia nowego produktu, rozwijania istniejącego oraz planowania polityki cenowej. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia - wypłyń na szerokie wody biznesu.
Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym. Zdobądź patent na udany small biznes!
  • Bezbłędne kierowanie małą firmą.
  • Wykorzystywanie zalet small biznesu.
  • Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.
  • Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.
Nie można dobrze zarządzać przedsiębiorstwem, nie prowadząc badań marketingowych. Najważniejsze bowiem jest dostosowanie działań do potrzeb potencjalnych klientów i zaspokojenie ich oczekiwań. Publikacja ta przybliża metody, jakie małe przedsiębiorstwo może stosować przy prowadzeniu samodzielnych badań marketingowych. Krok po kroku pokazuje, jak prowadzić badania wtórne i pierwotne ( w tym w szczególności badanie ankietowe). Na uwagę zasługuje także dokładny opis badań internetowych i narzędzi do ich przeprowadzania oraz źródeł niezbędnych informacji. Książka opatrzona jest wieloma przykładami, ćwiczeniami i wskazówkami. Prosty, przystępny język zachwyci nawet tych spośród właścicieli małych firm, którzy do tej pory badania marketingowe traktowali jak drogie i wyspecjalizowane działania, nieosiągalne dla ich przedsiębiorstwa.
dr Agnieszka Dejnaka
Autorzy odkrywają przed czytelnikiem sekrety i możliwości badań marketingowych. Nawiązując do interesujących przykładów, opisują najważniejsze kroki, które powinien wykonać badacz rynku. Pytania i ćwiczenia, bogato przytaczane w każdym z rozdziałów, angażują czytelnika i pozwalają w sposób praktyczny podejść do prezentowanych zagadnień. Jest to książka, która powinna znaleźć się w bibliotece każdego szefa małej firmy oraz osób wkraczających w świat marketingu.
Elżbieta Malec
wykładowca Polish Open University w Instytucie Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Patron medialny:


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku (23.40zł)
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów (49.00zł)
Odporność na zmiany. Jak uwolnić potencjał tkwiący w Tobie i Twoim miejscu pracy (49.00zł)
Nauki Barona (33.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów (55.20zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
Władza. Dlaczego jedni ją mają, a inni nie (42.90zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu (37.00zł)
Zarządzanie projektami. Sztuka efektywności. Skuteczna realizacja zadań. (74.00zł)
Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu (37.00zł)
Kobiecy styl zarzadzania (34.90zł)
Sześć pikseli oddalenia. Zarabiaj dzięki sieci Web 2.0 (23.40zł)
Biznesplan w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (23.40zł)
Książę (27.00zł)
Sztuka wojny (wydanie ekskluzywne) (79.00zł)
Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę (44.90zł)
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania (44.90zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy (39.00zł)
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki (42.90zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych (42.90zł)
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (39.00zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą (5.00zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę (44.90zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Pozytywna siła słowa NIE (33.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Kompendium small businessu (89.00zł)