e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł






Badania marketingowe w małej firmie

Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman
cena: 0.00 zł
Data wydania: 2005-06-07
stron: 184, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Poznaj skuteczne techniki planowania rozwoju firmy

  • Wybierz odpowiednią porę na badania marketingowe
  • Zaplanuj przebieg badań
  • Przeanalizuj wyniki i zaplanuj dalsze działania
Badania marketingowe są kluczowym elementem działania firmy, która chce znać oczekiwania klientów oraz bieżącą sytuację na rynku. Dostarczają informacji niezbędnych do wprowadzenia na rynek nowego produktu, rozwijania istniejącego oraz planowania polityki cenowej. W większości przypadków badania marketingowe zlecane są wyspecjalizowanym przedsiębiorstwom, jednak koszty takich zleceń często przekraczają możliwości finansowe małych firm. Tymczasem podstawowe badanie marketingowe to nic innego jak tylko sformułowanie odpowiedniej ankiety, znalezienie właściwej grupy docelowej i prawidłowa analiza wyników.
"Badania marketingowe w małej firmie" to podręcznik przeznaczony dla właścicieli małych przedsiębiorstw, którzy chcą przeprowadzić badania marketingowe we własnym zakresie. Przedstawia wszystkie informacje związane z tym procesem - od wyboru odpowiedniej pory na badania, poprzez sposoby korzystania z istniejących danych i formułowanie pytań, aż po metody analizowania wyników zakończonych badań. W książce opisano również możliwości wykorzystania internetu do przeprowadzania badań marketingowych.
  • Cele badania rynku
  • Źródła informacji
  • Ustalanie kierunku badań
  • Korzystanie z różnych źródeł danych
  • Internetowe badanie rynku
  • Wybór przedmiotu badań
  • Konstruowanie ankiety
  • Analiza i interpretacja wyników
  • Metody planowania badań marketingowych
Dzięki tej książce dowiesz się, jak w prosty sposób przeprowadzić niezbędne badania rynku - dzięki nim wybierzesz taki kierunek, który doprowadzi Cię do sukcesu.


Cena: 0.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (14.90zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (11.90zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (59.00zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Marketing (129.00zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (22.68zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Dotacje z Unii Europejskiej (69.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (49.00zł)
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00zł)
Pozytywna siła słowa NIE (33.00zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej (39.00zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (22.20zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (37.00zł)
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Jak zostać przedsiębiorcą. Stwórz własny biznes (34.90zł)
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (39.00zł)