e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Bestseller: TOP-3


Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym

Eric Worre
cena: 29.00 zł
Data wydania: 2014-03-01
stron: 120, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym -- spis treści

Wprowadzenie (11)

1. Marketing sieciowy nie jest idealny... Jest po prostu LEPSZY (15)

2. Jeśli chcesz się zająć marketingiem sieciowym, zajmij się nim profesjonalnie (29)

  • Pozerzy (29)
  • Amatorzy (29)

3. Jak w każdym zawodzie, musisz zdobyć pewne umiejętności (35)

4. Umiejętność 1. Znajdowanie prospektów (39)

5. Umiejętność 2. Objaśnianie prospektom produktu lub okazji (45)

  • Zasada pierwsza (50)
  • Zasada druga (50)
  • Zasada trzecia (51)
  • Zasada czwarta (51)
  • Krok pierwszy: śpiesz się (52)
  • Krok drugi: powiedz komplement (53)
  • Krok trzeci: przekaż zaproszenie (54)
  • Krok czwarty: "czy gdybym?" (57)
  • Krok piąty: potwierdzenie pierwsze - deklaracja terminu (59)
  • Krok szósty: potwierdzenie drugie - potwierdzenie terminu (60)
  • Krok siódmy: potwierdzenie trzecie - umówienie się na kolejną rozmowę (61)
  • Krok ósmy: zakończ rozmowę (61)

6. Umiejętność 3. Prezentowanie prospektom produktu lub okazji (65)

7. Umiejętność 4. Podtrzymywanie kontaktu z prospektami (71)

  • Zasada pierwsza: kontynuacją jest zrobienie tego, co zapowiedziałeś (71)
  • Zasada druga: ekspozycje służą tylko do tego, żeby załatwić kolejne ekspozycje (72)
  • Zasada trzecia: rekrutacja wymaga średnio od czterech do sześciu ekspozycji (75)
  • Zasada czwarta: skondensuj ekspozycje dla uzyskania lepszych rezultatów (76)
  • Pytania i wątpliwości (76)
  • Kiedy prospekci nie wierzą w swoje umiejętności (78)
  • Kiedy ludzie nie wierzą w marketing sieciowy (79)

8. Umiejętność 5. Przekształcanie prospektów w klientów lub dystrybutorów (83)

9. Umiejętność 6. Wspieranie nowego dystrybutora (89)

  • Rozmowa o planie działania - część pierwsza (90)
  • Rozmowa o planie działania - część druga (90)
  • Rozmowa o planie działania - część trzecia (92)
  • Rozmowa o planie działania - część czwarta (93)
  • Rozmowa o planie działania - część piąta (94)

10. Umiejętność 7. Promowanie spotkań (95)

11. Wszystko, co wartościowe, wymaga czasu (101)

  • Formuła 1/3/5/7 (102)
  • Jak się uczyć (103)
  • Zachowuj się tak jak ludzie sukcesu (103)
  • Nauka (104)
  • Filmy (105)
  • Materiały online (105)
  • Spotkania (105)
  • Uważaj na wszystko, co może Cię rozproszyć (106)
  • Działaj (106)
  • Nauczanie (108)
  • Znajomości (109)

12. To się opłaca (111)

  • Kariera, którą sobie stworzysz (111)
  • Wolność, którą będziesz się cieszyć (112)
  • Ludzie, na których wpłyniesz (113)
  • Ludzie, których poznasz (113)
  • Miejsca, które zwiedzisz (114)
  • Sprawy, na rzecz których możesz działać (115)
  • Człowiek, którym się staniesz (117)

O autorze (119)



Cena: 29.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Badania rynku (32.30zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (38.17zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Public relations (38.17zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)

Pozostałe z serii: Inne

Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach (54.00zł)
Homo corporaticus, czyli przewodnik przetrwania w korporacji. eBook. ePub (26.90zł)
Lider w Praktyce. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Wszyscy jesteśmy sprzedawcami! (24.00zł)
Jednominutowy Negocjator. Proste sposoby na korzystniejsze kontrakty. eBook. Pdf (22.90zł)
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II. Kompendium small businessu (79.00zł)
Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu (twarda oprawa) (79.00zł)
Excel. Analiza danych biznesowych (44.00zł)
Lider(ka) z krwi i kości (34.90zł)
Reguły small biznesu. Własna firma w praktyce. eBook. Pdf (39.00zł)
Sztuka wojny. Traktat. Wydanie kieszonkowe (9.90zł)
Tao mocy. Księga nieprzemijającej mądrości. eBook. Pdf (27.90zł)
Twoje finanse. Organizowanie i planowanie własnych finansów. eBook. Pdf (13.95zł)
Word 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik. eBook. Mobi (52.90zł)
Prognozowanie i symulacja w przedsiębiorstwie z płytą CD (55.17zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (51.30zł)
Zarządzanie misjami zagranicznymi (59.00zł)
Haker umysłów (23.20zł)
Coaching na Wyspach Szczęśliwych (49.00zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II. eBook. ePub (37.00zł)