e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Bestseller: TOP-3
Promocja: -30%


Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym

Eric Worre
promocja -30%
cena: 29 zł 20.30 zł
Data wydania: 2014-03-01
stron: 120, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym -- spis treści

Wprowadzenie (11)

1. Marketing sieciowy nie jest idealny... Jest po prostu LEPSZY (15)

2. Jeśli chcesz się zająć marketingiem sieciowym, zajmij się nim profesjonalnie (29)

  • Pozerzy (29)
  • Amatorzy (29)

3. Jak w każdym zawodzie, musisz zdobyć pewne umiejętności (35)

4. Umiejętność 1. Znajdowanie prospektów (39)

5. Umiejętność 2. Objaśnianie prospektom produktu lub okazji (45)

  • Zasada pierwsza (50)
  • Zasada druga (50)
  • Zasada trzecia (51)
  • Zasada czwarta (51)
  • Krok pierwszy: śpiesz się (52)
  • Krok drugi: powiedz komplement (53)
  • Krok trzeci: przekaż zaproszenie (54)
  • Krok czwarty: "czy gdybym?" (57)
  • Krok piąty: potwierdzenie pierwsze - deklaracja terminu (59)
  • Krok szósty: potwierdzenie drugie - potwierdzenie terminu (60)
  • Krok siódmy: potwierdzenie trzecie - umówienie się na kolejną rozmowę (61)
  • Krok ósmy: zakończ rozmowę (61)

6. Umiejętność 3. Prezentowanie prospektom produktu lub okazji (65)

7. Umiejętność 4. Podtrzymywanie kontaktu z prospektami (71)

  • Zasada pierwsza: kontynuacją jest zrobienie tego, co zapowiedziałeś (71)
  • Zasada druga: ekspozycje służą tylko do tego, żeby załatwić kolejne ekspozycje (72)
  • Zasada trzecia: rekrutacja wymaga średnio od czterech do sześciu ekspozycji (75)
  • Zasada czwarta: skondensuj ekspozycje dla uzyskania lepszych rezultatów (76)
  • Pytania i wątpliwości (76)
  • Kiedy prospekci nie wierzą w swoje umiejętności (78)
  • Kiedy ludzie nie wierzą w marketing sieciowy (79)

8. Umiejętność 5. Przekształcanie prospektów w klientów lub dystrybutorów (83)

9. Umiejętność 6. Wspieranie nowego dystrybutora (89)

  • Rozmowa o planie działania - część pierwsza (90)
  • Rozmowa o planie działania - część druga (90)
  • Rozmowa o planie działania - część trzecia (92)
  • Rozmowa o planie działania - część czwarta (93)
  • Rozmowa o planie działania - część piąta (94)

10. Umiejętność 7. Promowanie spotkań (95)

11. Wszystko, co wartościowe, wymaga czasu (101)

  • Formuła 1/3/5/7 (102)
  • Jak się uczyć (103)
  • Zachowuj się tak jak ludzie sukcesu (103)
  • Nauka (104)
  • Filmy (105)
  • Materiały online (105)
  • Spotkania (105)
  • Uważaj na wszystko, co może Cię rozproszyć (106)
  • Działaj (106)
  • Nauczanie (108)
  • Znajomości (109)

12. To się opłaca (111)

  • Kariera, którą sobie stworzysz (111)
  • Wolność, którą będziesz się cieszyć (112)
  • Ludzie, na których wpłyniesz (113)
  • Ludzie, których poznasz (113)
  • Miejsca, które zwiedzisz (114)
  • Sprawy, na rzecz których możesz działać (115)
  • Człowiek, którym się staniesz (117)

O autorze (119)



Cena: 20.30 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (27.30zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Badania rynku (32.30zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (48.30zł)
Komunikacja marketingowa (46.67zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (59.00zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Marketing usług (42.42zł)
Marka Konsument Badacz (59.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka (42.42zł)
Jak zaoszczędzić godzinę dziennie' Sprawne zarządzanie czasem (24.43zł)
Konsumpcja a rozwój gospodarczy i społeczny (49.00zł)
Biuro Wszelkiego Pocieszenia. eBook. Pdf (26.90zł)
Inwestycje. Instrumenty finansowe, aktywa niefinansowe, ryzyko finansowe, inżynieria finansowa (50.92zł)
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów. eBook. ePub (39.00zł)
Kultura Toyoty. Serce i dusza filozofii Toyoty (74.90zł)
Leksykon kadrowego. Zawiera wzory pism i umów (51.00zł)
Sztuka wizażu. Podręcznik atrakcyjnej kobiety (57.00zł)
Mężczyźni wolą uwodzicielki. Jak ich zdobywać' (39.00zł)
Zarządzanie wieloma projektami (50.92zł)
Pieniądze leżą na parkiecie. Giełda dla niepokornych. eBook. ePub (35.90zł)
Włącz się do gry. Kobiety, praca i chęć przywództwa (27.97zł)
Sztuka wystapień publicznych (33.91zł)
Rachunkowość finansowa i podatkowa (67.92zł)
Coaching oparty na wiedzy w treningach kierowniczych (34.00zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (27.93zł)
Informatyka ekonomiczna (69.62zł)
Zarządzanie Teoria i praktyka (72.17zł)
Komunikacja naprawdę skuteczna. Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych. eBook. Mobi (35.90zł)