e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Bestseller: TOP-3


Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym

Eric Worre
cena: 29.00 zł
Data wydania: 2014-03-01
stron: 120, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym -- spis treści

Wprowadzenie (11)

1. Marketing sieciowy nie jest idealny... Jest po prostu LEPSZY (15)

2. Jeśli chcesz się zająć marketingiem sieciowym, zajmij się nim profesjonalnie (29)

  • Pozerzy (29)
  • Amatorzy (29)

3. Jak w każdym zawodzie, musisz zdobyć pewne umiejętności (35)

4. Umiejętność 1. Znajdowanie prospektów (39)

5. Umiejętność 2. Objaśnianie prospektom produktu lub okazji (45)

  • Zasada pierwsza (50)
  • Zasada druga (50)
  • Zasada trzecia (51)
  • Zasada czwarta (51)
  • Krok pierwszy: śpiesz się (52)
  • Krok drugi: powiedz komplement (53)
  • Krok trzeci: przekaż zaproszenie (54)
  • Krok czwarty: "czy gdybym?" (57)
  • Krok piąty: potwierdzenie pierwsze - deklaracja terminu (59)
  • Krok szósty: potwierdzenie drugie - potwierdzenie terminu (60)
  • Krok siódmy: potwierdzenie trzecie - umówienie się na kolejną rozmowę (61)
  • Krok ósmy: zakończ rozmowę (61)

6. Umiejętność 3. Prezentowanie prospektom produktu lub okazji (65)

7. Umiejętność 4. Podtrzymywanie kontaktu z prospektami (71)

  • Zasada pierwsza: kontynuacją jest zrobienie tego, co zapowiedziałeś (71)
  • Zasada druga: ekspozycje służą tylko do tego, żeby załatwić kolejne ekspozycje (72)
  • Zasada trzecia: rekrutacja wymaga średnio od czterech do sześciu ekspozycji (75)
  • Zasada czwarta: skondensuj ekspozycje dla uzyskania lepszych rezultatów (76)
  • Pytania i wątpliwości (76)
  • Kiedy prospekci nie wierzą w swoje umiejętności (78)
  • Kiedy ludzie nie wierzą w marketing sieciowy (79)

8. Umiejętność 5. Przekształcanie prospektów w klientów lub dystrybutorów (83)

9. Umiejętność 6. Wspieranie nowego dystrybutora (89)

  • Rozmowa o planie działania - część pierwsza (90)
  • Rozmowa o planie działania - część druga (90)
  • Rozmowa o planie działania - część trzecia (92)
  • Rozmowa o planie działania - część czwarta (93)
  • Rozmowa o planie działania - część piąta (94)

10. Umiejętność 7. Promowanie spotkań (95)

11. Wszystko, co wartościowe, wymaga czasu (101)

  • Formuła 1/3/5/7 (102)
  • Jak się uczyć (103)
  • Zachowuj się tak jak ludzie sukcesu (103)
  • Nauka (104)
  • Filmy (105)
  • Materiały online (105)
  • Spotkania (105)
  • Uważaj na wszystko, co może Cię rozproszyć (106)
  • Działaj (106)
  • Nauczanie (108)
  • Znajomości (109)

12. To się opłaca (111)

  • Kariera, którą sobie stworzysz (111)
  • Wolność, którą będziesz się cieszyć (112)
  • Ludzie, na których wpłyniesz (113)
  • Ludzie, których poznasz (113)
  • Miejsca, które zwiedzisz (114)
  • Sprawy, na rzecz których możesz działać (115)
  • Człowiek, którym się staniesz (117)

O autorze (119)



Cena: 29.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Zaznacz załatwione!. Jak wykonywać zadania do końca (33.15zł)
Prawa charyzmy. Jak wpływać na ludzi, aby osiągać sukcesy. eBook. ePub (29.90zł)
Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji (38.17zł)
Co Cię blokuje' Uwolnij swój potencjał (31.92zł)
Czytaj dwa razy szybciej! (29.90zł)
Gimnastyka umysłu. Rozwiń intelekt w 4 tygodnie (19.90zł)
Przedsiębiorczość Podstawy teoretyczne (49.00zł)
Zarządzanie talentami i planowanie ścieżek karier. Zestaw narzędzi (159.00zł)
Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą. eBook. Mobi (31.99zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (39.00zł)
Język ciała (44.97zł)
Odchodząc od NIE. Negocjowanie od konfrontacji do kooperacji (33.92zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (38.17zł)
Psychologia nauczania Ujęcie poznawcze (46.67zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady potęgi osobistej (39.90zł)
Techniki zapamiętywania (29.66zł)
Etykieta w biznesie. eBook. Mobi (31.99zł)
NewConnect - nowa szansa na duże zyski. eBook. ePub (47.00zł)
Zbyt wielcy by upaść (50.92zł)
Droga do wewnętrznej równowagi, czyli jak wyluzować i pozbyć się stresu (18.99zł)