e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk

Christopher E. Bogan, Michael J. English
cena: 67.00 zł
Data wydania: 2006-07-06
stron: 424, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl

Wdrażać u siebie cudze pomysły - oto idea benchmarkingu.
Dowiedz się, jak robią to najlepsi: Johnson & Johnson, Xerox, Microsoft...

Już niejedna firma przejęła jakiś pomysł i wykorzystała go lepiej niż wynalazca. Jednak przełomowe odkrycia nie zdarzają się często. Jeśli chcesz regularnie odnosić korzyści z benchmarkingu, stwórz systematyczny proces obserwacji wiodących firm w branży, przeanalizuj, dlaczego są one skuteczniejsze od Twojej organizacji, i pokaż ludziom w swojej firmie dobre praktyki z powodzeniem stosowane przez innych.
Ta książka reprezentuje aktualny stan wiedzy o benchmarkingu. Znajdziesz w niej przykłady stosowania benchmarkingu w najlepszych firmach i nowe ćwiczenia z zakresu zarządzania. Opanujesz wiedzę potrzebną każdemu twórczemu menedżerowi.
  • Fazy benchmarkingu: od uruchomienia do asymilacji pomysłów
  • Zarządzanie zmianą: zastępowanie starych praktyk
  • Miary efektywności procesów firmy
  • Benchmarking międzynarodowy: mistrzowie z Japonii
  • Dźwignia intelektualna: tworzenie kultury wspierającej szybkie uczenie się
  • Włączanie nowych pomysłów do planowania strategicznego
  • Zastosowanie benchmarkingu w sektorze publicznym
  • Powiązanie benchmarkingu z reengineeringiem i konkurencyjnością czasową

Wykorzystuj pomysły najlepszych firm.



Cena: 67.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (44.90zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Sztuka podejmowania decyzji. Dlaczego mądrzy ludzie dokonują złych wyborów (39.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Skuteczna transformacja firmy w 90 dni (55.20zł)
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy (7.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Grzeczne dziewczynki nie siedzą w fotelu prezesa. Jak zarządzać firmą kobiecą ręką' (29.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Abraham Lincoln. Skuteczne strategie na trudne czasy (37.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Zwycięskie negocjacje. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Dotacje na inwestycje (49.00zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Forex dla początkujących. Pierwsze kroki na rynku walutowym (44.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Najmocniejsze ogniwo. Jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie (37.89zł)
Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć Twoją organizację (37.60zł)
Alfabet zarządzania projektami (39.00zł)
Sztuka stosowania NLP w grupie. Ja, mój zespół i ja (26.40zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą (39.90zł)
6 nawyków wydajnego zespołu (39.00zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących (27.00zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność (34.90zł)
Strategie inwestycyjne. Jak z głową zarabiać na giełdzie (49.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Kabała pieniędzy. Żydowska filozofia bogacenia się (34.90zł)