e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk

Christopher E. Bogan, Michael J. English
cena: 67.00 zł
Data wydania: 2006-07-06
stron: 424, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl

Wdrażać u siebie cudze pomysły - oto idea benchmarkingu.
Dowiedz się, jak robią to najlepsi: Johnson & Johnson, Xerox, Microsoft...

Już niejedna firma przejęła jakiś pomysł i wykorzystała go lepiej niż wynalazca. Jednak przełomowe odkrycia nie zdarzają się często. Jeśli chcesz regularnie odnosić korzyści z benchmarkingu, stwórz systematyczny proces obserwacji wiodących firm w branży, przeanalizuj, dlaczego są one skuteczniejsze od Twojej organizacji, i pokaż ludziom w swojej firmie dobre praktyki z powodzeniem stosowane przez innych.
Ta książka reprezentuje aktualny stan wiedzy o benchmarkingu. Znajdziesz w niej przykłady stosowania benchmarkingu w najlepszych firmach i nowe ćwiczenia z zakresu zarządzania. Opanujesz wiedzę potrzebną każdemu twórczemu menedżerowi.
  • Fazy benchmarkingu: od uruchomienia do asymilacji pomysłów
  • Zarządzanie zmianą: zastępowanie starych praktyk
  • Miary efektywności procesów firmy
  • Benchmarking międzynarodowy: mistrzowie z Japonii
  • Dźwignia intelektualna: tworzenie kultury wspierającej szybkie uczenie się
  • Włączanie nowych pomysłów do planowania strategicznego
  • Zastosowanie benchmarkingu w sektorze publicznym
  • Powiązanie benchmarkingu z reengineeringiem i konkurencyjnością czasową

Wykorzystuj pomysły najlepszych firm.



Cena: 67.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (44.90zł)
Bezbłędne zarządzanie. Koniec z syndromem skazanego na porażkę (45.60zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Strategia ostra jak pepperoni (27.00zł)
Abraham Lincoln. Skuteczne strategie na trudne czasy (37.00zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Reguły giełdy. Żelazne zasady największych inwestorów (47.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Sztuka podejmowania decyzji. Dlaczego mądrzy ludzie dokonują złych wyborów (39.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Toksyczni ludzie. Jak z nimi współpracować (34.90zł)
Inwestycje giełdowe. Jak grać i wygrywać (31.20zł)
Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą (31.99zł)
Nowoczesna logistyka. Wydanie X (79.00zł)
Przedstawiciel SuperJa (3.00zł)
SUKCES ...i co dalej' (39.00zł)
Mechanizmy władzy w biznesie. Psychologia na wysokim stanowisku (37.89zł)
Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce (27.00zł)
Mistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone (49.00zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Zespoły po polsku. Jak firmy działające na polskim rynku podnoszą swoją efektywność dzięki pracy zespołowej (39.90zł)
Finanse dla niefinansistów (39.90zł)
6 nawyków wydajnego zespołu (39.00zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Inwestycje giełdowe. Szanse i pułapki. Przewodnik inwestora (47.20zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing (54.90zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących (27.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)