e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk

Christopher E. Bogan, Michael J. English
cena: 67.00 zł
Data wydania: 2006-07-06
stron: 424, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl

Wdrażać u siebie cudze pomysły - oto idea benchmarkingu.
Dowiedz się, jak robią to najlepsi: Johnson & Johnson, Xerox, Microsoft...

Już niejedna firma przejęła jakiś pomysł i wykorzystała go lepiej niż wynalazca. Jednak przełomowe odkrycia nie zdarzają się często. Jeśli chcesz regularnie odnosić korzyści z benchmarkingu, stwórz systematyczny proces obserwacji wiodących firm w branży, przeanalizuj, dlaczego są one skuteczniejsze od Twojej organizacji, i pokaż ludziom w swojej firmie dobre praktyki z powodzeniem stosowane przez innych.
Ta książka reprezentuje aktualny stan wiedzy o benchmarkingu. Znajdziesz w niej przykłady stosowania benchmarkingu w najlepszych firmach i nowe ćwiczenia z zakresu zarządzania. Opanujesz wiedzę potrzebną każdemu twórczemu menedżerowi.
  • Fazy benchmarkingu: od uruchomienia do asymilacji pomysłów
  • Zarządzanie zmianą: zastępowanie starych praktyk
  • Miary efektywności procesów firmy
  • Benchmarking międzynarodowy: mistrzowie z Japonii
  • Dźwignia intelektualna: tworzenie kultury wspierającej szybkie uczenie się
  • Włączanie nowych pomysłów do planowania strategicznego
  • Zastosowanie benchmarkingu w sektorze publicznym
  • Powiązanie benchmarkingu z reengineeringiem i konkurencyjnością czasową

Wykorzystuj pomysły najlepszych firm.



Cena: 67.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy (53.60zł)
Bezbłędne zarządzanie. Koniec z syndromem skazanego na porażkę (45.60zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Sztuka podejmowania decyzji. Dlaczego mądrzy ludzie dokonują złych wyborów (39.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Strategia ostra jak pepperoni (27.00zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (39.00zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziękiem i klasą osiągnąć sukces zawodowy (29.00zł)
Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Zatrudniaj z głową. Racjonalny sposób na zbudowanie świetnego zespołu (44.90zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (twarda oprawa) (57.00zł)
Prawa charyzmy. Jak wpływać na ludzi, aby osiągać sukcesy (37.00zł)
Dodaj im skrzydeł! Jak najlepsi liderzy wyzwalają potencjał swoich współpracowników (39.00zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (44.90zł)
Przedstawiciel SuperJa (3.00zł)
Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów (34.90zł)
Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie (44.90zł)
Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu (37.00zł)
Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi (77.00zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania (39.20zł)
Księgowość dla nieksięgowych. Wydanie VI (67.00zł)
Mechanizmy władzy w biznesie. Psychologia na wysokim stanowisku (37.89zł)
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania (44.90zł)
Inwestycje giełdowe. Szanse i pułapki. Przewodnik inwestora (47.20zł)