e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk

Christopher E. Bogan, Michael J. English
cena: 67.00 zł
Data wydania: 2006-07-06
stron: 424, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl

Wdrażać u siebie cudze pomysły - oto idea benchmarkingu.
Dowiedz się, jak robią to najlepsi: Johnson & Johnson, Xerox, Microsoft...

Już niejedna firma przejęła jakiś pomysł i wykorzystała go lepiej niż wynalazca. Jednak przełomowe odkrycia nie zdarzają się często. Jeśli chcesz regularnie odnosić korzyści z benchmarkingu, stwórz systematyczny proces obserwacji wiodących firm w branży, przeanalizuj, dlaczego są one skuteczniejsze od Twojej organizacji, i pokaż ludziom w swojej firmie dobre praktyki z powodzeniem stosowane przez innych.
Ta książka reprezentuje aktualny stan wiedzy o benchmarkingu. Znajdziesz w niej przykłady stosowania benchmarkingu w najlepszych firmach i nowe ćwiczenia z zakresu zarządzania. Opanujesz wiedzę potrzebną każdemu twórczemu menedżerowi.
  • Fazy benchmarkingu: od uruchomienia do asymilacji pomysłów
  • Zarządzanie zmianą: zastępowanie starych praktyk
  • Miary efektywności procesów firmy
  • Benchmarking międzynarodowy: mistrzowie z Japonii
  • Dźwignia intelektualna: tworzenie kultury wspierającej szybkie uczenie się
  • Włączanie nowych pomysłów do planowania strategicznego
  • Zastosowanie benchmarkingu w sektorze publicznym
  • Powiązanie benchmarkingu z reengineeringiem i konkurencyjnością czasową

Wykorzystuj pomysły najlepszych firm.



Cena: 67.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (44.90zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera (34.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Sztuka podejmowania decyzji. Dlaczego mądrzy ludzie dokonują złych wyborów (39.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Reguły giełdy. Żelazne zasady największych inwestorów (47.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (39.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Kobiecy styl zarzadzania (34.90zł)
W zasięgu jednego telefonu. Tajemnice mistrza kontaktów (33.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Plan B. Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu (54.90zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Nowoczesna logistyka. Wydanie X (79.00zł)
Inwestycje alternatywne. Pierwsze kroki na rynku pozagiełdowym (37.00zł)
Forex dla początkujących. Pierwsze kroki na rynku walutowym (44.00zł)
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (twarda oprawa) (57.00zł)
Inwestycje giełdowe. Jak grać i wygrywać (31.20zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Dotacje na inwestycje (49.00zł)
Przepis na sprzedaż (39.00zł)
Mistrzowskie prezentacje slajdowy poradnik mówcy doskonałego (34.90zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Dlaczego mężczyźni zarabiają więcej. Prawda o przepaści płac i co kobiety mogą na to poradzić (29.60zł)
Współczesna mitologia coachingu. 70 prawdziwych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań (37.60zł)