e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk

Christopher E. Bogan, Michael J. English
cena: 67.00 zł
Data wydania: 2006-07-06
stron: 424, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl

Wdrażać u siebie cudze pomysły - oto idea benchmarkingu.
Dowiedz się, jak robią to najlepsi: Johnson & Johnson, Xerox, Microsoft...

Już niejedna firma przejęła jakiś pomysł i wykorzystała go lepiej niż wynalazca. Jednak przełomowe odkrycia nie zdarzają się często. Jeśli chcesz regularnie odnosić korzyści z benchmarkingu, stwórz systematyczny proces obserwacji wiodących firm w branży, przeanalizuj, dlaczego są one skuteczniejsze od Twojej organizacji, i pokaż ludziom w swojej firmie dobre praktyki z powodzeniem stosowane przez innych.
Ta książka reprezentuje aktualny stan wiedzy o benchmarkingu. Znajdziesz w niej przykłady stosowania benchmarkingu w najlepszych firmach i nowe ćwiczenia z zakresu zarządzania. Opanujesz wiedzę potrzebną każdemu twórczemu menedżerowi.
  • Fazy benchmarkingu: od uruchomienia do asymilacji pomysłów
  • Zarządzanie zmianą: zastępowanie starych praktyk
  • Miary efektywności procesów firmy
  • Benchmarking międzynarodowy: mistrzowie z Japonii
  • Dźwignia intelektualna: tworzenie kultury wspierającej szybkie uczenie się
  • Włączanie nowych pomysłów do planowania strategicznego
  • Zastosowanie benchmarkingu w sektorze publicznym
  • Powiązanie benchmarkingu z reengineeringiem i konkurencyjnością czasową

Wykorzystuj pomysły najlepszych firm.



Cena: 67.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Skuteczna transformacja firmy w 90 dni (55.20zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Gdy góra lodowa topnieje. Wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach (34.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Bezbłędne zarządzanie. Koniec z syndromem skazanego na porażkę (45.60zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy (7.00zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (44.90zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy (53.60zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Książę (27.00zł)
Dziedzictwo lidera. Filozofia życia przywódcy (29.00zł)
Zatrudniaj z głową. Racjonalny sposób na zbudowanie świetnego zespołu (44.90zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (59.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Sztuka sprzedaży (23.20zł)
Seks, przywództwo i rocknroll. Lekcje Akademii Rocka dla liderów (4.00zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Mistrzowskie prezentacje slajdowy poradnik mówcy doskonałego (34.90zł)
Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą (31.99zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Teksty i pisma biznesowe. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
NLP dla menedżera (54.90zł)
Wystąpienia publiczne. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90zł)
Coaching. Poznaj tajniki sukcesu (29.60zł)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera (34.00zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców (37.60zł)