e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -30%


Biznesplan w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

Colin Barrow, Paul Barrow, Robert Brown
promocja -30%
cena: 39 zł 27.30 zł
Data wydania: 2009-03-10
stron: 376, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
Sztab doradców ds. biznesplanu:
  • zaprezentuje Ci procedury niezbędne do stworzenia doskonałego biznesplanu
  • przeprowadzi z Tobą badania rynku
  • opracuje strategię przewagi konkurencyjnej
  • pomoże Ci w prognozowaniu przyszłych działań i ich skutków
  • podpowie, jak na bieżąco śledzić wyniki finansowe firmy
  • udzieli wskazówek na temat mistrzowskiego prezentowania biznesplanu inwestorom

Genialnie zarządzana mała firma!

Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Przygotowanie solidnego i budzącego zaufanie biznesplanu to podstawa sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. Będzie on Twoim orężem w walce o kredyt bankowy, kartą przetargową w negocjacjach z inwestorami i sposobem na pozyskanie środków finansowych na dalszy rozwój. Musi być doskonały w swej formie i treści - odpowiednio napisany, zawierający szczegółowe informacje na tematy dotyczące Twojej działalności i w dodatku mistrzowsko przedstawiony na zewnątrz. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia - wypłyń na szerokie wody biznesu.
Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.
  • Bezbłędne kierowanie małą firmą.
  • Wykorzystywanie zalet small biznesu.
  • Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.
  • Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.
Przeczytałem w życiu setki, a może i tysiące studenckich opracowań, których założeniem było opracowanie biznesplanu na działalność gospodarczą - każda była inna. Z moich doświadczeń wynika, że nie ma gotowej recepty na biznesplan ani sukces, a przedsiębiorczości nie można nauczyć - można co najwyżej inspirować i pobudzać postawy przedsiębiorcze. Dlatego też z pełną satysfakcją polecam moim studentom tę książkę, która poprzez liczne studia przypadków, przykłady oraz wyjaśnienia inspiruje i pobudza do tworzenia własnego biznesplanu.
dr Artur Kwasek
wykładowca, kierownik Zakładu Systemów Informacyjnych i E-learningu Polish Open University
Pozyskanie środków unijnych na otworzenie mojej własnej działalności gospodarczej wymagało stworzenia dość szczegółowego biznesplanu całego przedsięwzięcia. Z zawodu jestem biologiem i nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z analizą możliwości rynkowych czy opisywaniem zasobów, które zamierzam wykorzystać, aby osiągnąć swoje cele w określonych warunkach konkurencji. Ta książka przeprowadziła mnie przez cały proces tworzenia dokumentu niczym najlepszy doradca biznesowy!
Adam Jurkiewicz
mgr biologii, właściciel firmy ogrodniczej, subsydent środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Zasobów Ludzkich

Patron medialny:


Cena: 27.30 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (69.00zł)
Odporność na zmiany. Jak uwolnić potencjał tkwiący w Tobie i Twoim miejscu pracy (49.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą (69.00zł)
Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu (37.00zł)
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu (39.00zł)
100 najlepszych książek biznesowych. Poznaj niezbędny kanon (39.90zł)
Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku (49.00zł)
Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci (39.20zł)
Daj się poznać od najlepszej strony. Krótki kurs autopromocji i lansu (34.90zł)
Sztuka zarządzania projektami (69.00zł)
Skuteczny networking (2.00zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą (5.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów (55.20zł)
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (49.00zł)
Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność (34.90zł)
Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników! (37.00zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
Marketing mobilny (37.00zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone (27.30zł)

Pozostałe z serii: Inne

Sztuka wojny. Wydanie III (12.90zł)
Nieoficjalny przewodnik dla budowniczego LEGO (34.90zł)
Znakomita organizacja czasu. 151 błyskotliwych rozwiązań (34.90zł)
Cypr. Wyspa Afrodyty. Przewodnik rekreacyjny. Wydanie 1 (26.90zł)
Klątwa gruzińskiego tortu (11.90zł)
Excel 2010 PL. Ćwiczenia praktyczne (39.90zł)
Sprawozdanie finansowe przedsiębiorstwa (50.92zł)
Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Wydanie II (47.00zł)
Droga innowacji (59.00zł)
Budapeszt i Balaton oraz największe atrakcje Węgier. Wydanie 1 (24.90zł)
Zaplanuj swój sukces! Biznesplan na start (29.90zł)
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie II (39.90zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Wykorzystaj potęgę podświadomości w pracy (26.60zł)
Milion w zasięgu ręki. Poradnik zarządzania finansami. eBook. Mobi (22.90zł)
Wycena przedsiębiorstwa (63.67zł)
Kierowanie (72.17zł)
Reguły small biznesu. Własna firma w praktyce (29.40zł)
Trzeci poziom dojrzałości. Szczęśliwe życie po sześćdziesiątce (20.94zł)
Sprzedawanie samego siebie. Nowa psychologia handlowania. eBook. ePub (31.99zł)