e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł






Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm

Mark Brownley
cena: 33.00 zł
Data wydania: 2006-12-04
stron: 208, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Jak nie pogrążyć małego lub średniego przedsiębiorstwa?

  • Dlaczego warto zastąpić działanie ad hoc planowaniem strategicznym?
  • Po co tworzyć firmową społeczność połączoną wspólną kulturą organizacyjną?
  • Dlaczego należy oceniać rynek na podstawie liczb, a nie intuicji?
Czasami, gdy obserwujemy duże firmy, zdumiewa nas to, że udaje im się jakoś funkcjonować - mimo przerostu biurokracji, gigantycznych pensji dyrektorów, kosmicznych budżetów reklamowych i ekstrawaganckich siedzib, których utrzymanie kosztuje miliony. A jednak to właśnie te firmy trwają na rynku od lat, wyznaczają trendy i mają kolosalne zyski! Jest to możliwe, ponieważ korporacje stosują podział pracy, realizują wymierne cele i konsekwentnie trzymają się obranego kursu. Tymczasem większości właścicieli małych firm brakuje wiedzy o tym, jak:
  • utrzymywać strumień nowych produktów w różnych fazach rozwoju,
  • doskonalić pracowników bez kosztownych szkoleń zewnętrznych,
  • realizować zadania w formie projektów,
  • przeprowadzać segmentację rynku zbytu,
  • odważnie eksperymentować z nowymi produktami,
  • oddzielać wzrost zysku od wzrostu sprzedaży,
  • zdobywać rozgłos bez masowej reklamy.



Cena: 33.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Sztuka podejmowania decyzji. Dlaczego mądrzy ludzie dokonują złych wyborów (39.00zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera (34.00zł)
Gdy góra lodowa topnieje. Wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach (22.10zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy (7.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Grzeczne dziewczynki nie siedzą w fotelu prezesa. Jak zarządzać firmą kobiecą ręką' (29.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Abraham Lincoln. Skuteczne strategie na trudne czasy (37.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (44.90zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy (53.60zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Reguły giełdy. Żelazne zasady największych inwestorów (47.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (59.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Dotacje z Unii Europejskiej (69.00zł)
Pozytywna siła słowa NIE (33.00zł)
Jak zostać przedsiębiorcą. Stwórz własny biznes (34.90zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą (5.00zł)
Kompendium small businessu (89.00zł)
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych (42.90zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej (39.00zł)
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (49.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (37.00zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (22.20zł)