e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł






Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów

Peter Cheverton
cena: 33.00 zł
Data wydania: 2006-03-02
stron: 160, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
Co daje zarządzanie kluczowymi klientami?
Będąc blisko klienta, możesz przewidzieć jego potrzeby, zanim jeszcze się skrystalizują. Wiedząc o jego planach, możesz składać lepsze oferty. Kiedy zdobędziesz jego zaufanie i staniesz się kluczowym dostawcą, cena sprzedaży nie będzie już najważniejszym punktem rozmów handlowych, a okazjonalne konflikty nie doprowadzą do zakończenia współpracy. W zarządzaniu kluczowymi klientami chodzi o to, aby interesy dostawcy i klienta przestały być przeciwstawne - aby klient nie szukał korzyści kosztem dostawcy. Dlatego warto wiedzieć, kim są kluczowi klienci, i inwestować w nich.
Jak doprowadzić do korzystnej współpracy z kluczowymi klientami?
Penetrowanie firmy klienta otwiera przed Tobą wielkie możliwości, lecz nie oczekuj, że wszystkim zajmie się jeden dobry sprzedawca. Zarządzanie kluczowymi klientami to gra zespołowa i wielkie wyzwanie. Zacznij od zidentyfikowania kluczowych klientów, a potem stopniowo zacieśniaj relacje z nimi.
Przejdź 10-etapowy proces wyboru kluczowych klientów i dowiedz się, jak:
  • stworzyć organizację przyjazną dla kluczowych klientów,
  • przygotować plan zarządzania kluczowymi klientami,
  • zebrać zespół selekcjonerów,
  • oceniać atrakcyjność klientów oraz podzielić ich na kluczowych i pozostałych,
  • powiększać zespół współpracujący z kluczowym klientem,
  • zacieśniać relacje z kluczowymi klientami i wspólnie z nimi tworzyć wizję przyszłości.



Cena: 33.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Sprzedaj swój software (44.25zł)
Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą (31.99zł)
Co minutę rodzi się klient. Wykorzystaj 10 "pierścieni władzy" Barnuma - osiągnij sławę, fortunę i zbuduj imperium biznesowe (37.00zł)
Efektywna sprzedaż. 151 błyskotliwych rozwiązań (34.90zł)
Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu (29.00zł)
Handlowanie to gra (55.00zł)
Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców' (29.00zł)
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny (8.00zł)
Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań (34.90zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Przedstawiciel SuperJa (3.00zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)
Mistrz sprzedaży (31.99zł)
Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży (57.00zł)
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej (34.00zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (59.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II (67.00zł)
Sztuka sprzedaży (23.20zł)
Uwodzicielska sprzedaż. Wykorzystaj atuty kobiecości, by sprzedać więcej i skuteczniej (24.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)

Pozostałe z serii: Small Business

ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych (42.90zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Kompendium small businessu (89.00zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Jak zostać przedsiębiorcą. Stwórz własny biznes (34.90zł)
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (37.00zł)
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (37.00zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej (39.00zł)
Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę (44.90zł)
Dotacje z Unii Europejskiej (69.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (39.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)