e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł

Gigant szerszen
easyfinance.com



Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów

Peter Cheverton
cena: 33.00 zł
Data wydania: 2006-03-02
stron: 160, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
Co daje zarządzanie kluczowymi klientami?
Będąc blisko klienta, możesz przewidzieć jego potrzeby, zanim jeszcze się skrystalizują. Wiedząc o jego planach, możesz składać lepsze oferty. Kiedy zdobędziesz jego zaufanie i staniesz się kluczowym dostawcą, cena sprzedaży nie będzie już najważniejszym punktem rozmów handlowych, a okazjonalne konflikty nie doprowadzą do zakończenia współpracy. W zarządzaniu kluczowymi klientami chodzi o to, aby interesy dostawcy i klienta przestały być przeciwstawne - aby klient nie szukał korzyści kosztem dostawcy. Dlatego warto wiedzieć, kim są kluczowi klienci, i inwestować w nich.
Jak doprowadzić do korzystnej współpracy z kluczowymi klientami?
Penetrowanie firmy klienta otwiera przed Tobą wielkie możliwości, lecz nie oczekuj, że wszystkim zajmie się jeden dobry sprzedawca. Zarządzanie kluczowymi klientami to gra zespołowa i wielkie wyzwanie. Zacznij od zidentyfikowania kluczowych klientów, a potem stopniowo zacieśniaj relacje z nimi.
Przejdź 10-etapowy proces wyboru kluczowych klientów i dowiedz się, jak:
  • stworzyć organizację przyjazną dla kluczowych klientów,
  • przygotować plan zarządzania kluczowymi klientami,
  • zebrać zespół selekcjonerów,
  • oceniać atrakcyjność klientów oraz podzielić ich na kluczowych i pozostałych,
  • powiększać zespół współpracujący z kluczowym klientem,
  • zacieśniać relacje z kluczowymi klientami i wspólnie z nimi tworzyć wizję przyszłości.



Cena: 33.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Mistrz sprzedaży (31.99zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (59.00zł)
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej (34.00zł)
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny (8.00zł)
Zręczność ust. Hipnotyczna sprzedaż i negocjacje (47.00zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)
Efektywna sprzedaż. 151 błyskotliwych rozwiązań (34.90zł)
Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Co minutę rodzi się klient. Wykorzystaj 10 "pierścieni władzy" Barnuma - osiągnij sławę, fortunę i zbuduj imperium biznesowe (37.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Uwodzicielska sprzedaż. Wykorzystaj atuty kobiecości, by sprzedać więcej i skuteczniej (24.90zł)
Wszyscy jesteśmy sprzedawcami! (24.00zł)
Sztuka sprzedaży (23.20zł)
Sekretny język biznesu. Rozszyfruj każdego w 3 sekundy (39.00zł)
Zarządzanie zespołem handlowym (29.00zł)
Handlowanie to gra (55.00zł)
Wychodząc od NIE. Negocjacje dla twardzieli takich jak Ty (47.00zł)
Relacje z klientem. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców' (29.00zł)
Rewolucja w sprzedaży. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Pozytywna siła słowa NIE (33.00zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Dotacje z Unii Europejskiej (69.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych (42.90zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (37.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej (39.00zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Kompendium small businessu (89.00zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (37.00zł)
online payday loans no credit check okna.edu.pl