e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł






Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów

Peter Cheverton
cena: 33.00 zł
Data wydania: 2006-03-02
stron: 160, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
Co daje zarządzanie kluczowymi klientami?
Będąc blisko klienta, możesz przewidzieć jego potrzeby, zanim jeszcze się skrystalizują. Wiedząc o jego planach, możesz składać lepsze oferty. Kiedy zdobędziesz jego zaufanie i staniesz się kluczowym dostawcą, cena sprzedaży nie będzie już najważniejszym punktem rozmów handlowych, a okazjonalne konflikty nie doprowadzą do zakończenia współpracy. W zarządzaniu kluczowymi klientami chodzi o to, aby interesy dostawcy i klienta przestały być przeciwstawne - aby klient nie szukał korzyści kosztem dostawcy. Dlatego warto wiedzieć, kim są kluczowi klienci, i inwestować w nich.
Jak doprowadzić do korzystnej współpracy z kluczowymi klientami?
Penetrowanie firmy klienta otwiera przed Tobą wielkie możliwości, lecz nie oczekuj, że wszystkim zajmie się jeden dobry sprzedawca. Zarządzanie kluczowymi klientami to gra zespołowa i wielkie wyzwanie. Zacznij od zidentyfikowania kluczowych klientów, a potem stopniowo zacieśniaj relacje z nimi.
Przejdź 10-etapowy proces wyboru kluczowych klientów i dowiedz się, jak:
  • stworzyć organizację przyjazną dla kluczowych klientów,
  • przygotować plan zarządzania kluczowymi klientami,
  • zebrać zespół selekcjonerów,
  • oceniać atrakcyjność klientów oraz podzielić ich na kluczowych i pozostałych,
  • powiększać zespół współpracujący z kluczowym klientem,
  • zacieśniać relacje z kluczowymi klientami i wspólnie z nimi tworzyć wizję przyszłości.



Cena: 33.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą (31.99zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Manifest Wikingów. Sekrety sukcesu skandynawskiego biznesu (29.60zł)
Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Rewolucja w sprzedaży. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Przedstawiciel SuperJa (3.00zł)
Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań (34.90zł)
Efektywna sprzedaż. 151 błyskotliwych rozwiązań (34.90zł)
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej (34.00zł)
Sztuka sprzedaży (23.20zł)
Sprzedaż prowokacyjna. Zostań mistrzem uwodzicielskiej komunikacji (27.92zł)
Relacje z klientem. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Zręczność ust. Hipnotyczna sprzedaż i negocjacje (47.00zł)
Sprzedaj swój software (44.25zł)
Handlowanie to gra (55.00zł)
Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców' (29.00zł)
Sekretny język biznesu. Rozszyfruj każdego w 3 sekundy (39.00zł)
Mistrz sprzedaży (31.99zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II (67.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej (39.00zł)
Kompendium small businessu (89.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę (44.90zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (37.00zł)
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (39.00zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Pozytywna siła słowa NIE (33.00zł)
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (39.00zł)
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (37.00zł)