e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł






Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów

Peter Cheverton
cena: 33.00 zł
Data wydania: 2006-03-02
stron: 160, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
Co daje zarządzanie kluczowymi klientami?
Będąc blisko klienta, możesz przewidzieć jego potrzeby, zanim jeszcze się skrystalizują. Wiedząc o jego planach, możesz składać lepsze oferty. Kiedy zdobędziesz jego zaufanie i staniesz się kluczowym dostawcą, cena sprzedaży nie będzie już najważniejszym punktem rozmów handlowych, a okazjonalne konflikty nie doprowadzą do zakończenia współpracy. W zarządzaniu kluczowymi klientami chodzi o to, aby interesy dostawcy i klienta przestały być przeciwstawne - aby klient nie szukał korzyści kosztem dostawcy. Dlatego warto wiedzieć, kim są kluczowi klienci, i inwestować w nich.
Jak doprowadzić do korzystnej współpracy z kluczowymi klientami?
Penetrowanie firmy klienta otwiera przed Tobą wielkie możliwości, lecz nie oczekuj, że wszystkim zajmie się jeden dobry sprzedawca. Zarządzanie kluczowymi klientami to gra zespołowa i wielkie wyzwanie. Zacznij od zidentyfikowania kluczowych klientów, a potem stopniowo zacieśniaj relacje z nimi.
Przejdź 10-etapowy proces wyboru kluczowych klientów i dowiedz się, jak:
  • stworzyć organizację przyjazną dla kluczowych klientów,
  • przygotować plan zarządzania kluczowymi klientami,
  • zebrać zespół selekcjonerów,
  • oceniać atrakcyjność klientów oraz podzielić ich na kluczowych i pozostałych,
  • powiększać zespół współpracujący z kluczowym klientem,
  • zacieśniać relacje z kluczowymi klientami i wspólnie z nimi tworzyć wizję przyszłości.



Cena: 33.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Handlowanie to gra (55.00zł)
Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców' (29.00zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej (34.00zł)
Sprzedaż prowokacyjna. Zostań mistrzem uwodzicielskiej komunikacji (27.92zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu (29.00zł)
Mistrz sprzedaży (31.99zł)
Sekretny język biznesu. Rozszyfruj każdego w 3 sekundy (39.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (59.00zł)
Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą (31.99zł)
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny (8.00zł)
Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Manifest Wikingów. Sekrety sukcesu skandynawskiego biznesu (29.60zł)
Zręczność ust. Hipnotyczna sprzedaż i negocjacje (47.00zł)
Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży (57.00zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II (67.00zł)
Wszyscy jesteśmy sprzedawcami! (24.00zł)
Co minutę rodzi się klient. Wykorzystaj 10 "pierścieni władzy" Barnuma - osiągnij sławę, fortunę i zbuduj imperium biznesowe (37.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.40zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (49.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych (42.90zł)
Pozytywna siła słowa NIE (33.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Dotacje z Unii Europejskiej (69.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej (39.00zł)
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (39.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (37.00zł)