e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł






Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki

Peter Cheverton
cena: 33.00 zł
Data wydania: 2006-04-18
stron: 208, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Tajniki budowania marki i zarządzania nią

  • Kreowanie marki
  • Wykorzystanie marki do zdobycia lojalnych klientów
  • Pozycjonowanie marki na rynku
We współczesnej gospodarce odpowiednio wykreowana i wypromowana marka często okazuje się źródłem przewagi nad konkurencją i tym samym - wzrostu firmy. W świecie marek obowiązują brutalne prawa - wygrywa najsilniejszy. Dlatego też samo stworzenie marki nie wystarczy - należy nią zarządzać. Na czym więc polega zarządzanie marką? Czy tylko na wprowadzeniu jej w odpowiedni segment rynku? Zdecydowanie nie. Zarządzanie marką to złożony proces zawierający rozwijanie jej, ochronę, wykorzystywanie jej możliwości i w razie potrzeby - modyfikowanie jej. Tylko dzięki efektywnemu zarządzaniu marką udaje się w pełni wykorzystać jej potencjał.
Książka "Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki" odsłania tajniki nowoczesnego zarządzania marką. Czytając ją dowiesz się, jak stworzyć markę, która niesie ze sobą ładunek emocjonalny i jak dobrać odpowiednią nazwę dla niej. Nauczysz się kreować nie tylko marki towarów, ale również i usług oraz znajdować dla nich odpowiednie pozycje na rynku. Przekonasz się, że odpowiednio wykreowana marka może przysporzyć Twojej firmie grono lojalnych klientów i poznasz sposoby reklamowania marki oraz analizowania jej pozycji na rynku.
  • Przekazywanie emocji w marce
  • Określanie osobowości marki
  • Budowanie lojalności klienta w oparciu o markę
  • Kreowanie marki usług
  • Znajdowanie odpowiedniego segmentu rynku
  • Rozwijanie marki
  • Budowanie pozytywnych skojarzeń z marką
  • Reklama

Naucz się kreować rozpoznawalną markę.



Cena: 33.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Marka Konsument Badacz (59.00zł)
Komunikacja marketingowa (46.67zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Reklama i jej ograniczenia (38.17zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (38.17zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)

Pozostałe z serii: Small Business

ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych (42.90zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę (44.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej (39.00zł)
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (39.00zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)
Kompendium small businessu (89.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (37.00zł)
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Dotacje z Unii Europejskiej (69.00zł)