e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł






Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki

Peter Cheverton
cena: 33.00 zł
Data wydania: 2006-04-18
stron: 208, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Tajniki budowania marki i zarządzania nią

  • Kreowanie marki
  • Wykorzystanie marki do zdobycia lojalnych klientów
  • Pozycjonowanie marki na rynku
We współczesnej gospodarce odpowiednio wykreowana i wypromowana marka często okazuje się źródłem przewagi nad konkurencją i tym samym - wzrostu firmy. W świecie marek obowiązują brutalne prawa - wygrywa najsilniejszy. Dlatego też samo stworzenie marki nie wystarczy - należy nią zarządzać. Na czym więc polega zarządzanie marką? Czy tylko na wprowadzeniu jej w odpowiedni segment rynku? Zdecydowanie nie. Zarządzanie marką to złożony proces zawierający rozwijanie jej, ochronę, wykorzystywanie jej możliwości i w razie potrzeby - modyfikowanie jej. Tylko dzięki efektywnemu zarządzaniu marką udaje się w pełni wykorzystać jej potencjał.
Książka "Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki" odsłania tajniki nowoczesnego zarządzania marką. Czytając ją dowiesz się, jak stworzyć markę, która niesie ze sobą ładunek emocjonalny i jak dobrać odpowiednią nazwę dla niej. Nauczysz się kreować nie tylko marki towarów, ale również i usług oraz znajdować dla nich odpowiednie pozycje na rynku. Przekonasz się, że odpowiednio wykreowana marka może przysporzyć Twojej firmie grono lojalnych klientów i poznasz sposoby reklamowania marki oraz analizowania jej pozycji na rynku.
  • Przekazywanie emocji w marce
  • Określanie osobowości marki
  • Budowanie lojalności klienta w oparciu o markę
  • Kreowanie marki usług
  • Znajdowanie odpowiedniego segmentu rynku
  • Rozwijanie marki
  • Budowanie pozytywnych skojarzeń z marką
  • Reklama

Naucz się kreować rozpoznawalną markę.



Cena: 33.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Prawo reklamy (50.57zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (19.43zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (14.90zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.40zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (27.93zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (41.40zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.21zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (69.00zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Kompendium small businessu (89.00zł)
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej (39.00zł)
Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę (44.90zł)
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą (5.00zł)
Dotacje z Unii Europejskiej (69.00zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (37.00zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (22.20zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Jak zostać przedsiębiorcą. Stwórz własny biznes (34.90zł)