e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł






Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki

Peter Cheverton
cena: 33.00 zł
Data wydania: 2006-04-18
stron: 208, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Tajniki budowania marki i zarządzania nią

  • Kreowanie marki
  • Wykorzystanie marki do zdobycia lojalnych klientów
  • Pozycjonowanie marki na rynku
We współczesnej gospodarce odpowiednio wykreowana i wypromowana marka często okazuje się źródłem przewagi nad konkurencją i tym samym - wzrostu firmy. W świecie marek obowiązują brutalne prawa - wygrywa najsilniejszy. Dlatego też samo stworzenie marki nie wystarczy - należy nią zarządzać. Na czym więc polega zarządzanie marką? Czy tylko na wprowadzeniu jej w odpowiedni segment rynku? Zdecydowanie nie. Zarządzanie marką to złożony proces zawierający rozwijanie jej, ochronę, wykorzystywanie jej możliwości i w razie potrzeby - modyfikowanie jej. Tylko dzięki efektywnemu zarządzaniu marką udaje się w pełni wykorzystać jej potencjał.
Książka "Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki" odsłania tajniki nowoczesnego zarządzania marką. Czytając ją dowiesz się, jak stworzyć markę, która niesie ze sobą ładunek emocjonalny i jak dobrać odpowiednią nazwę dla niej. Nauczysz się kreować nie tylko marki towarów, ale również i usług oraz znajdować dla nich odpowiednie pozycje na rynku. Przekonasz się, że odpowiednio wykreowana marka może przysporzyć Twojej firmie grono lojalnych klientów i poznasz sposoby reklamowania marki oraz analizowania jej pozycji na rynku.
  • Przekazywanie emocji w marce
  • Określanie osobowości marki
  • Budowanie lojalności klienta w oparciu o markę
  • Kreowanie marki usług
  • Znajdowanie odpowiedniego segmentu rynku
  • Rozwijanie marki
  • Budowanie pozytywnych skojarzeń z marką
  • Reklama

Naucz się kreować rozpoznawalną markę.



Cena: 33.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Product placement (69.00zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (39.00zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę (44.90zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Pozytywna siła słowa NIE (33.00zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (37.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Jak zostać przedsiębiorcą. Stwórz własny biznes (34.90zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (39.00zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych (42.90zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (39.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Kompendium small businessu (89.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)