e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł






Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki

Peter Cheverton
cena: 33.00 zł
Data wydania: 2006-04-18
stron: 208, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Tajniki budowania marki i zarządzania nią

  • Kreowanie marki
  • Wykorzystanie marki do zdobycia lojalnych klientów
  • Pozycjonowanie marki na rynku
We współczesnej gospodarce odpowiednio wykreowana i wypromowana marka często okazuje się źródłem przewagi nad konkurencją i tym samym - wzrostu firmy. W świecie marek obowiązują brutalne prawa - wygrywa najsilniejszy. Dlatego też samo stworzenie marki nie wystarczy - należy nią zarządzać. Na czym więc polega zarządzanie marką? Czy tylko na wprowadzeniu jej w odpowiedni segment rynku? Zdecydowanie nie. Zarządzanie marką to złożony proces zawierający rozwijanie jej, ochronę, wykorzystywanie jej możliwości i w razie potrzeby - modyfikowanie jej. Tylko dzięki efektywnemu zarządzaniu marką udaje się w pełni wykorzystać jej potencjał.
Książka "Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki" odsłania tajniki nowoczesnego zarządzania marką. Czytając ją dowiesz się, jak stworzyć markę, która niesie ze sobą ładunek emocjonalny i jak dobrać odpowiednią nazwę dla niej. Nauczysz się kreować nie tylko marki towarów, ale również i usług oraz znajdować dla nich odpowiednie pozycje na rynku. Przekonasz się, że odpowiednio wykreowana marka może przysporzyć Twojej firmie grono lojalnych klientów i poznasz sposoby reklamowania marki oraz analizowania jej pozycji na rynku.
  • Przekazywanie emocji w marce
  • Określanie osobowości marki
  • Budowanie lojalności klienta w oparciu o markę
  • Kreowanie marki usług
  • Znajdowanie odpowiedniego segmentu rynku
  • Rozwijanie marki
  • Budowanie pozytywnych skojarzeń z marką
  • Reklama

Naucz się kreować rozpoznawalną markę.



Cena: 33.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Czym jest marketing (30.52zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Public relations (38.17zł)
Reklama i jej ograniczenia (38.17zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
Dotacje z Unii Europejskiej (69.00zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Kompendium small businessu (89.00zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (37.00zł)
Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę (44.90zł)
Pozytywna siła słowa NIE (33.00zł)
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00zł)
Jak zostać przedsiębiorcą. Stwórz własny biznes (34.90zł)
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą (5.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych (42.90zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (39.00zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)