e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł






Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki

Peter Cheverton
cena: 33.00 zł
Data wydania: 2006-04-18
stron: 208, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Tajniki budowania marki i zarządzania nią

  • Kreowanie marki
  • Wykorzystanie marki do zdobycia lojalnych klientów
  • Pozycjonowanie marki na rynku
We współczesnej gospodarce odpowiednio wykreowana i wypromowana marka często okazuje się źródłem przewagi nad konkurencją i tym samym - wzrostu firmy. W świecie marek obowiązują brutalne prawa - wygrywa najsilniejszy. Dlatego też samo stworzenie marki nie wystarczy - należy nią zarządzać. Na czym więc polega zarządzanie marką? Czy tylko na wprowadzeniu jej w odpowiedni segment rynku? Zdecydowanie nie. Zarządzanie marką to złożony proces zawierający rozwijanie jej, ochronę, wykorzystywanie jej możliwości i w razie potrzeby - modyfikowanie jej. Tylko dzięki efektywnemu zarządzaniu marką udaje się w pełni wykorzystać jej potencjał.
Książka "Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki" odsłania tajniki nowoczesnego zarządzania marką. Czytając ją dowiesz się, jak stworzyć markę, która niesie ze sobą ładunek emocjonalny i jak dobrać odpowiednią nazwę dla niej. Nauczysz się kreować nie tylko marki towarów, ale również i usług oraz znajdować dla nich odpowiednie pozycje na rynku. Przekonasz się, że odpowiednio wykreowana marka może przysporzyć Twojej firmie grono lojalnych klientów i poznasz sposoby reklamowania marki oraz analizowania jej pozycji na rynku.
  • Przekazywanie emocji w marce
  • Określanie osobowości marki
  • Budowanie lojalności klienta w oparciu o markę
  • Kreowanie marki usług
  • Znajdowanie odpowiedniego segmentu rynku
  • Rozwijanie marki
  • Budowanie pozytywnych skojarzeń z marką
  • Reklama

Naucz się kreować rozpoznawalną markę.



Cena: 33.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.78zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (39.00zł)
Jak zostać przedsiębiorcą. Stwórz własny biznes (34.90zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej (39.00zł)
Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę (44.90zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (37.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych (42.90zł)
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (39.00zł)
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (37.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)