e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł
rozpisane.pl/odziez-i-obuwie/wygodne-botki-skorzane/
wybory do parlamentu europejskiego
modnaja.eu/uncategorized/zalety-balerinek/



Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki

Peter Cheverton
cena: 33.00 zł
Data wydania: 2006-04-18
stron: 208, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Tajniki budowania marki i zarządzania nią

  • Kreowanie marki
  • Wykorzystanie marki do zdobycia lojalnych klientów
  • Pozycjonowanie marki na rynku
We współczesnej gospodarce odpowiednio wykreowana i wypromowana marka często okazuje się źródłem przewagi nad konkurencją i tym samym - wzrostu firmy. W świecie marek obowiązują brutalne prawa - wygrywa najsilniejszy. Dlatego też samo stworzenie marki nie wystarczy - należy nią zarządzać. Na czym więc polega zarządzanie marką? Czy tylko na wprowadzeniu jej w odpowiedni segment rynku? Zdecydowanie nie. Zarządzanie marką to złożony proces zawierający rozwijanie jej, ochronę, wykorzystywanie jej możliwości i w razie potrzeby - modyfikowanie jej. Tylko dzięki efektywnemu zarządzaniu marką udaje się w pełni wykorzystać jej potencjał.
Książka "Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki" odsłania tajniki nowoczesnego zarządzania marką. Czytając ją dowiesz się, jak stworzyć markę, która niesie ze sobą ładunek emocjonalny i jak dobrać odpowiednią nazwę dla niej. Nauczysz się kreować nie tylko marki towarów, ale również i usług oraz znajdować dla nich odpowiednie pozycje na rynku. Przekonasz się, że odpowiednio wykreowana marka może przysporzyć Twojej firmie grono lojalnych klientów i poznasz sposoby reklamowania marki oraz analizowania jej pozycji na rynku.
  • Przekazywanie emocji w marce
  • Określanie osobowości marki
  • Budowanie lojalności klienta w oparciu o markę
  • Kreowanie marki usług
  • Znajdowanie odpowiedniego segmentu rynku
  • Rozwijanie marki
  • Budowanie pozytywnych skojarzeń z marką
  • Reklama

Naucz się kreować rozpoznawalną markę.



Cena: 33.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.40zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Biznes rodzinny (19.90zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Kompendium small businessu (89.00zł)
Pozytywna siła słowa NIE (33.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej (39.00zł)
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Jak zostać przedsiębiorcą. Stwórz własny biznes (34.90zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (37.00zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych (42.90zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (37.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą (5.00zł)
Dotacje z Unii Europejskiej (69.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę (44.90zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
online payday loans no credit check instant approval