e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


BRAND sense - marka pięciu zmysłów

Martin Lindstrom
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2009-06-10
stron: 288, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Tchnij życie w swoją markę!

  • Skuteczne oddziaływanie na emocje konsumentów za pośrednictwem wszystkich pięciu zmysłów
  • Kolejny krok w ewolucji marki
  • Tworzenie marketingowych rytuałów, zdobywanie prawdziwych wyznawców
  • Branding - ujęcie holistyczne
Niniejsza książka jest przełomowym dziełem, pokazującym, co największe światowe firmy robią inaczej, aby skutecznie integrować w swoich działaniach wszystkie pięć zmysłów - wzrok, słuch, dotyk, smak i węch. Książka ta całkowicie odmieni podejście marketerów do kwestii brandingu
Charlie Bell,
dyrektor generalny i prezes McDonald"s Corporation
Martin Lindstrom ma prawdziwy talent do tworzenia wielkich koncepcji. W swojej nowej książce przedstawia innowacyjne rozwiązania, posługując się przy tym autentycznymi przykładami działań podejmowanych przez firmy z całego świata. Niniejsza książka pokazuje świat brandingu w zupełnie nowym świetle
Alex Hungate,
dyrektor ds. marketingu, Reuters Group
Książka ta dostarcza mnóstwa bezcennych pomysłów na ożywienie własnej marki
Philip Kotler, z przedmowy
Jedynym źródłem i kryterium poznania rzeczywistości są zmysły
Protagoras z Abdery
Zwykły marketing się kończy. Książki na jego temat sprzedają się średnio, a każdy w firmie uważa się za fachowca w zakresie prowadzenia promocji. Klienci uodpornili się już na reklamy telewizyjne i akcje przeprowadzane w hipermarketach. W dodatku co roku na sklepowych półkach pojawia się kilka tysięcy nowych marek, które trzeba jakoś przedstawić konsumentom. Specjaliści ds. marketingu stają na głowie, żeby przykuć ich uwagę.
Marki tracą swoją moc przyciągania, ponieważ są do siebie łudząco podobne - i w swoich funkcjach, i w sposobie komunikacji. Większość z nich funkcjonuje na płaszczyźnie 2D, odwołując się jedynie do dwóch zmysłów - wzroku i słuchu (powtarzanego do znudzenia jednego przekazu). Tymczasem człowiek działa najskuteczniej i jest najbardziej otwarty na bodźce zewnętrzne, kiedy sygnał dociera do niego wszystkimi pięcioma ścieżkami. Wyniki badań dowodzą, że aż 75% naszych emocji stymulowanych jest przez dobiegające do nas zapachy.
Sensualność jest przedłużeniem naszej pamięci i odwołuje się bezpośrednio do naszych emocji. Wykorzystanie wszystkich pięciu zmysłów okazało się niezwykle skutecznym sposobem przekonywania ludzi do rytuałów związanych z wiarą. Przypomnij sobie tylko to migotanie świec, zapach kadzidła, płynące z chóru hymny pochwalne, ceremoniał, uroczyste stroje, a nawet specjalne potrawy. Religie to najlepiej zarządzane marki!
Aby wprowadzić swoją markę w kolejne dziesięciolecie XXI wieku, musisz stworzyć dla niej zupełnie nowy fundament - coś w rodzaju Brand 2.0:
  • Rozbij Swoją Markę - tworzenie rozpoznawalnej linii, nawet bez użycia logo.
  • Rytuały marki - wykorzystanie doświadczeń religijnych w marketingu.
  • Budowanie Marki Sensorycznej - tworzenie trwałej więzi z konsumentem.
  • Od dwumiarowego do pięciowymiarowego kreowania marki - wykorzystanie wszystkich pięciu zmysłów.
Najlepsza książka na temat brandingu zmysłowego, jaka kiedykolwiek ukazała się na rynku!


Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Mądrość tłumu. Większość ma rację w ekonomii, biznesie i polityce (30.31zł)
Zarządzanie ryzykiem w projektach informatycznych. Teoria i praktyka (39.00zł)
Sztuka wojny biurowej (29.00zł)
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki. eBook. Pdf (34.90zł)
Mistrzowskie prezentacje –slajdowy poradnik mówcy doskonałego. eBook. Pdf (27.90zł)
Wyznania mówcy. Spraw, by ludzie Cię słuchali (34.90zł)
Scrum. O zwinnym zarządzaniu projektami (59.00zł)
Excel 2010 PL. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Mobi (14.90zł)
Innowacja. Droga do wzrostu zysków (5.00zł)
Fotografowanie ludzi. O tworzeniu prawdziwych portretów (59.00zł)
Czytaj dwa razy szybciej! (29.90zł)
Reguły small biznesu. Własna firma w praktyce. eBook. Pdf (39.00zł)
Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. eBook. Mobi (29.90zł)
100 sposobów na Excel 2007 PL. Tworzenie funkcjonalnych arkuszy . eBook. Pdf (44.90zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego. Wydanie II rozszerzone. eBook. Mobi (54.99zł)
Profesjonalny szef - fachowiec, mentor, trener, negocjator i przywódca w jednej osobie. eBook. Pdf (31.99zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. eBook. Pdf (35.90zł)
Efektywna komunikacja w zespole (25.41zł)
Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta. eBook. ePub (31.99zł)
Rodzynki studenckie, czyli co się wykłada na wykładach. eBook (24.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Rzym. Przewodnik - Celownik. Wydanie 1 (29.90zł)
Introwertyk i ekstrawertyk w sidłach miłości. Jak sprawić, aby związek oparty na przeciwieństwach był udany' (27.00zł)
Komplement. Sztuka uwodzenia słowem (37.00zł)
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny (8.00zł)
Wino. Praktyczny poradnik (29.00zł)
Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Rachunek kosztów i wyników w przedsiębiorstwie. Zbiór zadań z rozwiązaniami (48.45zł)
Balsam dla duszy kobiety (31.91zł)
Przewodnik po życiu. Jak spełnić swoje marzenia (34.00zł)
Polska Zimą (24.90zł)
ABC Seksualności (34.90zł)
Zarządzanie projektami. Sztuka efektywności. Skuteczna realizacja zadań. (74.00zł)
Jak skutecznie omijać NIE w biznesie. Mowa ciała i strategie wywierania wpływu (31.45zł)
Mikroekonomia (76.42zł)
Zdobywanie informacji. Technika szybkiego zadawania trafnych pytań (20.83zł)
Inbound marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (44.90zł)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (67.92zł)
Wprowadzenie do międzynarodowych rynków finansowych (79.00zł)
Rewolucja social media (39.00zł)
Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań (53.55zł)