e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


BRAND sense - marka pięciu zmysłów

Martin Lindstrom
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2009-06-10
stron: 288, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Tchnij życie w swoją markę!

  • Skuteczne oddziaływanie na emocje konsumentów za pośrednictwem wszystkich pięciu zmysłów
  • Kolejny krok w ewolucji marki
  • Tworzenie marketingowych rytuałów, zdobywanie prawdziwych wyznawców
  • Branding - ujęcie holistyczne
Niniejsza książka jest przełomowym dziełem, pokazującym, co największe światowe firmy robią inaczej, aby skutecznie integrować w swoich działaniach wszystkie pięć zmysłów - wzrok, słuch, dotyk, smak i węch. Książka ta całkowicie odmieni podejście marketerów do kwestii brandingu
Charlie Bell,
dyrektor generalny i prezes McDonald"s Corporation
Martin Lindstrom ma prawdziwy talent do tworzenia wielkich koncepcji. W swojej nowej książce przedstawia innowacyjne rozwiązania, posługując się przy tym autentycznymi przykładami działań podejmowanych przez firmy z całego świata. Niniejsza książka pokazuje świat brandingu w zupełnie nowym świetle
Alex Hungate,
dyrektor ds. marketingu, Reuters Group
Książka ta dostarcza mnóstwa bezcennych pomysłów na ożywienie własnej marki
Philip Kotler, z przedmowy
Jedynym źródłem i kryterium poznania rzeczywistości są zmysły
Protagoras z Abdery
Zwykły marketing się kończy. Książki na jego temat sprzedają się średnio, a każdy w firmie uważa się za fachowca w zakresie prowadzenia promocji. Klienci uodpornili się już na reklamy telewizyjne i akcje przeprowadzane w hipermarketach. W dodatku co roku na sklepowych półkach pojawia się kilka tysięcy nowych marek, które trzeba jakoś przedstawić konsumentom. Specjaliści ds. marketingu stają na głowie, żeby przykuć ich uwagę.
Marki tracą swoją moc przyciągania, ponieważ są do siebie łudząco podobne - i w swoich funkcjach, i w sposobie komunikacji. Większość z nich funkcjonuje na płaszczyźnie 2D, odwołując się jedynie do dwóch zmysłów - wzroku i słuchu (powtarzanego do znudzenia jednego przekazu). Tymczasem człowiek działa najskuteczniej i jest najbardziej otwarty na bodźce zewnętrzne, kiedy sygnał dociera do niego wszystkimi pięcioma ścieżkami. Wyniki badań dowodzą, że aż 75% naszych emocji stymulowanych jest przez dobiegające do nas zapachy.
Sensualność jest przedłużeniem naszej pamięci i odwołuje się bezpośrednio do naszych emocji. Wykorzystanie wszystkich pięciu zmysłów okazało się niezwykle skutecznym sposobem przekonywania ludzi do rytuałów związanych z wiarą. Przypomnij sobie tylko to migotanie świec, zapach kadzidła, płynące z chóru hymny pochwalne, ceremoniał, uroczyste stroje, a nawet specjalne potrawy. Religie to najlepiej zarządzane marki!
Aby wprowadzić swoją markę w kolejne dziesięciolecie XXI wieku, musisz stworzyć dla niej zupełnie nowy fundament - coś w rodzaju Brand 2.0:
  • Rozbij Swoją Markę - tworzenie rozpoznawalnej linii, nawet bez użycia logo.
  • Rytuały marki - wykorzystanie doświadczeń religijnych w marketingu.
  • Budowanie Marki Sensorycznej - tworzenie trwałej więzi z konsumentem.
  • Od dwumiarowego do pięciowymiarowego kreowania marki - wykorzystanie wszystkich pięciu zmysłów.
Najlepsza książka na temat brandingu zmysłowego, jaka kiedykolwiek ukazała się na rynku!


Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Rytuały dla dwojga (18.99zł)
12 kroków uczciwej* sprzedaży (49.00zł)
Whale Done! Czego menedżer może nauczyć się od trenera orek. eBook. Pdf (25.90zł)
100 sposobów na Excel 2007 PL. Tworzenie funkcjonalnych arkuszy . eBook. Pdf (44.90zł)
Podręcznik projektantów logo. Smashing Magazine (59.00zł)
Tao Te Ching (34.90zł)
Gra o tron i filozofia. Słowo tnie głębiej niż miecz (34.90zł)
Tylko bez nerwów. Zarządzanie stresem w pracy. eBook. ePub (27.90zł)
Od przedstawiciela handlowego do prezesa spółki giełdowej, czyli co robić i czego unikać, aby osiągnąć zawodowy sukces. eBook. Mobi (37.00zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu. eBook. Mobi (29.90zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012. eBook. Mobi (19.95zł)
Fotografowanie ludzi. O tworzeniu prawdziwych portretów (59.00zł)
Filozofia Kaizen. Jak mały krok może zmienić Twoje życie (24.90zł)
Licencja na zaliczanie. Dowiedz się, jak zdać każdy egzamin. eBook. Mobi (17.90zł)
Milion w zasięgu ręki. Poradnik zarządzania finansami (34.90zł)
Niemiecki dla bystrzaków (39.00zł)
Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów. eBook. Mobi (27.90zł)
Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie (45.60zł)
NLP w negocjacjach handlowych. eBook. Mobi (23.90zł)
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu. eBook. Pdf (31.99zł)

Pozostałe z serii: Inne

Kazusy z prawa dla ekonomistów (33.15zł)
Ajurweda w praktyce. Jak współcześnie stosować starożytną sztukę leczenia (29.90zł)
Etykieta w biznesie. eBook. Pdf (31.99zł)
Batman i filozofia. Mroczny rycerz nareszcie bez maski (34.90zł)
Marki, wynalazki, wzory użytkowe. Ochrona własności przemysłowej (34.90zł)
The Right Steps to Business English + CD (25.50zł)
Trening kreatywności. Podręcznik dla pedagogów, psychologów i trenerów grupowych (34.90zł)
Filozofia f**k it, czyli jak osiągnąć spokój ducha (29.90zł)
Jak zwyciężać w pracy (37.40zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę. eBook. Mobi (31.99zł)
Jak działa szczęście. Klucz do radości w pracy i w życiu (37.00zł)
Finanse małego przedsiębiorstwa w teorii i praktyce zarządzania (47.14zł)
Kapitał (29.67zł)
Budowanie zespołu (33.92zł)
Droga do bogactwa (39.90zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II. eBook. Mobi (37.00zł)
Psychologia sukcesu (46.67zł)
Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie' (39.90zł)
Analiza danych w biznesie. Sztuka podejmowania skutecznych decyzji (59.00zł)
Instrumenty finansowe w Międzynarodowych Standardach Rachunkowości (129.00zł)