e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


BRAND sense - marka pięciu zmysłów

Martin Lindstrom
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2009-06-10
stron: 288, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Tchnij życie w swoją markę!

  • Skuteczne oddziaływanie na emocje konsumentów za pośrednictwem wszystkich pięciu zmysłów
  • Kolejny krok w ewolucji marki
  • Tworzenie marketingowych rytuałów, zdobywanie prawdziwych wyznawców
  • Branding - ujęcie holistyczne
Niniejsza książka jest przełomowym dziełem, pokazującym, co największe światowe firmy robią inaczej, aby skutecznie integrować w swoich działaniach wszystkie pięć zmysłów - wzrok, słuch, dotyk, smak i węch. Książka ta całkowicie odmieni podejście marketerów do kwestii brandingu
Charlie Bell,
dyrektor generalny i prezes McDonald"s Corporation
Martin Lindstrom ma prawdziwy talent do tworzenia wielkich koncepcji. W swojej nowej książce przedstawia innowacyjne rozwiązania, posługując się przy tym autentycznymi przykładami działań podejmowanych przez firmy z całego świata. Niniejsza książka pokazuje świat brandingu w zupełnie nowym świetle
Alex Hungate,
dyrektor ds. marketingu, Reuters Group
Książka ta dostarcza mnóstwa bezcennych pomysłów na ożywienie własnej marki
Philip Kotler, z przedmowy
Jedynym źródłem i kryterium poznania rzeczywistości są zmysły
Protagoras z Abdery
Zwykły marketing się kończy. Książki na jego temat sprzedają się średnio, a każdy w firmie uważa się za fachowca w zakresie prowadzenia promocji. Klienci uodpornili się już na reklamy telewizyjne i akcje przeprowadzane w hipermarketach. W dodatku co roku na sklepowych półkach pojawia się kilka tysięcy nowych marek, które trzeba jakoś przedstawić konsumentom. Specjaliści ds. marketingu stają na głowie, żeby przykuć ich uwagę.
Marki tracą swoją moc przyciągania, ponieważ są do siebie łudząco podobne - i w swoich funkcjach, i w sposobie komunikacji. Większość z nich funkcjonuje na płaszczyźnie 2D, odwołując się jedynie do dwóch zmysłów - wzroku i słuchu (powtarzanego do znudzenia jednego przekazu). Tymczasem człowiek działa najskuteczniej i jest najbardziej otwarty na bodźce zewnętrzne, kiedy sygnał dociera do niego wszystkimi pięcioma ścieżkami. Wyniki badań dowodzą, że aż 75% naszych emocji stymulowanych jest przez dobiegające do nas zapachy.
Sensualność jest przedłużeniem naszej pamięci i odwołuje się bezpośrednio do naszych emocji. Wykorzystanie wszystkich pięciu zmysłów okazało się niezwykle skutecznym sposobem przekonywania ludzi do rytuałów związanych z wiarą. Przypomnij sobie tylko to migotanie świec, zapach kadzidła, płynące z chóru hymny pochwalne, ceremoniał, uroczyste stroje, a nawet specjalne potrawy. Religie to najlepiej zarządzane marki!
Aby wprowadzić swoją markę w kolejne dziesięciolecie XXI wieku, musisz stworzyć dla niej zupełnie nowy fundament - coś w rodzaju Brand 2.0:
  • Rozbij Swoją Markę - tworzenie rozpoznawalnej linii, nawet bez użycia logo.
  • Rytuały marki - wykorzystanie doświadczeń religijnych w marketingu.
  • Budowanie Marki Sensorycznej - tworzenie trwałej więzi z konsumentem.
  • Od dwumiarowego do pięciowymiarowego kreowania marki - wykorzystanie wszystkich pięciu zmysłów.
Najlepsza książka na temat brandingu zmysłowego, jaka kiedykolwiek ukazała się na rynku!


Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Zarządzanie ryzykiem walutowym. eBook. Pdf (27.90zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko. eBook. ePub (35.90zł)
Inwestycje giełdowe. Jak grać i wygrywać. Wydanie II rozszerzone. eBook. Pdf (39.00zł)
Inny punkt widzenia (3.00zł)
Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników! eBook. Pdf (29.90zł)
Duchowy manifest. 9 spójnych zasad życia zgodnego z porządkiem wszechświata (27.00zł)
Idealna pani domu. Błyskawiczna organizacja przestrzeni za pomocą feng shui (21.90zł)
Od przedstawiciela handlowego do prezesa spółki giełdowej, czyli co robić i czego unikać, aby osiągnąć zawodowy sukces. eBook. ePub (37.00zł)
NIEtoksyczne negocjacje (37.00zł)
Więcej niż Prawo Przyciągania (29.90zł)
PowerPoint 2010 PL. Ćwiczenia (21.90zł)
Excel 2010 PL. Ćwiczenia praktyczne. eBook. ePub (14.90zł)
Alchemia uwodzenia, czyli jak uwodzić mężczyzn z klasą i skutecznie (19.00zł)
100 sposobów na Excel 2007 PL. Tworzenie funkcjonalnych arkuszy . eBook. ePub (44.90zł)
Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione. eBook. Mobi (31.99zł)
IMIENINAŁKI. eBook. Pdf (27.90zł)
MS Project 2007. Ćwiczenia praktyczne (34.90zł)
HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe. eBook. Pdf (19.90zł)
Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie (44.90zł)
Przewodnik po życiu. Jak spełnić swoje marzenia (34.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Czechy. Gospoda pełna humoru. Wydanie 3 (39.90zł)
Programowanie w Excelu 2007 PL. Niebieski podręcznik (49.00zł)
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II (39.00zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II. eBook. Mobi (39.00zł)
Podatkowa księga przychodów i rozchodów bez tajemnic (43.92zł)
Marketing żywności (89.00zł)
Excel 2010 PL. Kurs. eBook. Pdf (27.90zł)
Analiza decyzji (67.15zł)
Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych. eBook. Mobi (29.90zł)
Wycena. Minipodręcznik dla inwestorów giełdowych. eBook. ePub (35.90zł)
Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie. eBook. ePub (35.90zł)
Zarządzanie projektami. Kariera w kieszeni (15.92zł)
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm (39.00zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. eBook. Mobi (39.00zł)
Word 2010 PL. Seria praktyk (39.00zł)
Badania rynku (32.30zł)
PowerPoint 2010 PL. Ćwiczenia (21.90zł)
Jak zakładać przedsiębiorstwa w krajach europejskich (40.80zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą. eBook. Mobi (39.90zł)
Kontroling dla menedżerów . eBook. ePub (62.90zł)