e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


BRAND sense - marka pięciu zmysłów

Martin Lindstrom
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2009-06-10
stron: 288, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Tchnij życie w swoją markę!

  • Skuteczne oddziaływanie na emocje konsumentów za pośrednictwem wszystkich pięciu zmysłów
  • Kolejny krok w ewolucji marki
  • Tworzenie marketingowych rytuałów, zdobywanie prawdziwych wyznawców
  • Branding - ujęcie holistyczne
Niniejsza książka jest przełomowym dziełem, pokazującym, co największe światowe firmy robią inaczej, aby skutecznie integrować w swoich działaniach wszystkie pięć zmysłów - wzrok, słuch, dotyk, smak i węch. Książka ta całkowicie odmieni podejście marketerów do kwestii brandingu
Charlie Bell,
dyrektor generalny i prezes McDonald"s Corporation
Martin Lindstrom ma prawdziwy talent do tworzenia wielkich koncepcji. W swojej nowej książce przedstawia innowacyjne rozwiązania, posługując się przy tym autentycznymi przykładami działań podejmowanych przez firmy z całego świata. Niniejsza książka pokazuje świat brandingu w zupełnie nowym świetle
Alex Hungate,
dyrektor ds. marketingu, Reuters Group
Książka ta dostarcza mnóstwa bezcennych pomysłów na ożywienie własnej marki
Philip Kotler, z przedmowy
Jedynym źródłem i kryterium poznania rzeczywistości są zmysły
Protagoras z Abdery
Zwykły marketing się kończy. Książki na jego temat sprzedają się średnio, a każdy w firmie uważa się za fachowca w zakresie prowadzenia promocji. Klienci uodpornili się już na reklamy telewizyjne i akcje przeprowadzane w hipermarketach. W dodatku co roku na sklepowych półkach pojawia się kilka tysięcy nowych marek, które trzeba jakoś przedstawić konsumentom. Specjaliści ds. marketingu stają na głowie, żeby przykuć ich uwagę.
Marki tracą swoją moc przyciągania, ponieważ są do siebie łudząco podobne - i w swoich funkcjach, i w sposobie komunikacji. Większość z nich funkcjonuje na płaszczyźnie 2D, odwołując się jedynie do dwóch zmysłów - wzroku i słuchu (powtarzanego do znudzenia jednego przekazu). Tymczasem człowiek działa najskuteczniej i jest najbardziej otwarty na bodźce zewnętrzne, kiedy sygnał dociera do niego wszystkimi pięcioma ścieżkami. Wyniki badań dowodzą, że aż 75% naszych emocji stymulowanych jest przez dobiegające do nas zapachy.
Sensualność jest przedłużeniem naszej pamięci i odwołuje się bezpośrednio do naszych emocji. Wykorzystanie wszystkich pięciu zmysłów okazało się niezwykle skutecznym sposobem przekonywania ludzi do rytuałów związanych z wiarą. Przypomnij sobie tylko to migotanie świec, zapach kadzidła, płynące z chóru hymny pochwalne, ceremoniał, uroczyste stroje, a nawet specjalne potrawy. Religie to najlepiej zarządzane marki!
Aby wprowadzić swoją markę w kolejne dziesięciolecie XXI wieku, musisz stworzyć dla niej zupełnie nowy fundament - coś w rodzaju Brand 2.0:
  • Rozbij Swoją Markę - tworzenie rozpoznawalnej linii, nawet bez użycia logo.
  • Rytuały marki - wykorzystanie doświadczeń religijnych w marketingu.
  • Budowanie Marki Sensorycznej - tworzenie trwałej więzi z konsumentem.
  • Od dwumiarowego do pięciowymiarowego kreowania marki - wykorzystanie wszystkich pięciu zmysłów.
Najlepsza książka na temat brandingu zmysłowego, jaka kiedykolwiek ukazała się na rynku!


Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

7 zaginionych tajemnic sukcesu. eBook. Mobi (22.90zł)
Tylko bez nerwów. Zarządzanie stresem w pracy. eBook. ePub (27.90zł)
Nieoficjalny przewodnik dla budowniczego LEGO (34.90zł)
Inteligencja praktyczna. Sztuka i nauka zdrowego rozsądku (39.00zł)
Mądrość tłumu. Większość ma rację w ekonomii, biznesie i polityce (30.31zł)
Marketing wirusowy w internecie (34.90zł)
Napoleon Hill. Początek wielkiej kariery (31.99zł)
Sekrety skutecznych prezentacji multimedialnych. Wydanie II rozszerzone. eBook. Mobi (29.90zł)
Strażnik Mafii (4.00zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających logiczne myślenie. eBook. Mobi (14.90zł)
Strategie inwestycyjne. Jak z głową zarabiać na giełdzie. eBook. ePub (39.00zł)
Xingu Rzeka wolnych Indian (19.64zł)
Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych. eBook. ePub (31.99zł)
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce. eBook. ePub (29.90zł)
Jak zarobić na funduszach. Praktyczny przewodnik dla inwestujących. eBook. Pdf (27.00zł)
Duet, który przetrwał piekło. Niezwykła historia z czasów II wojny światowej (34.00zł)
Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych (34.90zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. eBook. Mobi (47.00zł)
Droga Toyoty do ciągłego doskonalenia. Jak osiągać znakomite wyniki dzięki strategii i operacyjnej doskonałości (67.92zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych. eBook. Mobi (34.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Excel. Praktyczne zastosowania w biznesie (69.00zł)
Strategia. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Kreatywność w reklamie (41.07zł)
Podstawy zarządzania projektami (51.77zł)
Gra w życie (29.00zł)
Związane skrzydła. Dlaczego polskie samoloty spadają. Raport pilota. eBook. ePub (27.90zł)
Wspomaganie zarządzania projektami informatycznymi. Poradnik dla menedżerów (57.00zł)
Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe (72.00zł)
Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone (29.00zł)
Zarządzanie projektami z wykorzystaniem darmowego oprogramowania (37.00zł)
FitMind. Schudnij bez diet (37.00zł)
Lean dla bystrzaków. Wydanie II (49.00zł)
Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziękiem i klasą osiągnąć sukces zawodowy (23.92zł)
O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać (39.90zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
8 dogmatów wywierania wpływu (24.00zł)
Uwodzicielska sprzedaż. Wykorzystaj atuty kobiecości, by sprzedać więcej i skuteczniej (24.90zł)
Ósmy nawyk. Od efektywności do wielkości i odkrycia własnego głosu (34.64zł)
Walka o wewnętrzne wpływy w firmie. Przypowieść o przywództwie, które z kolegów czyni rywali (39.90zł)
Obudzone pragnienia (34.90zł)