e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


BRAND sense - marka pięciu zmysłów

Martin Lindstrom
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2009-06-10
stron: 288, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Tchnij życie w swoją markę!

  • Skuteczne oddziaływanie na emocje konsumentów za pośrednictwem wszystkich pięciu zmysłów
  • Kolejny krok w ewolucji marki
  • Tworzenie marketingowych rytuałów, zdobywanie prawdziwych wyznawców
  • Branding - ujęcie holistyczne
Niniejsza książka jest przełomowym dziełem, pokazującym, co największe światowe firmy robią inaczej, aby skutecznie integrować w swoich działaniach wszystkie pięć zmysłów - wzrok, słuch, dotyk, smak i węch. Książka ta całkowicie odmieni podejście marketerów do kwestii brandingu
Charlie Bell,
dyrektor generalny i prezes McDonald"s Corporation
Martin Lindstrom ma prawdziwy talent do tworzenia wielkich koncepcji. W swojej nowej książce przedstawia innowacyjne rozwiązania, posługując się przy tym autentycznymi przykładami działań podejmowanych przez firmy z całego świata. Niniejsza książka pokazuje świat brandingu w zupełnie nowym świetle
Alex Hungate,
dyrektor ds. marketingu, Reuters Group
Książka ta dostarcza mnóstwa bezcennych pomysłów na ożywienie własnej marki
Philip Kotler, z przedmowy
Jedynym źródłem i kryterium poznania rzeczywistości są zmysły
Protagoras z Abdery
Zwykły marketing się kończy. Książki na jego temat sprzedają się średnio, a każdy w firmie uważa się za fachowca w zakresie prowadzenia promocji. Klienci uodpornili się już na reklamy telewizyjne i akcje przeprowadzane w hipermarketach. W dodatku co roku na sklepowych półkach pojawia się kilka tysięcy nowych marek, które trzeba jakoś przedstawić konsumentom. Specjaliści ds. marketingu stają na głowie, żeby przykuć ich uwagę.
Marki tracą swoją moc przyciągania, ponieważ są do siebie łudząco podobne - i w swoich funkcjach, i w sposobie komunikacji. Większość z nich funkcjonuje na płaszczyźnie 2D, odwołując się jedynie do dwóch zmysłów - wzroku i słuchu (powtarzanego do znudzenia jednego przekazu). Tymczasem człowiek działa najskuteczniej i jest najbardziej otwarty na bodźce zewnętrzne, kiedy sygnał dociera do niego wszystkimi pięcioma ścieżkami. Wyniki badań dowodzą, że aż 75% naszych emocji stymulowanych jest przez dobiegające do nas zapachy.
Sensualność jest przedłużeniem naszej pamięci i odwołuje się bezpośrednio do naszych emocji. Wykorzystanie wszystkich pięciu zmysłów okazało się niezwykle skutecznym sposobem przekonywania ludzi do rytuałów związanych z wiarą. Przypomnij sobie tylko to migotanie świec, zapach kadzidła, płynące z chóru hymny pochwalne, ceremoniał, uroczyste stroje, a nawet specjalne potrawy. Religie to najlepiej zarządzane marki!
Aby wprowadzić swoją markę w kolejne dziesięciolecie XXI wieku, musisz stworzyć dla niej zupełnie nowy fundament - coś w rodzaju Brand 2.0:
  • Rozbij Swoją Markę - tworzenie rozpoznawalnej linii, nawet bez użycia logo.
  • Rytuały marki - wykorzystanie doświadczeń religijnych w marketingu.
  • Budowanie Marki Sensorycznej - tworzenie trwałej więzi z konsumentem.
  • Od dwumiarowego do pięciowymiarowego kreowania marki - wykorzystanie wszystkich pięciu zmysłów.
Najlepsza książka na temat brandingu zmysłowego, jaka kiedykolwiek ukazała się na rynku!


Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera. eBook. Pdf (27.90zł)
Ego-rcyzmy. Poznaj, czym jest i jak działa ego (39.00zł)
Zen prezentacji - pomysły i projekty. Jasne zasady i techniki tworzenia doskonałych prezentacji (49.90zł)
Licencja na zaliczanie. Dowiedz się, jak zdać każdy egzamin. eBook. Pdf (17.90zł)
Kamyki w brzuchu (39.00zł)
100 sposobów na Excel 2007 PL. Tworzenie funkcjonalnych arkuszy . eBook. Pdf (44.90zł)
Więcej przebojowości! Jak pewnie kroczyć przez życie (27.00zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazona. eBook. Mobi (27.90zł)
Life coaching. Jak porzucić złe nawyki i zacząć nowe, lepsze życie (29.00zł)
Joga na co dzień (21.90zł)
Agile. Wzorce wdrażania praktyk zwinnych (59.00zł)
Subtelna perswazja. Pełne porozumienie w pracy i w domu (21.60zł)
Zdrowie masz we krwi! Jak żyć w zgodzie z grupą krwi (19.92zł)
Sztuka pokoju. eBook. Mobi (19.00zł)
Milion w zasięgu ręki. Poradnik zarządzania finansami (34.90zł)
Żydowska mądrość w biznesie. Jak odnieść prawdziwy sukces dzięki lekcjom z Tory i innych starożytnych tekstów. eBook. Pdf (27.90zł)
ŻYCIE NA MAXA, czyli sukces wbrew zasadom (32.90zł)
Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y? (33.91zł)
Nordic walking. I o to chodzi! (34.90zł)
Techniki zapamiętywania (26.59zł)

Pozostałe z serii: Inne

Jak inwestować i pomnażać oszczędności? (30.08zł)
Kanada. Zielony Przewodnik Michelin. Wydanie 1 (49.90zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Inwestycyjne przebudzenie. Poznaj prawdę o świecie finansów, zobacz kłamstwa, uniknij oszustw i zacznij zarabiać jak rentier (34.90zł)
Zarządzanie jakością w logistyce (29.75zł)
Stary, młodzi i morze. Od Antarktydy do Alaski. Wyprawa wokół obu Ameryk (39.90zł)
Zarządzanie kontraktem psychologicznym. Zaangażowanie pracowników w zwiększenie wydajności firmy (67.15zł)
Podstawy zarządzania projektami (51.77zł)
Prawo finansowe Repetytorium (33.15zł)
Prezentacje w PowerPoint 2007 PL. Projekty (29.00zł)
MS Office 2007 PL w biurze i nie tylko (34.90zł)
The Power to Be Your Best! Jak odnaleźć to, czego naprawdę w życiu pragniesz... i dostać to (44.90zł)
Sztuka spekulacji po latach tom 1-2 (142.80zł)
101 pomysłów na randkę (39.90zł)
A może zmienisz zdanie' Sekrety perswazyjnego pisania (37.00zł)
Podstawowe zagadnienia współczesnej logistyki (41.65zł)
Windows 8.1 Krok po kroku (75.20zł)
Ukraina zachodnia. Tam szum Prutu, Czeremoszu... Wydanie 5 (39.90zł)
Scrum. Praktyczny przewodnik po najpopularniejszej metodyce Agile (79.00zł)