e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive
Promocja: -86%


Książeczka zdrowia copywritera

Adrian Tomaszewski
promocja -86%
cena: 28.571428571429 zł 4.00 zł
Data wydania: 2006-03-30
stron: 120, twarda oprawa, format: 122x194

więcej na stronie onepress.pl

Zdrowe podejście i świeże spojrzenie na pracę w polskiej reklamie

  • Od kuchni: jak wygląda codzienna praca w agencji reklamowej
  • Najpierw myślenie, później wymyślanie: jak powstaje reklama
  • Nie taka reklama straszna: jak przetrwać w agencji reklamowej
Do kogo adresowana jest ta książka?
Zarówno doświadczeni pracownicy agencji reklamowych, jak i nowicjusze znajdą w niej coś dla siebie. Jeśli pracujesz w branży, zapewne czytając tę książkę, z uśmiechem zapytasz: "Skąd ja to znam?". Natomiast jeśli dopiero zamierzasz rozpocząć pracę w reklamie, "Książeczka zdrowia copywritera" przybliży Ci agencyjną rzeczywistość i dostarczy kilku wskazówek, które ułatwią pierwsze kroki w branży - oraz pozwolą przetrwać.
Reklama od kulis.
Nie wystarczy mieć lekkie pióro i sypać pomysłami jak z rękawa. Entuzjazm i kreatywność to bardzo wiele, ale wciąż za mało. Pomysł musi pasować do założeń kampanii i wymagań klienta. Trzeba go przykroić do potrzeb, oczekiwań i finansowych możliwości zleceniodawcy. Spokojnie i bez emocji. Bo opanowanie to bardzo ważna cecha dobrego copywritera. Daje mu pewność, że może stworzyć skuteczną reklamę o dowolnej porze i nie popaść przy tym w zgubną rutynę.
"Książeczka zdrowia copywritera" przedstawia prawdziwe warunki pracy w polskiej reklamie. Autor opisuje proces rekrutacji, przybliża branżowy żargon i zdradza triki, dzięki którym życie w agencji staje się odrobinę łatwiejsze. Jeśli chcesz wiedzieć, ile wysiłku pochłania opracowanie sensownej koncepcji reklamy i jak naprawdę rodzą się "nowe, wspaniałe kampanie", przeczytaj tę książkę.


Cena: 4.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (27.38zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (25.83zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Marketing usług turystycznych (38.17zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (25.83zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (18.43zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Proaktywny telemarketing (27.38zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (28.86zł)
Zwycięzcy nie oszukują (29.90zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Public Relations w Internecie (28.86zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Niepokorny umysł. Poznaj klucz do myślenia zintegrowanego (29.60zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców (34.90zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Profesjonalny szef - fachowiec, mentor, trener, negocjator i przywódca w jednej osobie (39.00zł)
Sztuka stosowania NLP w grupie. Ja, mój zespół i ja (26.40zł)
Menedżer nowych czasów. Najlepsze metody i narzędzia zarządzania (39.00zł)
Faktoring w teorii i w praktyce. Wydanie III - rozszerzone i zaktualizowane (39.90zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (40.63zł)
Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku (49.00zł)
Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziękiem i klasą osiągnąć sukces zawodowy (29.00zł)
Książę (27.00zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Public Relations w Internecie (28.86zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)
Dlaczego Twój makler wolałby, żebyś TEGO nie wiedział' (39.90zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)