e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive
Promocja: -86%


Książeczka zdrowia copywritera

Adrian Tomaszewski
promocja -86%
cena: 28.571428571429 zł 4.00 zł
Data wydania: 2006-03-30
stron: 120, twarda oprawa, format: 122x194

więcej na stronie onepress.pl

Zdrowe podejście i świeże spojrzenie na pracę w polskiej reklamie

  • Od kuchni: jak wygląda codzienna praca w agencji reklamowej
  • Najpierw myślenie, później wymyślanie: jak powstaje reklama
  • Nie taka reklama straszna: jak przetrwać w agencji reklamowej
Do kogo adresowana jest ta książka?
Zarówno doświadczeni pracownicy agencji reklamowych, jak i nowicjusze znajdą w niej coś dla siebie. Jeśli pracujesz w branży, zapewne czytając tę książkę, z uśmiechem zapytasz: "Skąd ja to znam?". Natomiast jeśli dopiero zamierzasz rozpocząć pracę w reklamie, "Książeczka zdrowia copywritera" przybliży Ci agencyjną rzeczywistość i dostarczy kilku wskazówek, które ułatwią pierwsze kroki w branży - oraz pozwolą przetrwać.
Reklama od kulis.
Nie wystarczy mieć lekkie pióro i sypać pomysłami jak z rękawa. Entuzjazm i kreatywność to bardzo wiele, ale wciąż za mało. Pomysł musi pasować do założeń kampanii i wymagań klienta. Trzeba go przykroić do potrzeb, oczekiwań i finansowych możliwości zleceniodawcy. Spokojnie i bez emocji. Bo opanowanie to bardzo ważna cecha dobrego copywritera. Daje mu pewność, że może stworzyć skuteczną reklamę o dowolnej porze i nie popaść przy tym w zgubną rutynę.
"Książeczka zdrowia copywritera" przedstawia prawdziwe warunki pracy w polskiej reklamie. Autor opisuje proces rekrutacji, przybliża branżowy żargon i zdradza triki, dzięki którym życie w agencji staje się odrobinę łatwiejsze. Jeśli chcesz wiedzieć, ile wysiłku pochłania opracowanie sensownej koncepcji reklamy i jak naprawdę rodzą się "nowe, wspaniałe kampanie", przeczytaj tę książkę.


Cena: 4.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (11.90zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (59.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Badania marketingowe (50.92zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (69.00zł)
Kontroling dla menedżerów (51.35zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Prowadzenie warsztatów szkoleniowych. Podręcznik trenera biznesu (69.00zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
Od zastoju do rozwoju. Strategie trwałego wzrostu (39.20zł)
Osiąganie celów. 10 zasad skutecznego działania (29.00zł)
Młodzi w pracy. Jak zadbać o pracowników z pokolenia Y (34.90zł)
Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie (44.90zł)
Mistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone (49.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste (37.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Wyznania mówcy. Spraw, by ludzie Cię słuchali (34.90zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (69.00zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (twarda oprawa) (57.00zł)
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon (34.90zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących (27.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Kobiecy styl zarzadzania (34.90zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (44.90zł)
Budżet domowy pod kontrolą. Jak rozsądnie wydawać, oszczędzać i inwestować pieniądze (31.20zł)