e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive
Promocja: -86%


Książeczka zdrowia copywritera

Adrian Tomaszewski
promocja -86%
cena: 28.571428571429 zł 4.00 zł
Data wydania: 2006-03-30
stron: 120, twarda oprawa, format: 122x194

więcej na stronie onepress.pl

Zdrowe podejście i świeże spojrzenie na pracę w polskiej reklamie

  • Od kuchni: jak wygląda codzienna praca w agencji reklamowej
  • Najpierw myślenie, później wymyślanie: jak powstaje reklama
  • Nie taka reklama straszna: jak przetrwać w agencji reklamowej
Do kogo adresowana jest ta książka?
Zarówno doświadczeni pracownicy agencji reklamowych, jak i nowicjusze znajdą w niej coś dla siebie. Jeśli pracujesz w branży, zapewne czytając tę książkę, z uśmiechem zapytasz: "Skąd ja to znam?". Natomiast jeśli dopiero zamierzasz rozpocząć pracę w reklamie, "Książeczka zdrowia copywritera" przybliży Ci agencyjną rzeczywistość i dostarczy kilku wskazówek, które ułatwią pierwsze kroki w branży - oraz pozwolą przetrwać.
Reklama od kulis.
Nie wystarczy mieć lekkie pióro i sypać pomysłami jak z rękawa. Entuzjazm i kreatywność to bardzo wiele, ale wciąż za mało. Pomysł musi pasować do założeń kampanii i wymagań klienta. Trzeba go przykroić do potrzeb, oczekiwań i finansowych możliwości zleceniodawcy. Spokojnie i bez emocji. Bo opanowanie to bardzo ważna cecha dobrego copywritera. Daje mu pewność, że może stworzyć skuteczną reklamę o dowolnej porze i nie popaść przy tym w zgubną rutynę.
"Książeczka zdrowia copywritera" przedstawia prawdziwe warunki pracy w polskiej reklamie. Autor opisuje proces rekrutacji, przybliża branżowy żargon i zdradza triki, dzięki którym życie w agencji staje się odrobinę łatwiejsze. Jeśli chcesz wiedzieć, ile wysiłku pochłania opracowanie sensownej koncepcji reklamy i jak naprawdę rodzą się "nowe, wspaniałe kampanie", przeczytaj tę książkę.


Cena: 4.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (24.90zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Marketing usług turystycznych (38.17zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Zarządzanie projektem szkoleniowym (49.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku (49.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Inwestycje giełdowe. Jak grać i wygrywać (31.20zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego (69.00zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Przedstawiciel SuperJa (3.00zł)
Mistrzowskie prezentacje slajdowy poradnik mówcy doskonałego (34.90zł)
Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników! (37.00zł)
Tajniki wystąpień publicznych. 101 porad dla prezenterów (34.90zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Seks, przywództwo i rocknroll. Lekcje Akademii Rocka dla liderów (4.00zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera (34.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Mistrz coachingu. Podręcznik dla menedżerów, HR-owców i trenerów (57.00zł)
Rozwój zasobów ludzkich (45.60zł)