e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive
Promocja: -86%


Książeczka zdrowia copywritera

Adrian Tomaszewski
promocja -86%
cena: 28.571428571429 zł 4.00 zł
Data wydania: 2006-03-30
stron: 120, twarda oprawa, format: 122x194

więcej na stronie onepress.pl

Zdrowe podejście i świeże spojrzenie na pracę w polskiej reklamie

  • Od kuchni: jak wygląda codzienna praca w agencji reklamowej
  • Najpierw myślenie, później wymyślanie: jak powstaje reklama
  • Nie taka reklama straszna: jak przetrwać w agencji reklamowej
Do kogo adresowana jest ta książka?
Zarówno doświadczeni pracownicy agencji reklamowych, jak i nowicjusze znajdą w niej coś dla siebie. Jeśli pracujesz w branży, zapewne czytając tę książkę, z uśmiechem zapytasz: "Skąd ja to znam?". Natomiast jeśli dopiero zamierzasz rozpocząć pracę w reklamie, "Książeczka zdrowia copywritera" przybliży Ci agencyjną rzeczywistość i dostarczy kilku wskazówek, które ułatwią pierwsze kroki w branży - oraz pozwolą przetrwać.
Reklama od kulis.
Nie wystarczy mieć lekkie pióro i sypać pomysłami jak z rękawa. Entuzjazm i kreatywność to bardzo wiele, ale wciąż za mało. Pomysł musi pasować do założeń kampanii i wymagań klienta. Trzeba go przykroić do potrzeb, oczekiwań i finansowych możliwości zleceniodawcy. Spokojnie i bez emocji. Bo opanowanie to bardzo ważna cecha dobrego copywritera. Daje mu pewność, że może stworzyć skuteczną reklamę o dowolnej porze i nie popaść przy tym w zgubną rutynę.
"Książeczka zdrowia copywritera" przedstawia prawdziwe warunki pracy w polskiej reklamie. Autor opisuje proces rekrutacji, przybliża branżowy żargon i zdradza triki, dzięki którym życie w agencji staje się odrobinę łatwiejsze. Jeśli chcesz wiedzieć, ile wysiłku pochłania opracowanie sensownej koncepcji reklamy i jak naprawdę rodzą się "nowe, wspaniałe kampanie", przeczytaj tę książkę.


Cena: 4.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Teksty i pisma biznesowe. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Pieniądze leżą na parkiecie. Giełda dla niepokornych (33.67zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Seks, przywództwo i rocknroll. Lekcje Akademii Rocka dla liderów (4.00zł)
Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Zapanować nad czasem. Jak efektywnie pracować, by mieć czas na wszystko (44.90zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Assessment/Development Center. Poznaj najskuteczniejszą metodę oceny kompetencji pracowników i kandydatów do pracy (41.65zł)
Tajniki wystąpień publicznych. 101 porad dla prezenterów (34.90zł)
Mistrz sprzedaży (31.99zł)
Wyznania mówcy. Spraw, by ludzie Cię słuchali (34.90zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Finanse w biznesie. Osobisty mentor- Harvard Business (24.90zł)
Oswoić bessę, czyli inwestowanie na rynku niedźwiedzia (53.60zł)
Sztuka stosowania NLP w grupie. Ja, mój zespół i ja (26.40zł)
I Ty możesz zostać Warrenem Buffettem, czyli inwestowanie skoncentrowane na GPW (47.00zł)
Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów (34.90zł)
Jak zarobiłem 2 000 000 $ na giełdzie (31.20zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)