e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive
Promocja: -86%


Książeczka zdrowia copywritera

Adrian Tomaszewski
promocja -86%
cena: 28.571428571429 zł 4.00 zł
Data wydania: 2006-03-30
stron: 120, twarda oprawa, format: 122x194

więcej na stronie onepress.pl

Zdrowe podejście i świeże spojrzenie na pracę w polskiej reklamie

  • Od kuchni: jak wygląda codzienna praca w agencji reklamowej
  • Najpierw myślenie, później wymyślanie: jak powstaje reklama
  • Nie taka reklama straszna: jak przetrwać w agencji reklamowej
Do kogo adresowana jest ta książka?
Zarówno doświadczeni pracownicy agencji reklamowych, jak i nowicjusze znajdą w niej coś dla siebie. Jeśli pracujesz w branży, zapewne czytając tę książkę, z uśmiechem zapytasz: "Skąd ja to znam?". Natomiast jeśli dopiero zamierzasz rozpocząć pracę w reklamie, "Książeczka zdrowia copywritera" przybliży Ci agencyjną rzeczywistość i dostarczy kilku wskazówek, które ułatwią pierwsze kroki w branży - oraz pozwolą przetrwać.
Reklama od kulis.
Nie wystarczy mieć lekkie pióro i sypać pomysłami jak z rękawa. Entuzjazm i kreatywność to bardzo wiele, ale wciąż za mało. Pomysł musi pasować do założeń kampanii i wymagań klienta. Trzeba go przykroić do potrzeb, oczekiwań i finansowych możliwości zleceniodawcy. Spokojnie i bez emocji. Bo opanowanie to bardzo ważna cecha dobrego copywritera. Daje mu pewność, że może stworzyć skuteczną reklamę o dowolnej porze i nie popaść przy tym w zgubną rutynę.
"Książeczka zdrowia copywritera" przedstawia prawdziwe warunki pracy w polskiej reklamie. Autor opisuje proces rekrutacji, przybliża branżowy żargon i zdradza triki, dzięki którym życie w agencji staje się odrobinę łatwiejsze. Jeśli chcesz wiedzieć, ile wysiłku pochłania opracowanie sensownej koncepcji reklamy i jak naprawdę rodzą się "nowe, wspaniałe kampanie", przeczytaj tę książkę.


Cena: 4.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.21zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone (29.90zł)
Toksyczni ludzie. Jak z nimi współpracować (34.90zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami (59.00zł)
Biznes i futbol (33.00zł)
Kabała pieniędzy. Żydowska filozofia bogacenia się (34.90zł)
Dziedzictwo lidera. Filozofia życia przywódcy (29.00zł)
Władza bez tyranii. Jak kontrolować ludzi, pieniądze, czas, emocje i słabości (34.90zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Oswoić bessę, czyli inwestowanie na rynku niedźwiedzia (53.60zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Alfabet zarządzania projektami (39.00zł)
Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach (59.00zł)
Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste (37.00zł)
Mistrz sprzedaży (31.99zł)
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę (39.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Sztuka sprzedaży (23.20zł)
Teksty i pisma biznesowe. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Zarządzanie projektem szkoleniowym (49.00zł)