e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami

Agnieszka Dejnaka
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2002-12-11
stron: 186, miękka oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl
Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy. Tradycyjne metody przestają wystarczać - coraz częściej obszar działalności nawet małych firm, obejmuje kontrahentów z całego świata. Jak wykorzystać nowoczesne technologie, aby efektywnie zarządzać wszystkimi kontaktami, przechowywać dane w sposób umożliwiający łatwy do nich dostęp i zapewnić błyskawiczną reakcję na wszelkie sygnały od klientów? Odpowiedzi na te i inne pytania, czytelnik odnajdzie w niniejszej książce.
Dowiesz się między innymi:
  • Czym jest CRM i jak za jego pomocą zarządzać relacjami z klientem?
  • Jak budować partnerskie kontakty z klientem i związać go z firmą?
  • Jak WAP, UMTS, telefonia komórkowa, Internet, intranet, extranet czy telewizja interaktywna zmieniają obraz firmy i standardy obsługi klienta?
Autorka jest pracownikiem Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów, a także współwłaścicielką firmy zajmującej się aplikacjami internetowymi, e-marketingiem oraz strategiami sieciowymi. W swojej książce prezentuje wiedzę zdobytą w praktyce, dzięki czemu będziesz mógł:
  • Poznać tajemnicę utrzymania klienta i zaprzyjaźnienia się z nim.
  • Sprawdzić, czy marketing partnerski jest rozwiązaniem dla Twojej firmy
  • Potraktować klienta nie tylko jako osobę dokonującą zakupu, lecz jako element struktury firmy, ukierunkowanej na właściwe relacje z klientem.
  • Wykorzystać marketing w nowych technologiach i budowaniu relacji z klientem.
  • Posiąść umiejętność wykorzystywania technologii w procesie sprzedaży produktów i usług.
  • Poznać, jak Internet, WAP, telefonia komórkowa oraz pozostałe technologie służą komunikacji z klientem oraz pomagają w poszczególnych etapach procesu sprzedaży.
  • Dowiedzieć się, jak wdrożenie systemu CRM pomaga w zbieraniu i przetwarzaniu informacji o kliencie, umożliwia odpowiednią jego obsługę oraz organizację firmy w celu właściwego przepływu danych.



Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (59.00zł)
Wszyscy jesteśmy sprzedawcami! (24.00zł)
Manifest Wikingów. Sekrety sukcesu skandynawskiego biznesu (29.60zł)
Uwodzicielska sprzedaż. Wykorzystaj atuty kobiecości, by sprzedać więcej i skuteczniej (24.90zł)
Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców' (29.00zł)
Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży (57.00zł)
Relacje z klientem. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu (29.00zł)
Sekretny język biznesu. Rozszyfruj każdego w 3 sekundy (39.00zł)
Zręczność ust. Hipnotyczna sprzedaż i negocjacje (47.00zł)
Sprzedaż prowokacyjna. Zostań mistrzem uwodzicielskiej komunikacji (27.92zł)
Sztuka sprzedaży (23.20zł)
Wzorowe negocjacje. Nie wpadaj w pułapki i osiągaj cel (19.90zł)
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny (8.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Handlowanie to gra (35.75zł)
Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań (34.90zł)
Rewolucja w sprzedaży. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (25.35zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (22.68zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)

Pozostałe z serii: Inne

Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
MS Project 2007. Ćwiczenia praktyczne (34.90zł)
Menadżer z charyzmą (25.41zł)
Prawa charyzmy. Jak wpływać na ludzi, aby osiągać sukcesy. eBook. Mobi (29.90zł)
Office 2007. Język VBA i makra. Rozwiązania w biznesie (77.00zł)
Diablica w pracy. Grzeczne dziewczynki chcą mieć dobrego szefa, niegrzeczne są szefami (3.00zł)
Inwestycje alternatywne. Pierwsze kroki na rynku pozagiełdowym. eBook. Pdf (29.90zł)
Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie (29.18zł)
Access 2007 PL w biurze i nie tylko (47.20zł)
Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie (39.00zł)
Asertywność na co dzień (22.78zł)
Sama prawda o życiu seksualnym nastolatków (27.00zł)
Sun Tzu. Sztuka wojny (34.90zł)
Zasady rachunkowości zarządczej (57.82zł)
Assessment/Development Center. Poznaj najskuteczniejszą metodę oceny kompetencji pracowników i kandydatów do pracy. eBook. Mobi (39.00zł)
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. eBook. Mobi (47.00zł)
Barszcz ukraiński (25.93zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. eBook. ePub (39.00zł)
Cypr. Wyspa Afrodyty. Przewodnik rekreacyjny. Wydanie 1 (26.90zł)
Przedsiębiorczość (50.92zł)