e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami

Agnieszka Dejnaka
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2002-12-11
stron: 186, miękka oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl
Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy. Tradycyjne metody przestają wystarczać - coraz częściej obszar działalności nawet małych firm, obejmuje kontrahentów z całego świata. Jak wykorzystać nowoczesne technologie, aby efektywnie zarządzać wszystkimi kontaktami, przechowywać dane w sposób umożliwiający łatwy do nich dostęp i zapewnić błyskawiczną reakcję na wszelkie sygnały od klientów? Odpowiedzi na te i inne pytania, czytelnik odnajdzie w niniejszej książce.
Dowiesz się między innymi:
  • Czym jest CRM i jak za jego pomocą zarządzać relacjami z klientem?
  • Jak budować partnerskie kontakty z klientem i związać go z firmą?
  • Jak WAP, UMTS, telefonia komórkowa, Internet, intranet, extranet czy telewizja interaktywna zmieniają obraz firmy i standardy obsługi klienta?
Autorka jest pracownikiem Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów, a także współwłaścicielką firmy zajmującej się aplikacjami internetowymi, e-marketingiem oraz strategiami sieciowymi. W swojej książce prezentuje wiedzę zdobytą w praktyce, dzięki czemu będziesz mógł:
  • Poznać tajemnicę utrzymania klienta i zaprzyjaźnienia się z nim.
  • Sprawdzić, czy marketing partnerski jest rozwiązaniem dla Twojej firmy
  • Potraktować klienta nie tylko jako osobę dokonującą zakupu, lecz jako element struktury firmy, ukierunkowanej na właściwe relacje z klientem.
  • Wykorzystać marketing w nowych technologiach i budowaniu relacji z klientem.
  • Posiąść umiejętność wykorzystywania technologii w procesie sprzedaży produktów i usług.
  • Poznać, jak Internet, WAP, telefonia komórkowa oraz pozostałe technologie służą komunikacji z klientem oraz pomagają w poszczególnych etapach procesu sprzedaży.
  • Dowiedzieć się, jak wdrożenie systemu CRM pomaga w zbieraniu i przetwarzaniu informacji o kliencie, umożliwia odpowiednią jego obsługę oraz organizację firmy w celu właściwego przepływu danych.



Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Sztuka sprzedaży (23.20zł)
Relacje z klientem. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Wszyscy jesteśmy sprzedawcami! (24.00zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)
Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą (31.99zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (59.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Handlowanie to gra (55.00zł)
Zręczność ust. Hipnotyczna sprzedaż i negocjacje (47.00zł)
Wychodząc od NIE. Negocjacje dla twardzieli takich jak Ty (47.00zł)
Rewolucja w sprzedaży. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny (8.00zł)
Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży (57.00zł)
Sprzedaż prowokacyjna. Zostań mistrzem uwodzicielskiej komunikacji (27.92zł)
Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców' (29.00zł)
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej (34.00zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II (67.00zł)
Przedstawiciel SuperJa (3.00zł)
Uwodzicielska sprzedaż. Wykorzystaj atuty kobiecości, by sprzedać więcej i skuteczniej (24.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (39.00zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (39.00zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Czas na e-biznes (74.00zł)
Mapy myśli w biznesie. Jak twórczo i efektywnie osiągać cele za pomocą mind mappingu. eBook. ePub (29.90zł)
Marketing (75.43zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. eBook. Mobi (39.00zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone (37.00zł)
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu (39.90zł)
Efekt tygrysa - puść swoją osobistą markę w ruch! (35.01zł)
Zarządzanie Teoria i praktyka (74.59zł)
Przewidywalne rezultaty w nieprzewidywalnych czasach (39.90zł)
Studium przypadku w praktyce szkoleniowej (21.17zł)
Menedżer nowych czasów. Najlepsze metody i narzędzia zarządzania. eBook. ePub (31.99zł)
Lepiej być mądrym i bogatym! (25.42zł)
Międzynarodowy biznes turystyczny (46.67zł)
NLP dla nauczycieli. Szkoła efektywnego nauczania (37.00zł)
Generator charyzmy. Kreowanie osobowości menedżera (34.00zł)
Księga motywacji, inspiracji i magii Napoleona Hilla (29.60zł)
Przełamywanie pierwszych lodów Integracja i aktywizacja grupy (259.00zł)
O co zapytasz człowieka w lustrze' Pytania, które czynią przywódcę (49.00zł)
Moc pewności siebie. Osiągaj zamierzone cele i poczuj siłę spełnienia. eBook. ePub (26.90zł)
Relacje z klientem. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)