e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami

Agnieszka Dejnaka
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2002-12-11
stron: 186, miękka oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl
Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy. Tradycyjne metody przestają wystarczać - coraz częściej obszar działalności nawet małych firm, obejmuje kontrahentów z całego świata. Jak wykorzystać nowoczesne technologie, aby efektywnie zarządzać wszystkimi kontaktami, przechowywać dane w sposób umożliwiający łatwy do nich dostęp i zapewnić błyskawiczną reakcję na wszelkie sygnały od klientów? Odpowiedzi na te i inne pytania, czytelnik odnajdzie w niniejszej książce.
Dowiesz się między innymi:
  • Czym jest CRM i jak za jego pomocą zarządzać relacjami z klientem?
  • Jak budować partnerskie kontakty z klientem i związać go z firmą?
  • Jak WAP, UMTS, telefonia komórkowa, Internet, intranet, extranet czy telewizja interaktywna zmieniają obraz firmy i standardy obsługi klienta?
Autorka jest pracownikiem Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów, a także współwłaścicielką firmy zajmującej się aplikacjami internetowymi, e-marketingiem oraz strategiami sieciowymi. W swojej książce prezentuje wiedzę zdobytą w praktyce, dzięki czemu będziesz mógł:
  • Poznać tajemnicę utrzymania klienta i zaprzyjaźnienia się z nim.
  • Sprawdzić, czy marketing partnerski jest rozwiązaniem dla Twojej firmy
  • Potraktować klienta nie tylko jako osobę dokonującą zakupu, lecz jako element struktury firmy, ukierunkowanej na właściwe relacje z klientem.
  • Wykorzystać marketing w nowych technologiach i budowaniu relacji z klientem.
  • Posiąść umiejętność wykorzystywania technologii w procesie sprzedaży produktów i usług.
  • Poznać, jak Internet, WAP, telefonia komórkowa oraz pozostałe technologie służą komunikacji z klientem oraz pomagają w poszczególnych etapach procesu sprzedaży.
  • Dowiedzieć się, jak wdrożenie systemu CRM pomaga w zbieraniu i przetwarzaniu informacji o kliencie, umożliwia odpowiednią jego obsługę oraz organizację firmy w celu właściwego przepływu danych.



Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Relacje z klientem. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Manifest Wikingów. Sekrety sukcesu skandynawskiego biznesu (29.60zł)
Wszyscy jesteśmy sprzedawcami! (24.00zł)
Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu (29.00zł)
Sztuka sprzedaży (23.20zł)
Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Zarządzanie zespołem handlowym (29.00zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (59.00zł)
Sprzedaj swój software (44.25zł)
Zręczność ust. Hipnotyczna sprzedaż i negocjacje (47.00zł)
Sekretny język biznesu. Rozszyfruj każdego w 3 sekundy (39.00zł)
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny (8.00zł)
Przedstawiciel SuperJa (3.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)
Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży (57.00zł)
Rewolucja w sprzedaży. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Wzorowe negocjacje. Nie wpadaj w pułapki i osiągaj cel (19.90zł)
Wychodząc od NIE. Negocjacje dla twardzieli takich jak Ty (47.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (39.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Excel 2007 PL. 222 gotowe rozwiązania (39.00zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami (49.00zł)
Gdy góra lodowa topnieje. Wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach (34.00zł)
Energia! Żyj pełnią życia. Odkryj 10 rodzajów ludzkiej motywacji (42.42zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających twórcze myślenie. eBook. ePub (14.90zł)
Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziękiem i klasą osiągnąć sukces zawodowy (11.96zł)
ABC Excel 2010 PL (29.00zł)
Sekrety SEO. Tajna wiedza ekspertów (79.00zł)
Więcej niż Prawo Przyciągania (29.90zł)
Wybrzeże Bałtyku oraz promem na Bornholm. Wydanie 1 (24.90zł)
Menedżer jako polityk (42.42zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (34.90zł)
Zakupy z Excelem bez tajemnic. Statystyka, prognozowanie i zarządzanie zakupami (31.45zł)
Powrót do rzeczywistości (79.00zł)
Licencja na zaliczanie. Dowiedz się, jak zdać każdy egzamin. eBook. Mobi (17.90zł)
Mosty zamiast murów Podręcznik komunikacji interpersonalnej (59.90zł)
Zarządzanie kapitałem ludzkim (59.00zł)
Skuteczne wdrażanie strategii (49.45zł)
Lwów, Krzemieniec i Kamieniec Podolski oraz największe atrakcje Ukrainy Zachodniej. Wydanie 1 (19.92zł)
Podstawy rachunkowości Aspekty teoretyczne i praktyczne (41.07zł)