e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -30%


CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami

Agnieszka Dejnaka
promocja -30%
cena: 49 zł 34.30 zł
Data wydania: 2002-12-11
stron: 186, miękka oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl
Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy. Tradycyjne metody przestają wystarczać - coraz częściej obszar działalności nawet małych firm, obejmuje kontrahentów z całego świata. Jak wykorzystać nowoczesne technologie, aby efektywnie zarządzać wszystkimi kontaktami, przechowywać dane w sposób umożliwiający łatwy do nich dostęp i zapewnić błyskawiczną reakcję na wszelkie sygnały od klientów? Odpowiedzi na te i inne pytania, czytelnik odnajdzie w niniejszej książce.
Dowiesz się między innymi:
  • Czym jest CRM i jak za jego pomocą zarządzać relacjami z klientem?
  • Jak budować partnerskie kontakty z klientem i związać go z firmą?
  • Jak WAP, UMTS, telefonia komórkowa, Internet, intranet, extranet czy telewizja interaktywna zmieniają obraz firmy i standardy obsługi klienta?
Autorka jest pracownikiem Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów, a także współwłaścicielką firmy zajmującej się aplikacjami internetowymi, e-marketingiem oraz strategiami sieciowymi. W swojej książce prezentuje wiedzę zdobytą w praktyce, dzięki czemu będziesz mógł:
  • Poznać tajemnicę utrzymania klienta i zaprzyjaźnienia się z nim.
  • Sprawdzić, czy marketing partnerski jest rozwiązaniem dla Twojej firmy
  • Potraktować klienta nie tylko jako osobę dokonującą zakupu, lecz jako element struktury firmy, ukierunkowanej na właściwe relacje z klientem.
  • Wykorzystać marketing w nowych technologiach i budowaniu relacji z klientem.
  • Posiąść umiejętność wykorzystywania technologii w procesie sprzedaży produktów i usług.
  • Poznać, jak Internet, WAP, telefonia komórkowa oraz pozostałe technologie służą komunikacji z klientem oraz pomagają w poszczególnych etapach procesu sprzedaży.
  • Dowiedzieć się, jak wdrożenie systemu CRM pomaga w zbieraniu i przetwarzaniu informacji o kliencie, umożliwia odpowiednią jego obsługę oraz organizację firmy w celu właściwego przepływu danych.



Cena: 34.30 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Handlowanie to gra (38.50zł)
Zarządzanie zespołem handlowym (29.00zł)
Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)
Manifest Wikingów. Sekrety sukcesu skandynawskiego biznesu (29.60zł)
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej (34.00zł)
Uwodzicielska sprzedaż. Wykorzystaj atuty kobiecości, by sprzedać więcej i skuteczniej (24.90zł)
Wszyscy jesteśmy sprzedawcami! (24.00zł)
Przedstawiciel SuperJa (3.00zł)
Zręczność ust. Hipnotyczna sprzedaż i negocjacje (47.00zł)
Co minutę rodzi się klient. Wykorzystaj 10 "pierścieni władzy" Barnuma - osiągnij sławę, fortunę i zbuduj imperium biznesowe (37.00zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (59.00zł)
Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży (57.00zł)
Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą (31.99zł)
Relacje z klientem. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II (46.90zł)
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny (8.00zł)
Sztuka sprzedaży (23.20zł)
Wychodząc od NIE. Negocjacje dla twardzieli takich jak Ty (47.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (34.93zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (27.93zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Kontroling dla menedżerów (55.30zł)

Pozostałe z serii: Inne

Introwertyk i ekstrawertyk w sidłach miłości. Jak sprawić, aby związek oparty na przeciwieństwach był udany' (27.00zł)
Techniki zapamiętywania (29.66zł)
Media i dziennikarstwo internetowe (46.67zł)
Wielka Brytania. Anglia Walia i Szkocja. Zielony Przewodnik Michelin. Wydanie 1 (49.90zł)
Świadomy inwestor. Odkrywanie ukrytego potencjału spółki (41.30zł)
Powidoki. Wydanie 1 (20.93zł)
Zdrowe myślenie. Jak przekuwać porażki w sukcesy i zarabiać na tym miliony (24.90zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
OpenOffice 3.x PL. Oficjalny podręcznik (79.00zł)
Zarządzanie jakością Teoria i praktyka (42.42zł)
Egipt. Oazy w cieniu piramid (31.43zł)
Finanse międzynarodowe (42.42zł)
Lady Australia (39.90zł)
Mąż, którego nie znałam (34.90zł)
NLP dla bystrzaków (34.90zł)
Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji. eBook. Pdf (21.99zł)
Jednominutowy Menedżer. Najpopularniejsza na świecie metoda zarządzania (24.90zł)
Google+ dla biznesu (37.00zł)
Coaching na Wyspach Szczęśliwych (49.00zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)