e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami

Agnieszka Dejnaka
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2002-12-11
stron: 186, miękka oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl
Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy. Tradycyjne metody przestają wystarczać - coraz częściej obszar działalności nawet małych firm, obejmuje kontrahentów z całego świata. Jak wykorzystać nowoczesne technologie, aby efektywnie zarządzać wszystkimi kontaktami, przechowywać dane w sposób umożliwiający łatwy do nich dostęp i zapewnić błyskawiczną reakcję na wszelkie sygnały od klientów? Odpowiedzi na te i inne pytania, czytelnik odnajdzie w niniejszej książce.
Dowiesz się między innymi:
  • Czym jest CRM i jak za jego pomocą zarządzać relacjami z klientem?
  • Jak budować partnerskie kontakty z klientem i związać go z firmą?
  • Jak WAP, UMTS, telefonia komórkowa, Internet, intranet, extranet czy telewizja interaktywna zmieniają obraz firmy i standardy obsługi klienta?
Autorka jest pracownikiem Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów, a także współwłaścicielką firmy zajmującej się aplikacjami internetowymi, e-marketingiem oraz strategiami sieciowymi. W swojej książce prezentuje wiedzę zdobytą w praktyce, dzięki czemu będziesz mógł:
  • Poznać tajemnicę utrzymania klienta i zaprzyjaźnienia się z nim.
  • Sprawdzić, czy marketing partnerski jest rozwiązaniem dla Twojej firmy
  • Potraktować klienta nie tylko jako osobę dokonującą zakupu, lecz jako element struktury firmy, ukierunkowanej na właściwe relacje z klientem.
  • Wykorzystać marketing w nowych technologiach i budowaniu relacji z klientem.
  • Posiąść umiejętność wykorzystywania technologii w procesie sprzedaży produktów i usług.
  • Poznać, jak Internet, WAP, telefonia komórkowa oraz pozostałe technologie służą komunikacji z klientem oraz pomagają w poszczególnych etapach procesu sprzedaży.
  • Dowiedzieć się, jak wdrożenie systemu CRM pomaga w zbieraniu i przetwarzaniu informacji o kliencie, umożliwia odpowiednią jego obsługę oraz organizację firmy w celu właściwego przepływu danych.



Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Co minutę rodzi się klient. Wykorzystaj 10 "pierścieni władzy" Barnuma - osiągnij sławę, fortunę i zbuduj imperium biznesowe (37.00zł)
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny (8.00zł)
Rewolucja w sprzedaży. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Sztuka sprzedaży (23.20zł)
Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców' (29.00zł)
Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań (34.90zł)
Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Manifest Wikingów. Sekrety sukcesu skandynawskiego biznesu (29.60zł)
Wzorowe negocjacje. Nie wpadaj w pułapki i osiągaj cel (19.90zł)
Mistrz sprzedaży (31.99zł)
Handlowanie to gra (55.00zł)
Relacje z klientem. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Sekretny język biznesu. Rozszyfruj każdego w 3 sekundy (39.00zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (59.00zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu (29.00zł)
Wszyscy jesteśmy sprzedawcami! (24.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą (31.99zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Excel. Profesjonalna analiza i prezentacja danych (69.00zł)
Trening intelektu. Wyćwicz pamięć, koncentrację i kreatywność w 31 dni. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Wielka Brytania. Anglia Walia i Szkocja. Zielony Przewodnik Michelin. Wydanie 1 (49.90zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Nieruchomość kredyt hipoteka (33.92zł)
Matrioszka Rosja i Jastrząb (34.90zł)
Włochy. Zielony Przewodnik Michelin. Wydanie 2 (49.90zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II (67.00zł)
Nowoczesne zarządzanie zasobami ludzkimi (93.90zł)
Może (morze) wróci (23.20zł)
Menedżer jako polityk (42.42zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone. eBook. Mobi (31.99zł)
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów. Wydanie II (49.00zł)
Introwertyk i ekstrawertyk w sidłach miłości. Jak sprawić, aby związek oparty na przeciwieństwach był udany' (27.00zł)
Bieganie metodą Gallowaya. Ciesz się dobrym zdrowiem i doskonałą formą! (39.00zł)
Śmierć pieniądza. Nadchodzący upadek międzynarodowego systemu walutowego (44.90zł)
Sztuka Wojny. Wydanie II (34.90zł)
Książę. eBook. ePub (21.99zł)
Nowoczesne rozwiązania w logistyce (49.00zł)
Metoda Joyness. Jak zapomnieć o smutku i cieszyć się życiem (39.00zł)