e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: crm; Sprzedaż
Seria: Inne


CRM. Relacje z klientami

Jill Dyche
cena: 59.00 zł
Data wydania: 2002-07-03
stron: 272, miękka oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl

Książka przeznaczona jest dla wielu czytelników -
od menedżerów do użytkowników

Część 1. skierowana jest do kadry zarządzającej, menedżerów projektów oraz ludzi biznesu zainteresowanych zrozumieniem składników CRM i ich definicji, a także sposobów ich zastosowania.
Część 2. napisana została z myślą o menedżerach projektów, konsultantach, analitykach i technikach, którzy potrzebują praktycznych wskazówek na temat planowania i wdrażania CRM.
Książka stara się łagodzić niekorzystne zjawiska na rynku CRM, najpierw poprzez zdefiniowanie pojęcia i jego różnych składników, a następnie dostarczając przewodnika do efektywnego wdrożenia programu CRM. Jednocześnie służy jako źródło informacji, określające i przedstawiające kluczowe koncepcje CRM, a także jako praktyczny przewodnik ułatwiający wybór najlepszego sposobu zaadaptowania i wdrożenia własnego rozwiązania CRM. Książka przedstawia również typowe błędy i najczęstsze sukcesy, jakie stały się udziałem tych, którzy jako pierwsi zaczęli stosować CRM. Wcześniej jednak pomoże uporządkować posiadane wiadomości i zrozumieć różne funkcje pełnione przez CRM wraz z możliwymi kombinacjami.
Stanowi wprowadzenie do oceny wartości CRM z perspektywy firm. Wyjaśnienie powodów, dla których firmy bez zastanowienia podejmują decyzje o naśladowaniu innych działań w zakresie CRM. Wyjaśnia powody, dla których obsługa klienta stanowi sedno większości programów CRM. Przedstawienie wpływu nowych strategii i technologii obsługi klienta na wzrost lojalności klientów i dochodów firmy.


Cena: 59.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Alchemia manipulacji (29.60zł)
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (69.00zł)
Złote zasady negocjacji (37.00zł)
Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej (29.90zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)
Sztuka wojny (wydanie ekskluzywne) (79.00zł)
Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych (27.00zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji (29.90zł)
Trudne życie synowej. Jak przetrwać w związku z teściową (24.00zł)
Sztuka wojny w biznesie (24.90zł)
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz (29.60zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
Nie przepłacaj. Poradnik konsumenta - jak negocjować najlepsze warunki (22.68zł)
Perswazja i NLP. Wideowarsztaty (226.98zł)
Przepis na sprzedaż (39.00zł)
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
Skuteczne techniki telemarketingu (49.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Trening głosu. Praktyczny kurs dobrego mówienia z płytą CD (22.78zł)
Zarządzanie czasem (30.47zł)
Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności (twarda oprawa) (49.00zł)
Pasja i dyscyplina strategii (42.42zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. eBook. ePub (31.99zł)
Wałkowanie Ameryki (twarda oprawa) (13.90zł)
Zarządzanie ludźmi. Poradnik bez kantów. Wydanie II (34.90zł)
Twój osobisty fundusz emerytalny. eBook. Pdf (35.90zł)
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. eBook. Mobi (29.90zł)
Efektywność osobista. Zarządzanie sobą i innymi w czasie. eBook. Pdf (22.90zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. eBook. Pdf (29.90zł)
Toskania i Wenecja. W krainie cyprysów, oliwy i win (26.90zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. eBook. ePub (29.90zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Lider bez maski (59.00zł)
Psychologia. Tajemnice ludzkich uczuć (34.90zł)
Umiejętności doradcze. Skuteczny konsulting wewnątrz firmy (63.00zł)
Zarządzanie kadrami (50.57zł)
Techniki sprzedaży osobistej (33.15zł)
Czarodzieje rynku (72.25zł)