e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek

Praca zbiorowa pod redakcją Jana Kasprzyckiego-Rosikonia i J
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2013-04-01
stron: 184, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Co tysiąc głów, to nie jedna

Crowdsourcing to stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejących, proponowaniu innowacyjnych rozwiązań i aktywnym kształtowaniu marki w oparciu o mądrość konsumentów. Dzięki crowdsourcingowi wiele firm o globalnym zasięgu, takich jak Coca-Cola, Apple, IBM czy Google, zmieniło podejście do komunikacji. W wymyślanie nowych rozwiązań włączają swoich konsumentów. Dziesiątki, setki, tysiące ludzi! Angażują ich i zyskują w zamian dostęp do wielu kreatywnych umysłów, które razem pracują o wiele efektywniej niż samodzielny pracownik działu innowacji.
Tradycyjny marketing zakłada, że to firma jest jedynym „dawcą” komunikatu, treści, przekazu marketingowego, a konsument ma jedynie słuchać i kupować. Ta reguła obowiązywała jeszcze całkiem niedawno - zanim media społecznościowe zaczęły rządzić światem wirtualnym i zmieniły jednostronną komunikację (od firmy do konsumenta) w dialog, w którym obie strony mają głos i mogą się wzajemnie od siebie uczyć. Nigdy wcześniej marki nie były tak blisko swoich odbiorców - i na odwrót. Właściciel marki ma na wyciągnięcie ręki uwagi, pomysły i treści pochodzące z najlepszego źródła: wprost od użytkowników produktów i usług. Wystarczy nawiązać z nimi kontakt, słuchać, rozmawiać i nauczyć się korzystać z potężnej siły crowdsourcingu.

Czy jesteś gotów zaangażować konsumentów w świat Twojej marki?



Partner merytoryczny:


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (31.99zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Badania rynku (32.30zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (38.17zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Homo corporaticus, czyli przewodnik przetrwania w korporacji. eBook. Mobi (26.90zł)
Same słuszne decyzje (37.32zł)
Excel 2010 PL. Kurs. eBook. Pdf (27.90zł)
Doug Box o fotografii portretowej. Przewodnik (39.90zł)
Scrum. Praktyczny przewodnik po najpopularniejszej metodyce Agile (79.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy. eBook. Mobi (39.00zł)
Tysiąc szklanek herbaty. Spotkania na Jedwabnym Szlaku (29.90zł)
Pogromca stresów, czyli jak przejąć kontrolę nad własnymi emocjami. eBook. ePub (14.90zł)
50 duchowych klasyków. 50 książek, które zmieniły nasz sposób myślenia (34.90zł)
Gra o tron i filozofia. Słowo tnie głębiej niż miecz. eBook. Pdf (27.90zł)
Dexter. Taki sympatyczny morderca. eBook. ePub (29.90zł)
Słowacja. 1001 pomysłów na weekend. Wydanie 2 (24.90zł)
Biznes XXI wieku (39.95zł)
Kobiety i ich wpływ na biznes. Nowa rewolucja gospodarcza (41.65zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (39.00zł)
Controlling dla menedżerów (56.10zł)
Filozofia f**k it, czyli jak osiągnąć spokój ducha. eBook. Pdf (23.90zł)
Terapia f**k it. Prosty sposób na szczęście (39.90zł)
Zrozumieć NLP. Reguły i praktyka. Wydanie II (39.00zł)
Arcymistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone. eBook. PDF (39.00zł)