e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek

Praca zbiorowa pod redakcją Jana Kasprzyckiego-Rosikonia i J
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2013-04-01
stron: 184, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Co tysiąc głów, to nie jedna

Crowdsourcing to stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejących, proponowaniu innowacyjnych rozwiązań i aktywnym kształtowaniu marki w oparciu o mądrość konsumentów. Dzięki crowdsourcingowi wiele firm o globalnym zasięgu, takich jak Coca-Cola, Apple, IBM czy Google, zmieniło podejście do komunikacji. W wymyślanie nowych rozwiązań włączają swoich konsumentów. Dziesiątki, setki, tysiące ludzi! Angażują ich i zyskują w zamian dostęp do wielu kreatywnych umysłów, które razem pracują o wiele efektywniej niż samodzielny pracownik działu innowacji.
Tradycyjny marketing zakłada, że to firma jest jedynym „dawcą” komunikatu, treści, przekazu marketingowego, a konsument ma jedynie słuchać i kupować. Ta reguła obowiązywała jeszcze całkiem niedawno - zanim media społecznościowe zaczęły rządzić światem wirtualnym i zmieniły jednostronną komunikację (od firmy do konsumenta) w dialog, w którym obie strony mają głos i mogą się wzajemnie od siebie uczyć. Nigdy wcześniej marki nie były tak blisko swoich odbiorców - i na odwrót. Właściciel marki ma na wyciągnięcie ręki uwagi, pomysły i treści pochodzące z najlepszego źródła: wprost od użytkowników produktów i usług. Wystarczy nawiązać z nimi kontakt, słuchać, rozmawiać i nauczyć się korzystać z potężnej siły crowdsourcingu.

Czy jesteś gotów zaangażować konsumentów w świat Twojej marki?



Partner merytoryczny:


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)

Pozostałe z serii: Inne

Tajniki finansowego sukcesu dla mikrofirm (35.00zł)
Rewizor GT. Ewidencja księgowa bez tajemnic (39.90zł)
Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Trzy odsłony Scotta Kelby'ego. Tom I, II, III (99.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II. eBook. Pdf (31.99zł)
E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II (39.00zł)
Chorwacja - Zielony Przewodnik. Wydanie 2 (49.90zł)
Między rodzicami a dziećmi. Przyjazne kontakty z pociechami (39.00zł)
Twoje finanse. Bezpieczeństwo własne i majątku. eBook. ePub (13.95zł)
Sprzedawanie samego siebie. Nowa psychologia handlowania. eBook. Pdf (31.99zł)
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów (59.00zł)
Access 2007 PL. Seria praktyk (39.00zł)
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu. eBook. Mobi (17.90zł)
Ósmy nawyk. Od efektywności do wielkości i odkrycia własnego głosu (34.21zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazona. eBook. Mobi (27.90zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook. ePub (27.90zł)
Psychologia stresu (50.92zł)
Diablica w łóżku. Grzeczne dziewczynki marzą o raju, niegrzeczne mają raj na ziemi (26.66zł)
Witryny nie do ukrycia. Jak zbudować stronę, którą znajdzie każda wyszukiwarka (44.90zł)
Excel 2007 PL. Pierwsza pomoc (14.90zł)