e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -26%


Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek

Praca zbiorowa pod redakcją Jana Kasprzyckiego-Rosikonia i J
promocja -26%
cena: 37 zł 27.38 zł
Data wydania: 2013-04-01
stron: 184, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Co tysiąc głów, to nie jedna

Crowdsourcing to stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejących, proponowaniu innowacyjnych rozwiązań i aktywnym kształtowaniu marki w oparciu o mądrość konsumentów. Dzięki crowdsourcingowi wiele firm o globalnym zasięgu, takich jak Coca-Cola, Apple, IBM czy Google, zmieniło podejście do komunikacji. W wymyślanie nowych rozwiązań włączają swoich konsumentów. Dziesiątki, setki, tysiące ludzi! Angażują ich i zyskują w zamian dostęp do wielu kreatywnych umysłów, które razem pracują o wiele efektywniej niż samodzielny pracownik działu innowacji.
Tradycyjny marketing zakłada, że to firma jest jedynym „dawcą” komunikatu, treści, przekazu marketingowego, a konsument ma jedynie słuchać i kupować. Ta reguła obowiązywała jeszcze całkiem niedawno - zanim media społecznościowe zaczęły rządzić światem wirtualnym i zmieniły jednostronną komunikację (od firmy do konsumenta) w dialog, w którym obie strony mają głos i mogą się wzajemnie od siebie uczyć. Nigdy wcześniej marki nie były tak blisko swoich odbiorców - i na odwrót. Właściciel marki ma na wyciągnięcie ręki uwagi, pomysły i treści pochodzące z najlepszego źródła: wprost od użytkowników produktów i usług. Wystarczy nawiązać z nimi kontakt, słuchać, rozmawiać i nauczyć się korzystać z potężnej siły crowdsourcingu.

Czy jesteś gotów zaangażować konsumentów w świat Twojej marki?



Partner merytoryczny:


Cena: 27.38 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (33.92zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Product placement (69.00zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Zarządzanie wartością klienta (50.15zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (21.46zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (59.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (38.17zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (29.53zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

10 przykazań propagandy (28.86zł)
Lwów. Miasto Wschodu i Zachodu. Wydanie 7 (29.90zł)
Skaner Marki. Zbuduj grupę regularnych klientów (22.79zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Komiks (21.46zł)
Totalny Model Sprzedaży (39.90zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Cel przez egoizm. Udane życie w miłości do samego siebie (29.00zł)
Komunikacja marketingowa (46.67zł)
Szczęście młodego umysłu. Nauki Dalajlamy (18.43zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie VI (73.26zł)
Rachunkowość finansowa w teorii i praktyce (79.00zł)
Homo corporaticus, czyli przewodnik przetrwania w korporacji. eBook. Pdf (26.90zł)
Kapitał (29.67zł)
Podręcznik szybkiego czytania (29.67zł)
Detektyw Rutkowski. Prawdziwa historia (29.53zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady samodoskonalenia (39.90zł)
Mistrzowskie prezentacje – slajdowy poradnik mówcy doskonałego. eBook. ePub (27.90zł)
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny (8.00zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II. eBook. ePub (37.00zł)
Rachunkowość zarządcza. Podejście operacyjne i strategiczne (67.15zł)