e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek

Praca zbiorowa pod redakcją Jana Kasprzyckiego-Rosikonia i J
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2013-04-01
stron: 184, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Co tysiąc głów, to nie jedna

Crowdsourcing to stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejących, proponowaniu innowacyjnych rozwiązań i aktywnym kształtowaniu marki w oparciu o mądrość konsumentów. Dzięki crowdsourcingowi wiele firm o globalnym zasięgu, takich jak Coca-Cola, Apple, IBM czy Google, zmieniło podejście do komunikacji. W wymyślanie nowych rozwiązań włączają swoich konsumentów. Dziesiątki, setki, tysiące ludzi! Angażują ich i zyskują w zamian dostęp do wielu kreatywnych umysłów, które razem pracują o wiele efektywniej niż samodzielny pracownik działu innowacji.
Tradycyjny marketing zakłada, że to firma jest jedynym „dawcą” komunikatu, treści, przekazu marketingowego, a konsument ma jedynie słuchać i kupować. Ta reguła obowiązywała jeszcze całkiem niedawno - zanim media społecznościowe zaczęły rządzić światem wirtualnym i zmieniły jednostronną komunikację (od firmy do konsumenta) w dialog, w którym obie strony mają głos i mogą się wzajemnie od siebie uczyć. Nigdy wcześniej marki nie były tak blisko swoich odbiorców - i na odwrót. Właściciel marki ma na wyciągnięcie ręki uwagi, pomysły i treści pochodzące z najlepszego źródła: wprost od użytkowników produktów i usług. Wystarczy nawiązać z nimi kontakt, słuchać, rozmawiać i nauczyć się korzystać z potężnej siły crowdsourcingu.

Czy jesteś gotów zaangażować konsumentów w świat Twojej marki?



Partner merytoryczny:


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (12.45zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Product placement (69.00zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)

Pozostałe z serii: Inne

Zarządzanie projektem (40.72zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady potęgi osobistej. eBook. ePub (31.99zł)
Bogać się! Dziesięć przykazań zarabiania pieniędzy. Wydanie II. eBook. ePub (34.90zł)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)
Książę. eBook. Pdf (21.99zł)
Rachunkowość finansowa i podatkowa (67.92zł)
Mistrz sprzedaży. eBook. Mobi (31.99zł)
Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii (33.92zł)
Windykacja. Tom I, II i III (198.00zł)
Ukryta przewaga. Sprzedawaj z NLP! (37.00zł)
Bułgaria. Pejzaż słońcem pisany (wydanie III) (39.90zł)
Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej (49.45zł)
Litwa, Łotwa i Estonia. Bałtycki łańcuch. Wydanie 4 (39.90zł)
Urodziłeś się bogaty (23.92zł)
Elastyczne formy zatrudnienia (38.17zł)
PreZENter bez tajemnic. Naga prawda o sile słowa i mocy slajdów (39.90zł)
Milion w zasięgu ręki. Poradnik zarządzania finansami (34.90zł)
Znaj swoją wartość (41.65zł)
Mądre zaufanie (30.78zł)
Ład korporacyjny (83.90zł)