e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek

Praca zbiorowa pod redakcją Jana Kasprzyckiego-Rosikonia i J
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2013-04-01
stron: 184, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Co tysiąc głów, to nie jedna

Crowdsourcing to stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejących, proponowaniu innowacyjnych rozwiązań i aktywnym kształtowaniu marki w oparciu o mądrość konsumentów. Dzięki crowdsourcingowi wiele firm o globalnym zasięgu, takich jak Coca-Cola, Apple, IBM czy Google, zmieniło podejście do komunikacji. W wymyślanie nowych rozwiązań włączają swoich konsumentów. Dziesiątki, setki, tysiące ludzi! Angażują ich i zyskują w zamian dostęp do wielu kreatywnych umysłów, które razem pracują o wiele efektywniej niż samodzielny pracownik działu innowacji.
Tradycyjny marketing zakłada, że to firma jest jedynym „dawcą” komunikatu, treści, przekazu marketingowego, a konsument ma jedynie słuchać i kupować. Ta reguła obowiązywała jeszcze całkiem niedawno - zanim media społecznościowe zaczęły rządzić światem wirtualnym i zmieniły jednostronną komunikację (od firmy do konsumenta) w dialog, w którym obie strony mają głos i mogą się wzajemnie od siebie uczyć. Nigdy wcześniej marki nie były tak blisko swoich odbiorców - i na odwrót. Właściciel marki ma na wyciągnięcie ręki uwagi, pomysły i treści pochodzące z najlepszego źródła: wprost od użytkowników produktów i usług. Wystarczy nawiązać z nimi kontakt, słuchać, rozmawiać i nauczyć się korzystać z potężnej siły crowdsourcingu.

Czy jesteś gotów zaangażować konsumentów w świat Twojej marki?



Partner merytoryczny:


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)

Pozostałe z serii: Inne

Finanse publiczne Teoria i praktyka (66.21zł)
Gry szkoleniowe - Materiały dla trenerów zestaw 2 z płytą CD (220.15zł)
Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie. eBook. ePub (35.90zł)
Niezbędnik karierowicza, czyli jak zrobić błyskotliwą karierę w wielkim mieście. eBook. Pdf (27.90zł)
Stworzona do sprzedaży. Zbuduj firmę, która przetrwa bez Ciebie (49.00zł)
Nowe spojrzenie na zarządzanie projektami (50.40zł)
Własny biznes - dlaczego Tak' (29.67zł)
Dlaczego inteligentni mężczyźni żenią się z inteligentnymi kobietami (25.42zł)
AntyMOBBING. Walcz o swoje prawa w miejscu pracy. eBook. ePub (27.90zł)
Fotografia ślubna. Emocje uchwycone światłem (69.00zł)
Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców. eBook. Pdf (27.90zł)
Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
Bądź sobą. Autentyczność jest w cenie (39.00zł)
Filozofia f**k it, czyli jak osiągnąć spokój ducha (19.43zł)
Psychologia sukcesu + CD (249.00zł)
Polak w świecie finansów (49.45zł)
Zarządzanie szefem (19.90zł)
NewConnect - nowa szansa na duże zyski. Wydanie II zaktualizowane (69.00zł)
Ostatni maraton (31.90zł)
Rozmowa kwalifikacyjna dla bystrzaków. Wydanie III (39.00zł)