e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł

www.twojparagon.eu
http://obrona.edu.pl

Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek

Praca zbiorowa pod redakcją Jana Kasprzyckiego-Rosikonia i J
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2013-04-01
stron: 184, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Co tysiąc głów, to nie jedna

Crowdsourcing to stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejących, proponowaniu innowacyjnych rozwiązań i aktywnym kształtowaniu marki w oparciu o mądrość konsumentów. Dzięki crowdsourcingowi wiele firm o globalnym zasięgu, takich jak Coca-Cola, Apple, IBM czy Google, zmieniło podejście do komunikacji. W wymyślanie nowych rozwiązań włączają swoich konsumentów. Dziesiątki, setki, tysiące ludzi! Angażują ich i zyskują w zamian dostęp do wielu kreatywnych umysłów, które razem pracują o wiele efektywniej niż samodzielny pracownik działu innowacji.
Tradycyjny marketing zakłada, że to firma jest jedynym „dawcą” komunikatu, treści, przekazu marketingowego, a konsument ma jedynie słuchać i kupować. Ta reguła obowiązywała jeszcze całkiem niedawno - zanim media społecznościowe zaczęły rządzić światem wirtualnym i zmieniły jednostronną komunikację (od firmy do konsumenta) w dialog, w którym obie strony mają głos i mogą się wzajemnie od siebie uczyć. Nigdy wcześniej marki nie były tak blisko swoich odbiorców - i na odwrót. Właściciel marki ma na wyciągnięcie ręki uwagi, pomysły i treści pochodzące z najlepszego źródła: wprost od użytkowników produktów i usług. Wystarczy nawiązać z nimi kontakt, słuchać, rozmawiać i nauczyć się korzystać z potężnej siły crowdsourcingu.

Czy jesteś gotów zaangażować konsumentów w świat Twojej marki?



Partner merytoryczny:


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Badania rynku (32.30zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Doradztwo organizacyjne (45.64zł)
Przewodnik praktycznego zarządznia (45.00zł)
Sprzedawanie samego siebie. Nowa psychologia handlowania. eBook. Mobi (31.99zł)
Nowoczesne zarządzanie projektami (51.30zł)
Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstw (41.65zł)
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki. eBook. ePub (34.90zł)
Zarządzanie projektami ekonomicznymi i organizacyjnymi (66.21zł)
Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii (34.90zł)
Świat do przeróbki Spekulanci bankruci giganci i ich rywale. J0540-RPK (29.74zł)
Bull Street (25.42zł)
Zespoły X. Jak budować zespoły, które odnoszą sukces (59.00zł)
Więcej przebojowości! Jak pewnie kroczyć przez życie (27.00zł)
Spisek bogatych (28.19zł)
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych (39.90zł)
Przygoda z elektroniką (69.00zł)
Berlin - Udany Weekend (wydanie I) (18.90zł)
Zarządzanie ryzykiem walutowym. eBook. Mobi (27.90zł)
Pogromca stresów, czyli jak przejąć kontrolę nad własnymi emocjami. eBook. Mobi (14.90zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą. eBook. ePub (39.90zł)
raildude.pl/jak-dobrze-wybrac-czolenka-damskie/ http://deletum.pl