e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -25%


Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek

Praca zbiorowa pod redakcją Jana Kasprzyckiego-Rosikonia i J
promocja -25%
cena: 37 zł 27.75 zł
Data wydania: 2013-04-01
stron: 184, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Co tysiąc głów, to nie jedna

Crowdsourcing to stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejących, proponowaniu innowacyjnych rozwiązań i aktywnym kształtowaniu marki w oparciu o mądrość konsumentów. Dzięki crowdsourcingowi wiele firm o globalnym zasięgu, takich jak Coca-Cola, Apple, IBM czy Google, zmieniło podejście do komunikacji. W wymyślanie nowych rozwiązań włączają swoich konsumentów. Dziesiątki, setki, tysiące ludzi! Angażują ich i zyskują w zamian dostęp do wielu kreatywnych umysłów, które razem pracują o wiele efektywniej niż samodzielny pracownik działu innowacji.
Tradycyjny marketing zakłada, że to firma jest jedynym „dawcą” komunikatu, treści, przekazu marketingowego, a konsument ma jedynie słuchać i kupować. Ta reguła obowiązywała jeszcze całkiem niedawno - zanim media społecznościowe zaczęły rządzić światem wirtualnym i zmieniły jednostronną komunikację (od firmy do konsumenta) w dialog, w którym obie strony mają głos i mogą się wzajemnie od siebie uczyć. Nigdy wcześniej marki nie były tak blisko swoich odbiorców - i na odwrót. Właściciel marki ma na wyciągnięcie ręki uwagi, pomysły i treści pochodzące z najlepszego źródła: wprost od użytkowników produktów i usług. Wystarczy nawiązać z nimi kontakt, słuchać, rozmawiać i nauczyć się korzystać z potężnej siły crowdsourcingu.

Czy jesteś gotów zaangażować konsumentów w świat Twojej marki?



Partner merytoryczny:


Cena: 27.75 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (29.92zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (59.00zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.25zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Proaktywny telemarketing (27.75zł)

Pozostałe z serii: Inne

Modelowanie przeznaczenia. Praktyczne metody wywierania wpływu na własne życie. eBook. Mobi (27.00zł)
Uwierz w siebie. Poznaj swoją moc. eBook. Mobi (27.90zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
Excel 2010 PL. Najlepsze sztuczki i chwyty. Vademecum Walkenbacha (69.00zł)
Nowe spojrzenie na zarządzanie projektami (50.40zł)
Popol Vuh. Księga Majów o początkach życia oraz chwale bogów i władców (34.90zł)
Psychologia pamięci. Badania, teorie, zastosowania (77.00zł)
Big Boss (34.90zł)
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu. eBook. Pdf (31.99zł)
Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie (34.64zł)
Moc pewności siebie. Osiągaj zamierzone cele i poczuj siłę spełnienia. eBook. PDF (26.90zł)
Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa (59.00zł)
Trening egoizmu. Twoje decyzje na przekór manipulacji (24.00zł)
Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. eBook. Mobi (29.90zł)
AlphaHuman (39.90zł)
Excel. Rusz głową!. eBook. Pdf (54.99zł)
Filozofia Kaizen. Jak mały krok może zmienić Twoje życie (29.00zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)
Berlin. Przewodnik - Celownik. Wydanie 1 (29.90zł)
Pakiet. Siła pozytywnego zarządania (149.90zł)