Tylko dzisiaj!
Promocja dnia
Cena: 10 8.00 z³
Poznaj tajniki rynków finansowych.
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
Cena: 39.97 z³
Promocja dnia
20% taniej

Skuteczne handlowanie. Jak budowaæ wspó³pracê z klientem i odwa¿nie windykowaæ nale¿no¶ci. Zestaw multimedialny
Cena: Poznaj tajniki rynków finansowych.
darmowy fragment

Forex - Podstawy Gie³dy Walutowej
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
darmowy fragment

Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 z³
Kategoria: ebiznes; Marketing i zarz±dzanie
Seria: Small Business
B³yskotliwo¶æ to za ma³o! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu'
Matt Haig
cena: 33.00 z³
Data wydania: 2006-03-16
stron: 160, miêkka oprawa, format: A5
stron: 160, miêkka oprawa, format: A5
Twoja firma ju¿ jest w internecie, czy tego chcesz, czy nie.
Wykorzystaj to jak najlepiej
- Klucz do sukcesu w sieci: budowanie e-marki, rozpoznanie ukrytych kosztów dzia³alno¶ci internetowej, zapewnienie bezpieczeñstwa transakcji
- Studium przypadku: zwyciêzcy i ofiary internetowej gor±czki z³ota
- Nowe zasady prowadzenia firmy w erze klikokracji
Celem Twojej strategii e-biznesu nie musi byæ podbój ¶wiata. Byæ mo¿e bêdziesz u¿ywaæ internetu do zdobywania informacji o rynku. Mo¿e potrzebujesz bazy adresów i skrzynki e-mailowej, aby szybciej i taniej pozyskiwaæ klientów. A mo¿e chcia³by¶ wzbogaciæ podstawow± dzia³alno¶æ firmy o wymiar elektroniczny? Ju¿ teraz Twoja firma jest w sieci: wysy³asz e-maile, dostajesz oferty drog± elektroniczn±, a czê¶æ Twoich klientów robi zakupy przez internet. Wykorzystaj to do w³asnych celów. Ale najpierw przeczytaj tê ksi±¿kê i dowiedz siê wiêcej o e-biznesie.
- Badanie rynku internetowego
- Dystrybucja produktów w sieci: programy partnerskie i strategie cenowe
- Marketing w sieci: jak zaistnieæ w wyszukiwarkach www, zbieraæ adresy klientów i mierzyæ skuteczno¶æ e-promocji
- Transakcje internetowe: systemy p³atno¶ci online, bezpieczeñstwo
- Zasady projektowania stron www
- Technologie przysz³o¶ci: portale g³osowe, P2P, XML, 3G,
Cena: 33.00 z³
Pozosta³e z kategorii: ebiznes
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78z³)Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00z³)
Inbound Marketing. Daj siê poznaæ w Google, serwisach spo³eczno¶ciowych i na blogu (39.00z³)
125 pytañ na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (23.40z³)
Prowad¼ blog! Przewodnik dla ma³ych firm (34.00z³)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzaæ po¿±danie klientów i zazdro¶æ konkurencji (39.00z³)
Programista poszukiwany. Znajd¼ i zatrudnij najlepszego! (37.00z³)
Potêga informacji. Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej (39.20z³)
Allegro. Jak zarabiaæ du¿e pieni±dze na aukcjach internetowych (27.00z³)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyæ fortunê online (37.60z³)
Sprzeda¿ online. Jak wzmocniæ swoj± pozycjê w internecie (35.20z³)
Czas na e-biznes (47.00z³)
Pozosta³e z kategorii: Marketing i zarz±dzanie
Harvard Business Review. Zarz±dzanie innowacj± (55.20z³)Strategia judo. Jak obróciæ silne strony konkurentów na swoj± korzy¶æ (44.90z³)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów to¿samo¶ci wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00z³)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50z³)
Zarz±dzanie ³añcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90z³)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00z³)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady by³ego szefa mafii (32.90z³)
Kontroling dla mened¿erów (51.35z³)
Regu³y negocjacji. Poradnik lidera (47.00z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie mark± (55.20z³)
Kluczowe umiejêtno¶ci marketingowe. Strategie, techniki i narzêdzia sukcesu rynkowego (69.00z³)
Zwyciêzcy nie oszukuj± (29.90z³)
Teraz ma³e jest wielkie. Anegdoty i niezwyk³e pomys³y biznesowe (45.60z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00z³)
Skuteczne zarz±dzanie projektami (19.90z³)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00z³)
Zarz±dzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90z³)
Organizacja jutra. Zarz±dzanie talentem, wspó³prac± i specjalizacj± (39.20z³)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20z³)
Zarz±dzanie jako¶ci±. Podstawy, systemy i narzêdzia (49.00z³)
Pozosta³e z serii: Small Business
Wielki biznes. Czego mo¿esz nauczyæ siê od najwiêkszych firm (33.00z³)B³yskotliwo¶æ to za ma³o! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00z³)
B³yskotliwo¶æ to za ma³o! Jak skutecznie wykorzystaæ potencja³ Twojej marki (33.00z³)
Skuteczny marketing w ma³ej firmie. Wydanie II zaktualizowane (49.00z³)
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (39.00z³)
Marketing partyzancki. Jak prowadziæ domow± firmê (39.00z³)
Zarz±dzanie finansami w ma³ej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00z³)
Jak prowadziæ ksiêgê przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00z³)
Prowad¼ blog! Przewodnik dla ma³ych firm (34.00z³)
Sprytny biznes. Za³ó¿ i rozwijaj ma³± firmê w Polsce (24.05z³)
Marketing i public relations w ma³ej firmie (49.00z³)
Marketing i public relations w ma³ej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00z³)
Sprzeda¿ partyzancka. Jak osi±gn±æ du¿e zyski bez wysokich nak³adów inwestycyjnych (4.00z³)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla ma³ej firmy (49.00z³)
Jak zostaæ przedsiêbiorc±. Stwórz w³asny biznes (34.90z³)
Marketing internetowy w ma³ej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90z³)
Badania marketingowe w ma³ej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00z³)
101 pomys³ów na w³asn± firmê (53.60z³)
KNOW-HOW w dzia³aniu! Jak zdobyæ przewagê konkurencyjn± dziêki zarz±dzaniu wiedz± (5.00z³)
Pozytywna si³a s³owa NIE (33.00z³)