e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł






Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu'

Matt Haig
cena: 33.00 zł
Data wydania: 2006-03-16
stron: 160, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Twoja firma już jest w internecie, czy tego chcesz, czy nie.
Wykorzystaj to jak najlepiej

  • Klucz do sukcesu w sieci: budowanie e-marki, rozpoznanie ukrytych kosztów działalności internetowej, zapewnienie bezpieczeństwa transakcji
  • Studium przypadku: zwycięzcy i ofiary internetowej gorączki złota
  • Nowe zasady prowadzenia firmy w erze klikokracji
Dlaczego niektóre strony tworzone w garażu przez grupy zapaleńców podbijają świat, a milionowe inwestycje internetowe upadają? Czy istnieje jakiś schemat sukcesu firmy internetowej? Oczywiście, i to niejeden, tyle że nie ma sensu powielać go w prosty sposób - sukces Amazon.com nie oznacza, że zarobisz miliony, jeśli otworzysz e-księgarnię. Pomysł może wypalić, pod warunkiem że dostosujesz go do swojej branży, firmy, budżetu i rynku. Krótko mówiąc, jeśli chcesz zarobić na internecie, potrzebujesz własnej strategii e-biznesu.
Celem Twojej strategii e-biznesu nie musi być podbój świata. Być może będziesz używać internetu do zdobywania informacji o rynku. Może potrzebujesz bazy adresów i skrzynki e-mailowej, aby szybciej i taniej pozyskiwać klientów. A może chciałbyś wzbogacić podstawową działalność firmy o wymiar elektroniczny? Już teraz Twoja firma jest w sieci: wysyłasz e-maile, dostajesz oferty drogą elektroniczną, a część Twoich klientów robi zakupy przez internet. Wykorzystaj to do własnych celów. Ale najpierw przeczytaj tę książkę i dowiedz się więcej o e-biznesie.
  • Badanie rynku internetowego
  • Dystrybucja produktów w sieci: programy partnerskie i strategie cenowe
  • Marketing w sieci: jak zaistnieć w wyszukiwarkach www, zbierać adresy klientów i mierzyć skuteczność e-promocji
  • Transakcje internetowe: systemy płatności online, bezpieczeństwo
  • Zasady projektowania stron www
  • Technologie przyszłości: portale głosowe, P2P, XML, 3G,


Cena: 33.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: ebiznes

Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Programista poszukiwany. Znajdź i zatrudnij najlepszego! (37.00zł)
Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie (35.20zł)
Potęga informacji. Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej (39.20zł)
Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych (27.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (23.40zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Zwycięzcy nie oszukują (29.90zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (69.00zł)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Kontroling dla menedżerów (47.40zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)
Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę (44.90zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Pozytywna siła słowa NIE (33.00zł)
Kompendium small businessu (89.00zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (37.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej (39.00zł)
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (49.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (39.00zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych (42.90zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (22.20zł)