e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive
Promocja: -87%


Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu

Harry Beckwith
promocja -87%
cena: 38.461538461538 zł 5.00 zł
Data wydania: 2006-04-24
stron: 240, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Naucz się spełniać oczekiwania klienta

  • Zaplanuj odpowiednią politykę cenową
  • Wypromuj silną markę
  • Stwórz rozpoznawalny wizerunek
  • Utrzymuj relacje z klientami
Marketing w firmach działających w sektorze usługowym zdecydowanie różni się od marketingu firm produkcyjnych. Przedsiębiorstwa usługowe sprzedają zupełnie inny towar. Aby robić to skutecznie, muszą znać i rozumieć zasady rządzące ludzkim zachowaniem oraz wiedzieć, co skłania klienta do wybrania konkretnej usługi - produktu, którego nie można dotknąć i ocenić przed złożeniem zamówienia. Relacja między klientem a wykonawcą usługi ma zupełnie inny charakter niż relacja między klientem a sprzedawcą. Należy budować ją w odmienny sposób, wykorzystując inne narzędzia. Trzeba opanować sztukę "niewidzialnego dotyku". Przeczytasz o niej w książce "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu". Dowiesz się, jak kształtować relacje z klientami, wykorzystując nowoczesne metody promowania usług. Nauczysz się poprawnie interpretować wyniki badań marketingowych, omijać pułapki czyhające w utartych schematach i rozumieć potrzeby klientów. Poznasz humanistyczne aspekty marketingu i znajdziesz inspiracje, dzięki którym opracujesz własne sposoby pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów.
  • Ocena jakości i wyników badań marketingowych
  • Pułapki i błędy marketingu
  • Planowanie polityki cenowej
  • Wybór odpowiedniej nazwy usługi
  • Kształtowanie wizerunku i marki
  • Techniki budowania więzi z klientami


Cena: 5.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Marketing usług turystycznych (38.17zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Komunikacja marketingowa (46.67zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (59.00zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (38.17zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (39.00zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Finanse osobiste. Świadome zarządzanie własnym portfelem (63.82zł)
Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie (39.00zł)
NLP w negocjacjach handlowych (29.00zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarzadzania Twoja firmą (39.20zł)
Tajniki wystąpień publicznych. 101 porad dla prezenterów (34.90zł)
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Prowadzenie warsztatów szkoleniowych. Podręcznik trenera biznesu (59.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Bogać się! Dziesięć przykazań zarabiania pieniędzy. Wydanie II (32.17zł)
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów (49.00zł)
Zapanować nad czasem. Jak efektywnie pracować, by mieć czas na wszystko (44.90zł)
Controlling - wspieranie zarządzania przedsiębiorstwem (34.00zł)
Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
6 nawyków wydajnego zespołu (39.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania (39.20zł)
Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność (34.90zł)
Coaching (47.00zł)
17 śmiertelnych błędów szefa (49.00zł)