e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive
Promocja: -87%


Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu

Harry Beckwith
promocja -87%
cena: 38.461538461538 zł 5.00 zł
Data wydania: 2006-04-24
stron: 240, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Naucz się spełniać oczekiwania klienta

  • Zaplanuj odpowiednią politykę cenową
  • Wypromuj silną markę
  • Stwórz rozpoznawalny wizerunek
  • Utrzymuj relacje z klientami
Marketing w firmach działających w sektorze usługowym zdecydowanie różni się od marketingu firm produkcyjnych. Przedsiębiorstwa usługowe sprzedają zupełnie inny towar. Aby robić to skutecznie, muszą znać i rozumieć zasady rządzące ludzkim zachowaniem oraz wiedzieć, co skłania klienta do wybrania konkretnej usługi - produktu, którego nie można dotknąć i ocenić przed złożeniem zamówienia. Relacja między klientem a wykonawcą usługi ma zupełnie inny charakter niż relacja między klientem a sprzedawcą. Należy budować ją w odmienny sposób, wykorzystując inne narzędzia. Trzeba opanować sztukę "niewidzialnego dotyku". Przeczytasz o niej w książce "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu". Dowiesz się, jak kształtować relacje z klientami, wykorzystując nowoczesne metody promowania usług. Nauczysz się poprawnie interpretować wyniki badań marketingowych, omijać pułapki czyhające w utartych schematach i rozumieć potrzeby klientów. Poznasz humanistyczne aspekty marketingu i znajdziesz inspiracje, dzięki którym opracujesz własne sposoby pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów.
  • Ocena jakości i wyników badań marketingowych
  • Pułapki i błędy marketingu
  • Planowanie polityki cenowej
  • Wybór odpowiedniej nazwy usługi
  • Kształtowanie wizerunku i marki
  • Techniki budowania więzi z klientami


Cena: 5.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (29.92zł)
Reklama i jej ograniczenia (38.17zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (59.00zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.25zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (39.00zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziękiem i klasą osiągnąć sukces zawodowy (29.00zł)
17 śmiertelnych błędów szefa (49.00zł)
Sztuka stosowania NLP w grupie. Ja, mój zespół i ja (26.40zł)
Władza. Dlaczego jedni ją mają, a inni nie (42.90zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących (27.00zł)
Strategie inwestycyjne. Jak z głową zarabiać na giełdzie (49.00zł)
Od zastoju do rozwoju. Strategie trwałego wzrostu (39.20zł)
Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć Twoją organizację (37.60zł)
Menedżer nowych czasów. Najlepsze metody i narzędzia zarządzania (39.00zł)
Coaching. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Inwestycje alternatywne. Pierwsze kroki na rynku pozagiełdowym (37.00zł)
Coaching. Poznaj tajniki sukcesu (29.60zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Inwestycje giełdowe. Jak grać i wygrywać (31.20zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (44.90zł)