e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive
Promocja: -87%


Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu

Harry Beckwith
promocja -87%
cena: 38.461538461538 zł 5.00 zł
Data wydania: 2006-04-24
stron: 240, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Naucz się spełniać oczekiwania klienta

  • Zaplanuj odpowiednią politykę cenową
  • Wypromuj silną markę
  • Stwórz rozpoznawalny wizerunek
  • Utrzymuj relacje z klientami
Marketing w firmach działających w sektorze usługowym zdecydowanie różni się od marketingu firm produkcyjnych. Przedsiębiorstwa usługowe sprzedają zupełnie inny towar. Aby robić to skutecznie, muszą znać i rozumieć zasady rządzące ludzkim zachowaniem oraz wiedzieć, co skłania klienta do wybrania konkretnej usługi - produktu, którego nie można dotknąć i ocenić przed złożeniem zamówienia. Relacja między klientem a wykonawcą usługi ma zupełnie inny charakter niż relacja między klientem a sprzedawcą. Należy budować ją w odmienny sposób, wykorzystując inne narzędzia. Trzeba opanować sztukę "niewidzialnego dotyku". Przeczytasz o niej w książce "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu". Dowiesz się, jak kształtować relacje z klientami, wykorzystując nowoczesne metody promowania usług. Nauczysz się poprawnie interpretować wyniki badań marketingowych, omijać pułapki czyhające w utartych schematach i rozumieć potrzeby klientów. Poznasz humanistyczne aspekty marketingu i znajdziesz inspiracje, dzięki którym opracujesz własne sposoby pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów.
  • Ocena jakości i wyników badań marketingowych
  • Pułapki i błędy marketingu
  • Planowanie polityki cenowej
  • Wybór odpowiedniej nazwy usługi
  • Kształtowanie wizerunku i marki
  • Techniki budowania więzi z klientami


Cena: 5.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (11.90zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.40zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (10.82zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Marketing (129.00zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (27.93zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (23.40zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu (29.00zł)
Profesjonalny szef - fachowiec, mentor, trener, negocjator i przywódca w jednej osobie (39.00zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania (44.90zł)
I Ty możesz zostać Warrenem Buffettem, czyli inwestowanie skoncentrowane na GPW (47.00zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (59.00zł)
Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziękiem i klasą osiągnąć sukces zawodowy (29.00zł)
Coaching. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Sztuka stosowania NLP w grupie. Ja, mój zespół i ja (26.40zł)
W zasięgu jednego telefonu. Tajemnice mistrza kontaktów (33.00zł)
Faktoring w teorii i w praktyce. Wydanie III - rozszerzone i zaktualizowane (39.90zł)
Plan B. Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu (32.94zł)
Od zastoju do rozwoju. Strategie trwałego wzrostu (39.20zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie (49.00zł)
Budżetowanie jako narzędzie rachunkowości zarządczej (39.00zł)
Radykalna rewolucja w zarządzaniu. Przewodnik menedżera (49.00zł)
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon (34.90zł)