e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive
Promocja: -87%


Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu

Harry Beckwith
promocja -87%
cena: 38.461538461538 zł 5.00 zł
Data wydania: 2006-04-24
stron: 240, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Naucz się spełniać oczekiwania klienta

  • Zaplanuj odpowiednią politykę cenową
  • Wypromuj silną markę
  • Stwórz rozpoznawalny wizerunek
  • Utrzymuj relacje z klientami
Marketing w firmach działających w sektorze usługowym zdecydowanie różni się od marketingu firm produkcyjnych. Przedsiębiorstwa usługowe sprzedają zupełnie inny towar. Aby robić to skutecznie, muszą znać i rozumieć zasady rządzące ludzkim zachowaniem oraz wiedzieć, co skłania klienta do wybrania konkretnej usługi - produktu, którego nie można dotknąć i ocenić przed złożeniem zamówienia. Relacja między klientem a wykonawcą usługi ma zupełnie inny charakter niż relacja między klientem a sprzedawcą. Należy budować ją w odmienny sposób, wykorzystując inne narzędzia. Trzeba opanować sztukę "niewidzialnego dotyku". Przeczytasz o niej w książce "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu". Dowiesz się, jak kształtować relacje z klientami, wykorzystując nowoczesne metody promowania usług. Nauczysz się poprawnie interpretować wyniki badań marketingowych, omijać pułapki czyhające w utartych schematach i rozumieć potrzeby klientów. Poznasz humanistyczne aspekty marketingu i znajdziesz inspiracje, dzięki którym opracujesz własne sposoby pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów.
  • Ocena jakości i wyników badań marketingowych
  • Pułapki i błędy marketingu
  • Planowanie polityki cenowej
  • Wybór odpowiedniej nazwy usługi
  • Kształtowanie wizerunku i marki
  • Techniki budowania więzi z klientami


Cena: 5.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.21zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników! (37.00zł)
Genotyp przedsiębiorcy, czyli DNA sukcesu (37.60zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)
Biznes i futbol (33.00zł)
Mistrz sprzedaży (31.99zł)
Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing (54.90zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)
Uniwersytet Donalda Trumpa. Przedsiębiorczość (49.00zł)
Kobiecy styl zarzadzania (34.90zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Od zastoju do rozwoju. Strategie trwałego wzrostu (39.20zł)
Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą (31.99zł)
100 najlepszych książek biznesowych. Poznaj niezbędny kanon (39.90zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę (3.00zł)
Inwestycje zagraniczne. Jak wejść na polski rynek z obcym kapitałem (31.20zł)
NLP w negocjacjach handlowych (29.00zł)