e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive
Promocja: -87%


Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu

Harry Beckwith
promocja -87%
cena: 38.461538461538 zł 5.00 zł
Data wydania: 2006-04-24
stron: 240, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Naucz się spełniać oczekiwania klienta

  • Zaplanuj odpowiednią politykę cenową
  • Wypromuj silną markę
  • Stwórz rozpoznawalny wizerunek
  • Utrzymuj relacje z klientami
Marketing w firmach działających w sektorze usługowym zdecydowanie różni się od marketingu firm produkcyjnych. Przedsiębiorstwa usługowe sprzedają zupełnie inny towar. Aby robić to skutecznie, muszą znać i rozumieć zasady rządzące ludzkim zachowaniem oraz wiedzieć, co skłania klienta do wybrania konkretnej usługi - produktu, którego nie można dotknąć i ocenić przed złożeniem zamówienia. Relacja między klientem a wykonawcą usługi ma zupełnie inny charakter niż relacja między klientem a sprzedawcą. Należy budować ją w odmienny sposób, wykorzystując inne narzędzia. Trzeba opanować sztukę "niewidzialnego dotyku". Przeczytasz o niej w książce "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu". Dowiesz się, jak kształtować relacje z klientami, wykorzystując nowoczesne metody promowania usług. Nauczysz się poprawnie interpretować wyniki badań marketingowych, omijać pułapki czyhające w utartych schematach i rozumieć potrzeby klientów. Poznasz humanistyczne aspekty marketingu i znajdziesz inspiracje, dzięki którym opracujesz własne sposoby pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów.
  • Ocena jakości i wyników badań marketingowych
  • Pułapki i błędy marketingu
  • Planowanie polityki cenowej
  • Wybór odpowiedniej nazwy usługi
  • Kształtowanie wizerunku i marki
  • Techniki budowania więzi z klientami


Cena: 5.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (22.13zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Reklama i jej ograniczenia (38.17zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Marketing (129.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (21.46zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Proaktywny telemarketing (27.38zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Public relations (38.17zł)
Prawo reklamy (50.15zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (40.63zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego (69.00zł)
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej (34.00zł)
Jak zyskać uznanie szefa i odnieść sukces w pracy (19.90zł)
Skuteczna rekrutacja, czyli jak samodzielnie zatrudnić właściwą osobę na właściwe stanowisko (37.00zł)
Przyspieszony kurs rozwoju osobistego (43.66zł)
Inwestuj we własny etat. Jak zbudować finansową niezależność pracując na etacie. Wydanie II (32.90zł)
Inwestowanie w oparciu o analizę wolumenu (69.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (36.93zł)
Sztuka sprzedaży (23.20zł)
Wychodząc od NIE. Negocjacje dla twardzieli takich jak Ty (47.00zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Pozytywne nastawienie. Jak uzyskać, utrzymać lub odzyskać swoje mojo (37.00zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (44.90zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców (37.60zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Forex dla początkujących. Pierwsze kroki na rynku walutowym (44.00zł)
Coaching (47.00zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (36.26zł)