e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive
Promocja: -87%


Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu

Harry Beckwith
promocja -87%
cena: 38.461538461538 zł 5.00 zł
Data wydania: 2006-04-24
stron: 240, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Naucz się spełniać oczekiwania klienta

  • Zaplanuj odpowiednią politykę cenową
  • Wypromuj silną markę
  • Stwórz rozpoznawalny wizerunek
  • Utrzymuj relacje z klientami
Marketing w firmach działających w sektorze usługowym zdecydowanie różni się od marketingu firm produkcyjnych. Przedsiębiorstwa usługowe sprzedają zupełnie inny towar. Aby robić to skutecznie, muszą znać i rozumieć zasady rządzące ludzkim zachowaniem oraz wiedzieć, co skłania klienta do wybrania konkretnej usługi - produktu, którego nie można dotknąć i ocenić przed złożeniem zamówienia. Relacja między klientem a wykonawcą usługi ma zupełnie inny charakter niż relacja między klientem a sprzedawcą. Należy budować ją w odmienny sposób, wykorzystując inne narzędzia. Trzeba opanować sztukę "niewidzialnego dotyku". Przeczytasz o niej w książce "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu". Dowiesz się, jak kształtować relacje z klientami, wykorzystując nowoczesne metody promowania usług. Nauczysz się poprawnie interpretować wyniki badań marketingowych, omijać pułapki czyhające w utartych schematach i rozumieć potrzeby klientów. Poznasz humanistyczne aspekty marketingu i znajdziesz inspiracje, dzięki którym opracujesz własne sposoby pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów.
  • Ocena jakości i wyników badań marketingowych
  • Pułapki i błędy marketingu
  • Planowanie polityki cenowej
  • Wybór odpowiedniej nazwy usługi
  • Kształtowanie wizerunku i marki
  • Techniki budowania więzi z klientami


Cena: 5.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Prawo reklamy (50.57zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Marketing (129.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Dlaczego mężczyźni zarabiają więcej. Prawda o przepaści płac i co kobiety mogą na to poradzić (29.60zł)
Assessment/Development Center. Poznaj najskuteczniejszą metodę oceny kompetencji pracowników i kandydatów do pracy (41.65zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (59.00zł)
Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć Twoją organizację (37.60zł)
Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów (34.90zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy (49.00zł)
Praktyczny przewodnik dla uczestników szkoleń, czyli jak przeżyć każde szkolenie (27.00zł)
Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie (44.90zł)
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu (39.00zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
NLP dla menedżera (54.90zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Plan B. Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu (54.90zł)
Reguły giełdy. Żelazne zasady największych inwestorów (47.00zł)
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania (44.90zł)
Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność (34.90zł)
Inwestycje alternatywne. Pierwsze kroki na rynku pozagiełdowym (37.00zł)