e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive
Promocja: -87%


Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu

Harry Beckwith
promocja -87%
cena: 38.461538461538 zł 5.00 zł
Data wydania: 2006-04-24
stron: 240, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Naucz się spełniać oczekiwania klienta

  • Zaplanuj odpowiednią politykę cenową
  • Wypromuj silną markę
  • Stwórz rozpoznawalny wizerunek
  • Utrzymuj relacje z klientami
Marketing w firmach działających w sektorze usługowym zdecydowanie różni się od marketingu firm produkcyjnych. Przedsiębiorstwa usługowe sprzedają zupełnie inny towar. Aby robić to skutecznie, muszą znać i rozumieć zasady rządzące ludzkim zachowaniem oraz wiedzieć, co skłania klienta do wybrania konkretnej usługi - produktu, którego nie można dotknąć i ocenić przed złożeniem zamówienia. Relacja między klientem a wykonawcą usługi ma zupełnie inny charakter niż relacja między klientem a sprzedawcą. Należy budować ją w odmienny sposób, wykorzystując inne narzędzia. Trzeba opanować sztukę "niewidzialnego dotyku". Przeczytasz o niej w książce "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu". Dowiesz się, jak kształtować relacje z klientami, wykorzystując nowoczesne metody promowania usług. Nauczysz się poprawnie interpretować wyniki badań marketingowych, omijać pułapki czyhające w utartych schematach i rozumieć potrzeby klientów. Poznasz humanistyczne aspekty marketingu i znajdziesz inspiracje, dzięki którym opracujesz własne sposoby pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów.
  • Ocena jakości i wyników badań marketingowych
  • Pułapki i błędy marketingu
  • Planowanie polityki cenowej
  • Wybór odpowiedniej nazwy usługi
  • Kształtowanie wizerunku i marki
  • Techniki budowania więzi z klientami


Cena: 5.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Marketing usług (42.42zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Product placement (69.00zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (12.45zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Inwestuj we własny etat. Jak zbudować finansową niezależność pracując na etacie. Wydanie II (32.90zł)
Odkryj swój potencjał. 21 sposobów na prześcignięcie konkurencji w myśleniu, działaniu i zarabianiu pieniędzy (39.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Inwestycje giełdowe. Jak grać i wygrywać (31.20zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy (49.00zł)
Menedżer nowych czasów. Najlepsze metody i narzędzia zarządzania (39.00zł)
Inwestycje alternatywne. Pierwsze kroki na rynku pozagiełdowym (37.00zł)
Zapanować nad czasem. Jak efektywnie pracować, by mieć czas na wszystko (44.90zł)
Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Zwycięskie negocjacje. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone (29.90zł)
NLP dla menedżera (54.90zł)
Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing (54.90zł)
Dodaj im skrzydeł! Jak najlepsi liderzy wyzwalają potencjał swoich współpracowników (39.00zł)
Sztuka stosowania NLP w grupie. Ja, mój zespół i ja (26.40zł)
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę (39.00zł)
Kto jest kim. Typy osobowości dla menedżerów (79.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarzadzania Twoja firmą (39.20zł)