e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive
Promocja: -87%


Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu

Harry Beckwith
promocja -87%
cena: 38.461538461538 zł 5.00 zł
Data wydania: 2006-04-24
stron: 240, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Naucz się spełniać oczekiwania klienta

  • Zaplanuj odpowiednią politykę cenową
  • Wypromuj silną markę
  • Stwórz rozpoznawalny wizerunek
  • Utrzymuj relacje z klientami
Marketing w firmach działających w sektorze usługowym zdecydowanie różni się od marketingu firm produkcyjnych. Przedsiębiorstwa usługowe sprzedają zupełnie inny towar. Aby robić to skutecznie, muszą znać i rozumieć zasady rządzące ludzkim zachowaniem oraz wiedzieć, co skłania klienta do wybrania konkretnej usługi - produktu, którego nie można dotknąć i ocenić przed złożeniem zamówienia. Relacja między klientem a wykonawcą usługi ma zupełnie inny charakter niż relacja między klientem a sprzedawcą. Należy budować ją w odmienny sposób, wykorzystując inne narzędzia. Trzeba opanować sztukę "niewidzialnego dotyku". Przeczytasz o niej w książce "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu". Dowiesz się, jak kształtować relacje z klientami, wykorzystując nowoczesne metody promowania usług. Nauczysz się poprawnie interpretować wyniki badań marketingowych, omijać pułapki czyhające w utartych schematach i rozumieć potrzeby klientów. Poznasz humanistyczne aspekty marketingu i znajdziesz inspiracje, dzięki którym opracujesz własne sposoby pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów.
  • Ocena jakości i wyników badań marketingowych
  • Pułapki i błędy marketingu
  • Planowanie polityki cenowej
  • Wybór odpowiedniej nazwy usługi
  • Kształtowanie wizerunku i marki
  • Techniki budowania więzi z klientami


Cena: 5.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing doświadczeń (49.30zł)
Prawo reklamy (50.15zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (38.17zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (39.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów (34.90zł)
Najmocniejsze ogniwo. Jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie (37.89zł)
Od zastoju do rozwoju. Strategie trwałego wzrostu (39.20zł)
Coaching. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu (39.00zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
SUKCES ...i co dalej' (39.00zł)
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy (7.00zł)
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej (34.00zł)
Nigdy więcej tremy. Jak przełamać lęk przed wystąpieniami publicznymi (29.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców (34.90zł)
Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce (27.00zł)
Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi (77.00zł)
Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie (39.00zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami (59.00zł)
Księgowość dla nieksięgowych. Wydanie VI (67.00zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (59.00zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
Biznes i futbol (33.00zł)