e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013

Eryk Mistewicz
cena: 26.00 zł
Data wydania: 2013-05-06
stron: 224, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwagi i natłoku wiadomości.

Najwyższej klasy, renomowani Autorzy porządkują i wskazują trendy i rozwiązania. NOWE MEDIA to pismo referencyjne dla toczących dyskusji o nowoczesnej edukacji, kreatywności i innowacji, marketingu i PR, dziennikarstwie i mediach społecznościowych. Z założenia nie jest pismem o technologiach, lecz o człowieku. W czasie szybko zachodzących zmian inspirujące!

NOWE MEDIA ukazują się w wersji papierowej, tradycyjnej, oraz w wersjach cyfrowych.

W trzecim wydaniu "Nowych Mediów" m.in.: Paweł Graś, Nicholas Carr, Tomasz Sekielski, Tomasz Wróblewski, Konrad Ciesiołkiewicz, Piotr Voelkel, Michał Boni, Sławomir Jastrzębowski, Paweł Lisicki, Jarosław Kuźniar, Jean-Paul Oury, Kataryna, Michał Kleiber, Piotr Legutko, Richard Kastelein, Marcin Bosacki, Piotr Gabryel, Michał Majewski, Agata Czarnacka, Justyna Łukasik, JP Rangaswami, Emmanuel Dupuy, Łukasz Wróbel, Edi Pyrek, Marek Staniszewski.

Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole SupĂŠrieure des Sciences Commerciale dAngers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.
Zobacz również poprzednie numery:


Cena: 26.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: E-biznes

Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera (69.00zł)
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw (25.42zł)
Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku (99.00zł)
Fotografia kulinarna dla blogerów (54.90zł)
E-konsument na rynku usług (37.40zł)
O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać (39.90zł)
Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku (39.90zł)
Zakupy w sieci dla seniorów (37.00zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (69.00zł)
Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja (59.00zł)
W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych (39.90zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (50.00zł)
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu (37.00zł)
Bitcoin. Złoto XXI wieku (31.90zł)
Google+ dla biznesu (37.00zł)
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet (44.90zł)
Daj się znaleźć w sieci (33.15zł)
Google Analytics dla marketingowców (39.90zł)
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm (39.00zł)

Pozostałe z kategorii: Social Media

Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych (58.65zł)
Rewolucja social media (39.00zł)
Rewolucja social media (23.92zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Przechytrzyć social media (39.90zł)
Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku (39.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu (17.90zł)
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji. Wydanie II rozszerzone. eBook. Pdf (31.99zł)
Nadpłata i zwrot podatku. Zagadnienie wspólne dotyczące realizacji uprawnień podatkowych (99.00zł)
Wprowadzanie zmiany w organizacji. Teoria w praktyce (49.45zł)
ABC Excel 2010 PL (29.00zł)
Rewizor GT. Prowadzenie ewidencji księgowej (27.00zł)
Jak pozbyć się złych nawyków' Trening (34.90zł)
Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych (37.00zł)
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych (49.00zł)
Zero ograniczeń. Sekret osiągnięcia bogactwa, zdrowia i harmonii ze światem. eBook. Mobi (31.99zł)
Prognozowanie i symulacja w przedsiębiorstwie z płytą CD (55.17zł)
Czytaj dwa razy szybciej!. eBook. ePub (23.90zł)
Zwiększanie efektywności działu sprzedaży (79.00zł)
Gemba Kaizen. Zdroworozsądkowe podejście do strategii ciągłego rozwoju (67.92zł)
Transport międzynarodowy (55.17zł)
Słowacja zimą. Narty. Kuchnia. Kąpieliska termalne. Wydanie 3 (24.90zł)
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie (48.37zł)
Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku (99.00zł)
Komunikacja naprawdę skuteczna. Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych. eBook. Pdf (35.90zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. eBook. Pdf (29.90zł)