e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013

Eryk Mistewicz
cena: 26.00 zł
Data wydania: 2013-05-06
stron: 224, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwagi i natłoku wiadomości.

Najwyższej klasy, renomowani Autorzy porządkują i wskazują trendy i rozwiązania. NOWE MEDIA to pismo referencyjne dla toczących dyskusji o nowoczesnej edukacji, kreatywności i innowacji, marketingu i PR, dziennikarstwie i mediach społecznościowych. Z założenia nie jest pismem o technologiach, lecz o człowieku. W czasie szybko zachodzących zmian inspirujące!

NOWE MEDIA ukazują się w wersji papierowej, tradycyjnej, oraz w wersjach cyfrowych.

W trzecim wydaniu "Nowych Mediów" m.in.: Paweł Graś, Nicholas Carr, Tomasz Sekielski, Tomasz Wróblewski, Konrad Ciesiołkiewicz, Piotr Voelkel, Michał Boni, Sławomir Jastrzębowski, Paweł Lisicki, Jarosław Kuźniar, Jean-Paul Oury, Kataryna, Michał Kleiber, Piotr Legutko, Richard Kastelein, Marcin Bosacki, Piotr Gabryel, Michał Majewski, Agata Czarnacka, Justyna Łukasik, JP Rangaswami, Emmanuel Dupuy, Łukasz Wróbel, Edi Pyrek, Marek Staniszewski.

Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole SupĂŠrieure des Sciences Commerciale dAngers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.
Zobacz również poprzednie numery:


Cena: 26.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: E-biznes

Bitcoin. Złoto XXI wieku (31.90zł)
Jesteś start-upem. Buduj swoją przyszłość, inwestuj w siebie i realizuj się zawodowo (39.90zł)
Podstawy rachunkowości Zbiór zadań (29.67zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (37.00zł)
Czym jest Branding' (84.79zł)
Biznes XXI wieku (35.81zł)
Młodzi nabywcy na e-zakupach (49.98zł)
W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych (39.90zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)
Naród start-upów. Historia cudu gospodarczego Izraela (44.95zł)
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie (49.00zł)
Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu (50.92zł)
Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku (39.90zł)
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty (39.90zł)
Daj się znaleźć w sieci (33.15zł)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (69.00zł)
Przygotowanie do wyceny. Startup okiem praktyka (49.00zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (39.00zł)
Media i dziennikarstwo internetowe (46.67zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.57zł)

Pozostałe z kategorii: Social Media

Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku (39.90zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Rewolucja social media (23.92zł)
Przechytrzyć social media (39.90zł)
Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych (58.65zł)
Rewolucja social media (39.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Zarządzanie projektami unijnymi (42.00zł)
Microsoft PowerPoint 2010 PL. Praktyczne podejście (39.00zł)
Negocjowanie i zawieranie umów handlowych (39.90zł)
Sama prawda o życiu seksualnym nastolatków (27.00zł)
Podstawowe zagadnienia współczesnej logistyki (41.65zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Totalny Model Sprzedaży. eBook. ePub (31.99zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady samodoskonalenia. eBook. ePub (31.99zł)
Węgry. Na ostro i na słodko. Wydanie 2 (37.89zł)
Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja. eBook. Pdf (31.99zł)
Finanse i rachunkowość (51.30zł)
Podstawy finansów (41.07zł)
Jednominutowy przedsiębiorca (26.92zł)
VirtueMart. Jak szybko stworzyć profesjonalny sklep internetowy w Joomla! (31.90zł)
Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie (39.90zł)
Zarządzanie silną marką (69.00zł)
Działaj teraz! (39.90zł)
MS Project 2010 i MS Project Server 2010. Efektywne zarządzanie projektem i portfelem projektów. eBook. ePub (79.00zł)
Na zdrowie! Jak osiągnąć harmonię ciała, ducha i umysłu (39.00zł)
Stary, młodzi i morze. Od Antarktydy do Alaski. Wyprawa wokół obu Ameryk (39.90zł)