e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013

Eryk Mistewicz
cena: 26.00 zł
Data wydania: 2013-05-06
stron: 224, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwagi i natłoku wiadomości.

Najwyższej klasy, renomowani Autorzy porządkują i wskazują trendy i rozwiązania. NOWE MEDIA to pismo referencyjne dla toczących dyskusji o nowoczesnej edukacji, kreatywności i innowacji, marketingu i PR, dziennikarstwie i mediach społecznościowych. Z założenia nie jest pismem o technologiach, lecz o człowieku. W czasie szybko zachodzących zmian inspirujące!

NOWE MEDIA ukazują się w wersji papierowej, tradycyjnej, oraz w wersjach cyfrowych.

W trzecim wydaniu "Nowych Mediów" m.in.: Paweł Graś, Nicholas Carr, Tomasz Sekielski, Tomasz Wróblewski, Konrad Ciesiołkiewicz, Piotr Voelkel, Michał Boni, Sławomir Jastrzębowski, Paweł Lisicki, Jarosław Kuźniar, Jean-Paul Oury, Kataryna, Michał Kleiber, Piotr Legutko, Richard Kastelein, Marcin Bosacki, Piotr Gabryel, Michał Majewski, Agata Czarnacka, Justyna Łukasik, JP Rangaswami, Emmanuel Dupuy, Łukasz Wróbel, Edi Pyrek, Marek Staniszewski.

Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole SupĂŠrieure des Sciences Commerciale dAngers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.
Zobacz również poprzednie numery:


Cena: 26.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: E-biznes

Rewolucja social media (23.92zł)
E-logistyka (50.92zł)
O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać (39.90zł)
Biznes XXI wieku (36.26zł)
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw (25.42zł)
Click Millionaires, czyli internetowi milionerzy. E-biznes na twoich zasadach (39.90zł)
Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu (50.92zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
E-konsument na rynku usług (37.40zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (50.00zł)
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu (37.00zł)
Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj (33.92zł)
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm (39.00zł)
Jesteś start-upem. Buduj swoją przyszłość, inwestuj w siebie i realizuj się zawodowo (39.90zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)
Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku (39.90zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (37.00zł)
Google+ dla biznesu (37.00zł)
Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja (59.00zł)

Pozostałe z kategorii: Social Media

Rewolucja social media (23.92zł)
Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych (58.65zł)
Rewolucja social media (39.00zł)
Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku (39.90zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Przechytrzyć social media (39.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Lider bez maski (59.00zł)
Zaawansowana rachunkowość finansowa (53.49zł)
Filozofia sukcesu, czyli f**k it (32.90zł)
Rachunkowość zarządcza (47.35zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady samodoskonalenia (39.90zł)
Z korzyścią dla wszystkich. Historia firmy RE/MAX i płynąca z niej lekcja (59.00zł)
Teoria wszystkiego, czyli krótka historia wszechświata (29.00zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju. eBook. ePub (31.99zł)
Excel 2010 PL dla bystrzaków (39.90zł)
Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu (61.56zł)
Polska dla żeglarzy (35.90zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę. eBook. Mobi (31.99zł)
Sprawozdawczość ostrożnościowa i finansowa firm inwestycyjnych (84.15zł)
Klucz do sekretu. Przyciągnij do siebie wszystko, czego pragniesz. eBook. Mobi (29.90zł)
Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie (59.00zł)
Wielkie poszukiwanie. Historia ekonomicznego geniuszu (59.42zł)
Ósmy nawyk. Od efektywności do wielkości i odkrycia własnego głosu (34.64zł)
Biurowa rewolucja, czyli sztuka organizowania efektywnych zebrań (22.90zł)
Rynek Celów. Zwrot z inwestycji w HR (67.15zł)
Jak skutecznie omijać NIE w biznesie. Mowa ciała i strategie wywierania wpływu (31.45zł)