Tylko dzisiaj!
Promocja dnia
Cena: 10 8.00 zł
Poznaj tajniki rynków finansowych.
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.
Cena: 39.97 zł
Promocja dnia
20% taniej

Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: Poznaj tajniki rynków finansowych.
darmowy fragment

Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.
darmowy fragment

Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł
Seria: Inne
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012
Eryk Mistewicz
cena: 22.20 zł
Data wydania: 2012-11-13
stron: 224, miękka oprawa, format: 180x255
stron: 224, miękka oprawa, format: 180x255
Ludzie reklamy, marketingu, PR przyznają: wszystko, co poznaliśmy dotąd, już nie działa.
W drugim wydaniu "Nowych Mediów" m.in.: Steve Jobs, Michał Kleiber, Eryk Mistewicz, Piotr Legutko, Piotr Gabryel, Marek Magierowski, Michał Kobosko, Jan Cieński, Howard Owens, Juliusz Braun, Wojciech Pawlak, Anna Kalczyńska, Piotr Kraśko, Michał Pol, Kataryna, Piotr VaGla Waglowski, Jean-Paul Oury, Edi Pyrek, Seth Godin, Piotr Wereśniak, Paweł Nowacki, Karolina Woźniacka, Ralph Talmont, Justyna Łukasik, Dawid Piaskowski, Michał Boni, Wayne Visser, Tomasz Białek, Jean-Marie Bockel.
Sprawdź również pierwsze wydanie Nowych Mediów>>
Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole SupĂŠrieure des Sciences Commerciale d'Angers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.
Cena: 22.20 zł
Pozostałe z kategorii: E-biznes
Bitcoin. Złoto XXI wieku (31.90zł)Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu (24.05zł)
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet (44.90zł)
Media i dziennikarstwo internetowe (46.67zł)
E-logistyka (50.92zł)
Proces przedsiębiorczy Tworzenie nowych przedsiębiorstw (42.00zł)
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw (25.42zł)
Podstawy rachunkowości Zbiór zadań (29.67zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (42.00zł)
Daj się znaleźć w sieci (33.15zł)
Jak zdobyć klientów w internecie (28.95zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013 (26.00zł)
Zakupy w sieci dla seniorów (22.20zł)
Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu (50.92zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (50.00zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (23.40zł)
Przygotowanie do wyceny. Startup okiem praktyka (29.40zł)
Naród start-upów. Historia cudu gospodarczego Izraela (44.95zł)
Czym jest Branding' (84.79zł)
Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera (20.90zł)
Pozostałe z kategorii: Marketing
Marketingowe zarządzanie apteką (69.00zł)Sztuka rynkologii (49.00zł)
Pięć najważniejszych pytań (41.65zł)
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (44.90zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.57zł)
Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku (39.00zł)
Zarządzanie marką w segmencie B2B (59.42zł)
Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców (58.65zł)
Sztuka rynkologii (14.90zł)
Mali mogą więcej (21.25zł)
Inwestorski marketing - mix (41.65zł)
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie (34.90zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
Biznes XXI wieku (35.81zł)
Zarządzanie jakością z przykładami (59.42zł)
Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce (59.00zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)
Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
Geniusz marketingu (84.15zł)
Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu (60.80zł)
Pozostałe z serii: Inne
Copywriting. Jak sprzedawać słowem (30.78zł)Ego-rcyzmy. Poznaj, czym jest i jak działa ego (14.90zł)
Era pośpiechu, czyli dzisiejsze zabiegane czasy (37.00zł)
Pamięć na zawołanie. Metody i techniki pamięciowe (19.98zł)
Skuteczny coaching dla zaawansowanych (39.90zł)
Innowacyjność przepis na sukces. Model (52.40zł)
Strategia. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Strategie geniuszy. Myśl jak Albert Einstein (39.00zł)
Fotografowanie panien młodych. 500 kreatywnych ujęć (39.90zł)
OpenOffice 3.x PL. Oficjalny podręcznik (79.00zł)
Sekrety osobistej efektywności. Osiągaj niemożliwe i skutecznie zarządzaj swoim życiem (23.94zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza. eBook. Pdf (19.95zł)
Sprzedaj swój program. Droga do udanych projektów programistycznych (31.20zł)
Zarządzanie projektami. Krok po kroku. Samo Sedno (30.40zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (14.90zł)
Zbiór zadań z podstaw rachunkowości z rozwiązaniami (35.70zł)
Książę (34.90zł)
Arcymistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone. eBook. PDF (39.00zł)
Filozofia f**k it, czyli jak osiągnąć spokój ducha. eBook. Pdf (23.90zł)
Kultura biznesu. Normy i formy (41.07zł)