e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Strategia reklamy marki, produktów i usług

Agnieszka Dejnaka
cena: 27.00 zł
Data wydania: 2005-11-23
stron: 176, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Poznaj tajniki skutecznej reklamy

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Czy jednak możemy tak powiedzieć o każdej reklamie? Ile reklam staje się tematem żartów, parodii, krytyki a nawet skandali? Ile z nich skutecznie odstrasza potencjalnych klientów zamiast ich zachęcić? Stworzenie oryginalnej kampanii reklamowej, której efektem będzie zainteresowanie produktem, usługą lub firmą, jest sporym wyzwaniem nie tylko dla agencji reklamowej, ale również dla osoby koordynującej ten proces z ramienia zleceniodawcy. Wybór odpowiedniej grupy docelowej oraz mediów wykorzystywanych przy promocji to kluczowe elementy skutecznej kampanii reklamowej.
Książka "Strategia reklamy marki, produktów i usług" opisuje szczegółowo wszystkie zagadnienia związane z kampaniami reklamowymi. Czytając ją dowiesz się, jakie miejsce w działaniach marketingowych zajmuje reklama oraz jak wpływa na postrzeganie firmy i jej produktów. Poznasz różne rodzaje przekazu reklamowego i nauczysz się dobierać odpowiednią formę reklamy do promowanych towarów lub usług. W książce znajdziesz również praktyczne porady dotyczące przygotowywania schematu identyfikacji wizualnej firmy i materiałów promocyjnych oraz planowania skutecznych kampanii reklamowych z wykorzystaniem różnych mediów.
  • Modele i funkcje reklamy
  • Określenie potrzeb klienta
  • Slogany reklamowe i reklama wizualna
  • Identyfikacja wizualna firmy - logotyp, liternictwo i kolorystyka
  • Projektowanie reklam prasowych
  • Reklama internetowa i multimedialna
  • Kampanie reklamowe w radiu i telewizji
  • Reklama zewnętrzna
  • Projektowanie kompleksowych kampanii reklamowych


Cena: 27.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Product placement (69.00zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Marketing usług (42.42zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Badania rynku (32.30zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (39.00zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste (37.00zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku (49.00zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców (37.60zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Coaching (47.00zł)
Kobiecy styl zarzadzania (34.90zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone (29.90zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Coaching. Poznaj tajniki sukcesu (29.60zł)
Finanse osobiste. Świadome zarządzanie własnym portfelem (63.82zł)
Jak zarobiłem 2 000 000 $ na giełdzie (31.20zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Najmocniejsze ogniwo. Jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie (37.89zł)
Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność (34.90zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Współczesna mitologia coachingu. 70 prawdziwych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań (37.60zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Toksyczni ludzie. Jak z nimi współpracować (34.90zł)