e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Strategia reklamy marki, produktów i usług

Agnieszka Dejnaka
cena: 27.00 zł
Data wydania: 2005-11-23
stron: 176, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Poznaj tajniki skutecznej reklamy

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Czy jednak możemy tak powiedzieć o każdej reklamie? Ile reklam staje się tematem żartów, parodii, krytyki a nawet skandali? Ile z nich skutecznie odstrasza potencjalnych klientów zamiast ich zachęcić? Stworzenie oryginalnej kampanii reklamowej, której efektem będzie zainteresowanie produktem, usługą lub firmą, jest sporym wyzwaniem nie tylko dla agencji reklamowej, ale również dla osoby koordynującej ten proces z ramienia zleceniodawcy. Wybór odpowiedniej grupy docelowej oraz mediów wykorzystywanych przy promocji to kluczowe elementy skutecznej kampanii reklamowej.
Książka "Strategia reklamy marki, produktów i usług" opisuje szczegółowo wszystkie zagadnienia związane z kampaniami reklamowymi. Czytając ją dowiesz się, jakie miejsce w działaniach marketingowych zajmuje reklama oraz jak wpływa na postrzeganie firmy i jej produktów. Poznasz różne rodzaje przekazu reklamowego i nauczysz się dobierać odpowiednią formę reklamy do promowanych towarów lub usług. W książce znajdziesz również praktyczne porady dotyczące przygotowywania schematu identyfikacji wizualnej firmy i materiałów promocyjnych oraz planowania skutecznych kampanii reklamowych z wykorzystaniem różnych mediów.
  • Modele i funkcje reklamy
  • Określenie potrzeb klienta
  • Slogany reklamowe i reklama wizualna
  • Identyfikacja wizualna firmy - logotyp, liternictwo i kolorystyka
  • Projektowanie reklam prasowych
  • Reklama internetowa i multimedialna
  • Kampanie reklamowe w radiu i telewizji
  • Reklama zewnętrzna
  • Projektowanie kompleksowych kampanii reklamowych


Cena: 27.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.40zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Prawo reklamy (50.57zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (41.40zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (10.82zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (69.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku (49.00zł)
Finanse dla niefinansistów (59.00zł)
Controlling - wspieranie zarządzania przedsiębiorstwem (34.00zł)
Osiąganie celów. 10 zasad skutecznego działania (29.00zł)
Radykalna rewolucja w zarządzaniu. Przewodnik menedżera (49.00zł)
Coaching (47.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
NLP dla menedżera (54.90zł)
Zarządzanie czasem. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej (34.00zł)
Budżet domowy pod kontrolą. Jak rozsądnie wydawać, oszczędzać i inwestować pieniądze (31.20zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego (69.00zł)
Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing (69.00zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)