e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Strategia reklamy marki, produktów i usług

Agnieszka Dejnaka
cena: 27.00 zł
Data wydania: 2005-11-23
stron: 176, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Poznaj tajniki skutecznej reklamy

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Czy jednak możemy tak powiedzieć o każdej reklamie? Ile reklam staje się tematem żartów, parodii, krytyki a nawet skandali? Ile z nich skutecznie odstrasza potencjalnych klientów zamiast ich zachęcić? Stworzenie oryginalnej kampanii reklamowej, której efektem będzie zainteresowanie produktem, usługą lub firmą, jest sporym wyzwaniem nie tylko dla agencji reklamowej, ale również dla osoby koordynującej ten proces z ramienia zleceniodawcy. Wybór odpowiedniej grupy docelowej oraz mediów wykorzystywanych przy promocji to kluczowe elementy skutecznej kampanii reklamowej.
Książka "Strategia reklamy marki, produktów i usług" opisuje szczegółowo wszystkie zagadnienia związane z kampaniami reklamowymi. Czytając ją dowiesz się, jakie miejsce w działaniach marketingowych zajmuje reklama oraz jak wpływa na postrzeganie firmy i jej produktów. Poznasz różne rodzaje przekazu reklamowego i nauczysz się dobierać odpowiednią formę reklamy do promowanych towarów lub usług. W książce znajdziesz również praktyczne porady dotyczące przygotowywania schematu identyfikacji wizualnej firmy i materiałów promocyjnych oraz planowania skutecznych kampanii reklamowych z wykorzystaniem różnych mediów.
  • Modele i funkcje reklamy
  • Określenie potrzeb klienta
  • Slogany reklamowe i reklama wizualna
  • Identyfikacja wizualna firmy - logotyp, liternictwo i kolorystyka
  • Projektowanie reklam prasowych
  • Reklama internetowa i multimedialna
  • Kampanie reklamowe w radiu i telewizji
  • Reklama zewnętrzna
  • Projektowanie kompleksowych kampanii reklamowych


Cena: 27.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (25.93zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (19.43zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (44.85zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (25.93zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Public relations (35.49zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (25.35zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Zwycięskie negocjacje. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90zł)
Oswoić bessę, czyli inwestowanie na rynku niedźwiedzia (53.60zł)
Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste (37.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Finanse dla niefinansistów (39.90zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziękiem i klasą osiągnąć sukces zawodowy (29.00zł)
Zatrudniaj z głową. Racjonalny sposób na zbudowanie świetnego zespołu (44.90zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
NLP w negocjacjach handlowych (29.00zł)
Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku (49.00zł)
Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży (57.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (25.35zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Kto jest kim. Typy osobowości dla menedżerów (79.00zł)
Analiza i planowanie finansowe (29.00zł)
Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu (37.00zł)
Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Prawa charyzmy. Jak wpływać na ludzi, aby osiągać sukcesy (37.00zł)